PDA

Se fuld version : Profetier for 2011/12

Fogh
01-09-2011, 17:08
Her kan I komme med jeres bud, som jeg har gjort på forsiden.

Hvem bliver sæsonens spiller? (Milan)

Hvem bliver sæsonens træner (Serie A)

Sæsonens overraskelse (spiller fra Milan)

Sæsonens overraskelse (Serie A spiller/hold)

Sæsonens flop (Serie A spiller/hold)

Placering i Serie A (Milan)

Største sejr (Milan i Serie A)

Champions League - hvor langt kommer vi? (Milan)

Topscorer (Serie A)

Min stærkeste Milan-formation

Mine forventninger

st.rams
01-09-2011, 17:30
Du skal bare lige gå ind og rydde cache Fogh ;)

Forza-Diavolo
01-09-2011, 17:45
Her kan I komme med jeres bud, som jeg har gjort på forsiden.

Topscorer (Serie A)

Mine forventninger

Hvem bliver sæsonens spiller: Pato (Milan)

Hvem bliver sæsonens træner: Luis Enrique (AS Roma)

Sæsonens overraskelse fra Milan: Aquilani

Sæsonens overraskelse: Arturo Vidal (Juventus)/Lazio

Sæsonens flop: Fiorentina/Mauro Zárate (Inter)

Placering i Serie A: Vinder

Største sejr: 5-0 mod Novara

Champions League - hvor langt kommer vi: Semifinale

Topscorer: Pato (Milan)

Min stærkeste Milan-formation:

http://this11.com/boards/abA9jBGaj6.jpg

st.rams
01-09-2011, 17:48
Men i mellemtiden kan jeg da komme med mit bud.

Thiago Silva - Han er en verdensklasse forsvarsspiller, og i år vil han også sætte sig helt igennem internationalt set, og forhåbentlig slippe væk for rollen, som den lidt undervurderede.

Max Allegri - Allegri virker mere og mere komfortabel i rollen som træner for et storhold, og lader til at have fået sin vilje igennem meget af dette års mercato. Han står nu med en trup endnu stærkere end sidste år, og med et års mere erfaring. Det bliver blot endnu bedre, hvad der er i vente for Allegri.

Alberto Aquilani - Jeg håber og tror på, at han for alvor kan bide sig fast på dette Milan hold, og genfinde sin Roma storhedstid, hvor han var og blev betragtet som et mega talent. Jeg tror på han kan blive et stort scoop

Svært at spå om, men jeg tror at Fiorentina viser sig stærke. Og så har jeg fidus til, at Atalanta der lige er rykket op igen, kan gøre en fin figur, da de har hentet et par spændende spillere. Sæsonens overraskelse - Antonio Di Natale, i form af at han for 3. år i streg ender med at blive topscorer :)

Roma kommer til at floppe. Der er investeret utrolig meget, men det er med en ny træner der aldrig har været cheftræner før. Han har allerede Totti på nakken af sig, og så har man solgt sin i mine øjne bedst spiller i form af Mirko Vucinic. Den spiller der flopper mest bliver Wesley Sneijder, med fare for at jinxe den. :) Kan dog også meget vel blive Edinson Cavani, som næsten ikke kan andet end at floppe.

Nr. 1

27. spillerunde Milan 6-0 Lecce

Milan bliver slået ud i Semifinalen

Topscorer (Serie A)

Antonio Di Natale

Abbiati; Abate, Nesta, Silva, Taiwo; Boateng, Van Bommel, Aquilani; Robinho, Pato, Ibra

Mine forventninger

Jeg forventer selvfølgelig, at Milan genvinder Serie A. Jeg synes unægteligt, at vi har det stærkeste hold i Italien, og derudover så forventer jeg, at Allegri kan føre os dybt i Champions League. Jeg tror på han med den trup han får stillet til rådighed, kan få det maksimale ud af spillerne, og det håber jeg kan række til en semifinale i hvert fald. Måske optimistisk, men det man også nødt til at have lidt af en gang imellem. Det simpelthen for kedeligt uden ambitioner.

01-09-2011, 19:13
Ibrahimovic. Jeg tror den lange svensker får sit helt store gennembrud i Milantrøjen i år. Han startede flot sidste sæson, men gik lidt død mod slutningen af sæsonen. I år tror jeg han bliver fremragende gennem hele sæsonen. Han har vist fantastisk form i opstarten og ligner en der er meget sulten på at få Milan tilbage på tronen, som Europas kongehold. Kampene mod Barca, tror jeg vi kommer til at se en super skarp Ibra.

Prøver et våget bud, Stefano Colantuono, Atalantas træner. Jeg tror de redder sig endnu en sæson i Serie A og med tanke på de starter på minus 6 point, må det belønnes med titlen som Årets Træner.

Jeg ved ikke om det kan kaldes en overraskelse, men tipper Philippe Mexes, til at blive sæsonens overraskelse. Når han først bliver sin skade kvit og kommer i kampform, tror jeg han vil bide sig fast på holdet og "desværre" slå Nesta af. Har stor fidus til makkerskabet Mexes/Silva og tror de to vil kunne skabe noget stort sammen.

Spiller: Christian Pasquato fra Juventus. Jeg håber han kan finde vej til holdet, selvom han næppe står forrest i køen blandt de offensive spillere i Juve, når sæsonen starter. Han har godt blik for spillet og kommer både til at lave en del assists og mål, såfremt han bliver vist tillid af Conte. En ny Del Piero in spe.

Hold: Jeg synes Atalanta har nogle interessante talenter i offensiven, som Bonaventura, Gabbiadini og Marilungo. Krydret med nogle erfarne spillere, som Cigarini, Tiribocchi, Brighi og Bellini, så skal Atalanta nok klare skærerne, selvom de starter på minuspoint.

Spiller: Daniel Pablo Osvaldo, Roma. Med det prisskilt og tvivlsomme talent, kan han kun skuffe. Han kommer til en klub, som skal til at spille på en helt ny og meget anderledes måde, end hvad man har været vant til.

Hold: Roma. Jeg tvivler på at Luis Enrique's romantiske fodboldfilosofi kommer til at slå til i Roma. Jeg håber det, men må tilstå at jeg ikke tror på det. Og med alle de penge Roma har brugt i dette transfervindue, så er forventningerne helt i top.

Vi vinder. Kan ikke se nogle af de andre hold kan true os i det lange løb.

Milan-Novara 5-0

Med en god lodtrækning i første KO runde, så kan vi nå langt. Jeg spår os til at nå semifinalen.

Topscorer (Serie A)
Ibrahimovic med 25 kasser.

Abbiati - Abate, Mexes, Silva, Taiwo - Boateng, Ambro, Aquilani - Robinho - Ibra, Pato.

Mine forventninger
Jeg forventer vi genvinder mesterskabet. Vi har den bedste trup i mine øjne og selvom flere af vores nærmeste konkurrenter har forstærket sig, så synes jeg ikke de når vores niveau. Vores største konkurrent bliver Inter, men heller ikke de kan nå os.

1. Milan
2. Inter
3. Juventus
4. Napoli
5. Lazio

Rossonero
01-09-2011, 19:32
æhhh Christian Pasquato smuttede altså til Lecce igår :)

Rossonero
01-09-2011, 19:45
Tror det bliver Ibra eller Robinho. Holder Pato sig skadesfri er det ham, men hvorfor skulle han gøre det i år

Aner ikke hvem der bliver sæsonens træner, men sæsonens flop ligner afgjort Enrique og Gasperini

Bommel og Seedorf kunne godt gå hen og rive en god sæson af. EDIT: glemte sku da Urby - ham kan jeg godt tro på får en god sæson!

Spiller: Tror sku Klose kunne gå hen og blive giftig, selvom han er en klam Polak, på tyske nummerplader.

Hold: Lazio kan godt gå hen og overraske med et giftig angreb

Spiller: Sæsonens flop skriger for mig bare til at blive Forlan. Det kan sku gå hen og blive en Darko Pencev igen :)

Hold: Det er måske lidt mere håb end objektiv, men mit tip går på Inter. Gasperini har en meget alternativ taktik, med en del spillere der er færdige på topplan. Jeg ville godt smide penge på, at han ikke er træner mere efter jul.

Afhænger jo meget af CL skæbnen, som vi nok satser mere på end Serie A.Men vi har et samme tømret hold, der bør have et gear mere

Milan-Inter 7-1 :)

Alt kan ske og vi har truppen der på den rette dag kan slå alle. Mit gæt Semifinalen

Topscorer (Serie A)
Ibrahimovic med 24 kasser.

Abbiati - Abate, Mexes, Silva, Taiwo - Boateng, Ambro, Aquilani - Robinho - Ibra, Pato.

Mine forventninger
Forventer flere mål fra Milan´s side, da vi sidste år slet ikke fik nok ud af vores offensiv. Ibra brændte alt af inden jul og så var der ikke rigtig nogle aftagere klar. Så lidt mere champagne bold over det, især mod de mindre hold - nu har vi købt nogle spillere der er noget mere tekniske end klamphuggerne Gattuso og Ambro

Munson
01-09-2011, 19:56
Hvem bliver sæsonens spiller? (Milan) - Thiago Silva

Hvem bliver sæsonens træner (Serie A) - Enrique, Roma

Sæsonens overraskelse (spiller fra Milan) - Seedorf

Sæsonens overraskelse (Serie A spiller/hold) - Roma

Sæsonens flop (Serie A spiller/hold) - Udinese

Placering i Serie A (Milan) - Nr. 1

Største sejr (Milan i Serie A) - 4-0

Champions League - hvor langt kommer vi? (Milan) - Kvartfinalen

Topscorer (Serie A) - Di Natale

Min stærkeste Milan-formation - 4 - 3 - 1 - 2
Abbiati, Abate, Nesta, Silva, Taiwo - Aquilani, Bommel, Boateng - Seedorf - Ibra, Pato.

Mine forventninger - Milan genvinder mesterskabet, og giver masser af spilletid til Seedorf i de vigtige kampe.

Ricky kaka
01-09-2011, 19:59
Milan-Inter 7-1 :)

G E N I A L T ! :clap2:

01-09-2011, 20:40
æhhh Christian Pasquato smuttede altså til Lecce igår :)

Ha ha... Det er gået min næse forbi... Flot Morten!

Men så må han jo bare brilliere for dem istedet for :)

shazad
01-09-2011, 20:40
Hvem bliver sæsonens spiller? (Zlatan)

Hvem bliver sæsonens træner (Allegri)

Sæsonens overraskelse (Nocerino :D)

Sæsonens overraskelse (Spiller: Klose / Hold: Lazio)

Sæsonens flop (Spiller: Cissé / Juventus)

Placering i Serie A (Nr. 1)

Største sejr (Milan vs Lazio 4-0)

Champions League - hvor langt kommer vi? (Semi finalen)

Topscorer (Pato)

Min stærkeste Milan-formation ( Abbiati, Abate, Nesta, Silva, Taiwo, Van Bommel, Aquilani, Prince, Robinho, Pato, Zlatan )

Mine forventninger ( Jeg forventer at vi vinder ligaen, og kommer en lille smule længere i Champions league end sidst. )

gattuso_rathcke
01-09-2011, 20:55
Det må næsten blive Zlatan. I anden halvdel af sæsonen, tror jeg på Ganzo som bedste spiller ;-)

Luis Enrique (AS Roma)

Seedorf finder sin 744. ungdom!

AS Roma. Med de indkøb de har lavet, tror jeg de kan forbedre deres præstationer i forhold til de forrige sæsoner. Jeg ser dem som værende vores værste konkurrenter til titlen.

Inter. Deres tab af Eto'o, kommer til at gøre ondt på dem.

Nr. 1 - no doubt!

6-0 mod Cesena

1/8-finalen

Topscorer (Serie A)
Abel Hernández (Palermo)

Mine forventninger
Milan vil forsvare titlen uden de store problemer. Vores værste konkurrent til titlen vil blive Roma, der bliver ført an af en sulten Bojan.

Top tre kommer til at se sådan ud:
1. Milan
2. Roma
3. Napoli

acm_per_sempre
01-09-2011, 21:06
Undrer mig over at der er så mange der vælger Ambrosini i sin stærkeste opstilling istedet for Van Bommel? Det kunne jeg godt tænke mig en begrundelse på!

Zlatan er mit bud. Tror det bliver hans rigtige gennembrudssæson hvor han scorer +20.

Edy Reja

Nocerino.

Arturo Vidal fra Juve og Lazio som hold, der har fået tilført nogle spændende profiler og har et mandskab jeg tror kan blande sig i toppen.

Spiller: El Sharaawy
Hold: Roma. Det spil Luis Enrique prøver at indføre i Roma er en stil man får med "modersmælken" op igennem undgomsakademiet. Tror ikke han kommer til at være succesfuld i at gennemføre det i Roma.

Regner med en sejr. Hvis vi ser på de forskellige hold, så står vi stærkest og derfor vil alt andet end en sejr være underpræstation.

Milan-Lecce 6-1

Kvartfinalen.

Topscorer (Serie A)
Ibrahimovic 23 kasser.

Abbiati - Abate - Nesta - Silva - Taiwo - Boateng - Bommel - Aquilani - Robinho - Zlatan - Pato.

Mine forventninger
Jeg forventer endnu en sejr til Milan i Serie A, og så er jeg skuffet hvis vi ryger ud af CL medmindre det er imod Barca, Real eller United.

Pato-7
02-09-2011, 07:52

Zlatan.

Max tager den igen

Nocerino

Spiller: Elia
Hold:Atalanta

Roma og Osvaldo

Nr. 1

4-0 mod Lecce

Kvartfinalen

Topscorer (Serie A)

Di Natale igen ;)

Mine forventninger

Vi vinder Serie A og kommer et skridt videre i ChL. Jeg er dog skuffet hvis vi ryger ud til et hold som ikke er Man Utd, Barca, City eller Real.