PDA

Se fuld version : Champions League

Sider : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Skjold
28-08-2008, 21:31
Så nåede vi frem til dette års Champions League og Milan er som bekendt desværre ikke med. For betyder CL ikke det store nu når mit eneste hold ikke er med , men da der denne gang er dansk diltagelse iform af AaB holder jeg da en smule med dem. Italien har som bekendt 4 hold med: Inter, Juventus , Roma og Fiorentina.

Her er grupperne :

Gruppe A

Chelsea(England)
Roma(Italien)
Bordeaux(Frankrig)
CFR Cluj(Rumænien)

Gruppe B

Inte(t)r(Italien)
Werder Bremen(Tyskland)
Panathinaikos(Grækenland)
Anorthosis Famagusta(Cypern)

Gruppe C

FC Barcelona(Spanien)
Sporting Lissabon(Portugal)
FC Basel(Schweiz)
Shakhtar Donetsk(Ukraine)

Gruppe D

Liverpool(England)
PSV Eindhoven(Holland)
Marseille(Frankrig)
Atletico Madrid(Spanien)

Gruppe E

Manchester United(England)
Villarreal(Spanien)
Celtic(Skotland)
AaB(Danmark)

Gruppe F

Lyon(Frankrig)
Bayern München(Tyskland)
Steaua Bukarest(Rumænien)
Fiorentina(Italien)

Gruppe G

Arsenal(England)
Porto(Portugal)
Fenerbahce(Tyrkiet)
Dynamo Kiev(Ukraine)

Gruppe H

Real Madrid(Spanien)
Juventus(Italien)
Zenit(Rusland)
BATE Borisov(Hviderusland)

Skjold
28-08-2008, 21:41
Jeg har selv en fidus til Zenit St. Petersborg som jeg tror kan blive årets overraskelse. De spillede helt forrygende i UEFA Cuppen sidste år som de jo som bekendt vandt og de har et spændene hold med spillere som Arshavin, Fatih Tekke, Pavel Pogrebnyak osv.

Ellers må sidste års vindere Manchester United beteges som en af favoritterne.

Ellers bliver det spændene at se hvordan Bayern München og Juventus klarer sig efter at de ikke var med i sidste års Champions League.

Men som sagt siger tuneringen mig ikke specielt meget da Milan ikke deltager ...

Dylan
29-08-2008, 11:40
Jeg må indrømme, at jeg syntes at der er utroligt mange skod-hold med i år, hvilket forstærker det forrykte i, at vi ikke er med:mad:

Inter må siges at have trukket en ulækker, nem pulje, og selvom de er elendige i cl kan de jo næsten ikke undgå at gå videre.

Den gamle luder ser derimod ud til at få sit at se til med både real og zenit. Så selvom man burde heppe lidt på dem, for at fremme serie a og italiensk fodbold generelt, ville det sgu være lidt griner hvis de ikke gik videre. Dette skal specielt ses i lyset af alle de tåbelige udmeldinger de er kommet med op til dette års cl-turnering.

Kriller
29-08-2008, 12:57
Puha, Viola er kommet i en dræberpulje! Men ikke desto mindre, bliver jeg ikke overrasket, hvis de alligevel går videre på bekostning af Lyon og Stauea.

Jeg tror ikke jeg kommer til at se ret meget mere end et par kampe af årets Champions League. Det siger mig simpelthen ikke noget at sidde og se på kampe, der ikke omhandler Milan eller italienske hold. Hvorfor jeg også håber på al mulig succes til Roma, Juve, Viola og til dels Inter.

Giv mig en syderopæisk sejr. Jeg holder ikke ud, at skulle sidde og høre på Werge og Frimann, der kommer i bukserne over Premier Leagues fantastiske tempo, og 'underholdningsværdi'.

Kimōn
29-08-2008, 18:13
Marseille har altid været et hold jeg godt kan lide. Desværre har de mistet Nasri og Cisse, så jeg tror ikke at de går videre fra deres pulje.

Skjold
29-08-2008, 18:48
Når man lige tager et kig over grupperne ligger jeg mærke til at der ikke rigtigt er nogen "dødens gruppe". Det tætteste man kommer på det er vel Gruppe D med Liverpool, PSV, Marseille og Atletico Madrid.

banzai
16-09-2008, 21:03
Nej nej nej.. Roma bagud 1-2 til FC Klud eller hvad fanden de rumænere hedder. Frygteligt pinligt.

Inter er planmæssigt foran - 0-1 (Mancini)

Filippo-Inzaghi
16-09-2008, 21:27
Hvor bliver det underligt at følge med i denne tunering når vi ikke er med i den. :(

Ricky-22
16-09-2008, 21:34
Nej nej nej.. Roma bagud 1-2 til FC Klud eller hvad fanden de rumænere hedder. Frygteligt pinligt.

Inter er planmæssigt foran - 0-1 (Mancini)

Ja, det er godt nok sløjt af Roma. De har fået en skrækkelig start på denne sæson, hvor dette nederlag mod Klud er højdepunktet.

Inter på 0-2 (Adriano)

Men hvor er det dog forkert, at Milan ikke er med. Ikke at vi fortjener det, men når man tænker på hvilke hold der ellers er med (Klud, Anorthosis, Basel og Bordeaux).

Il Capitano#3
17-09-2008, 06:41
Når man lige tager et kig over grupperne ligger jeg mærke til at der ikke rigtigt er nogen "dødens gruppe". Det tætteste man kommer på det er vel Gruppe D med Liverpool, PSV, Marseille og Atletico Madrid.

Så du mener den er sværer end Juventus pulje!! :eek:

Skjold
17-09-2008, 13:30
Så du mener den er sværer end Juventus pulje!! :eek:

Ja? Gruppe D har Liverpool, Atletico, PSV og Marseille, 3 rigtig spændene hold og en storklub. Gruppe H har Real Madrid, Juve, Zenit og BATE Borisov. Så du Atletico spille igår? De vandt 3-0 over PSV, et hold som altid plejer at nå i 1/8 - 1/4 finalen i CL, Atleti kørte dem over!! Liverpool kender vi alle de er en storklub, Marseille er blandt Frankrigs 3 bedste hold og de har virkelig også et talentfuldt hold!

Du kan mene hvad du vil, men jeg mener at gruppe D er mindst lige så hård som Juves gruppe H

ACM-1899
17-09-2008, 20:37
HT.
Celtic 0 - 0 Aab

Barry Robson, brændte straffe i det 30. min.

Skjold
17-09-2008, 20:44
Der står forsat 0-0 mellem Juve og Zenit.

Måske en overraskelse der lurer?

jonasgr
17-09-2008, 20:50
men hvem mon laver overraskelsen.

ACM-1899
17-09-2008, 20:51
Der står forsat 0-0 mellem Juve og Zenit.

Måske en overraskelse der lurer?

Det villle ikke overraske mig hvis Juve vinder på et mål i overtiden, med Del Piero som målscorer.

Skjold
17-09-2008, 21:21
Beuchamp udvist for AaB i Celtic kampen!

Kan de holde 10 minutter igen med en mand i undertal, håber ...

Skjold
17-09-2008, 21:23
Super redning Zaza!! Ellers godt frispark af Nakamura.

Skjold
17-09-2008, 21:24
Det villle ikke overraske mig hvis Juve vinder på et mål i overtiden, med Del Piero som målscorer.

Og du havde ret! Del Piero har netop bragt Juve i front med ca. 7 minutter igen!

Pis!:mad:

ACM-1899
17-09-2008, 21:32
Og du havde ret! Del Piero har netop bragt Juve i front med ca. 7 minutter igen!

Pis!:mad:

Haha! :)
Det os bare så typisk at når man ikke oddser, så gætter man altid rigtigt. Oddser man, er det sjældent at man har heldet med sig. (Dette er i hvert fald mine erfaringer :)).

Rino
17-09-2008, 21:41
Hader Juve og Inter som pesten, men jeg har det nu egentlig fint nok med at de vinder nu når vi ikke er med.

Mest fordi italiensk fodbold har brug for en lille optur igen.

Mikael
17-09-2008, 21:49
Jeg sidder specielt og holder med Juve og Viola i CL. De to andre har jeg ikke meget til overs for... Italien har brug for at komme igen internationalt....

Kriller
18-09-2008, 18:43
Jeg håber da helt klart på, at Italien er så godt repræsenteret i slutspillet som muligt. Især i forhold til de britiske hold! Selv Inter foretrækker jeg fremfor hold fra andre lande.

Skjold
19-09-2008, 14:29
Tjaa ved nu ikke hvor meget succes jeg håber for Inter og Juve, men ja det ville da være godt for italiensk fodbold hvis de nåede langt. Både Inter og Juve startede flot. Inter vandt meget flot med 2-0 på udebane i Grækenland og det er virkelig en flot præstation, så er det lige meget hvilket hold der gør det, for det er svært at spille dernede. Juve startede også godt med en 1-0 sejr hjemme over UEFA og Super Cup vinderne Zenit, god start for dem for en sejr på hjemmebane er påkrevet i gruppe H, iøvrigt super flot frisparksmål af Del Piero.
Viola fik som bekendt 2-2 på udebane mod Lyon hvilket også er OK resultat for dem, dog trist at de smider en 2-0 førring. Begge Fiorentina's mål blev jo som bekendt scoret af Gilardino.
Også til Romas pinlige 2-1 nederlag hjemme på Olimpico over CFR Cluj fra Rumænien. Der er vel ikke så meget at diskutere der, det er simpelthen bare for ringe. En ting er at det er på hjemmebane, og at det så er til en hold fra Rumænien gør det bare meget værre.

Alt i alt en OK runde for italienske hold i CHL, dog trækker Romas nederlag kraftigt ned.

Ronaldo99
02-10-2008, 15:10
CFR Cluj og Anorthosis er outsidere til at gå videre.
PSV har virkelig skuffet

Skjold
02-10-2008, 17:26
Masser af overraskelser i denne runde. Juve formåede kun at få ét point med hjem fra Hviderusland, i deres kamp mod BATE Borisov som endte 2-2. Skuffende resultat for den gamle dame, men de var bagud med 2-0 og BATE spillede egentlig en bedere kamp, så Juve må stille sig tilfreds med det.

Inter fik 1-1 hjemme mod Werder Bremen, hvilket også må siges at være en skuffelse, men fortjent at Werder fik det éne point, hvis ikke de egentlig burde have fået begge, da de var langt bedere end merda, specielt i anden halveg.

Roma vendte 0-1 til 3-1 på udebane mod Bordeux(Bordeux's mål blev forøvrigt scoret af Yoann Gourcuff). Et vigtigt resultat for Roma, efter den gigantiske skuffelse hjemme mod CFR Cluj 2 uger tidligere. Cluj fik forøvrigt igen point, denne gang på hjemmebane mod Chelsea, kampen endte uden mål. God start af rumænerne, de er i hvert fald outsidere til at gå videre.

Fiorentina fik ét point igen, denne gang hjemme på Artemio Franchi mod Steaua Bucarest. Skuffende resultat for Viola, men i den gruppe kan alle slå alle.

Skuffende rundte for de italienske hold, 3 uafgjorte og 1 sejr.

Stillingen i de forskellige grupper:

Gruppe A

1.Chelsea 4
2.CFR Cluj 4
3.AS Roma 3
4.Girondins de Bordeux 0

Gruppe B

1.Internazionale Milano 4
2.Anorthosis Famagusta 4
3.Werder Bremen 2
4. Panathinaikos FC 0

Gruppe C

1.FC Barcelona 6
2.Sporting Lissabon 3
3.Shaktar Donetsk 3
4.FC Basel 0

Gruppe D

1.Atletico Madrid 6
2.Liverpool FC 6
3.Olympique de Marseille 0
4.PSV Eindhoven 0

Gruppe E

1.Manchester United 4
2.Villareal CF 4
3.Celtic FC 1
4.AaB 1

Gruppe F

1.Bayern München 4
2.Fiorentina 2
3.Olympique Lyonnais 2
4.Steaua 1

Gruppe G

1.Arsenal FC 4
2.FC Porto 3
3.Dynamo Kiev 2
4.Fenerbahçe SK 1

Gruppe H

1.Real Madrid CF 6
2.Juventus FC 4
3.BATE Borisov 1
4.Zenit St.Petersburg 0

Topscorerlisten, top 5:

1.Steven Gerrard(England) 3 mål, Liverpool FC
2.Sergio "Kun" Agüero(Argentina) 3 mål, Atletico Madrid
3.Ruud van Nistelrooy(Holland) 2 mål, Real Madrid
4.Lionel Messi(Argentina) 2 mål, Barcelona
5.Julio Baptista(Brasilien) 2 mål, Roma

Skjold
21-10-2008, 20:31
Der står 2-2 mellem Villareal og AaB. Kan de komme fra El Madrigal med det éne point ville det jo nærmest være enn sejr for nordjyderne. AaB kom faktisk foran ved Saganowski efter 20 minutters spil.

Mål:

1-0 Marek Saganowksi 19'
1-1 Giuseppe Rossi 28'
2-1 Joan Capdevilla 33'
2-2 Thomas Enevoldsen 36'

I Juves kamp mod Real Madrid på Stadio Olimpico i Torino er stillingen inden pausen 1-0 til "La Vecchia Signora". Målet blev scorret af Del Piero, i øvrigt et flot spark lige uden for feltet.

Mål:
1-0 Del Piero 5'

På Allianz Arena i München er Bayern foran med 2-0 mod Fiorentina. Bayern har ellers haft en elendig start på 2008-2009 sæsonen både i CHL og i Bundesligaen, men det kunne tyde på at de er ved at vågne op. Jeg håber sgu på at Viola kommer i gang efter pausen, jeg kan virkelig ikke døje Bayern...

Mål:

1-0 Miroslav Klose 4'
2-0 Bastian Schweinsteiger 25'

Generalen
21-10-2008, 21:43
Jeg forstår intet af hvad Rioch laver. At han ikke skifter ud i et 6-3 nederlag må vel betyde at han er tilfreds?
Due udtalte efter kampen at de ikke havde kræfter i anden halveg, så jeg mener at dette blot er endnu et tegn på at Aab lider af at have en træner der overhovedet ikke interessere sig for hvad der foregår.

Og jeg holder bestemt ikke med aab......

Generalen
05-11-2008, 15:33
Hvorfor pokker er viser ingen af den gængse kanaler real-juve? Jeg gider sgu ikke sidde og trille tommelfingre til den håbløse kamp mellem Celtic og Man Utd - så det ender nok med at blive Aab jeg regner med der slår Villareal:eek:

Skjold
25-11-2008, 21:43
Jesus Christ, så vandt AaB fandme med 2-1 over Celtic :eek: Det var Celtic spilleren Barry Robson der sikrede nordjyderne sejren med et selvmål. Fandme lækkert at AaB nu har gode chancer for at få edn sidste UEFA Cup plads..Please lad dem møde Milan!!!

Ricky-22
25-11-2008, 21:55
Jesus Christ, så vandt AaB fandme med 2-1 over Celtic :eek: Det var Celtic spilleren Barry Robson der sikrede nordjyderne sejren med et selvmål. Fandme lækkert at AaB nu har gode chancer for at få edn sidste UEFA Cup plads..Please lad dem møde Milan!!!

Ja, det er fantastisk for dansk fodbold! Og nu har Milan endnu en chance for, at trække et dansk hold. Det kunne være SÅ fedt! Så laver vi en tur for Milan Tifosi Danmark.

Selvmålet blev iøvrigt lavet af Gary Caldwell :) Og det var pivheldigt, ligesom Caca´s scoring også var heldig, da den blev rettet af. Men det ændrer ikke ved, at dette er den største danske klubpræstation (over flere kampe).

Stort tillykke til alle i og omkring Aalborg!

Ricky-22
25-11-2008, 21:57
Gila scorede igen-igen.

Så forresten lige 2 Juninho-hug på træværket fra 35 meters afstand. Føj for katten hvor kan han sparker hårdt og præcist til læderet.

GreNoLi
25-11-2008, 22:01
Ja, det er fantastisk for dansk fodbold! Og nu har Milan endnu en chance for, at trække et dansk hold. Det kunne være SÅ fedt! Så laver vi en tur for Milan Tifosi Danmark.

Selvmålet blev iøvrigt lavet af Gary Caldwell :) Og det var pivheldigt, ligesom Caca´s scoring også var heldig, da den blev rettet af. Men det ændrer ikke ved, at dette er den største danske klubpræstation (over flere kampe).

Det er der nok nogle Brøndby fans der vil være noget uenig med dig:D

God kasse Bendtner laver............

Ricky-22
26-11-2008, 07:26
Det er der nok nogle Brøndby fans der vil være noget uenig med dig:D

God kasse Bendtner laver............

Hehe :) Hvad har Brøndby lavet bedre over flere kampe?

Præstationen mod Roma var enestående og også sejren over Bayern München i Parken, men AaB er det første danske hold der "lever" efter CL-gruppespillet. Når det er sagt, så vil jeg da lige fremhæve, at jeg hverken holder med FCK, Brøndby eller AaB (eller andre danske hold), men jeg er kæmpe fan af dansk fodbold generelt, og især når der spilles i Europa. Der bliver jeg enormt patriotisk! :D

karlstegger
26-11-2008, 08:25

Præstationen mod Roma var enestående og også sejren over Bayern München i Parken, men AaB er det første danske hold der "lever" efter CL-gruppespillet. Når det er sagt, så vil jeg da lige fremhæve, at jeg hverken holder med FCK, Brøndby eller AaB (eller andre danske hold), men jeg er kæmpe fan af dansk fodbold generelt, og især når der spilles i Europa. Der bliver jeg enormt patriotisk! :D

Øh...er det bare mig, eller tog det Brøndby en del kampe at komme til semifinalen? Om det så er bedre end Aab eller ej er svært at sige - svært at sammenligne fodbold dengang og i dag. Jeg vil dog hælde til at det, Brøndby lavede, var noget flottere, end det Aab har præsteret hidtil. Brøndby spillede dengang fejende flot fodbold i op til flere kampe og udraderede deres modstandere.

Aab er - let's face it - sandsynligvis kun med i CL pga, at de trak det absolut nemmeste hold i sidste kval-runde. Og synes ikke spillet har været noget at råbe hurra for, og de var vel ikke ligefrem uheldige i går.

Ikke for at tage noget fra Aab, for det er fint, at de er videre....men de er altså også "kun" videre til UEFA.

GreNoLi
26-11-2008, 14:45

Øh...er det bare mig, eller tog det Brøndby en del kampe at komme til semifinalen? Om det så er bedre end Aab eller ej er svært at sige - svært at sammenligne fodbold dengang og i dag. Jeg vil dog hælde til at det, Brøndby lavede, var noget flottere, end det Aab har præsteret hidtil. Brøndby spillede dengang fejende flot fodbold i op til flere kampe og udraderede deres modstandere.

Aab er - let's face it - sandsynligvis kun med i CL pga, at de trak det absolut nemmeste hold i sidste kval-runde. Og synes ikke spillet har været noget at råbe hurra for, og de var vel ikke ligefrem uheldige i går.

Ikke for at tage noget fra Aab, for det er fint, at de er videre....men de er altså også "kun" videre til UEFA.

Ja Brøndbys præstation var da langt flottere. De spillede forrygende flot offensiv fodbold og ikke bare overlevelses fodbold som Aab,FCK og OB på Bernabeu. De smadrede Frankfurt 5-0 og Leverkusen 3-0 som på det tidspunkt var 2 af Tysklands absolut bedste hold derfefter Torpedo Moskva og så var de jo kun få minutter fra at ryge i finalen. Så for det første var det dengang kun få hold der kvalificerede sig til Europa cuppen og ikke 6-8 hold fra de bedste ligaer som idag, og for det andet gik de frisk til stålet og spillede for at vinde og ikke bare ren forsvar og så måske score på tilfældigheder som det er tilfældet med ALLE danske hold idag. Så for mig når Aab´s præstation ikke Brøndbys til sokkeholderne.

Ricky-22
26-11-2008, 14:56

Joh det tog 4 kampe, det er da rigtigt :o Og det var en flot præstation. Synes nu stadig, at AaB´s er mindst ligeså flot.

AaB er, efter 10 kampe internationale kampe (Man. U. talt med) stadig med i Europa. Så kan man diskutere om alle modstanderne har haft høj kvalitet eller ej, men et par af Brøndbys modstandere i sin tid, var heller ikke ligefrem stjernebesatte mandskaber :p

Jeg synes da, at det er lidt groft at sige "kun" Uefa-cup... Der er masser af prestige og millioner på spil, og det er første gang, at vi har kvalificeret os videre fra CL. Så et skridt ad gangen... Vi er som danskere, jo ikke så forkælede hvad angår fodbold i Europa, så vi må jo glæde os over den smule vi formår, at være med hvor det sner.

Skjold
26-11-2008, 16:43

Nå ja, Gary Caldwell.. Det var Robson der scorede Celtics mål :D

Celtic må åbenbart have det svært i Danmark, de tabte jo også til FCK for et par år siden i Parken. Men de er altså også ufattelig ringe på udebane, var det ikke 18 udekampe i Champions League uden sejr? Lige så stærke de er på Celtic park, ligeså pivringe er de på udebane. Men tillykke til AaB herfra!

st.rams
26-11-2008, 21:37
Anorthorsis og Werder spillede uafgjort 2-2

Inter tabte hjemme 0-1 til Panathinaikos..

Det giver følgende scenarie!

Inter ryger ud i næste runde, hvis Werder Bremen slår dem på hjemmebane, og enten Anorthorsis eller Panathinakos vinder deres kamp mod hinanden, dog kommer målforskellen til, at afgøre det hvis Panathinaikos vinder, og vinder Anorthorsis så er Inter helt sikkert ude.

Ricky-22
26-11-2008, 21:38
Nå ja, Gary Caldwell.. Det var Robson der scorede Celtics mål :D

Celtic må åbenbart have det svært i Danmark, de tabte jo også til FCK for et par år siden i Parken. Men de er altså også ufattelig ringe på udebane, var det ikke 18 udekampe i Champions League uden sejr? Lige så stærke de er på Celtic park, ligeså pivringe er de på udebane. Men tillykke til AaB herfra!

Hehe... Tror faktisk det var deres 20. kamp i træk på udebane, hvor de ikke formår at vinder. Its tragic.... but funny.

Ricky-22
26-11-2008, 21:45
IndlægSkrevet: Søn Nov 23, 2008 6:41 pm Emne: Inter - Panathinaikos

Så er det igen tid til Champions League efter en lille pause. Inter står overfor Panathinaikos, som vi jo vandt 2-0 over på deres bane. Det tegner jo udmildbart godt, og med den stime vi er inden i for øjeblikket, kan jeg ikke se andre muligheder, end at vi skulle løbe af med sejren. Jeg tror på en solid 3-0 sejr, hvor de ikke kommer til de store chancer.

Følgende er hapset fra inters hjemmeside.:D

Maldini per la maglia
26-11-2008, 21:45

Inter ryger ud i næste runde, hvis Werder Bremen slår dem på hjemmebane, og enten Anorthorsis eller Panathinakos vinder deres kamp mod hinanden, dog kommer målforskellen til, at afgøre det hvis Panathinaikos vinder, og vinder Anorthorsis så er Inter helt sikkert ude.

Inter er allerede videre - på trods af deres pinlige nederlag her til aften.

st.rams
26-11-2008, 21:46
Inter er allerede videre - på trods af deres pinlige nederlag her til aften.

Ja sorry det er sku da mig der klokker fuldstændig i det :D

De får så til gengæld lidt modstand om 1. pladsen i gruppen, som let kan glippe for dem nu.

Ricky-22
26-11-2008, 21:49

Som jeg ser det, er inter sikker på at gå videre:

1. inter 8
2. Pana 7
3. Ana 6
4. Werder 4

Sidste runde:

Pana - Ana
Werder - inter

Taber inter slutter de på 8 p.
Vinder Ana slutter de på 9 p. og Pana på 7 p. = inter nr. 2

Pana vinder, så slutter Pana på 10 p. og Ana på 6 p. = inter nr. 2

Uafgjort mellem Pana og Ana = inter nr. 1

Så det fedeste ville være sejr til Ana og nederlag til Inter eller...
Sejr til Pana og max. uafgjort til inter = inter nr. 2

Fogh
26-11-2008, 21:52
Ja, Inter er sikker på at gå videre. Det er vigtigt for italiensk fodbold. Desuden skal de så fortsat koncentrere sig om den, når vi kommer hen i februar måned.

karlstegger
26-11-2008, 22:33
Ja, Inter er sikker på at gå videre. Det er vigtigt for italiensk fodbold. Desuden skal de så fortsat koncentrere sig om den, når vi kommer hen i februar måned.

Ja ikke en helt ubetydelig pointe. Lad dem bare komme langt i turneringen, det vil gavne os. Men de må for guds skyld ikke vinde den!

karlstegger
26-11-2008, 22:41
Joh det tog 4 kampe, det er da rigtigt :o Og det var en flot præstation. Synes nu stadig, at AaB´s er mindst ligeså flot.

AaB er, efter 10 kampe internationale kampe (Man. U. talt med) stadig med i Europa. Så kan man diskutere om alle modstanderne har haft høj kvalitet eller ej, men et par af Brøndbys modstandere i sin tid, var heller ikke ligefrem stjernebesatte mandskaber :p

Jeg synes da, at det er lidt groft at sige "kun" Uefa-cup... Der er masser af prestige og millioner på spil, og det er første gang, at vi har kvalificeret os videre fra CL. Så et skridt ad gangen... Vi er som danskere, jo ikke så forkælede hvad angår fodbold i Europa, så vi må jo glæde os over den smule vi formår, at være med hvor det sner.

Det var altså nu 8 kampe for at komme i semifinalen. Tjek selv her, hvis ikke du tror på mig:

http://brondby.com/article.asp?aid=13281

Og enig i, at alle BIF's modstandere ikke var af topklasse - men dengang var tyske hold altså gode, og dem tog de to stk af.

Jeg glæder mig også over AAB's præstation (udelukkende for at få skrabet nogle points sammen til en ekstra UEFAcup-plads), men kan stadig ikke set at den er overhovedet bare i nærheden af Brøndbys semifinale - og 2 min fra en finale mod et italiensk storhold.

Er generelt ikke meget for Don Ø, men synes han har ret, når han siger Aab har været svineheldige.

Ricky-22
27-11-2008, 09:35
Det var altså nu 8 kampe for at komme i semifinalen. Tjek selv her, hvis ikke du tror på mig:

Og enig i, at alle BIF's modstandere ikke var af topklasse - men dengang var tyske hold altså gode, og dem tog de to stk af.

Jeg glæder mig også over AAB's præstation (udelukkende for at få skrabet nogle points sammen til en ekstra UEFAcup-plads), men kan stadig ikke set at den er overhovedet bare i nærheden af Brøndbys semifinale - og 2 min fra en finale mod et italiensk storhold.

Er generelt ikke meget for Don Ø, men synes han har ret, når han siger Aab har været svineheldige.

Naturligvis - jeg talte ikke kval kampene med. Troede faktisk at Brøndby dengang var direkte i 1. runde. My bad.

Don Ø. har da fuldstændigt ret. AaB var MERE end svineheldige :D

Maldini(3)
29-11-2008, 12:11

Ja de er altså kun videre til UEFA cuppen, det er nemlig virkelig dårlig kun at spille i cuppen ligesom vores eget elskede Milan...Vågn nu op!! er tæt af at høre på folk der kun kan roser sit eget hold, hvis vi holder os indefor de sidste 10 år i dansk fodbold, så er Brøndby ikke en skid! faktum er at AaB har været med i ligeså meget som dem, hvilket er kanon flot af AaB da det er et provinsby hold, klart FCK og Brøndby er top hold de ligger i KBH eller tæt på. I har flere fans det vil sige flere penge, der er ingen der kan dømme AaBs kval alle hold har ret til lidt held, se bare på FCK vej til pokalen...

Maldini(3)
29-11-2008, 12:16

Hold dig nu til nutiden, Brøndby har mødt et stor hold inden for de sidste 10 å nemlig Barca, sjovt man altid høre Brøndby folk snakke om de har vundet så meget... Hvad har i vundet de sidste 10 år 2 mester skaber?

Lad nu være med at gå tilbage i tiden, man høre da heller ikke os danskere snakke om vores landshold er stort, for vil vandt jo EM 92 :eek:

karlstegger
30-11-2008, 07:30
Hold dig nu til nutiden, Brøndby har mødt et stor hold inden for de sidste 10 å nemlig Barca, sjovt man altid høre Brøndby folk snakke om de har vundet så meget... Hvad har i vundet de sidste 10 år 2 mester skaber?

Lad nu være med at gå tilbage i tiden, man høre da heller ikke os danskere snakke om vores landshold er stort, for vil vandt jo EM 92 :eek:

Nu gik snakken altså på, om Brøndbys tidligere semifinaleplads er flottere end Aabs præstation i år - så er jeg da nødt til at forholde mig til det brøndbyhold, de spillede med dengang!

Prøv lige at læse tråden, inden du poster sådan en åndssvag kommentar.

Maldini(3)
30-11-2008, 10:47
Tror vidst lige du skal sætte dig ind i hvad diskussionen handler om inden du kommer med sådan en tåbelig kommentar. Jeg er sgu ikk fan af nogen danske hold!

LOL jeg kunne aldrig drømme om at kommentere dine indlæg, de bruger jeg ikke er så vilde med kommentere jeg ikke. Hvis du kigger en ekstra gang, er det henvendt til en anden bruger, som jeg før har diskoteret godt med:)

karlstegger
30-11-2008, 18:03
LOL jeg kunne aldrig drømme om at kommentere dine indlæg, de bruger jeg ikke er så vilde med kommentere jeg ikke. Hvis du kigger en ekstra gang, er det henvendt til en anden bruger, som jeg før har diskoteret godt med:)

Kom i min morgensurhed over at blive kaldt på arbejde en søndag til at skrive "en tåbelig kommentar" om dit indlæg. Det var måske ikke det mest diplomatiske og konstruktive - det undskylder jeg hermed.

Men du fik nu blandet noget helt forkert sammen;)

Skjold
10-12-2008, 21:59
Manchester United - AaB 2-2! Fandme respekt herfra! Det holdt virkelig hårdt til sidst, mne hold kæft hvor er det flot af AaB..

Respekt!

Maldini(3)
19-12-2008, 11:19
Kamp 1: Chelsea - Juventus
Kamp 2: Villarreal - Panathinaikos
Kamp 3: Sporting Lissabon - Bayern München
Kamp 4: Atletico Madrid - FC Porto
Kamp 5: Lyon - FC Barcelona
Kamp 6: Real Madrid - Liverpool
Kamp 7: Arsenla - Roma
Kamp 8: Inter - Manchester United

Sig-Mund
19-12-2008, 11:24
Inter - Manchester bliver en spændende kamp.

Meget sjovt at det faktisk bliver en runde med Serie A Vs. Premier League

Inter - Man U
Arsenal - Roma
Chelsea - Juventus

Maldini(3)
19-12-2008, 11:36
Kæft jeg glæder mig Real Madrid - Liverpool Inter - Man U Chelsea - Juventus

Ricky kaka
19-12-2008, 11:42

Inter - Man U
Arsenal - Roma
Chelsea - Juventus

Jeg glæder mig til, at se disse kampe. Hvis Inter spiller op til deres bedste kan de sagtens slå United ud - hvilket jeg selvfølgelig håber vores evige rivaler formår. Hvis der er noget jeg hader i fodbold mere end Inter, så er det engelsk fodbold og holdene i England.

Arsenal - Roma bliver også rigtig spændende. Det er 2 rigtig gode hold med mange dygtige spillere. Lad os håbe for Italiens skyld, at Roma gør det vi ikke kunne sidste år.

Chelsea - Juventus :) Den skal Juve vinde.

Real Madrid - Luderpool :) Jeg behøver vist ikke sige mere.

milan.maldini
19-12-2008, 12:18
AaB skal møde Deportivo

Vi skal møde Werder Bremen

milan.maldini
19-12-2008, 12:19
Aj altså, så er det i forkert tråd, beklager.

Er jo vant til at spille CL :p

Ricky-22
19-12-2008, 13:22

Inter - Man U
Arsenal - Roma
Chelsea - Juventus

WOW! For nogle brag!

6 mindre hold tørner sammen, og det betyder altså, at der bliver nogle store lækkerbiskener allerede i 1. knock-out runde :clap2:

Store chancer for, at både Man. U. og Liverpool må forlade turneringen. Perfekt, at Man. U. ikke, som de ellers plejer, trak det nemmeste hold :grinser043:

karlstegger
18-02-2009, 13:33
HAHAHAHA....god humor på goal.com inden CL 8.dels finalerne mellem England og Italien:

http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2009/02/17/1113965/calcio-comedy-20-things-to-expect-from-italy-v-england

Joor
24-02-2009, 09:46
3+
20:00 Fodbold: Inter-Manchester United

00:00 Fodbold: Arsenal-Roma

TV2 sport
20:40 Fodbold: Lyon-Barcelona

23:15 Fodbold: Arsenal-Roma

Der er sgu fodbold i aften .. meget stærk 1/8 runde i Champions League må man sige.

Rossonero
24-02-2009, 10:46
Nøj - jeg håber Inter taber i aften, så vi igen kan opleve de historiske sjove aftener med Inter i Europa cup´en

24-02-2009, 10:50
Lidt mere Italy Vs Enland lir... :)

http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2009/02/23/1123097/italy-v-england-30-cultural-differences-between-italy-england

Mikael
24-02-2009, 10:50
Man Utd er simpelthen også i særklasse pt. Er ikke i tvivl om at de er for stærke til Inter, og resten af feltet i CL.

karlstegger
24-02-2009, 11:00
Man Utd er simpelthen også i særklasse pt. Er ikke i tvivl om at de er for stærke til Inter, og resten af feltet i CL.

Tror da også at de er for stærke til Inter men at sige, at de er for stærke ift resten af feltet hører i min verden ingen steder hjemme. Hold som Liverpool Chelsea, Barca kan da snildt slå United ud over to kampe!

Min tiltro til de italienske hold er pt. desværre ikke så stor, men det er ikke mere end 2 år siden, at VI selv slog United ud;)

Nesta
24-02-2009, 11:01
Tænk at man kan holde med Manchester United. Det gør jeg for første gang i mit liv i aften.

karlstegger
24-02-2009, 11:03
Tænk at man kan holde med Manchester United. Det gør jeg for første gang i mit liv i aften.

Det er det ENESTE hold, jeg hader mere end Inter:(

Så hvor ONDT det end gør, håber jeg for italiensk fodbolds skyld, at Inter kommer videre (de vinder alligevel ikke CL!!)

Blasfemi...måske

shazad
24-02-2009, 13:10
Det er det ENESTE hold, jeg hader mere end Inter:(

Så hvor ONDT det end gør, håber jeg for italiensk fodbolds skyld, at Inter kommer videre (de vinder alligevel ikke CL!!)

Blasfemi...måske

http://goal.com/en/news/9/england/2009/02/24/1124645/sir-alex-ferguson-plays-down-manchester-uniteds-jose-mourinho-jin

Dejligt at høre en anden træner nævne vores europæisk historie. :)

Jeg vil iaften støtte united. Jeg er så ligeglad med at man skal støtte italiansk fodbold i denne tilfælde. 2 grunde.

1. Inter skal aldrig hav succes på europæsisk plan.

2. Hvor italiansk er Inter egentlig? Jeg kan vædde på at det hold de stiller op med iaften har NUL italianer på holdet. det er seriøst til grin.
Jeg forstår virkelig ikke hvordan det kan være tilladt at stille op med et hold der skal repræsentere et italiansk by, men har ingen italianer.

:hurt:

RedsOFMilan
24-02-2009, 13:24
Jeg havde inden turneringen et ønske om, at ingen af de 4 følgende klubber vinder:

Real Madrid - Da jeg gerne vil have, at AC Milan fortsat har muligheden for at være den første klub der løfter trofæ nr. 10.

Inter - Men jeg anser det dog også som værende ligeså sandsynligt, som hvis jeg begyndte en sms flirt med Angelina Jolie

Manchester United - Jeg gider ikke at høre på dem

Liverpool - De skal ikke komme nærmere vores antal af trofæer

Hvor er det dog heldigt at de har trukket hinanden indbyrdes.

Hvad der ellers sker i den turnering rager mig en høstblomst.

Fogh
24-02-2009, 13:34

Gør jeg også for en sjælden gangs skyld. Hader begge klubber, men mit had til Inter er ikke blevet mindre efter nederlaget i derbyet.

Håber til gengæld, at Juve og Roma går videre.

karlstegger
24-02-2009, 15:03
http://goal.com/en/news/9/england/2009/02/24/1124645/sir-alex-ferguson-plays-down-manchester-uniteds-jose-mourinho-jin

Dejligt at høre en anden træner nævne vores europæisk historie. :)

Jeg vil iaften støtte united. Jeg er så ligeglad med at man skal støtte italiansk fodbold i denne tilfælde. 2 grunde.

1. Inter skal aldrig hav succes på europæsisk plan.

2. Hvor italiansk er Inter egentlig? Jeg kan vædde på at det hold de stiller op med iaften har NUL italianer på holdet. det er seriøst til grin.
Jeg forstår virkelig ikke hvordan det kan være tilladt at stille op med et hold der skal repræsentere et italiansk by, men har ingen italianer.

:hurt:

Point taken...måske er det ikke at støtte Italien at støtte Inter. Har også kun foragt til overs for alle deres udlændinge. Og derfor håber jeg inderligt at platini kan få trumfet noget igennem mht udlændingekvoter! Se bare på Arsenal, Chelsea og Liverpool de senere år - ikke mange englændere der!

Men vi skal selv lige huske det, når vi råber på indkøb af Agger, Adebayor, Kjær, Zapata, Adriano m.fl. Vi kræver også Flamini i startopstillingen fremfor en Ambrosini (ok, taget ud fra det materiale, vi har til rådighed, men alligevel).

Altid været stolt af, at vi har kunnet præsentere mange italienere...men det er desværre ikke den vej, det går i samfundet:(

Og tror stadig ikke på, at Inter kan vinde CL, skulle de gå videre i aften;)

karlstegger
24-02-2009, 15:06
Jeg havde inden turneringen et ønske om, at ingen af de 4 følgende klubber vinder:

Real Madrid - Da jeg gerne vil have, at AC Milan fortsat har muligheden for at være den første klub der løfter trofæ nr. 10.

Inter - Men jeg anser det dog også som værende ligeså sandsynligt, som hvis jeg begyndte en sms flirt med Angelina Jolie

Manchester United - Jeg gider ikke at høre på dem

Liverpool - De skal ikke komme nærmere vores antal af trofæer

Hvor er det dog heldigt at de har trukket hinanden indbyrdes.

Hvad der ellers sker i den turnering rager mig en høstblomst.

Hehe...det er sjovt, hvor meget man kan fokusere på, at visse "fjender" IKKE vinder, når man ikke selv er med. Har det på nøjagtigt samme måde. Mine hold her er United, Inter, United, Arsenal, United og til sidst.....UNITED;)

10kaka
24-02-2009, 15:24
Ja bliver sku virkelig mærkelig med den kamp i aften, mit KLART HADEHOLD 1 og 2 møder hinanden.
Ja hvem skal man holde med????
De ene hold ryger jo ud efter de 2 kampe her og håber inderligt at det andet hold ryger i næste runde.
Så selv ser jeg nok Lyon-Barca kampen i aften, hvor det spanske hold forhåbentlig er i hopla

karlstegger
24-02-2009, 15:26

OT:

Sjov lille anekdote her:

Sidst jeg var i milano snakkede jeg med en tjener på en lille bar. Han var glødende milanista og tolererede ikke andre. Da han fandt ud af, at min kammerat var Juve-fan, ville han ikke servere for ham, og han viste ham en brødkniv og lavede "fingeren over struben", mens han udbrød: "juventini"! Sjældent har jeg set nogen se så ond ud:D

Da vi senere kom til at snakke CL, nævnte han at Milan havde 9 titler. jeg rettede ham forsigtigt og fortalte, at det nu kun var 7 titler. Så fór han op og plaprede løs på italiensk mens hans fægtede med armene. Da jeg fik ham beroliget fandt jeg ud af, at han mente flg. fuldt ud:

Der hvor vi tabte til Coruna efter at have vundet 4-1 hjemme talte ikke som et nederlag, og da det hold, der senere vandt (Porto), var LANGT ringere end Milan, ja så var titlen faktisk vores!

SAMT

det forsmædelige nederlag til Liverpool galdt heller ikke!!

Så her stod jeg altså med en hardcore fan, der var af den overbevisning, at Milan nu har 9 CL-titler!! Så kan man snakke om at fodbold er en passion!!

Dagen efter ( umiddelbart efter vores 1-0 hjemmebane nederlag til Roma sidste år) slog jeg et slag rundt baren for at sige farvel.....her var han så nedtrykt, at han ikke en gang gad at komme, når kunderne kaldte på ham:D

DeepzOne
24-02-2009, 15:38
Bryder mig overhovedet ikke om INTER, men når det er sagt, så kan jeg slet ikke klare Man. Utd! Håber Inter går videre fremfor Man Utd. og at de så ryger ud i næste runde! Vil slet slet slet ikke kunne leve, hvis Inter går hen og vinder Champions League.. Så skal vi høre på det, og lige så høre på den torsk af en træner fremover..!!

Håber Barca fejer dem alle af banen!

st.rams
24-02-2009, 16:02
Det bliver mærkeligt ja, for jeg bryder mig bestemt heller ikke om hverken Inter eller Juve.. Jeg har dog mere respekt for Manchester og Alex Ferguson! Jeg håber de slår Inter ud, hvorefter de så selv gerne må blive smidt ud :D

Men jeg tror aldrig nogensinde før, at der har været så mange stor møder her i 1/8 finalen. Det er fuldstændig vildt, så mange top kampe der skal spilles, og derfor får en del af holdene formentlig en lettere kvartfinalen end den her 1/8 finale.

Jeg håber Roma tager titlen :)

Zumbito
24-02-2009, 16:05
Ang Inters startopstilling. Mourinho udtalte at hans hold er som følger:
“Adriano, Ibrahimovic, Javier Zanetti, Esteban Cambiasso, Dejan Stankovic, Sulley Muntari and four at the back - that's my team.”

Og udtaget til backkæden er:
Cordoba, Maxwell, Maicon, Burdisso, Rivas, Chivu, Santon.

Santos er derved den eneste mulighed til startopstillingen som er italiensk (set bort fra dem, der har opnået italiensk statsborgerskab).

Ricky kaka
24-02-2009, 16:53
Point taken...måske er det ikke at støtte Italien at støtte Inter. Har også kun foragt til overs for alle deres udlændinge. Og derfor håber jeg inderligt at platini kan få trumfet noget igennem mht udlændingekvoter! Se bare på Arsenal, Chelsea og Liverpool de senere år - ikke mange englændere der!

Men vi skal selv lige huske det, når vi råber på indkøb af Agger, Adebayor, Kjær, Zapata, Adriano m.fl. Vi kræver også Flamini i startopstillingen fremfor en Ambrosini (ok, taget ud fra det materiale, vi har til rådighed, men alligevel).

Altid været stolt af, at vi har kunnet præsentere mange italienere...men det er desværre ikke den vej, det går i samfundet:(

Og tror stadig ikke på, at Inter kan vinde CL, skulle de gå videre i aften;)

Netop derfor vi skal være bedre til at integrere unge primavera spillere til førsteholdet.

DeepzOne
24-02-2009, 18:29
Kan man se Inter - Man. Utd kampen et sted på nettet???? Har hverken tv eller noget som helst i øjeblikket.. :/

sansiro
24-02-2009, 18:39
Her:
mms://live.smgbb.cn/stv5
Eller her :
http://www.itv.com/Sport/Football/VideoWall/VideoDetail/default.html?vodcrid=sim1&playerimage=http://www.itv.com/img/624x351/FA-Cup-draw-e65255de-c21c-4fe1-a79b-feeb481e4b73.jpg
Eller her
http://www.ustream.tv/videoplayerpopup/channel/343147
eller her........
http://atdhe.net/watchtv.php?b=i1

Og 100 andre steder

Maldini per la maglia
24-02-2009, 19:11
De officielle startopstillinger:

http://img140.imageshack.us/img140/2282/perdenti.gif (http://imageshack.us)

http://img6.imageshack.us/img6/8193/manutd.gif (http://imageshack.us)

DeepzOne
24-02-2009, 19:27
Her:
mms://live.smgbb.cn/stv5
Eller her :
http://www.itv.com/Sport/Football/VideoWall/VideoDetail/default.html?vodcrid=sim1&playerimage=http://www.itv.com/img/624x351/FA-Cup-draw-e65255de-c21c-4fe1-a79b-feeb481e4b73.jpg
Eller her
http://www.ustream.tv/videoplayerpopup/channel/343147
eller her........
http://atdhe.net/watchtv.php?b=i1

Og 100 andre steder

Mange tak :)

RedsOFMilan
24-02-2009, 19:43
Tak MPLM.

Troede dog ikke du ville ofre blotte sekunder på Inter´s opstillinger eller affærer i det hele taget :)

Maldini per la maglia
24-02-2009, 19:47
Tak MPLM.

Troede dog ikke du ville ofre blotte sekunder på Inter´s opstillinger eller affærer i det hele taget :)

Jeg elsker at se Inter blamere sig selv og blive ydmyget i Champions League. Dette er jo en speciel begivenhed, der kun finder sted et par gange om året, og som derfor skal følges med ekstra opmærksomhed ;)

st.rams
24-02-2009, 20:06
Inter er jo rystende ringe på hjemmebane i aften.. Kæft det pinligt for et førerhold i Italien med så mange tilskuerer bag sig.

Joor
24-02-2009, 20:08
Hvornår har inter sidst spillet en god kamp ?..ja det er godt nok ringe mod man utd lige nu :)

DeepzOne
24-02-2009, 20:09
Er der nogen der ser kampene online?!?!?

Kan ikke få noget fodbold ud af overstående links..

GreNoLi
24-02-2009, 20:10
Hvornår har inter sidst spillet en god kamp ?..ja det er godt nok ringe mod man utd lige nu :)

Det viser bare styrkeforskellen pt. mellem Serie A og PL desværre. Det lorte fodbold de spiller i ligaen går altså ikke i CL.

acsvendsen
24-02-2009, 20:12
Ja, Inter er godt nok vage. Det er jo ikke engang fordi Man U spiller flot. De kører den bare stille og roligt rundt. Tydeligt at se at Man U har spillet mange flere slutspilskampe iCL end Inter har. Inter spiller naivt og uerfarent.

st.rams
24-02-2009, 20:14
Hold da kæft Manchester er ineffektive idag..

De kunne have været foran 0-3 med lidt mere koldblodighed, de har haft hvad? tre 100 % chancer allerede.

st.rams
24-02-2009, 20:16
Det viser bare styrkeforskellen pt. mellem Serie A og PL desværre. Det lorte fodbold de spiller i ligaen går altså ikke i CL.

Ved ikke om det viser styrke forskellen. Der er bare ingen italienske hold udover os, som kan spille på Champions League niveauet.

At vi så ikke kan finde ud af, at spille mod svage modstandere ja det hæmer jo så os i Serie A.

Joor
24-02-2009, 20:33
Inter er mere med nu....skulle ikke undre mig at de scorer til 1-0 sent i kampen :)

Rossonero
24-02-2009, 20:33
Det her er næsten lige så stor en fornøjelse, som at se Milan vinde en kamp. De lærer det aldrig Inter....

Læs hvad jeg skriver i min signatur .... mere kan der hvis ikke siges :)

Og jeg fatter stadigvæk ikke Inter kan være så suveræne i Serie A som de er. De har selvfølgelig de rette kendelser med sig i vel noget der ligner 11 ud af 10 kampe(!), men at ingen kan matche dem er vel nærmere en udtryk for en svag liga. De har Zlatan, som er den eneste mand som stort set står bag hvert eneste mål og resten er løbere og fysisk stærke spillere...og det er åbenbart nok

RedsOFMilan
24-02-2009, 20:40
Ja så snart de møder et hold, de ikke kan musksle sig igennem så er de ganske ordinære. Vejen igennem Manchester United er boldbesiddelse og pres på boldholderen over hele banen. Det er Inter bare ikke istand til. Jeg har set 45 af 180 minutter og jeg ved allerede hvem der går videre.

Jeg synes egentlig ikke umiddelbart at Inter gør det store forkert, men de er bare teknisk underlegne, og i pasningspillet er de bare uopfindsomme. De har ikke holdet il at gøre det bedre.

Det her er overstået. Skulle Inter vinde 1-0 eller få 1-1 så er det slut uanset.

Som Kim siger, de lærer det aldrig. Farvel Inter, i er bare ikke bedre!

Frants
24-02-2009, 20:53
Det er sådan en dag, man ikke kan lad være med at tage en smut ind omkring Inter.dk og se dem tude. :)

DeepzOne
24-02-2009, 21:12
Nu er 0-0 jo ikke det dårligste resultatet for inter, hvis det skulle være... Kræver bare de er ekstra offentsive på udebane!

st.rams
24-02-2009, 21:20
Nu er 0-0 jo ikke det dårligste resultatet for inter, hvis det skulle være... Kræver bare de er ekstra offentsive på udebane!

Inter offensive på udebane no way.. De skal spille meget kompakt, og håbe på Zlatan kan afgøre det på egen hånd.

Manchester vil helt sikkert sidde på spillet, men deres defensiv er samtidig uhyggelig stærk.

Inter skal op og vinde den her kamp og helst med to mål før de kan gå videre, uafgjort så har de ingen chance.

Frants
24-02-2009, 21:22
Inter skaber intet i den her kamp, og hver gang de nærmer sig feltet, så mister de bolden eller også laver de elendige indlæg. Især ham Muntari har været en katastrofe.

Faroe Islander
24-02-2009, 21:23
Adriano, Muntary og Rivas har spillet til et stensikkert 03 tal, imponerende dårlige over hele linjen.....hvordan kan det her inter hold være så suværent i serie a?? Det er sku meget man ikke forstår :eek:

Og dog, Zlaten og deres målmand været hamrende gode hidtil !

RedsOFMilan
24-02-2009, 21:49
Jamen som jeg nævnte før, Inter kan ikke spille kombinations-fodbold om det så var deres eksistens der afhang af det. Inter er equavalenten til en mand der gerne vil lægge arm i en bar. De spiller en omgang beton-fysisk fodbold, og det virker i Serie A, men når du møder fysisk stærke hold fra kontinentet så bliver de ganske kedelige og ordinære. Inter skal prise sig lykkelige for at det her opgør ikke var afgjort ved pausen.

Vi spillede mod Manchester United for ca 20 måneder siden og udraderede dem, med en opstilling der hed:

Dida

Oddo - Nesta - Kaladze - Jankulovski

Gattuso - Pirlo - Ambrosini

Seedorf - Kaká

Inzaghi

Nøglen til at slå Manchester United ligger i boldbesiddelse og kontrol. Vi har altis vundet over dem, fordi vi netop praktisere dette. Inter kan ikke omstille sig, de har ét niveau og en tangent at spille på - bliver de matchet i deres eget game, jamen så er de ikke noget værd.

Rossonero
24-02-2009, 21:50
På papiret skulle den her kamp blive en af de helt store - men helt seriøs. Inter har jo ikke et eneste reel forsøg. De har et hjørnespark, hvor Cambiasso ufrivillig næsten får den skovlet i mål, men ellers er der jo intet at komme med.
Det er sku skidt for italiensk fodbold, at Italiens suveræne hold end ikke formår for alvor at presse United og spille sig igennem til noget der ligner en chance.

Et Inter hold der gang på gang har fejlet under pres - hvordan de skal holde stand på Old Trafford.....ja, det kan sku kun gå en vej.

Og man kan altså ikke vinde en CL titel ved at have en måde at spille fodbold på - med eller uden Mourinho, men der har de fejlet med de rigtige indkøb til at kunne spille moderne fodbold, hvor Milan er i den omvendte position, med masser af fodbold talent men alt for lidt fysik

GreNoLi
24-02-2009, 21:55
Adriano, Muntary og Rivas har spillet til et stensikkert 03 tal, imponerende dårlige over hele linjen.....hvordan kan det her inter hold være så suværent i serie a?? Det er sku meget man ikke forstår :eek:

Og dog, Zlaten og deres målmand været hamrende gode hidtil !

Til gengæld er jeg dybt imponeret over Santon, der venter sgu en stor fremtid på en lortehold for den knægt.

DeepzOne
25-02-2009, 10:00
highlights fra chl igår.. Nu havde jeg ikke mulighed for at se kampene igår, men når jeg udfra disse klip ser angrebet i Lyon.. så jeg ret imporneret.. - Og lige så Portos enmandshær i angrebet.. Lopez, han gør det satme godt må man sige.. 2 mål, og 2 mål i offside.. hvor den ene er lidt tvivlsom..! Man kan sige, der er sku rigeligt med talenter ude i den store verden vi godt kunne bruge :)

http://onside.dk/onsidetv/27200

st.rams
25-02-2009, 21:15
Mølby er da til at brække sig over og hører på..

Han er så inkompetent, og fatter ikke hvordan 3+ ikke kan se det ???

Werge: Rossetti er også en af kandidaterne som dommer til finalen.
Mølby: Ja ved mindre et Italiensk hold er med
Werge: Ja det selvfølgelig rigtigt.
Mølby: Men det sker heller ikke
Werge: Det ved man aldrig
Mølby: Jo det tror jeg, jeg ved.

Christ.. Og hører på alt hans Liverpool sympati hele tiden, det er jo til at brække sig over, som han kimmer deres modstandere ned altid.

Ricky kaka
25-02-2009, 21:19

Christ.. Og hører på alt hans Liverpool sympati hele tiden, det er jo til at brække sig over, som han kimmer deres modstandere ned altid.

Enig, enig, enig!!

Mølby: "Liverpool er et hold man aldrig kan ryste, uanset hvor de kommer hen og spille i verden. Det har de for meget erfaring til."

Jeg smutter sku lige ud og snakker i den store telefon...

GreNoLi
25-02-2009, 21:52
Enig, enig, enig!!

Mølby: "Liverpool er et hold man aldrig kan ryste, uanset hvor de kommer hen og spille i verden. Det har de for meget erfaring til."

Uanset hvilket forum man læser på, så sviner folk ham bare til. Totalt tåbelig at høre på!

http://www.facebook.com/group.php?sid=409acd7520a1b8e6d91e3a1adeaa9c29&gid=10619544459

Joor
25-02-2009, 22:57
Enig, enig, enig!!

Jeg lå flad af grin da Mølby kom med den kommentar under kampen .. hold da kæft mand :)

Mikael
26-02-2009, 07:39
Lidt arrogant af Jan Mølby. Men jeg må give ham ret i at de italienske hold er overmatched den her gang.

Rossonero
26-02-2009, 07:52
Og det værste er at de i Liverpool jo ser Mølby som en af de absolut dårligste spillere der nogensinde har spillet i klubben

Rino
26-02-2009, 08:22
Og det værste er at de i Liverpool jo ser Mølby som en af de absolut dårligste spillere der nogensinde har spillet i klubben

Haha seriøst? Han taler sq som om at han nærmest stadig træner med!

Rossonero
26-02-2009, 08:26
Så vidt jeg ved har Mølby en meget lav status i Liverpool. Det de husker ham mest for skulle hvis være øllerne og at han var halvfed - mener BT engang havde en liste over de største fiasko´er, hvor Faxe bl.a. i Arsenal blev kåret til den dårligste spiller nogensinde

Milanette
26-02-2009, 18:51

Ha ha ha, det er da bare fordi, at Milan ikke er med i år, at han siger det ;)

Nesta
27-02-2009, 18:34
Mølby har sgu i bund og grund en del forstand på fodbold - hans problem er bare at er forfærdeligt farvet. Forståeligt nok - men totalt ubrugeligt som kommentator hvor et af de vigtigste kriterier for ansættelse må/skal være evnen til at formidle objektivt.

Mange af hans tilsvininger af dommere, spillere der filmer ( Drogba, Robben m.fl. ) er jo ganske berettigede - bare usaglige i hans position.

st.rams
27-02-2009, 19:05
Mølby har sgu i bund og grund en del forstand på fodbold - hans problem er bare at er forfærdeligt farvet. Forståeligt nok - men totalt ubrugeligt som kommentator hvor et af de vigtigste kriterier for ansættelse må/skal være evnen til at formidle objektivt.

Mange af hans tilsvininger af dommere, spillere der filmer ( Drogba, Robben m.fl. ) er jo ganske berettigede - bare usaglige i hans position.

Syntes sku ikke man kan sige han har forstand på fodbold. Han har forstand på Liverpool, og det er primært det. Det er en skandale, at bruge ham som kommentator, især i Liverpool kampe som gør det helt horribelt jo.

jonasgr
27-02-2009, 19:07
Det største problem med ham er at han for det meste skal lyde så bedrevidende. Og synes jeg så at han er kedelig at høre på. Der er ingen dynamik i ham, men det er nok noget han har taget med fra banen :)

acsvendsen
27-02-2009, 20:27
Om Mølby har forstand på fodbold kan jeg ikke svare på. Det er vanskeligt at gennemskue i mellem alt hans Liverpool-snak og bedrevidenhed. Han er decideret kvalmende at høre på.

Jeg synes at Preben Elkjær er på vej i den samme grøft som Mølby er gået i. I Inters kamp mod United snakkede han Inter, Inter, Inter. Dog synes jeg at Elkærs fodboldforstand skinner meget mere igennem end Mølbys.

Det kunne være fedt hvis kommentatorerne holdt med hver sit hold, som Crudelli og ham Inter-kommentatoren vi så tit har set. Det bliver for kvalmende når man har en objektiv kommentator og en kommentator, der ser hele kampen fra det ene holds synsvinkel.

st.rams
27-02-2009, 20:37
Om Mølby har forstand på fodbold kan jeg ikke svare på. Det er vanskeligt at gennemskue i mellem alt hans Liverpool-snak og bedrevidenhed. Han er decideret kvalmende at høre på.

Jeg synes at Preben Elkjær er på vej i den samme grøft som Mølby er gået i. I Inters kamp mod United snakkede han Inter, Inter, Inter. Dog synes jeg at Elkærs fodboldforstand skinner meget mere igennem end Mølbys.

Det kunne være fedt hvis kommentatorerne holdt med hver sit hold, som Crudelli og ham Inter-kommentatoren vi så tit har set. Det bliver for kvalmende når man har en objektiv kommentator og en kommentator, der ser hele kampen fra det ene holds synsvinkel.

Meget enig med dig. Elkjær er nok lidt for Italien farvet, men okay han er også den eneste kommentator, der er det i det her land.

Og ja Elkjær's viden skinner mere igennem i forhold til Mølby's.

Ricky kaka
27-02-2009, 21:29
Elkjær er den enenste kommentator/ekspert, som roser Italienske hold, uanset hvilken klub det er. Er der en lille mulighed for at rose, så gør han det, og det er sku dejligt. Men han er samtidig objektiv og jeg synes ikke hans følelser for Italiensk fodbold skinner igennem i hans analyser og konklusioner i så overdreven grad at man væmmes. Han kommer da også med kritik af Italienske hold og roser da sågar også, skal vi kalde dem modstanderholdene :p

Mølby er anderledes på den vamle måde. Han skamroser Liverpool af de forkerte årsager og modstanderne for ofte slet ikke et ben til jorden, når snakken falder på Liverpool. Som du sagde Nesta, så følger det med jobbet som kommentator, at man har evnen til at formidle objektivt - Det har han altså ikke.

Med en kamp som Real Madrid - Liverpool, som jo egentlig er et brag af en kamp, er det ulideligt træls, at sidde og følge med når Mølby jo ødelægger al god stemning.

Frants
27-02-2009, 21:42
Men tv3+ har jo selv meldt ud at deres kommentatorer netop ikke skal være objektive. De har hver deres hold. Werge, Friman og Mølby har Liverpool. Luna holder med de spanske hold, Elkjær de italienske og Rødtud-Man utd. Det har de selv meldt klart ud. Så må man jo tage det til efterretning, eller sluk for lyden. :)
Hvornår opfinder man et fjersyn, hvor man kan slå kommentatorlyden fra uden at miste stemningen fra publikum.

BGPladsen
05-03-2009, 20:19
Men tv3+ har jo selv meldt ud at deres kommentatorer netop ikke skal være objektive. De har hver deres hold. Werge, Friman og Mølby har Liverpool. Luna holder med de spanske hold, Elkjær de italienske og Rødtud-Man utd. Det har de selv meldt klart ud. Så må man jo tage det til efterretning, eller sluk for lyden. :)
Hvornår opfinder man et fjersyn, hvor man kan slå kommentatorlyden fra uden at miste stemningen fra publikum.

Det er det vist allerede, jeg har selv prøvet det, under vm 2006 da jeg var i Jordan, så jeg kampen på ART, der kunne man slå kommetator lyden fra ;) man kunne også skifte kommentator sprog fra arabisk til engelsk

RossoneriHeart
06-03-2009, 01:22
Jeg bryder mig heller ikke specielt meget om Mølby som kommentator, men at sige at han var en fiasko i liverpool er helt hen i skoven.
Mølby var en fantastisk fodboldspiller, som desværre fik ødelagt mange sæsoner pga. skader, og senere alkohol. De sæsoner hvor han spillede fast, var han en af de bærende kræfter på liverpools hold og scorede vist også en hel del mål fra sin position på midtbanen. Iøvrigt var han vist meget vellidt blandt tilhængerne, indtil det begyndte at gå ned ad bakke, men sådan er det jo altid.

http://www.zimbio.com/100+Players+Who+Shook+The+Kop

Get your facts straight boys :)

Joor
10-03-2009, 19:18
Der er noget med at hvis både juventus og inter kommer videre , så for Serie A 2 hold næste år i champions league ..eller hvordan er det nu ?

Fogh
10-03-2009, 19:23
Der er noget med at hvis både juventus og inter kommer videre , så for Serie A 2 hold næste år i champions league ..eller hvordan er det nu ?

Lige nu får Serie A tre hold direkte i Champions League og et gennem kvalifikation. Jeg ved ikke, om nye regler træder i kraft næste år.

Ricky-22
10-03-2009, 19:50
Hold da fest for en start. Liverpool kunne have været foran 3-0 efter 4 minutter... Hvorfor kan vi dog ikke spille sådan? Hader Liverpool, men de spiller verdensklassebold i CL. That´s it.

st.rams
10-03-2009, 20:14
Hold da fest for en start. Liverpool kunne have været foran 3-0 efter 4 minutter... Hvorfor kan vi dog ikke spille sådan? Hader Liverpool, men de spiller verdensklassebold i CL. That´s it.

De har satme da også dommeren med sig, så det basker.. Må delme være frustrerende, at være Real Madrid spiller lige nu.

Frants
Dommerne forærer jo Liverpool det hele. Jeg vidste ikke Inter var kommet til England endnu. Det lugter langt væk.

Seeedorf
Hold op et billigt straffe, dommerne tør jo ikke andet - føj ! - Jeg hader den klub så inderligt.. Kom nu REAL MADRID!

st.rams
10-03-2009, 20:22
Hold op et billigt straffe, dommerne tør jo ikke andet - føj ! - Jeg hader den klub så inderligt.. Kom nu REAL MADRID!

Glem det.. Man kan ligeså godt se Juve-Chelsea nu!

Real Madrid har på ingen måde evnerne til, at vende den her kamp.

Seeedorf
10-03-2009, 20:24
Glem det.. Man kan ligeså godt se Juve-Chelsea nu!

Real Madrid har på ingen måde evnerne til, at vende den her kamp.

Enig... Latterligt.. ' Lidt spændning i Torino nu .. :)

st.rams
10-03-2009, 20:29
Enig... Latterligt.. ' Lidt spændning i Torino nu .. :)

Eller man kan tage et kig på Bayern-Sporting, som fører hvad 9-1 sammenlagt nu :D

Puhaaa.. Hva tror i den ender sammenlagt? Mit bud er 11-2

Edit: Der fik Sporting så reduceringen :)

DeepzOne
10-03-2009, 20:34
Mange til mere ustabil dommer, skal man da lede længe efter... Han må være vant til at dømme Inters kampe :)

DeepzOne
10-03-2009, 20:35
Lort.. nu står den 1-1 i Juve... Nu skal de jo vinde 3-1 for at gå videre vel..

Rossonero
10-03-2009, 20:43
Hvis det havde været Milan, der havde fået sådan 2 kendelser imod sig, så havde jeg fandeme også græt snot.
Den første vil der i 99 ud af 100 kampe blive dømt frispark til forsvarens fordel - Torres trækker ham ned med hånden. Og den anden rammer vel næsten mere skulder end arm

RedsOFMilan
10-03-2009, 20:48
Jamen det er deres egen skyld. Jeg elsker italiensk fodbold, men hvor jeg dog hader den der mentalitet. At gå i neutral mode når man har et brugbart resultat. Hvornår lærer vi det?

Juventus har alt spil og alt initiativ og har Chelsea på hælene, jamen så fortsæt dog for fanden!

Samme mentalitet kostede os pokalen i Istanbul. Havde vi gået ud til anden halvleg med idéen om at skulle score til 4-0 så havde vi aldrig nogensinde tabt den kamp. Gud som mit vidne.

Vi er gode til at spille beregnende og er dygtige taktisk, men vi er sgu indimellem nogle fjolser til at udnytte vores + perioder.

Jeg håber virkelig Juventus går videre, men jeg betragter det som værende ekstremt usandsynligt. De har kun sig selv at takke.

Når man har modstaderen nede i sækken og forvirret SÅ GØR DOG ARBEJDET FÆRDIGT OG FORTSÆT!

(Pubertært indlæg jeg ved det, men kæft man mine testikler sidde op i nakken, hver gang jeg ser italienske hold opgive et åbenlyst initiativ for at gå i kontra mode)

Frants
10-03-2009, 20:53
Mon de fire sidste hold ender med at blive fire engelske. Arsenal-Liverpool-Chelsea-ManU. Hold kæft de sidder på flæsket i disse år.
Jeg holder med Preben Elkjær, der for kort tid siden sagde, at bare det ikke bliver rent engelsk i de sidste kampe. Det bliver simpelthen for kedeligt i længden, især når det nu er tredje år i træk.

Kaka og Pato er bedst
10-03-2009, 21:00
kæft hvor er Liverpool kampen klam at se på Liverpool's to første mål var jo klokkeklart på dommerfejl. Første mål rev Torres Pepe ned og Pepe fik ikke frispark. Andet mål dømte dommeren hånd på Heinze hvor det var tydelig skulder. Og Liverpool har fået tonsvis af frispark som de slet ikke skulle have haft. :(:(

st.rams
10-03-2009, 21:01
Mon de fire sidste hold ender med at blive fire engelske. Arsenal-Liverpool-Chelsea-ManU. Hold kæft de sidder på flæsket i disse år.
Jeg holder med Preben Elkjær, der for kort tid siden sagde, at bare det ikke bliver rent engelsk i de sidste kampe. Det bliver simpelthen for kedeligt i længden, især når det nu er tredje år i træk.

Vi kom igennem den engelske stribe for to år siden.. I år var der ingen der kunne. Er der et hold der kan i år, så er det Barcelona! De har min fulde støtte vejen frem nu.

Forhåbentlig kan Villarreal også overraske, og Bayern München giver jeg ikke meget for.

Ricky-22
10-03-2009, 21:15
Straffe Juve! Som dog er reduceret til 10 mand. Kom så JUVE!!!!

2-1!!!!

Ricky-22
10-03-2009, 21:16
Juve lever! Nu må viljen da kunne gøre op for, at de er en mand i undertal! Nøj hvor har jeg aldrig før holdt SÅ meget med Juventus, som jeg gør nu!

st.rams
10-03-2009, 21:18
Juve lever! Nu må viljen da kunne gøre op for, at de er en mand i undertal! Nøj hvor har jeg aldrig før holdt SÅ meget med Juventus, som jeg gør nu!

Kan slet ikke få nogen form for ophidelse ind i hovedet pga. Juventus. Nøhj hvor har jeg hadet den bedrager klub i mange, mange år.

Frants
10-03-2009, 21:22
Det er da mere for, at den engelske dominans kan blive brudt, at amn holder med Juve. Derudover så skal Juve bruge kræfter på CL, hvis de går videre.

st.rams
10-03-2009, 21:25
Det er da mere for, at den engelske dominans kan blive brudt, at amn holder med Juve. Derudover så skal Juve bruge kræfter på CL, hvis de går videre.

Er rent ud sagt røv ligeglad med om vi bliver nr. 2 eller 3, det gør ingen forskel for mig. Kun mesterskabet tæller, og CL pladsen skal vi nok få.

Frants
10-03-2009, 21:25
Og det blev den så ikke.
2-2 :( Drogba

jonasgr
10-03-2009, 21:26
Man får helt ondt af Lissabon som ikke får mange ben til orden imod Bayern.

Ricky-22
10-03-2009, 21:26

Lige præcis. Men ligegyldigt nu. Talentløse Drogba har med held fået bolden most over stregen. Juve er færdige.

England - Italien 1-0
England - Spanien 1-0

LORT!

Tænk hvis man vitterligt ikke skal gide at se semifinale og finale...

jonasgr
10-03-2009, 21:27
Ja jeg har ikke set en eneste kamp fra CL så det er faktisk nemt nok.

Ricky-22
10-03-2009, 21:28
Man får helt ondt af Lissabon som ikke får mange ben til orden imod Bayern.

Useriøst, at et hold som Sporting skal have en plads i 1/8-finalen. Håber sgu aldrig nogensinde de kvalificerer sig igen. Uværdigt! Og så mod Bayern :confused:

Frants
10-03-2009, 21:29
Ja, vi må håbe Milan snart bliver repræsenteret i CL igen. Vi er åbenbart det eneste hold, der kan bryde den engelske dominans. :)

st.rams
10-03-2009, 21:32
Ja, vi må håbe Milan snart bliver repræsenteret i CL igen. Vi er åbenbart det eneste hold, der kan bryde den engelske dominans. :)

Kan vi ikke så længe vi kører rundt med det her forsvar.. Det så man jo også tydeligt, da vi ikke fik mange ben til jorden mod Arsenal, og fortjent blev slået ud.

RedsOFMilan
10-03-2009, 21:47
Årh jeg har så svært ved at være objektiv og saglig, når snakken går på engelsk fodbold. Selv på Juventus´vegne har jeg siddet og tæsket løs på bordet, så øllene står og hopper. Øv hvor er der meget had gemt i mig på den front og jeg er egentlig lidt flov over det.

Jeg har hentet AC Milan-Manchester United kampen fra den smukke Maj aften i 2007 og det er faktisk en kamp jeg ser jævnligt. Af alle de store øjeblikke jeg har haft som Milanista, så er der simpelthen intet der slår den aften.

Mit absolut største hade hold, på det absolut bedste tidspunkt hvor Kristina var på sit højeste niveau af hype. Det bliver ikke større for mig.

Trist aften i aften. Juventus ryger ud, efter at have leveret en god fight. Jeg synes de selv taber den her kamp, og Liverpool der vinder 4-0. Fy for satan.

Nok herfra af vomitus :)

DeepzOne
10-03-2009, 22:17
Årh jeg har så svært ved at være objektiv og saglig, når snakken går på engelsk fodbold. Selv på Juventus´vegne har jeg siddet og tæsket løs på bordet, så øllene står og hopper. Øv hvor er der meget had gemt i mig på den front og jeg er egentlig lidt flov over det.

Jeg har hentet AC Milan-Manchester United kampen fra den smukke Maj aften i 2007 og det er faktisk en kamp jeg ser jævnligt. Af alle de store øjeblikke jeg har haft som Milanista, så er der simpelthen intet der slår den aften.

Mit absolut største hade hold, på det absolut bedste tidspunkt hvor Kristina var på sit højeste niveau af hype. Det bliver ikke større for mig.

Trist aften i aften. Juventus ryger ud, efter at have leveret en god fight. Jeg synes de selv taber den her kamp, og Liverpool der vinder 4-0. Fy for satan.

Nok herfra af vomitus :)

Den AC Milan - Manchester United kamp... Er det ikke en man kan købe en kopi af??? :p

karlstegger
10-03-2009, 22:28
Lige præcis. Men ligegyldigt nu. Talentløse Drogba har med held fået bolden most over stregen. Juve er færdige.

England - Italien 1-0
England - Spanien 1-0

LORT!

Tænk hvis man vitterligt ikke skal gide at se semifinale og finale...

Det mener du ikke seriøst vel???

karlstegger
10-03-2009, 22:29
Den AC Milan - Manchester United kamp... Er det ikke en man kan købe en kopi af??? :p

Jeg vil også gerne købe den:)
(Såfremt det er på DVD altså)

RedsOFMilan
10-03-2009, 22:57
Det mener du ikke seriøst vel???

Jamen hvad gjorde Drogba da, andet end at sætte en inderside på en aflevering foran mål, som jeg kunne have scoret på? Manden er givetvis stor og fysisk stærk men er da en håbløs tekniker. Og folk herinde har skreget efter Adebayor i sidste transfer-vindue. Giver ikke en prutfis for de to.

Jeg vil sgu hellere spille langs jorden og være opfindsom, end det der makværk.

Sensation
11-03-2009, 08:12
I kan sige hvad i vil, men jeg blev glad da Liverpool vandt 4-0. For det betød den gav 67 gange igen, på ciffertips. Og jeg smed 100 kr på det. Så 6700 kr til mig lige midt i måneden er altid dejligt!

st.rams
11-03-2009, 09:31
I kan sige hvad i vil, men jeg blev glad da Liverpool vandt 4-0. For det betød den gav 67 gange igen, på ciffertips. Og jeg smed 100 kr på det. Så 6700 kr til mig lige midt i måneden er altid dejligt!

Det er sku meget godt set ;) tillykke med det.

Sensation
11-03-2009, 09:52
Det er sku meget godt set ;) tillykke med det. Jamen mange tak for det:)

Rossonero
11-03-2009, 10:00
Det er jo faktisk lige før jeg glæder mig til i aften, hvor vi forhåbentlig igen skal opleve en af de sjove Inter aftener i Europæisk sammenhæng. Det vil næsten være lige så godt som en sejr over Inter det her, hvis de ryger ud

Faroe Islander
11-03-2009, 11:23
Hvordan dæleme kan man forudsige, at Real ville tabe med 4-0 ??? Utroligt godt ramt må jeg sige :clap2:

Rino
11-03-2009, 13:29
Det er jo faktisk lige før jeg glæder mig til i aften, hvor vi forhåbentlig igen skal opleve en af de sjove Inter aftener i Europæisk sammenhæng. Det vil næsten være lige så godt som en sejr over Inter det her, hvis de ryger ud

Tjah, jeg håber faktisk at Inter vinder i aften, så længe de ikke vinder turneringen. Og det gør de selvfølgelig ikke.

Mest for Italiens skyld men også fordi jeg godt kunne tænke mig at se Peter S. flæbe for åben skærm igen (2007)

Sensation
11-03-2009, 13:41
Hvordan dæleme kan man forudsige, at Real ville tabe med 4-0 ??? Utroligt godt ramt må jeg sige :clap2:
Ved det faktisk heller ikke selv. Tror fordi der har været så mange ville resultater for tiden, og at der ville ske noget stort. Især i en topkamp, hvor jeg nærmest kunne mærke Real ville tabe stort.:)

Joor
11-03-2009, 14:29
Tror også at Inter ryger ud i aften. Man utd er simpelthen for stærke på hjemme bane.
Finalen bliver nok Barcelona mod Liverpool.

Seeedorf
11-03-2009, 14:55
Håber inderligt at Manchester United ryder ud i dag. Gider fandme ikke høre på Peter Scmeichels (hvorfor kunne han ikke bare hedde Hansen ;)?) -røv slikke 'hans' hold som om han stadig spiller der. Ved godt det er normalt at, Laudrup holder med Barca og de spanske, Elkjær med de italianske og Peter med det engelske los bold..

Inter og Manchester United er nogen af de hold jeg ikke kan holde ud -sådan nogen slam slugere... husker tydeligt den sæson hvor United slog Roma 7 . 1 (?) og efter den kamp snakkede man om, at ingen kunne stoppe deres angreb, og meget få kunne sparke bolden i mål mod dem.. Vi gav dem en lærestreg, og slog dem 3 - 0 - det var dengang ;).... For Italiansk fodbolds skyld håber jeg Inter vinder denne kamp, og ryder ud igen - som altid..

http://profile.ak.facebook.com/object3/1540/36/n6572123709_7564.jpg

karlstegger
11-03-2009, 16:32
Jamen hvad gjorde Drogba da, andet end at sætte en inderside på en aflevering foran mål, som jeg kunne have scoret på? Manden er givetvis stor og fysisk stærk men er da en håbløs tekniker. Og folk herinde har skreget efter Adebayor i sidste transfer-vindue. Giver ikke en prutfis for de to.

Jeg vil sgu hellere spille langs jorden og være opfindsom, end det der makværk.

Du kaldte ham talentløs...det kan man da ikke kalde en af verdens bedste angribere! Han har da netop talent for at score, hvilket han i går viser på SUPER måde ved at komme fri fra Mellberg på målet. Det er altså ikke "bare" at sætte en inderside på, det han laver der.

Jeg kan sku heller ikke fordrage manden, men han er da en af de allerfarligste angribere.

AleexPato
11-03-2009, 16:49
Jeg hader klubber som Inter, Chelsea, City osv. men Manchester kan jeg faktisk godt lide. Jeg elsker at se dem spille bold, det samme med Barca. Derfor holder jeg selvfølgelig ikk med dem. Kan bare godt lide dem.

st.rams
11-03-2009, 19:51
Puhaaa kan vidst også blive en lang aften for Inter..

1-0 til Vidic og co. efter 3 minutter!

DeepzOne
11-03-2009, 19:54
Puhaaa kan vidst også blive en lang aften for Inter..

1-0 til Vidic og co. efter 3 minutter!

Hehe,.. korrekt.. tror inter går videre på uafgjort :)

st.rams
11-03-2009, 19:55
Hehe,.. korrekt.. tror inter går videre på uafgjort :)

Jeg tror de taber 3-0 :)

DeepzOne
11-03-2009, 19:58
Hmm.. hehe.. Bare vent.. de trækker den med at være bagud til 89 minut, så sætter de Crespo ind.. og ja.. så gør han det han er bedst til.. at score :)

Btw, nogen der har link til kampen Man utd. - Inter?

Mikael
11-03-2009, 19:58
United er bare det bedste hold de her år. Længe siden der sidst er set sådan et stærkt hold... Kan ikke se hvem der skulle kunne bare true dem lidt..

DeepzOne
11-03-2009, 20:00
United er bare det bedste hold de her år. Længe siden der sidst er set sådan et stærkt hold... Kan ikke se hvem der skulle kunne bare true dem lidt..

Bare lidt... nærmeste forfølger må siges at være Barcelona..

Mikael
11-03-2009, 20:05
Bare lidt... nærmeste forfølger må siges at være Barcelona..

Ja og dem har jeg heller ikke den store tro på hvis de står over for Uniteds forsvar. Plus de har har en mindre formnedgang for tiden, hvorimod United har været opadgåënde siden jul.

DeepzOne
11-03-2009, 20:11
Ja og dem har jeg heller ikke den store tro på hvis de står over for Uniteds forsvar. Plus de har har en mindre formnedgang for tiden, hvorimod United har været opadgåënde siden jul.

Korrekt... Pt. er United nok det stærkeste hold.. Men så gerne en finale med disse to mandskaber... Bedste forsvar mod det bedste angreb, kan man vel godt tillade sig at sige..

Generalen
11-03-2009, 20:12
Stankovic er satme godt nok ringe.

Gad vide om Inter snart prøver andet end at hælde lange bolde ind til ferdinand og vidic? det er jo heæt håbløst

st.rams
11-03-2009, 20:13
Helt bestemt.. Thierry Henry er også blomstret helt op i Barcelona i denne sæson!

2-0 til Barca, 2x Henry

Sensation
11-03-2009, 20:13
Milan var da i stand til at knuse Man Utd. :-)

st.rams
11-03-2009, 20:15
Er du da gal en gigantisk afbrænder af Zlatan der..

BendX
11-03-2009, 20:47
Hmm.. hehe.. Bare vent.. de trækker den med at være bagud til 89 minut, så sætter de Crespo ind.. og ja.. så gør han det han er bedst til.. at score :)

Btw, nogen der har link til kampen Man utd. - Inter?

Den kan ses via bet24 og derigennem viasatondemand - gratis :)

Pirlo
11-03-2009, 20:47

Det er rigtig nok, men alle hold får en formnedgang i løbet af sæsonen. Dog er vi på vej tilbage ;)

Mikael
11-03-2009, 20:51
Det er rigtig nok, men alle hold får en formnedgang i løbet af sæsonen. Dog er vi på vej tilbage ;)

Ja, men man vinder ikke CL med sådan en defensiv. Lyon kunne med lidt skarphed have scoret 2 allerede i 2. halvleg.

Sensation
11-03-2009, 20:57
Nu må Inter godt score, så jeg kan få flere penge i kassen. Har tippet 2-1

Nogen som har spillet på Man City-AAB?? Jeg har oddset at AAB vinder 0-1 og Anders Due score. Giver 101 gange igen. Det via Målbomben jeg spiller.

Pirlo
11-03-2009, 20:59
Ja, men man vinder ikke CL med sådan en defensiv. Lyon kunne med lidt skarphed have scoret 2 allerede i 2. halvleg.

Ja, er også bekymret over vores defensiv uden Puyol. Lyon var helt færdige i 1. halvleg, indtil de fik deres stort set eneste chance headet ind. Vi mangler Abidal til at lukke af for Lyons højre side, hvor vi er mest sårbare.

Sensation
11-03-2009, 21:03
Man skulle tro Inter spiller håndbold.

st.rams
11-03-2009, 21:11
Nu må Inter godt score, så jeg kan få flere penge i kassen. Har tippet 2-1

Nogen som har spillet på Man City-AAB?? Jeg har oddset at AAB vinder 0-1 og Anders Due score. Giver 101 gange igen. Det via Målbomben jeg spiller.

Nægter at tro på AAB kan vinde i Manchester.. Forhåbentlig kan de hive en uafgjort hjem, og afgøre det i Aalborg, men jeg tror desværre City bliver for stor en mundfuld.. Tror de taber med to!

Faroe Islander
11-03-2009, 21:20
Så fik Hulk fra Porto sku et gult kort, bare ikke han bliver grøn i fjæset af arrighed :D

DeepzOne
11-03-2009, 21:27
GO GO GO ROOOOMAA!! Vi må sku håbe de gør det!! De SKAL bare vinde :)

Rossonero
11-03-2009, 21:41
åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hvor er det guld det her. Se Inter leverer endnu et meningsløst resultat og set over 2 kampe, kunne United jo med lidt skarphed næsten have slået Bayern´s 12-1 sejr.

Det italienske fodbold forbund burde vise fairplay ved at stoppe med at give dem den CL plads, så de ikke bliver endnu størere tabere end de allerede er. For helvede, det er guld det her. Tabte iøvrigt 100,-kr og hvor ville jeg da snart ønske jeg havde smidt 200,-kr på de fiaskoer fra perdenti

Generalen
11-03-2009, 21:42
Hvis Inter nogensinde skulle være gået videre mod united, så var det sgu nok idag - men som hovederne på tv3 talte om, så halser de så snart tempoet sættes. Man kunne ønske sig at tempoet i serie a også snart kom op i premier league hastighed, det er sgu ofte sjovere at se på...

Mikael
11-03-2009, 21:53
Altså PL er jo bedre end Serie A. Det er jo ganske klart. Om Serie A nogensinde kommer op igen ved jeg ikke. Men det kræver en del ændringer som jeg ikke tror den italienske økonomi kan kapere.

st.rams
11-03-2009, 22:01
Altså PL er jo bedre end Serie A. Det er jo ganske klart. Om Serie A nogensinde kommer op igen ved jeg ikke. Men det kræver en del ændringer som jeg ikke tror den italienske økonomi kan kapere.

Nu må vi se.. Man har flere gange hørt om, at Engelsk fodbold lever på kanten med hensyn til de gigantiske beløb der figurere rundt der. Men nej det er svært, at se lige pt.

DeepzOne
11-03-2009, 22:21
En eller anden..skriv lige straffe .. hvadder sker.. scorer osv.. kan ikke finde noget live halløj på nettet.. :S

Faroe Islander
11-03-2009, 22:34
En stor del i forskellen mellem PL og Serie A er de italienske dommere, de bruger alt for tit fløjten istedet for at lade mænd gå lidt til den og fighte lidt. Giv istedet advarsler for film og brok som er et kæmpe problem i Serie A..
og skrivende stund er alle italienske hold ude af CL..

Rossonero
11-03-2009, 22:35
De går op og ned i fodbold. Jeg kan huske det Italienske hold sad lige så fast på internationalt fodbold som England gør nu og det hele bare så håbløs ud for de engelske hold. Der kan aldrig være opgangstider i samtlige store fodbold lande, det vender igen - ligesom ofte store klubhold også pludselig dykker ned nogle år og så pludselig er tilbage

Faroe Islander
11-03-2009, 22:39
Gad vide hvad slags undskyldinger Mourinho nu kommer med...

Frants
11-03-2009, 22:53
Og som det svageste engelske hold trækker Arsenal-Porto i kvartfinalen. Liverpool tager sig af Barcelona, Man u ordner Villarreal, mens chelsea æder Bayern. Værgsgo og spis, fire engelske hold i semifinalerne. GAB!!!.

Ricky kaka
11-03-2009, 22:58
Tsk...

Jeg håber den undenfløjtme, at Barca er klubben der kan klare at ryde de engelske hold af vejen i år. Jeg ville ikke kunne døje så meget engelsk dominans!

RedsOFMilan
11-03-2009, 23:26
Jeg tror egentlig bare vi skal være glade for ikke, at være med i Champions League. Vores spil fungere slet ikke, og med alle de skader havde vi ikke kunne gøre hverken fra eller til.

Sådan som vores forsvar ser ud lige nu, der kunne vi virkelig have løbet ind i en gevaldig øretæve. Det har vi da trods alt sparet os selv for om ikke andet.

Men for at kunne være med her, så skal der godt nok helt andre boller på suppen næste år.

Synd for Roma.

Tore
12-03-2009, 06:58
Ja engelsk fodbold er godt nok en magtfaktor lige nu, synes egentlig ikke at hverken Inter, Juventus eller for den sag skyld Real Madrid var tæt på at gå videre. Roma var dog i det mindste kun et brændt straffe fra at gå videre.

Det er lidt skræmmende, og med de lodtrækningsregler UEFA har, ja så er 4 engelske hold sikre på hver sin kvartfinale, og ærlig talt tror jeg kun det er Barca, der kan slå et engelsk hold ud. Hvis Barca trækker liverpool eller man u, tror jeg os det blir rene engelske semifinaler.

Anfield og Old Trafford er virkelig blevet skræmmende steder at spille, hvor man efterhånden skal prise sig lykkelig med at slippe fra med 2 måls nederlag.

Det er rigtigt at det går op og ned, med kvaliteten på banen hænger nøje sammen med økonomien bag, og de næste mange år tror jeg at der vil være flere penge i engelsk fodbold end noget andet sted. Man City er vel den næste "unlikely" vinder af champions league.

Fox@Mulder
12-03-2009, 08:34
Jeg tror egentlig bare vi skal være glade for ikke, at være med i Champions League. Vores spil fungere slet ikke, og med alle de skader havde vi ikke kunne gøre hverken fra eller til.

Sådan som vores forsvar ser ud lige nu, der kunne vi virkelig have løbet ind i en gevaldig øretæve. Det har vi da trods alt sparet os selv for om ikke andet.

Men for at kunne være med her, så skal der godt nok helt andre boller på suppen næste år.

Synd for Roma.

uhhh ha, vores forsvar mod Liverpool, Barcelona eller United........ vi ville jo tabe med 4-5-6 mål sammenlagt ligesom Real.

Speed og fysisk er altafgørende i moderne, europæisk fodbold, det er Liverpool om nogen et bevis på.

Rossonero
12-03-2009, 09:33
En udemærket artikel:
http://www.channel4.com/sport/football_italia/blogs/al86.html

Inter kan måske sige det ingen skam er tabe til United, men det de leverede i CL var jo fra første kamp til nu slet ikke noget klub værdig, der ønsker at vinde den titel.

Ricky kaka
12-03-2009, 09:39
Jeg synes altså ikke United var Inter særligt overlegne i går aftes. United lagde stærkt ud, men Inter kom bedre og bedre med i kampen. Og jeg føler egentlig at de sagtens kunne have fået en uafgjort. De ramte trods alt træværket 2 gange og havde da rimeligt med chancer. Og dertil kunne Uniteds forsvarer altså ikke holde på Zlatan, selvom der for det meste stod 3-4 mand om ham. Så helt elendigt synes jeg ikke de spillede.

GreNoLi
12-03-2009, 10:05
Alt snak om at de engelske hold er for dominerende og at Blatter bla. vil lovgive sig ud af det, er det rene nonsens i mine ører. Italien har været en dominerende magtfaktor i europæisk fodbold i 1½ årti og de spanske har også været det. I øjeblikket er det så england der dominerer, men selvfølgelig vender det igen. Hvis i spørger mig skyldes den engelske dominans ikke at de i England er blevet markant bedre i de senere år, men at de 3 øvrige ligaer er blevet dårligere.

Tyskland:
For få år siden var Bayern blandt de sidste 4 hold år efter år. De er i de senere år blevet reduceret til et middelmådigt hold, og hvor hold som Dortmund før i tiden også var med blandt de sidste hvert år, og sågar også vandt CL og Uefa cuppen, kan de næstbedste hold fra Tyskland ikke engang præstere at gå videre fra gruppespillet idag. Er dog sikker på at Tyskland kommer stærkt igen, da de har et enormt potentielle tilskuermæssigt og dermed også økonomisk.

Spanien:

La Coruna,Valencia,Real Madrid,Barcelona var jo fantastiske hold som var selvskrevet blandt de sidste 8 for få år siden. Idag er Barcelona ene om at repræsentere Spanien og når selv Real Madrid har det dårligste hold som jeg har set i mit 30 årige liv, så forærer man jo sejrene på et sølvfad for englænderne. Valencia og La Coruna var holdene lige under Madrid og Barca dengang og det var altså hold der var med helt fremme og kæmpe med om titlerne. I år hedder de hold Villarreal og Atl.Madrid og de er altså ikke ½ så gode som de hold Valencia og La Coruna kunne mønstre dengang.

Italien:

Jeg fristes til at sige vi;) i Italien var tatalt dominerende fra 1987 og frem til vi vandt CL i 2007. Serie A´s kvalitets nedgang skyldes jo "calciopoli" skandalen som bombede Italiensk fodbold 6-8 år tilbage. Se et hold som Juventus som nærmest fra den ene dag til den anden gik fra at være iblandt de bedste i verden til at sælge det halve hold og blive tvangsnedrykket til Serie B. Før havde vi Napoli,Parma,Lazio,Sampdoria,Inter,Juventus,Milan, som alle inden for de seneste 15 år har vundet europa cup trofæer. Idag er Inter ene om at repræsentere Italien og jeg ser egentlig ikke deres hold til at være hverken bedre eller dårligere end i de seneste 15 år, men deres modstandere er bare blevet dårligere, og havde det ikke været for "calciopoli" sagen burde Juventus og Milan jo være langt foran Inter ligesom vi plejer. Ansvaret hos os ligger selvfølgelig i lige så høj grad hos ledelsen, men når de får styr på indkøbende, ( eller mangel på samme ), så er vi igen der hvor vi hører hjemme. Her er lidt stats over hvor dominerende vi var for ikke så længe siden. Det var sgu good times!

Uefa Cuppen:

1988-89 Napoli - Stuttgart 5-4 (2-1, 3-3)

1989-90 Juventus - Fiorentina 3-1 (3-1, 0-0)

1990-91 Inter - Roma 2-1 (2-0, 0-1)

1991-92 Torino - Ajax 2-2 (2-2, 0-0), Ajax vandt på flest scorede udebanemål.

1992-93 Dortmund - Juventus 1-6 (1-3, 0-3)

1993-94 Casino Salzburg - Inter 0-2 (0-1, 0-1)

1994-95 Parma - Juventus 2-1 (1-0, 1-1)

1996-97 Schalke 04 - Inter 1-1 (1-0, 0-1 efs.), Schalke 04 vandt 4-1 på straffespark.

1997-98 Inter - Lazio 3-0 (Parc des Princes, Paris)

1998-99 Parma - Marseille 3-0 (Lusjniki Stadion, Moskva)

Champions League:

1988–89 ITA Milan 4–0 Steaua Bucureşti

1989–90 ITA Milan 1–0 Benfica

1991–92 ESP Barcelona 1–0 Sampdoria

1992–93 FRA Marseille 1–0 Milan

1993–94 ITA Milan 4–0 Barcelona

1994–95 NED Ajax 1–0 Milan

1995–96 ITA Juventus *1–1 * Ajax

1996–97 GER Borussia Dortmund 3–1 Juventus

1997–98 ESP Real Madrid 1–0 Juventus

2002–03 ITA Milan *0–0 * Juventus

2004–05 ENG Liverpool *3–3 * Milan

2006-07 ITA Milan 2-1 Liverpool;)

2009-10 ITA Milan 3-0 ?

Joe
12-03-2009, 10:08
Grenoli.... Nej nej nej.... Hvordan kan du ikke have 2006-07 med...?????????

Nesta
12-03-2009, 11:13
Alt snak om at de engelske hold er for dominerende og at Blatter bla. vil lovgive sig ud af det, er det rene nonsens i mine ører. Italien har været en dominerende magtfaktor i europæisk fodbold i 1½ årti og de spanske har også været det. I øjeblikket er det så england der dominerer, men selvfølgelig vender det igen. Hvis i spørger mig skyldes den engelske dominans ikke at de i England er blevet markant bedre i de senere år, men at de 3 øvrige ligaer er blevet dårligere.

Tyskland:
For få år siden var Bayern blandt de sidste 4 hold år efter år. De er i de senere år blevet reduceret til et middelmådigt hold, og hvor hold som Dortmund før i tiden også var med blandt de sidste hvert år, og sågar også vandt CL og Uefa cuppen, kan de næstbedste hold fra Tyskland ikke engang præstere at gå videre fra gruppespillet idag. Er dog sikker på at Tyskland kommer stærkt igen, da de har et enormt potentielle tilskuermæssigt og dermed også økonomisk.

Spanien:

La Coruna,Valencia,Real Madrid,Barcelona var jo fantastiske hold som var selvskrevet blandt de sidste 8 for få år siden. Idag er Barcelona ene om at repræsentere Spanien og når selv Real Madrid har det dårligste hold som jeg har set i mit 30 årige liv, så forærer man jo sejrene på et sølvfad for englænderne. Valencia og La Coruna var holdene lige under Madrid og Barca dengang og det var altså hold der var med helt fremme og kæmpe med om titlerne. I år hedder de hold Villarreal og Atl.Madrid og de er altså ikke ½ så gode som de hold Valencia og La Coruna kunne mønstre dengang.

Italien:

Jeg fristes til at sige vi;) i Italien var tatalt dominerende fra 1987 og frem til vi vandt CL i 2007. Serie A´s kvalitets nedgang skyldes jo "calciopoli" skandalen som bombede Italiensk fodbold 6-8 år tilbage. Se et hold som Juventus som nærmest fra den ene dag til den anden gik fra at være iblandt de bedste i verden til at sælge det halve hold og blive tvangsnedrykket til Serie B. Før havde vi Napoli,Parma,Lazio,Sampdoria,Inter,Juventus,Milan, som alle inden for de seneste 15 år har vundet europa cup trofæer. Idag er Inter ene om at repræsentere Italien og jeg ser egentlig ikke deres hold til at være hverken bedre eller dårligere end i de seneste 15 år, men deres modstandere er bare blevet dårligere, og havde det ikke været for "calciopoli" sagen burde Juventus og Milan jo være langt foran Inter ligesom vi plejer. Ansvaret hos os ligger selvfølgelig i lige så høj grad hos ledelsen, men når de får styr på indkøbende, ( eller mangel på samme ), så er vi igen der hvor vi hører hjemme. Her er lidt stats over hvor dominerende vi var for ikke så længe siden. Det var sgu good times!

Uefa Cuppen:

1988-89 Napoli - Stuttgart 5-4 (2-1, 3-3)

1989-90 Juventus - Fiorentina 3-1 (3-1, 0-0)

1990-91 Inter - Roma 2-1 (2-0, 0-1)

1991-92 Torino - Ajax 2-2 (2-2, 0-0), Ajax vandt på flest scorede udebanemål.

1992-93 Dortmund - Juventus 1-6 (1-3, 0-3)

1993-94 Casino Salzburg - Inter 0-2 (0-1, 0-1)

1994-95 Parma - Juventus 2-1 (1-0, 1-1)

1996-97 Schalke 04 - Inter 1-1 (1-0, 0-1 efs.), Schalke 04 vandt 4-1 på straffespark.

1997-98 Inter - Lazio 3-0 (Parc des Princes, Paris)

1998-99 Parma - Marseille 3-0 (Lusjniki Stadion, Moskva)

Champions League:

1988–89 ITA Milan 4–0 Steaua Bucureşti

1989–90 ITA Milan 1–0 Benfica

1991–92 ESP Barcelona 1–0 Sampdoria

1992–93 FRA Marseille 1–0 Milan

1993–94 ITA Milan 4–0 Barcelona

1994–95 NED Ajax 1–0 Milan

1995–96 ITA Juventus *1–1 * Ajax

1996–97 GER Borussia Dortmund 3–1 Juventus

1997–98 ESP Real Madrid 1–0 Juventus

2002–03 ITA Milan *0–0 * Juventus

2004–05 ENG Liverpool *3–3 * Milan

2006-07 ITA Milan 2-1 Liverpool;)

2009-10 ITA Milan 3-0 ?

Flot indlæg - kan ikke sige andet end det er fuldstændig korrekt.

Italiensk fodbold mangler penge - engelsk fodbold har for mange. Om 5 år ser det hele anderledes ud.

Mikael
12-03-2009, 11:47
Tja, Jeg kan ikke se hvordan det skulle se anderledes ud om 5 år. Som Silvio og Galliani har sagt, kan man ikke kæmpe med de engelske pengemaskiner over længere tid. Man må tage sig tilfreds med at stikke snuden frem en gang imellem.

Fundamentet i England er bedre. De har bedre stadion, bedre tv-aftaler, fordel af at være i et land der er langt foran det italienske i alle økonomiske aspekter, mere profileret.

Rino
12-03-2009, 14:41
Syntes nu egentlig at vi spillede meget godt op med England, og det var udelukkende vores holds egen ineffektivitet der gjorde at de ikke gik videre.

Juventus havde fortjent meget bedre, og det samme havde Roma. Det var en skam at Baptista skulle brænde en så stor chance lige før slutfløjt. Inter spillede deres chance i Manchester og havde vel egentlig fortjent bedre. Utroligt at de har så mange angribere, og så er der alligevel ingen af dem der kan putte en bold i kassen.

Historien er hård, og om et år er der ingen der vil huske hvor tæt alle hold var på at gå videre, men for nu kan vi vidst godt gå med oprejst pande.

Rossonero
12-03-2009, 14:55
Mener både Juve og Roma kan sige de gjorde hvad de kunne. Men mener virkelig Inter er en kæmpe skuffelse. De har ventet så længe på at vise at de kan og endnu gang svigter de spillere der skal vise hvad de kan når det gælder. At sove med markeringerne så tidlig i hver halveg, bevidner om at de bare ikke er klar til det her. De har chancerne ja, men at misse så oplagte som de havde, bevidner bare endnu engang de ikke har gearet til det.

Ricky kaka
12-03-2009, 18:17
Mener både Juve og Roma kan sige de gjorde hvad de kunne. Men mener virkelig Inter er en kæmpe skuffelse. De har ventet så længe på at vise at de kan og endnu gang svigter de spillere der skal vise hvad de kan når det gælder. At sove med markeringerne så tidlig i hver halveg, bevidner om at de bare ikke er klar til det her. De har chancerne ja, men at misse så oplagte som de havde, bevidner bare endnu engang de ikke har gearet til det.

Ja, Roma og Juve gjorde, hvad de kunne og havde da faktisk, set over 2 kampe, fortjent at gå videre synes jeg. Jeg kan ikke forstå du synes Inter var så dårlige som du siger. De skuffede måske på det punkt, at de satsede på CHL og så røg ud, men de spillede da ikke dårligt igår aftes, langt fra! De var skandaløst dårlige hjemme på Meazza, men kunne egentlig, som jeg ser det, godt være gået videre med lidt held i sprøjten.

Rossonero
12-03-2009, 18:24
Om man spiller godt eller dårligt i CL er ikke det vigtigste i disse kampe. De spillede da udemærket igår, men det der skal til af 100% koncentration og killer instinkt i sådanne kampe har de ikke været i nærheden af. Og det mener jeg er dårligt, når alle ved hvor meget spillerne har tørstet efter CL succes og de endelig havde scenen til at bevise de kunne.

Ricky-22
12-03-2009, 20:19
UEFA CUP: Bye bye AaB. ØV! Man. C. har haft 2 små chancer og scoret - AaB 3-4 halvstore, men ingen mål :( Ufortjent!

Faroe Islander
12-03-2009, 20:26
BT analyse af Ceicedo:
Felipe Caicedo, 20 år, Ecuador
Stor og klodset. Får chancen i Bellamy skadesfravær.
Karakter: 4 (10 er højst)
Klodset eller ej, han skulle kun bruge 8 min at score ! Stik den BT

acsvendsen
12-03-2009, 20:52
Tiden er godt nok løbet fra Flemming Toft, synes jeg. Det er som om han ikke helt følger med i nutidens fodbold. Ærgerligt. Han har nu altid været en fremragende kommentator.

Hvis Aab kan få en basse her i 2. halvleg er det et godt resultat.

Ricky kaka
12-03-2009, 20:54
Tiden er godt nok løbet fra Flemming Toft, synes jeg. Det er som om han ikke helt følger med i nutidens fodbold. Ærgerligt. Han har nu altid været en fremragende kommentator.

Hvis Aab kan få en basse her i 2. halvleg er det et godt resultat.

Han er i det mindste ikke ligeså farvet som grødhovederne på tv3.

Slupinski13
13-03-2009, 21:55
http://www.channel4.com/sport/football_italia/mar13v.html

Værsgo'.. Her er et kort og perfekt svar, fra en stærk mand:)

Grunden til at man vinder C.L er ikke kun gennem et teknisk vidunderhold. Styrke er en væsentlig faktor. Og det er dermed ikke for sjovt, at vi ligger der hvor vi gør.

Vi har ikke mange spillere over 1,85 og 75 kg. Og slet ikke for at tale om hurtige spillere. Vores fysik er elendig pt. (også pga. skader), og det er altså vejen tilbage. Vi behøver ikke have 11 Senderos'er, men heller ikke 11 Pirlo'er.

Ser meget gerne en Lippi eller Capello på posten! Kan sgu godt lige tankegangen..

GreNoLi
13-03-2009, 22:20
http://www.channel4.com/sport/football_italia/mar13v.html

Værsgo'.. Her er et kort og perfekt svar, fra en stærk mand:)

Grunden til at man vinder C.L er ikke kun gennem et teknisk vidunderhold. Styrke er en væsentlig faktor. Og det er dermed ikke for sjovt, at vi ligger der hvor vi gør.

Vi har ikke mange spillere over 1,85 og 75 kg. Og slet ikke for at tale om hurtige spillere. Vores fysik er elendig pt. (også pga. skader), og det er altså vejen tilbage. Vi behøver ikke have 11 Senderos'er, men heller ikke 11 Pirlo'er.

Ser meget gerne en Lippi eller Capello på posten! Kan sgu godt lige tankegangen..

Så hvorfor når Inter så aldrig langt på trods af de måske har det mest fysisk stærke hold i Europa?

Nesta
04-04-2009, 09:48
http://www.youtube.com/watch?v=zcHrrZFZ15c&feature=related

En magisk aften

KaPaRo
04-04-2009, 10:03

En magisk aften

nesta læs lige din pm

KaPaRo
04-04-2009, 10:08

En magisk aften

det var så fed en kamp. jeg kan huske jeg sad på en milan bar på Rhodos og så den. og gattuso smadrede bare ronaldo i den kamp. han kunne ingen ting i den kamp :D

stephaNNNo
04-04-2009, 10:14

En magisk aften

La Partita Perfetta

karlstegger
04-04-2009, 14:53

En magisk aften

En af de BEDSTE aftener!!!

Sad på en bar i Pattaya omgivet af Englændere og thaipiger, der kun kender til engelsk fodbold. Jublede så meget, at pigerne til sidst ikke ville skænke sjusser til mig:)

Mødte dog en spøjs gammel milanfan (italierner med sæsonkort til San Siro), der kom løbende gennem byen iklædt kun et milanflag:D

BendX
07-04-2009, 18:17
Vil blot oplyse om, at man via bet24 kan opnå gratis adgang til en vilkårlig Champions League kamp hos "Viasat OnDemand" i aften - tilbudet annonceres bl.a. på forsiden, hvor man kan bladre imellem de forskellige annoncer.

Fogh
07-04-2009, 18:56
Vil blot oplyse om, at man via bet24 kan opnå gratis adgang til en vilkårlig Champions League kamp hos "Viasat OnDemand" i aften - tilbudet annonceres bl.a. på forsiden, hvor man kan bladre imellem de forskellige annoncer.

Man ku' også vælge mellem TV2 Sport eller TV3+ :D

Ej, det er sgu godt, hvis man ikke har de kanaler.

Ricky-22
07-04-2009, 19:49
0-1 Porto

Lille overraskelse, men flot mål efter 3 1/2 minut.

AC. Milan
07-04-2009, 19:53
Nogen der har et link til kampen?

DeepzOne
07-04-2009, 21:50
Hvor det fedt Porto scorede til 2-2 i de sidste minutter! Typisk Man Utd. at score i slutminutterne..!! Håber SÅ meget de ryger ud til Porto.. Kunne være lidt fedt da :)

Sig-Mund
07-04-2009, 21:56
Håber egentlig på de går videre, så de kan slå Liverpool ud, ser hellere Man Utd som vinder end Liverpool

Fogh
08-04-2009, 07:22
De engelske hold skal bare ud. Håber på Porto eller Villarreal kan levere overraskelsen.

Tore
08-04-2009, 08:16
De engelske hold skal bare ud. Håber på Porto eller Villarreal kan levere overraskelsen.

Ahh kunne tænke mig at se Arsenal videre - de er som regel rimelig sympatiske og så er der jo chancen for dansk repræsentation - lidt selvfed nationalist har man vel lov at være :-)

Man U skal bare ud - det kunne være lækkert hvis de tabte de 3 sidste trofæer på gulvet.

BendX
08-04-2009, 09:44
Enig - er sgu så træt af at høre på de United folk. Prøv at læs nedenstående artikel, og fortæl mig bagefter at man skal have medlidenhed med den mand:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/championsleague/article1151871.ece

" Det er normalt for os at score til sidst, men det mål, som vi gav væk, var forfærdeligt. Når du kommer foran 2-1 med fem minutter igen, så skal du altså holde føringen, siger Ferguson. "

Det er normalt for Jer altid at være så pisse heldige at få et mål foræret eller score i de døende minutter, men når det sker for andre er det lige pludseligt ikke så sjovt længere.

Og, hvorfor var det at der ikke blev dømt straffe i situationen med en af Portos angribere (Hulk?), hvor han kører bolden bagom støttebenet ved baglinjen, og efterfølgende bliver fældet af en forsvarer (Vidic)? - For mig at se, lignede det et klart straffespark, men jeg kan jo ha' set forkert ;)

BendX
08-04-2009, 09:50

Tilbudet gælder tilsyneladende også for aftenens kampe - til dem der ikke har mulighed for at se dem på TV3+ eller TV2sport.

DeepzOne
08-04-2009, 20:55
Nogen der har link til aftens chl kampe???

DeepzOne
08-04-2009, 21:06
Hvor det fedt... Håber SÅ meget at Liverpool og Man Utd. ryger ud!! Ser fornuftigt ud Chelsea.. Gi' den gas.. ud med de svin :p

Frants
08-04-2009, 21:11
1-3 til Chelsea. Kan ikke huske at Liverpool har tabt på Anfield i CL.
- og Barca fører 4-0 over Bayern. Når man så tænker på at Bayern slog Sporting Lissabon ud med samlet 12-1, hvor meget mon Barca så havde vundet???? :)

jonasgr
08-04-2009, 22:25
Og i morgen er de tyske aviser fyldt med Klinsis fyring. Fint nok med mig.

Pirlo
08-04-2009, 23:31
Den første halvleg var af en anden verden..

Tore
09-04-2009, 07:45
Snøft, hvorfor kan vi ikke spille som barcelona, med alle vores offensive spillere, snøft

Ricky-22
09-04-2009, 08:28
Snøft, hvorfor kan vi ikke spille som barcelona, med alle vores offensive spillere, snøft

Fordi vores offensive spillere ikke har den samme kvalitet som Iniesta, Henry, Messi, Alves osv. Milan bliver aldrig som Barca, ihvertfald ikke med de spillere og det spilsystem vi har nu, men forhåbentligt kan vi stabilisere vores spil, og ikke sætte point til mod de "nemme" modstandere. Bare vi kan vinde, så behøver det ikke være 4-0 hver gang og klassespil. Der må også godt slides og slæbes for resultaterne.

Skal vi have en spillestil som Barcelona, så kræver det vel en ny træner og en ny formation, samt nogle enkelte nye spillere.

Nesta
09-04-2009, 08:29
HAHAHAHAHAHAHAHA Liverpool - hold kæft hvor er det fedt.

Og høvl til Bayern - lortehold. Når de virkelige CL - konger ikke er med i år må vi jo glæde os over Barca´s fine spil i går.

karlstegger
09-04-2009, 08:46
HAHAHAHAHAHAHAHA Liverpool - hold kæft hvor er det fedt.

Og høvl til Bayern - lortehold. Når de virkelige CL - konger ikke er med i år må vi jo glæde os over Barca´s fine spil i går.

Hvorfor er Bayern et lortehold?

Ricky kaka
09-04-2009, 08:48
Der er kun en ting der huer mig næsten lige så meget som når Milan vinder, og det er når Liverpool taber. Hold op jeg sad med et stort grin på da jeg så Liverpool igår aftes. Og så på Anfield. Muhaha. Det var da en fryd for øjet. Og i optakten kaldte Preben Liverpool for et monster-hold og uovervindelige i Champions League sammenhæng. Tsk.

Men Chelsea var bestemt ikke heldige. De spillede fodbold som de aldrig før har spillet det. De vandt alle nærkampe og andenbolde - noget Liverpool ellers plejer at gøre. Og dertil spillede de jo fantastisk.

Nesta
09-04-2009, 08:52
Hvorfor er Bayern et lortehold?

Bayern er i mine øjne en usympatisk klub som notorisk har samlet nogle af de mest irriterende spillere - Basler, Effenberg, Beckenbauer, Kahn, Schweinsteiger, Demichelis og jeg kunne blive ved.

Og de er så selvfede og spiller det kedeligste betonfodbold. Jeg har ALTID haft det sådan. FØJ en klub. De ligger lige under Liverpool og United på min hadeskala.

jonasgr
09-04-2009, 10:10
Ja det eneste rigtige hold fra München er TSV.

st.rams
09-04-2009, 10:21
Super lækker CL runde.. Jeg havde sku inden den her midtuge ikke regnet med disse resultater for nogle af de engelske hold.

Manchester var rystende ringe, og burde egentlig have tabt kampen på deres ekstremt dårlige 1. halveg, hvor Porto jo brændte op til flere 100 % chancer. Heldigvis fik de det fortjente 2-2 resultat med hjem til sidst, til trods for de gik ned i gadance i 2. halveg

Chelsea ydmygede virkelig Liverpool. Selvom det efter de første 10 min. så ud til, at skulle blive omvendt.

Virkelig et stærkt Chelsea hold, og Ivanovic er bare såå meget bedre end Bosingwa. Han er et monster defensivt, og hans timing i hovedspillet er eminent. Hvor ville jeg dog stadig gerne have haft, at vi fik tilknyttet ham i sommers. Forhåbentlig har Chelsea ik i sinde, at bruge ham så meget, og så kan vi evt. lægge et bud ind på ham igen denne sommer, men tvivler dog stærkt.

Men nøjjh hvor jeg også onder Chelsea det her. For satan hvor havde de fortjent, at tage den CL titel sidste år, og så fik Scum united sku foræret hele lortet. Ærgeligt Chelsea og Barca ikke kan mødes i finalen, for det bliver den moralske finale i mine øjne.

Nu vil jeg sætte min lid til, at Villarreal kan overraske på Emirates, og at Porto gør deres flotte svendestykke færdigt. Forza Hulk, Rodriguez, Lisandro og co. :D

karlstegger
09-04-2009, 10:23
Bayern er i mine øjne en usympatisk klub som notorisk har samlet nogle af de mest irriterende spillere - Basler, Effenberg, Beckenbauer, Kahn, Schweinsteiger, Demichelis og jeg kunne blive ved.

Og de er så selvfede og spiller det kedeligste betonfodbold. Jeg har ALTID haft det sådan. FØJ en klub. De ligger lige under Liverpool og United på min hadeskala.

Ok jamen fair nok hvis du synes det.

Synes nu Bayern er en fantastisk klub med en vindermentalitet og fighteregenskab, som mange andre kunne lære noget af.

Men granted, de har nogle pænt store egoer siddende i ledelsen;)

Mht usympatiske/irriterende spillere....jamen så kan du jo finde det i alle klubber i verden.

karlstegger
09-04-2009, 10:26
Super lækker CL runde.. Jeg havde sku inden den her midtuge ikke regnet med disse resultater for nogle af de engelske hold.

Manchester var rystende ringe, og burde egentlig have tabt kampen på deres ekstremt dårlige 1. halveg, hvor Porto jo brændte op til flere 100 % chancer. Heldigvis fik de det fortjente 2-2 resultat med hjem til sidst, til trods for de gik ned i gadance i 2. halveg

Chelsea ydmygede virkelig Liverpool. Selvom det efter de første 10 min. så ud til, at skulle blive omvendt.

Virkelig et stærkt Chelsea hold, og Ivanovic er bare såå meget bedre end Bosingwa. Han er et monster defensivt, og hans timing i hovedspillet er eminent. Hvor ville jeg dog stadig gerne have haft, at vi fik tilknyttet ham i sommers. Forhåbentlig har Chelsea ik i sinde, at bruge ham så meget, og så kan vi evt. lægge et bud ind på ham igen denne sommer, men tvivler dog stærkt.

Men nøjjh hvor jeg også onder Chelsea det her. For satan hvor havde de fortjent, at tage den CL titel sidste år, og så fik Scum united sku foræret hele lortet. Ærgeligt Chelsea og Barca ikke kan mødes i finalen, for det bliver den moralske finale i mine øjne.

Nu vil jeg sætte min lid til, at Villarreal kan overraske på Emirates, og at Porto gør deres flotte svendestykke færdigt. Forza Hulk, Rodriguez, Lisandro og co. :D

Lige bortset fra, at jeg ikke kan unde en klub som Chelsea noget som helst (ud fra alm. had til deres "forretningskoncept") er jeg 100% enig i resten, du skriver!

Iøvrigt besynderligt, du kalder dem Scum United.....er vi selv en lille enklave af kammerater, der gør - har bare aldrig hørt andre gøre det:)

10kaka
09-04-2009, 10:36
Ja sad også og så Liverpool få røvfuld.........så skønt!!!!!!
Ja at Bayern er i kæmpe problemer er virkelig bare noget jeg kan fryde mig så meget over...
Virkelig en dejlig aften, bare en skam at jeg ikke sad og kunne se begge kampe.
Ja tirsdag får ManU problemer......Fuck en dejlig runde, så håber jeg så vildt meget på at der er 3 engelske hold der forsvinder fra turneringen om en uges tid, men okay så skal der vist lidt held også til...
For hader engelske hold næsten lige så meget som Bayern......

09-04-2009, 12:16
Tænk sig hvis Bayern, Liverpool og United ryger ud... Og Inter og Juve er også ude. Det er jo næsten som at vinde turneringen selv ;)

st.rams
09-04-2009, 14:29
Lige bortset fra, at jeg ikke kan unde en klub som Chelsea noget som helst (ud fra alm. had til deres "forretningskoncept") er jeg 100% enig i resten, du skriver!

Iøvrigt besynderligt, du kalder dem Scum United.....er vi selv en lille enklave af kammerater, der gør - har bare aldrig hørt andre gøre det:)

Hehe mit stammer fra nogle par venner, som er meget rivaliserende, og holder med henholdsvis Liverpool, Chelsea og Arsenal.. Når der så bliver snakket Manchester United, så hedder det "SCUM", og det er vidst også det eneste de har tilfælles :D

AleexPato
11-04-2009, 10:25
Jeg håber nu på en Man Utd mod Barca finale.. United og Barca spiller det klart bedste fodbold. Meget direkte og tempoet er fuldstændig vildt. Tænk sig at nyde spillere som Messi, Cristiano, Iniesta, Alves, Xavi osv osv. i samme kamp. Til og med i en CL finale. Fantastisk tanke!

Mod Bayern var Messi jo intet mindre end FANTASTISK. Han holdte jo nærmest legestue med Bayerns ekstremt dårlige forsvar.

Men Chelsea spillede utrolig godt med Liverpool. De vandt alle dueller og spillede helt igennem fantastisk, fortjent sejr til Chelsea.