PDA

Se fuld version : Udinese - Milan

Sider : [1] 2

Maldini per la maglia
10-02-2012, 10:11
De forventede startopstillinger ifølge La Gazzetta dello Sport:

http://img836.imageshack.us/img836/1118/udinesemilan.png

http://img96.imageshack.us/img96/835/udinesemilan1.png

Kampen bliver spillet i morgen kl. 18:00. Den bliver vist direkte på http://img594.imageshack.us/img594/9020/cplussport1.png.

FORZA MILAN!

Fox@Mulder
10-02-2012, 11:25
altid noget vi har Noccerino tilbage, men det ændrer ikke ved at Udinese er massive favoritter - noget der ligner 70-30 i deres favør.

- De har 10-1-0 på hjemmebane og en Di Natale der fortsat scorer noget der ligner ét mål pr. kamp

- Vi er i total spillemæssig krise og spiller pt. rent ud sagt som en sæk ****

- vi mangler et halvt hold, og især midtbanen er helt gal. Ambrosini og Seedorf er nogle af de langsomste i tanke og handling - og nu skal de op imod Serie As bedste kontra hold...... uha, tør næsten ikke tænke på det.

Mon ikke bare man skulle smide en god film på og undvære at se os blive udstillet.....

2-0 eller 3-1 til Udinese - i allerbedste tilfælde får vi uafgjort med.

Håber virkelig jeg tager fejl, for vi har brug for 3 points, men jeg kan virkelig ikke se én eneste ting der taler til vores fordel :mad:

st.rams
10-02-2012, 11:28
det skal jo vende på et tidspunkt. Vi har en ordentlig røvfuld held, og napper en 0-1 sejr er mit bud, selvom intet taler for det lige nu :)

Rossonero
10-02-2012, 11:43
Hvis vi er skarpe foran mål, som det er længe siden vi har været og scorer på 2 ud af ingen chancer, så kan vi vinde.

Det er jo primært offensiven der senest har svigtet os og ikke kunne holde vores mål gennemsnit på lidt over 2 mål pr kamp - og så længe der står 0-0 og modstanderen kan leve på kontra, så har vi det ikke let.

Costacurta
10-02-2012, 14:11
Vi har også tabt 2 og spillet 1 uafgjort i de sidste 3 kampe i Udine.

Vores form er elendig og med en masse skader samt Zlatan kan jeg simpelthen ikke se hvor det skal komme fra. 1 point vil være en sejr i vores situation. Samtidig mangler vi Van Bommel til at skabe balancen i en kamp hvor det netop er allervigtigst eftersom vi kommer til at spille mod det bedste omstillingshold i ligaen.

Samtidig går jeg glip af min første Milan kamp i Serie A siden vi tabte ude mod Udinese i 2009. Ikke særligt betryggende når man med Milan til tider kan have et OCD-lignende syndrom med vaner.

Nesta, Pato og Flamini træner med idag. De bliver dog ikke klar til imorgen.

Maldini per la maglia
10-02-2012, 14:27
Truppen:

Amelia, Roma, Piscitelli, Abate, Antonini, Bonera, Mesbah, Mexes, Thiago Silva, Zambrotta, Ambrosini, Emanuelson, Nocerino, Seedorf, Cristante, Innocenti, El Shaarawy, Inzaghi, Maxi Lopez, Robinho.

Filippo-Inzaghi
10-02-2012, 15:03
Puha hvor er det dog et amputeret hold. Det er skræmmende at se på. Selvom El Sharaawy har gjort det fint på det seneste, så ser det godt nok ikke ud af meget med Seedorf, Maxi Lopez & El Sharaawy som de 3 forreste.

Jeg giver os ikke mange chancer her og jeg tror desværre også vi taber med et par stykker. Di Natale & Armero som de bedst spillende for Udinese.

prince-boateng
10-02-2012, 16:19
Mon ikke Robinho spiller fra start istedet for Maxi eller EL Sharaawy?

Noergaard83
10-02-2012, 16:28
Puha hvor er det dog et amputeret hold. Det er skræmmende at se på. Selvom El Sharaawy har gjort det fint på det seneste, så ser det godt nok ikke ud af meget med Seedorf, Maxi Lopez & El Sharaawy som de 3 forreste.

Jeg giver os ikke mange chancer her og jeg tror desværre også vi taber med et par stykker. Di Natale & Armero som de bedst spillende for Udinese.

Jeg er helt enig med dig. Jeg levner os ikke mange chancer med den offensiv. Seedorf kan ikke løbe meget mere og Shaarawy samt Maxi er ikke de store målræve.

Fogh
10-02-2012, 16:42
Bonera på højre back? Abate må være skadet.

Men puha et sløvt hold. Den midtbane er skræmmende... dårlig. Jeg håber dog på et kynisk Milan-hold, der vil lade Udinese kom frem. I det mindste så vi ikke er så sårbare i kontrafasen.

Rino
10-02-2012, 17:01
Off topic

Er der nogle herinde der har styr på om grønt afsnit er curva nord eller sud på San Siro?

BendX
10-02-2012, 17:05
Fraværende til morgendagens kamp:

Nesta, Bonera (måske), Yepes, Antonini (måske), Mesbah (måske), Gattuso, Van Bommel, Flamini, Muntari, Aquilani, Merkel, Strasser, Boateng, Pato, Cassano & Ibrahimovic.

Mulig startopstilling:

--Cassano----Ibrahimovic----Pato----
-----------------------------------------
---Aquilani--Van Bommel--Boateng--
-----------------------------------------
--Mesbah---Yepes--Nesta---Bonera--

Bænk:

Antonini
Gattuso
Flamini
Muntari
Merkel
Strasser

:eek:

Fogh
10-02-2012, 17:09
Off topic

Er der nogle herinde der har styr på om grønt afsnit er curva nord eller sud på San Siro?

Grønt er Inters og blåt Milans (Milan-ultras på Curva Sud).

Oliveragr
10-02-2012, 17:12
Off topic

Damn rookies.. :D

Rino
10-02-2012, 17:15
Damn rookies.. :D

Hehe havde ellers været en spændende Arsenal kamp på curva sud. Nu bliver det så desværre nord i stedet.

Nogen der har erfaring med udsyn osv fra første ring på nord?

M.B
10-02-2012, 17:41
1 point i morgen vil være en sejer med den her opstilling. Synes ikke man kan klander Allergi så meget pt. Med næsten et helt hold skadet.

Jeg håber på et mirakel i morgen som kan give os 3 point med hjem.

anders-pato
10-02-2012, 17:59
Off topic

Blå: :dito2::director:
Grøn: :inter5ow:

Rossonero
10-02-2012, 18:59
Imorgen er sådan en kamp der kan vippe sæsonen - både positiv og negativ. En sejr, uanset om det ikke bliver kønt, vil jo virkelig give et boost. Et nederlag, så ser det for alvor svært ud og værst af alt vil moralen nok ikke være på toppen forud CL kampen

Uafgjort kan vi godt leve med som holdet pt ser ud, uanset om Juve trækker yderligere fra os. Vi må tage en kamp af gangen og sige at Udinese virkelig er stærke hjemme og så ellers komme op på hesten og håbe Juve fortsat vil løbe ind i overraskende pointtab imod de lettere modstandere.

Skal Maxi Lopez få en kickstart på hans tilværelse i Milan er det imorgen han skal slå til, for det er mål angribere har brug for og dem har vi senest manglet.

vvxzubeerhansenxx
10-02-2012, 19:00
Skal vi ikke bare gøre som de andre Serie A hold møder os? stille os med 11 mand nede i forsvaret, også 10 min før tid sætter vi 2 hurtige spillere ind og straffer dem på kontra..

oonicolai
10-02-2012, 19:19
Skal vi ikke bare gøre som de andre Serie A hold møder os? stille os med 11 mand nede i forsvaret, også 10 min før tid sætter vi 2 hurtige spillere ind og straffer dem på kontra..

Havde 100% samme tanke..
Hvorfor gør vi det ikke bare svært for dem ved at ligge os ned på egen halvdel, og satse på kontra..
Udinese er ikke noget godt hold hvis de ikke kan komme ud og løbe om kap med modstanderholdet, samt at de ikke kan skabe en kamp.
Hvis vi giver dem lov til at skabe kampen, så presser de automatisk med flere mand oppe på vores halvdel, også kan vi sætte en kontra i gang til enten El Sharaawy eller Robinho, og så må vi håbe de kan score på den ene chance de evt. kan få..
Der er ingen grund til vi skal prøve at tage til udine og styre kampen, når vi slet ikke har spillerne til det..

anders-pato
10-02-2012, 20:59
Kan man ikke bare mandsopdække Di Natale?

11-02-2012, 09:16
Puha, det bliver svært i aften. Men vi kan simpelthen ikke tåle og tabe og derfor håber og tror jeg på vi graver nogle kræfter frem, der gør vi lige nøjagtig trækker sejren i land.

Mit bud er 0-1 på mål af Ambrosini.

Forza Milan!

Maldini per la maglia
11-02-2012, 09:23
Ifølge La Gazzetta dello Sport:

http://img80.imageshack.us/img80/1118/udinesemilan.png

http://img542.imageshack.us/img542/835/udinesemilan1.png

Rossonero
11-02-2012, 09:37
Igen en kamp der foregår i minus et par grader og det er endda meldt noget sne her til formiddag i Udine.

Syntes det er lidt underlig Maxi ikke får sine første reelle chance, men omvendt så havde han jo nok også spillet, hvis han havde været den bedste af de spillere der er til rådighed.

Hos Udinese er det især Basta og Armero der plejer at gøre det rigtig godt på kanterne. Men sku ikke noget let kamp, hvor 1 point vil være acceptabelt

M.B
11-02-2012, 12:51
Synes faktisk det er en udmærket opstilling vi kommer med (hvis den holder). Håber vi kan få 1 point med her fra.

Kampen spilles kl 18:00 - Mit bud er 1-1

Maldini per la maglia
11-02-2012, 17:14
Ifølge La Gazzetta dello Sport:

http://img80.imageshack.us/img80/1118/udinesemilan.png

Vores officielle startformation stemmer overens med ovenstående.

TheRedDevils
11-02-2012, 17:26
Forza Milan! I dag overbeviser vi kritikerne, at vi stadig er med i løbet om 1. pladsen.

Vi har gjort det godt uden Zlatan i sidste sæson, og vi kan gøre det igen!

Pirlo21
11-02-2012, 17:47
Super opstilling, svær svær kamp og man kan ikke umildbart være ret optimistisk hvis man ser på vores spil lige pt og skadesitution.....

Men alligevel så har jeg en god mavefornemmelse, vi kommer ikke til at kontrollere kampen, det har vi ikke midten til... Og Udinese tror jeg, vil gerne fremad banen og gå efter en sejr... Her ser jeg en god chance for os, hvis vi kan få omstillings spillet til at kører så har vi masser af fart!

Vi skal selvfølgelig stå godt på banen, det er vigtigst - vores forsvar skal være klar og det samme gælder vores midt akse. Udinese er heller ikke i fantastisk form, de er osse under pres, bagfra... jeg tror på en sejr :)

God kamp til alle og vær nu lidt optimistiske og ha lidt tiltro til holdet. Resverne skal bevise deres værd i dag :)

KOM SÅ MILAN

T.Silva
11-02-2012, 17:53
nogenmedetlink?:D

Z. Boban
11-02-2012, 17:54
Forza Milan! I dag overbeviser vi kritikerne, at vi stadig er med i løbet om 1. pladsen.

Vi har gjort det godt uden Zlatan i sidste sæson, og vi kan gøre det igen!

Du skal have ros for din optimisme,

forskellen fra sidste sæson er nok desværre bare at Zlatan ikke var den eneste der alene performede offensivt på det tidspunkt han fik karantæne, især Robinho har været en skygge af hvad han var sidste år, Pato og Cassano var tilmed tilgængelige i Zlatans fravær og trådte til da de kneb.
Af de tilgængelige angribere er Robinho virkeligt rusten, ES har vist lovende takter men kan ikke løfte holdet selv, Maxi L. er fuldstændigt uprøvet.

Det ser svært ud, men vi er nødt til at tro på det.

FORZA MILAN

gattuso_rathcke
11-02-2012, 17:54
nogenmedetlink?:D

Til de af jer, der endnu ikke har gemt denne side i fortrukne, så få det gjort:

http://www.danbonde.com/Stream.html

stephaNNNo
11-02-2012, 17:58
Er jeg den eneste der har problemer med Canal+'s stream?

TheRedDevils
11-02-2012, 18:01
Hold nu kæft det må være koldt at sidde på det stadium! Man får helt ondt af dem, som sidder pakket helt ind ;-)

El Pato!
11-02-2012, 18:05
Kongelink?

Z. Boban
11-02-2012, 18:09
Kongelink?

Læs nu 3 posts tilbage...

Fogh
11-02-2012, 18:10
Kom nu for fanden Silva i stedet for at stå og glo.

Fogh
11-02-2012, 18:13
Hvor mangler vi så meget en trequarista til at gøre arbejdet på den sidste tredjedel.

TheRedDevils
11-02-2012, 18:14
hvad fanden var det for et hjørnespark Seedorf?

El Pato!
11-02-2012, 18:17
hvis vi scorer bliver det på en dødbold eller en tilfældighed..

Milanette
11-02-2012, 18:18
Dette kører udmærket indtil videre: http://www.lshunter.tv/streams/1/lshro4.html

Filippo-Inzaghi
11-02-2012, 18:19
Jeg vælger nu at være lidt positiv i stedet for at se sort på hele situationen. Så jeg synes faktisk vi er startet fornuftigt. Vi er ikke startet bedre end Udinese, men omvendt så er der ikke meget der tyder på at vi skal køres over eller noget. Det ligner en lille kamp, som er meget svær at forudsige udfaldet af.

Filippo-Inzaghi
11-02-2012, 18:21
Jeg vælger nu at være lidt positiv i stedet for at se sort på hele situationen. Så jeg synes faktisk vi er startet fornuftigt. Vi er ikke startet bedre end Udinese, men omvendt så er der ikke meget der tyder på at vi skal køres over eller noget. Det ligner en lille kamp, som er meget svær at forudsige udfaldet af.

Luk røven fede idiot. Vi er bagud.

prince-boateng
11-02-2012, 18:21
Nu bliver det sgu svært

Fogh
11-02-2012, 18:22
Typisk, så dårligt

Costacurta
Så røg den sidste rest af mesterskabshåb. Allegri skal få os meget langt i CL før en fyreseddel kan undgåes.

AC Milan
Desværre bare en kamp jeg vidste vi ville tabe.

appelby
11-02-2012, 18:23
Det er fandme skidt!!!

Filippo-Inzaghi
Seedorf ligner heller ikke en der vil gøre det samme som sidste år. Nemlig at spille en fantastisk sidste halvdel af sæsonen.

Han er helt væk i øjeblikket og intet af det han laver er der noget fornuft i.

Forza-Diavolo
Så røg den sidste rest af mesterskabshåb. Allegri skal få os meget langt i CL før en fyreseddel kan undgåes.

Hvor det useriøst det du siger der!!!

Frants
11-02-2012, 18:25
Det her hold mod Arsenal. Haha. De er jo klasser over det her Udinesehold. Der bliver det jo en sæk, når vi kommer til England.

Fogh

Hvorfor? Det er jo rigtigt. Mange skader eller ej, så har holdet spillet elendigt i lang tid, og det ser ikke ud til at ændre sig.

anders-pato

enig... tag det roligt man

El Pato!
11-02-2012, 18:26
Hvis Allegri skal fyres så skal man kraftedeme ikke satse på et eller andet 2. division røvhul som kan skabe et mirakel.. Find dog for helvede en fuld anerkendt træner der også har europæisk erfaring FFS!

Kan på ingen måder se hvordan dette Milan hold skal score et mål idag.. vi dårlige de dårlige.. men Vi bare dårligere.. punktum.. skaderne bære dog i mine øjne største delen af skylden til den dårlige stime... er sikker på vi var nummer 1. lige nu hvis skaderne ikke var der 100 % så igen, ved jeg ikke hvor meget Allegri skal fyres.. Selv Mourinho ville have svært ved dette Milan hold tror jeg

Frants
11-02-2012, 18:26
Seedorf ud nu!!!!! Den mand er altså helt væk, og har været det i lang tid nu.

Kaka og Pato er bedst
11-02-2012, 18:27
Undskyld Costacurta, med al respekt til hvor fornuftig en bruger du er, så synes jeg virkelig du har været deprimerende at høre på her på det seneste :)

Det kan godt være det ser skidt ud, og at vi ikke vinder den her kamp, men jeg ser det bestemt ikke som værende realistisk at det hele bliver afgjort i aften. Synes mere det er pessimistisk end realistisk at komme med en sådan påstand, men ja, vi har da alle vores meninger :)

Forza-Diavolo
11-02-2012, 18:28
Hvorfor? Det er jo rigtigt. Mange skader eller ej, så har holdet spillet elendigt i lang tid, og det ser ikke ud til at ændre sig.

Fordi der er over 15 kampe tilbage, og meget kan ændre sig. Og Juve er kun 1 point foran og en kamp i hånden.

Kenny
Omvendt kan man heller ikke blive ved med at sige "næste kamp" og "der er mange kampe igen"

Skader eller ej spiller vi uden format, det virker på mig lidt som Allegri har mistet idéen i sine taktikker.

Lad os se de kommende måned, men jeg tror bestemt heller ikke på et mesterskab, der tror jeg simpelthen Juventus er os for overlegne i år.

Filippo-Inzaghi
Vores spillere træffer nogle helt vanvittige beslutninger lige nu.

Faroe Islander
Seedorf ligner heller ikke en der vil gøre det samme som sidste år. Nemlig at spille en fantastisk sidste halvdel af sæsonen.

Han er helt væk i øjeblikket og intet af det han laver er der noget fornuft i.
Han er HELT væk, fuldstændig anonym og møg hamrende irreterende at se på.....hahaha Ambro gult kort, det odds kunne sku ikke være mere end 1.05 før kampen

prince-boateng
Ambro får sgu da gult i 9/10 kampe

Fogh
11-02-2012, 18:29
Obligatoriske gule kort til Ambrosini

Costacurta
Undskyld Costacurta, med al respekt til hvor fornuftig en bruger du er, så synes jeg virkelig du har været deprimerende at høre på her på det seneste :)

Det kan godt være det ser skidt ud, og at vi ikke vinder den her kamp, men jeg ser det bestemt ikke som værende realistisk at det hele bliver afgjort i aften. Synes mere det er pessimistisk end realistisk at komme med en sådan påstand, men ja, vi har da alle vores meninger :)

Potentielt7 point efter et hold der er bedre end os. Hvis man skal tro på mesterskabet med udgangspunkt er man i mine øjne jubeloptimist og useriøs.

T.Silva
Li før man sku satse en 1000 på gult til ambrosini hver kam han starter inde

Fogh
11-02-2012, 18:30
Fordi der er over 15 kampe tilbage, og meget kan ændre sig. Og Juve er kun 1 point foran og en kamp i hånden.

Det har ikke så meget at gøre med, at vi er på vej ud af mesterskabskampen. Men der er ingen rød tråd i spillet. Spillet er forfærdeligt at se på. Ingen idéer eller noget som helst.

Fogh
Li før man sku satse en 1000 på gult til ambrosini hver kam han starter inde

Har vundet på det nu to kampe i streg.

Frants
Det hold vi pt kan stille med, er jo ikke i nærheden af at kan vinde serie A. Kan snart ikke huske, hvornår vi sidst har skabt en målchance. Der er godt nok langt imellem.

Costacurta
11-02-2012, 18:31
Det har ikke så meget at gøre med, at vi er på vej ud af mesterskabskampen. Men der er ingen rød tråd i spillet. Spillet er forfærdeligt at se på. Ingen idéer eller noget som helst.

Nemlig. 15 kampe tilbage og intet tyder på vi bliver bedre. Tværtimod. Pt. er 2. pladsen vores mål da CL skal sikres for at vi ikke skal holde udsalg til sommer.

T.Silva
11-02-2012, 18:32
Har vundet på det nu to kampe i streg.

Hva hjemmeside er det man kan gøre det på :D

Forza-Diavolo
Potentielt7 point efter et hold der er bedre end os. Hvis man skal tro på mesterskabet med udgangspunkt er man i mine øjne jubeloptimist og useriøs.

Det er stadigvæk useriøst at du siger at mesterskabet er væk med over 15 kampe igen. Alt kan ske min ven.

KaPaRo
hvorfor er det der er så mange såkaldte milan fans herinde.. i er mange der sidder og sviner holdet til og hvor dårligt et hold det er.. find jer dog et andet hold i stedet for at kun svine holdet til.. det er da trist at læse om

Frants
11-02-2012, 18:33
Vi er fuldstændig i vildrede. Der er ingen, der aner hvad de skal. Sørgeligt at se på.

prince-boateng
11-02-2012, 18:33
Hvad fanden er det Seedorf laver..?

Costacurta
11-02-2012, 18:34
Det er stadigvæk useriøst at du siger at mesterskabet er væk med over 15 kampe igen. Alt kan ske min ven.

Gi mig en begrundelse udover at alt kan se ske. For det er det eneste jeg har hørt indtil videre og det er ikke bare tilnærmelsesvist seriøst.

Fogh
Få Seedorf ud og ind med en Primavera-spiller. For fanden hvor smider han mange bolde væk.

Filippo-Inzaghi
Nu kan man kritisere os. Men man må så også rose en spiller som Di Natale. Kæft han er god. Det må undre en del at han ikke er i betragtning til det italienske landshold..

AC Milan

Hvis vi taber denne her, har Juve 2 kampe i hånden, og vinder de dem så er de 7 point foran. Jeg er helt enig med Costacurta, i at vi kan tabe mesterskabet i aften.

Hvis vi taber denne her, og ikke vinder ligane, samtidig med at vi ryger ud mod Arsenal og Juventus, så er jeg 100 % på at Allegri ryger

Milan22
Nu skal Seedorf fandme ud! Han smider bolden væk konstant!

-Heller ingen afslutninger fra Milans side, nu må de sgu oppe sig lidt!

Frants
hvorfor er det der er så mange såkaldte milan fans herinde.. i er mange der sidder og sviner holdet til og hvor dårligt et hold det er.. find jer dog et andet hold i stedet for at kun svine holdet til.. det er da trist at læse om

Jamen du kan da ikke seriøst mene det er godt, det vi er vidne til pt.

Milan22
11-02-2012, 18:36
Lorte frispark....Igen fra Seedorf..

Forza-Diavolo
11-02-2012, 18:36
Gi mig en begrundelse udover at alt kan se ske. For det er det eneste jeg har hørt indtil videre og det er ikke bare tilnærmelsesvist seriøst.

Vi har snart en håndfuld profiler tilbage fra skades listen.
Og man kan da håbe at når det bliver lidt varmere, og banerne bliver bedre at det kan komme vores tekniske spillere foredel.
Vi ved ikke hvordan Juve vil reagere spillemessigt hvis de får et knæk og taber.
Juve har undgået de store skader, de kan komme endnu.

ViktorA
11-02-2012, 18:37
Hvis Allegri skal fyres så skal man kraftedeme ikke satse på et eller andet 2. division røvhul som kan skabe et mirakel.. Find dog for helvede en fuld anerkendt træner der også har europæisk erfaring FFS!

Kan på ingen måder se hvordan dette Milan hold skal score et mål idag.. vi dårlige de dårlige.. men Vi bare dårligere.. punktum.. skaderne bære dog i mine øjne største delen af skylden til den dårlige stime... er sikker på vi var nummer 1. lige nu hvis skaderne ikke var der 100 % så igen, ved jeg ikke hvor meget Allegri skal fyres.. Selv Mourinho ville have svært ved dette Milan hold tror jeg

Fabio Capello?

Filippo-Inzaghi
11-02-2012, 18:38
Robinho er heller ikke i nærheden af sidste sæsons niveau. Egentlig mærkeligt at han starter inde i aften.

Selv T. Silva virker til at være en anelse ukoncentreret i aften.

Frants
Tre afleveringer så står DiNatale fri, fordi vi igen klokker i det oppe foran mål.

KaPaRo
Jamen du kan da ikke seriøst mene det er godt, det vi er vidne til pt.

nej det kan vi godt blive enige om det er ikke.. men det er hver eneste kamp.. så må i jo slukke eller finde et andet hold..

Costacurta
Vi har snart en håndfuld profiler tilbage fra skades listen.
Vi ved ikke hvordan Juve vil reagere spillemessigt hvis de får et knæk og taber.
Juve har undgået de store skader, de kan komme endnu.

Der går et stykke tid før de er i form og så er der måske 10 kampe tilbage.

Juves nedtur er hypotetisk. Modsat os bliver de bare bedre og bedre og intet tyder på de taber.

Hvis der skal skader til Juve til før vi vinder giver du jo mig ret i hvor langt væk fra mesterskabet vi er.

Fogh
11-02-2012, 18:39
Udinese er dygtige i kontraspillet, men endnu en forfærdelig aflevering - denne af Robinho - gør dem farlige.

Få Lopez ind i pausen og ud med Seedorf.

Erbser
Jeg forstår ikke hvorfor Maxi Lopez ikke starter inde, for mig er det tydeligt at se at vi mangler noget styrke oppe foran og der har Binho og El bare ikke!

Fogh
Robinho er heller ikke i nærheden af sidste sæsons niveau. Egentlig mærkeligt at han starter inde i aften.

Selv T. Silva virker til at være en anelse ukoncentreret i aften.

Forstår man jo godt. Silva er en af verdens bedste og spiller på et for tiden elendigt hold. Ham og Mexes kan ikke gøre det hele selv.

El Pato!
Fabio Capello?

meget godt bud.. sku ikke undre mig Galliani allerede nu er igang med at forhandle med ham, for derefter at lade det hele gå i vasken i sidste øjeblik :P

shazad
11-02-2012, 18:41
Har vi overhoved skudt på mål???

Filippo-Inzaghi
11-02-2012, 18:41
Allegri viser også ret ofte tegn på frustration ude fra bænken..

Frants
11-02-2012, 18:42
Allergri er ligeså frustreret som spillerne.
Seedorf er så ringe..... igen.

Fogh
Idiot dommer. Silva tager bolden.

Erbser
Har vi overhoved skudt på mål???

Nej det har vi desværre ikke!

stephaNNNo
nej det kan vi godt blive enige om det er ikke.. men det er hver eneste kamp.. så må i jo slukke eller finde et andet hold..

Du skal stoppe med at fortælle hvad folk skal føle, især når du stempler andre "såkaldte fans"

Det her er et følelsmæssigt spil, hvor der bliver sagt ting baseret på følelse.

prince-boateng
11-02-2012, 18:44
Galliani må være meget trist over Tevez handlen ikke blev lukket..

acmilan1995
11-02-2012, 18:45
Ambrosini skulle have stoppet hans karriere for flere år siden.
det er trist hvis en så stor spiller skal blive husket for sin dårlige boldomgang og grimme tacklinger...

Frants
11-02-2012, 18:46
Juhu, så havde vi den første afslutning. Og fra hvem? MEXES!!

AC Milan
Vi kunne sgu godt bruge Armero, Di Natale, Isla og Handanovic

Forza-Diavolo
]Der går et stykke tid før de er i form og så er der måske 10 kampe tilbage.

Juves nedtur er hypotetisk. Modsat os bliver de bare bedre og bedre og intet tyder på de taber.

Hvis der skal skader til Juve til før vi vinder giver du jo mig ret i hvor langt væk fra mesterskabet vi er.

Man har før set spillere blot skulle bruge et par kampe før de var oppe i gear.

Det kan godt være at det ikke ser ud til Juve taber foreløbelig, men det har man set før, at hold taber når man mindst venter det. Fx. i sidste uge havde Siena en kæmpe chance kort før tid, hvis de havde scoret på den havde de vundet, og det kunne måske havde knækket Juves selvtillid.

Nej, jeg ser bare ikke så negativt på tingene som du gør (må være trist). Alle kan se Juuve er bedre i øjeblikket. Men det ændre ikke ved de kan få slemme skader til deres profiler.

Andro
Mexes er vores farligste spiller. Meget sigende.

Fogh
11-02-2012, 18:47
Juhu, så havde vi den første afslutning. Og fra hvem? MEXES!!

Ja! Han viser sgu noget vilje den mand.

AC Milan
11-02-2012, 18:47
Galliani må være meget trist over Tevez handlen ikke blev lukket..

Tror ikke han ville være i omdrejninger nu, hvis han var blevet købt.

Fogh
11-02-2012, 18:48
Nej nej nej Abate din store klovn. Få nu Bonera eller Zambrotta ind. Kan umuligt blive værre.

R80
Lad os håbe det her får øjnene op hos Galliani, det jo tydeligt der mangler en rigtig trequartista, en med noget fantasi i afleveringerne, og som kan sætte en spiller mand mod mand, samt en ægte playmaker, som jeg dog synes aquaman har jeg gjort fint so far, men mangler helt klart en back-up..

AC Milan
Det er altså også utroligt hvor meget spillere som Abate og Robinho har faldet i niveau, i forhold til sidste sæson.

acmilan1995
Nej nej nej Abate din store klovn. Få nu Bonera eller Zambrotta ind. Kan umuligt blive værre.

skift hele holdet ud...

prince-boateng
Tror ikke han ville være i omdrejninger nu, hvis han var blevet købt.

Måske ikke, men det kan vel ikke blive meget ringere...

Fogh
11-02-2012, 18:50
Gal en chance til Shaarawy

acmilan1995
11-02-2012, 18:50
et serie fem hold kunne levere en bedre opvisning end det vi levere idag...

Frants
11-02-2012, 18:51
Synd for El Sharawy, men også flot forsvarsspil af Udinese. Så fik vi alligevel en chance.

oonicolai
11-02-2012, 18:54
Hold kæft hvor er i optimistiske hvis i overhovedet skal tro på vi kan få mesterskabet hvis vi taber i dag.. det er så optimistisk at det er useriøst.

Hvis vi taber i dag, så er vi tvunget til at vinde resten af vores kampe, og det kan jeg så fortælle jer at vi ikke gør, da vi har et drøn hårdt program, og en masse skader..

Juventus har kun ligaen at tænke på, og det er en kæmpe fordel.. De bliver ikke nær så udmattet som os.. Og det er det der evt. vil give dem mesterskabet.

De er potentielt 7 point foran os, hvis vi taber i dag, og det er alt alt for meget..
Allegri skal til at finde et eller andet frem, meget muligt manden ikke har de bedste muligheder, men han skal gøre det bedre end han gør nu alligevel.

Dylan
11-02-2012, 18:54
Det er godt nok noget af det mest sløve fodbold jeg længe har set. Vi kan ikke og Udineses taktik er jo ren skyttegravsindstilling. Problemet er netop at de større hold har luret, at vi ikke har kvaliteterne til at åbne et kompakt forsvar. De venter på en hurtig retur, hvor vores slowmotion midt ikke når med tilbage. Mere skal der ikke til for at slå os her i tiden. Frygter enormt for en ydmygelse mod Arsenals kontrabold

Faroe Islander
11-02-2012, 18:56
Hvis Allegri ikki skifter Seedorf ud i halvlegen, så er der et eller andet galt med vores træner, han må reagere og prøve et eller andet anderledes. Det er sku lang tid siden jeg har set en spiller bidrage med så lidt som Dorf idag, det er nærmest synd at se såden en legende dølle rundt som en 70'årig pensionist

acmilan1995
11-02-2012, 19:00
savner zlatan...

El Pato
11-02-2012, 19:02
Hold da helt op for en elendig halvleg. Vores klart dårligste halvleg i hele den her sæson. Jeg sidder og mangler en offensiv midtbane som kan sætte fart. Seedorf er helt katastrofal. Manden kan intet i den her kamp. Hans afleveringer er elendige. Han skal bare skiftes ud.

Jeg forudsiger at vi rammer niveauet i anden halvleg og vinder 2-1. Man har lov til at være optimist i dystre tider. KOM SÅ MILAN!

11-02-2012, 19:02
Smid Pippo ind. Han er i det mindste garant for noget vilje.

AC Milan
11-02-2012, 19:05
''Den rutinerede, og efterhånden aldrende angriber Inzaghi''.

Haha fik lige et smil på læben

Filippo-Inzaghi
11-02-2012, 19:08
Den eneste måde vi virker til at have muligheder for at komme til chancer, er over kanterne. Derfor er det måske lidt op af bakke at køre med El Sharaawy & Robinho som de to oppe foran.

Fogh
11-02-2012, 19:10
Suk Nocerino. Stor chance

El Pato
11-02-2012, 19:18
Fuck hvor er Udineses spillere vattet. Dommeren fløjter kampen i stykker det er belastende at se på.

Fogh
11-02-2012, 19:19
Fuck hvor er Udineses spillere vattet. Dommeren fløjter kampen i stykker det er belastende at se på.

Total. De 14 nederste hold i Serie A ville ikke overleve to runder i Premier League.

prince-boateng
11-02-2012, 19:21
Nu skal Ambro vidst snart passe lidt på

R80
11-02-2012, 19:23
Hvad laver Seedorf dog på den bane... Det mig simpelthen en gåde..

Fogh
Tæt på 2-0. Stærkt af Mesbah

Costacurta
Forfærdeligt. A point med Udine. Men de er også bedre både teknisk og taktisk. Allegri dumper idag ved at stille med to ens typer foran.

Kaka og Pato er bedst
11-02-2012, 19:24
Det er sgu skidt af Mexes det der. Sælger sig fuldstændig. Godt kommet tilbage af Mesbah, selvom han nok skulle have været der noget før.

anders-pato
11-02-2012, 19:25
ind med maxi

Fogh
Forfærdeligt. A point med Udine. Men de er også bedre både teknisk og taktisk. Allegri dumper idag ved at stille med to ens typer foran.

Ja, og nu er der gået 63 minutter, og der er stadig ikke sket en skid.

Allegri RAUS!

El Pato!
Ved godt det er en meget svær tid Milan og dens fans er i, da det bestemt ikke er sjovt for tiden og nok heller ikke de kommende dage.. Kan også forstå folk fremstår lidt pessimistiske (inklusiv mig selv) til tider herinde da man jo vil ud med sine frustrationer osv.. hvis ikke vi kan komme ud med dem her hvor alle (ihvertfald de fleste) forstår hvorfor man hurtigt er oppe i det røde felt

Men gutter og "gutinder", Som pigerne ville have sagt

"If you can't handle me at my worst, You Certainly don't deserve me at my best :D

Vi må bare holde ud ! FORZA MILAN TIL DEN BITRE ENDE !!

nåh...:focus:

Costacurta
Hele holdet slår op i banen. Usle lejesvende.

prince-boateng
ind med maxi

Sker nok først når der er 5 min tilbage

Filippo-Inzaghi
11-02-2012, 19:27
Maxi ind.

Nocerino ud. Giver ikke meget mening. Det betyder at sløje Seedorf stadig skal lunte rundt og smide bolde væk.

Fogh
11-02-2012, 19:29
Gid Mexes vil flække ham tudeprinsessen Basta. Fandme femte gange han ligger og piver i græsset uden at fejle en skid.

R80
11-02-2012, 19:29
Ham der basta er fandme en tudeprins..

Fogh
11-02-2012, 19:31
Godt af Robinho, men skidt Shaarawy ikke får sig vendt.

Få Pippo ind, så vi har to i boksen.

appelby
11-02-2012, 19:31
Giv os armero!!

Filippo-Inzaghi
11-02-2012, 19:32
Vores spillere aner simpelthen ikke hvordan de skal komme igennem det forsvar og lur mig om det ikke bliver 2-0 i stedet på en omstilling.

prince-boateng
11-02-2012, 19:37
Sådan maxi!!

Filippo-Inzaghi
Haha hvor er det billigt det der.

Skandaløst målmandsspil. Nu er vi virkelig heldige.. Men endelig en boksspiller der er vågen.

El Pato
Maxi Lopez! Kom nu!!

Erbser
11-02-2012, 19:38
Jaaa!!!!!!!!! Maxi!!!!!!!

Fogh
Gooooool Lopez

st.rams
Vigtigt maxi!!!

Andro
MAXXXXIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

Flot af El Sharaawy.

ViktorA
Maxi lopeeeeeeeeeeeeeez!

Dodo
Jaaaaaaaaa, Maxi!

AC Milan
Maxiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Hvem sagde Tevez

Kaka og Pato er bedst
Ha. Hvem er det der siger Handa er en god keeper? Kæmpe foræring vi får der. Men jeg klager sgu ikke ;)

Fogh
Forfærdeligt målmandsspil af Handanovic

El Pato
NEEEEEEJ en chance.

anders-pato
11-02-2012, 19:39
MAAAAXIIII!!!!!!:focus::focus::focus:

Filippo-Inzaghi
Hvad laver du El Sharaawy!!!

Robinho skal afslutte den der jo!

ViktorA
Maxiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Hvem sagde Tevez

Alle, udover Costacurta ;)

st.rams
nej nej nej den skulle have stået 1-2 der :(

Fogh
Nej nej nej nej Shaarawy. GÅ VÆK FFS

Dodo
11-02-2012, 19:40
Den skulle have været der!

El Pato!
Hva fanden laver du El S! du aaaal for desperat efter at blive dagens helt!!!

Kaka og Pato er bedst
Pis. Der skulle vi have bragt os foran.

Seedorfs overblik er uvurderligt.

prince-boateng
11-02-2012, 19:41
Binho havde sgu nok knaldet den laaaangt over mål alligevel, men ja, Binho skulle have afsluttet den der

El Pato
Hvor er jeg træt af Udinese lige nu. De får alt. Dommeren er en skandale.

Fogh
Robinho skal råbe til Shaarawy, at det er hans bold.

Erbser
11-02-2012, 19:44
Det er sku utroligt at Udinese ikke lukkede kampen tidligt i anden halveg, nu ser det ud til at vi alligevel får lidt spænding i slutningen af kampen!

Faroe Islander
Total. De 14 nederste hold i Serie A ville ikke overleve to runder i Premier League.
Tror sku vi ville få det svært mod hold som Swansea og Norwich

Fogh
Ud med Shaarawy/Seedorf og ind med Pippo, kom nu!

ViktorA
11-02-2012, 19:45
kæft den dommer ligner godt nok en drama queen!
hvis nogen nyder at være midtpunkt, så må det da være ham!

Faroe Islander
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

prince-boateng
Fuck yeah el sharaawy!!!

Filippo-Inzaghi
11-02-2012, 19:46
Hvor er det smukt!!!! Fantastisk aflevering fra emanuelson!

El Pato
ELLLLLLLLLLLLL!!! YYEEEESSS! VI lever!

st.rams
Seedorf din kæmpe klovn! Du bør være for erfaren til at stå og drible der..

ViktorA
SHARAAAAAWY! Guldfugl!

Erbser
Jaaaa! El!!!!

Dodo
Yes, yes, yes!!!

Fogh
Goooooooool

Andro
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EL SHAAAAARAAAAAAAAAAWYYY!

Hvor er det surrealistisk!

Faroe Islander
Ud med Shaarawy/Seedorf og ind med Pippo, kom nu!
:clap2::clap2:

AC Milan
Shaarawyyyyyyyy

GOallllllllllllllllllllllllllllllllll

Milan22
El Shaarawy!!!!

Cena
Vigtigt!!!

st.rams
Jaaaaaaaaa

Fogh
11-02-2012, 19:47
Ja jaj ajajajajajajajajaaaj

ViktorA
1 mål, 1 assist af Maxi, godkendt! keep up the good work!

Erbser
Som jeg skrev før så er det utroligt at Udinese ikke lukker kampen inden vi begynder at spille ordentligt!

AC Milan
Uden at overdrive, vil jeg mene at Emanuelson har vendt den her kamp for os.

Kaka og Pato er bedst
JAAAAAAAAAAA!!!! Hvilket løb af Sharaawy!

anders-pato
Fuck ja!!! El el el el sharaawy!!!!

El Pato
Dejligt sparket ind. Maxi Lopez assist. Det er smukt.

Filippo-Inzaghi
Latterligt det her egentlig :D Røv ufortjent - hold nu fast drenge!

El Pato!
Som jeg sagde i starten... vi score/ vinder kun på et mirakel! :D

KaPaRo
11-02-2012, 19:48
synes også ambro har spillet rigtig godt idag

Fogh
11-02-2012, 19:50
synes også ambro har spillet rigtig godt idag

Han har været Milans bedste. Fantastisk arbejdsraseri.

st.rams
11-02-2012, 19:50
ARghh du vild Farao! :)

KaPaRo
11-02-2012, 19:51
Han har været Milans bedste. Fantastisk arbejdsraseri.

fuldstændig enig.. han ligger også det høje pres nå man har mistet den..

Pato-7
11-02-2012, 19:52
Sikke en fight af drengene! SES må have en høj selvtillid!

Z. Boban
Vi har virkeligt rejst os i anden halveg, fedt at se!

Fogh
Super Amelia.Kom nu Milan

Filippo-Inzaghi
11-02-2012, 19:53
Det lyder overdrevet - men det her kan komme til at gøre forskellen i Scudetto eller ej :)

Z. Boban
11-02-2012, 19:54
Amelia har altså gjort det fint idag! Og hvor er det fedt at vi kan uden Zlatan :)

Erbser
11-02-2012, 19:54
Hamrende ufortjent hvis vi får point ud af den her kamp. Vi spiller den nok værste første halveg i mandsminde men rejser os gevaldigt i de sidste 20 min af anden halveg!

T.Silva
11-02-2012, 19:55
Glæder mig sku til a se ham mod Arsenal altså SES.
Og håber sku zzzzzlatan kæmper i angrebet, istedet for brug sin kræfter på råbe a medspillerne

st.rams
11-02-2012, 19:56
VICTORY!! :)

3 meget meget vigtige point..

AC Milan
Hvor det vigtig!

Dodo
Vigtig sejr!

http://www.youtube.com/watch?v=n3ZOJaCgWYg

Fogh
Jaaaaaa FT, SÅDAN

Cena
Hold kæft det er vigtigt at vi kan tage til Udinese og få 3 point med hjem med så amputeret et hold!!

Costacurta
For satan det er tyveri og jeg elsker det.

Er da glad for jeg brugte tid på at forsvare købet af Maxi.

anders-pato
11-02-2012, 19:57
VIGTIGT!! MoM: Amelia & Urby

Forza-Diavolo
11-02-2012, 19:58

Var det mesterskabet der røg der, lille skat? ;)

Filippo-Inzaghi
FT.

Helt fantastisk det her.

Vi spiller virkelig skidt og det er møg ufortjent. Men det er simpelthen altafgørende for moralen og spillernes reaktion efter kampen viser også alt.

Forza AC Milan!

Z. Boban
VIGTIGT!! MoM: Amelia & Urby

Enig, Ambro, Maxi og SES er nu også værd at nævne.

Robinho bør nok sættes af næste kamp, en skam for jeg kan rigtigt godt lide ham når det kører for ham, han er bare ikke i form for tiden...

Morg
Hatten af for Allegri og Maxi, efter den 1.helveg puha det så skidt ud.

El Pato
11-02-2012, 19:59
Jeg forudsiger at vi rammer niveauet i anden halvleg og vinder 2-1. Man har lov til at være optimist i dystre tider. KOM SÅ MILAN!

Spådommen er gået i opfyldelse! Lækker sejr vi får inden slaget mod Arsenal. Det var vigtigt.

Costacurta
Var det mesterskabet der røg der, lille skat? ;)

Det er stadig langt væk. En heldig sejr ændrer ikke på det. Og fri mig venligst for kaldenavne. Det får konen ikke engang lov til.

Halling
Ja, og nu er der gået 63 minutter, og der er stadig ikke sket en skid.

Allegri RAUS!

Mener du stadig det?

Noergaard83
11-02-2012, 20:00
Ok det her skete ikke?? Jeg var sikker på pointtab i denne kamp. Maxi og Shaarawy scorede!!
Dejligt resultat.

Joor
Det er lidt frækt synes jeg :)
http://youtu.be/wGNpFpEjyRA

R80
Hvor er det fuldstændig vanvittigt!
Vi mangler et hav af spillere, vi har tidligere i sæsonen, haft rigtig svært mod "store hold", vi spiller en elendig 1. halvleg, ført an af Seedorf, folk snakker om mesterskabet ryger, og nu står vi satmer med en sejr, kæft det klasse!

FORZA MILAN!

AC Milan
Maxi viser hvorfor han blev hentet og spiller en rigtig god kamp. Seedorf opper sig gevaldigt, mens Ambro og Urby hele kampen spiller fantastisk. Endelig lidt medgang.

Forza Milan, og til den bruger der skrev at alle os Milan fans kun taler skidt om holdet, er det fordi vi elsker det, og når det går godt som her så hopper vi alle rundt som 10 årige.

Fogh
Mener du stadig det?

Det kommer an på, hvordan sæsonen ender :)

Bare utroligt, der skal gå så lang tid, før der sker noget på udskiftningsfronten.

Voss
11-02-2012, 20:01

... om det så er det eneste han kommer til at præstere resten af sæsonen bliver jeg nødt til alligevel offentlig at undskylde over for Galliani. Det var rigtig set at vi manglede en type som Maxi - også selvom han måske ikke er verdensklasse.

I dag vandt vi på at det gik op for holdet at de kunne score mål uden Zlatan. Så i den gnist der kom hos alle Milan-spillerne? Gid man havde set den gejst de sidste par kampe.

Uanset hvad nok det vigtigste sejr vi har lavet hidtil i denne sæson på trods af vi spillede som en pose nødder, og det vil for altid stå mig som en gåde, hvordan vi fik vendt den her kamp mod Udinese.

FORZA MILAN

Meincke
11-02-2012, 20:01
Så vigtigt!

Voss
11-02-2012, 20:02
Mener du stadig det?

Hvis vi kan få Capello mener jeg det. Allegri ved ikke hvordan man angriber.

Rossonero
11-02-2012, 20:02
For satan os, det var for vildt.

Vil påstå et nederlag her, så var toget kørt hvad angår mesterskabet - 1 point var minimum.

En første halveg, hvor vi jo egentlig havde lukket dem ned indtil de får det første mål ud af ingenting, men omvendt var vi alt andet end farlige og virkelig håbløs at se.

Akkurat samme spillere på banen i anden halveg og en helt anden indstilling. Vi satsede uden tvivl, og Udinese kunne have ført både 3 og 4-0 - hvis de vel og mærke var skarpe.

Maxi kom ind, så og sejrede - det første mål viser virkelig det han er købt for, stå på de rigtige steder og scorer de "lette" mål, selvom det jo ifølge nogen herinde på forum ikke helt gælder lige så meget.....

Hvilket boost det giver og hvor var det skønt at se spillernes glæde bagefter, det her var mere end 3 point men også en lang nedtur det endelig stoppede

Pefekt start forud Arsenal kampen!!

l

Forza-Diavolo
11-02-2012, 20:03
Det er stadig langt væk. En heldig sejr ændrer ikke på det. Og fri mig venligst for kaldenavne. Det får konen ikke engang lov til.

Hehe, men der kan man bare se hvor tåbeligt dat sige mesterskabet er væk, blot ved at man kommer bagud efter 18 min spil.

AC Milan
Det er også vigtig at vinde denne her, fordi nu har Juve godt nok 2 kampe i hånden, men det er 2 svære udekampe mod Parma og Bologna, og det er ikke sikkert de kan vinde nogle af de kampe. Efter denne kamp tror jeg at hvis vi slår dem hjemme, vinder vi mesterskabet.

Kashi
Jeg synes Maxi bør have chancen fra start af med El Sharaawy mod Cesena efter dagens kamp. Så må Robinho starte på bænken, hvilket også er fair, hvis man dømmer ud fra hans seneste præstationer. Urby vist klasse og vilje i dag, og Ambro spillede en fremragende kamp! Hatten af for drengene - sikke en afslutning!

Voss
11-02-2012, 20:05
Maxi kom ind, så og sejrede - det første mål viser virkelig det han er købt for, stå på de rigtige steder og scorer de "lette" mål, selvom det jo ifølge nogen herinde på forum ikke helt gælder lige så meget.....

Du har vanskeligheder med at læse, hvis du mener, jeg nogensinde har påstået, at det ikke gælder lige så meget.

Noergaard83
11-02-2012, 20:06
Nogen der har links til målene? Fik ikke set kampen.

Forza-Diavolo
11-02-2012, 20:10
Sjovt nok minder det lidt om den måde Arsenal vandt på i dag. De var dog ikke helt væk som vi var i første halveg

st.rams
11-02-2012, 20:12
Det kommer an på, hvordan sæsonen ender :)

Bare utroligt, der skal gå så lang tid, før der sker noget på udskiftningsfronten.

Ville være konge dumt, at skifte træneren ud også selvom vi ikke vinder mesterskabet i år. Lad Allegri få noget tillid, og hvis det skulle fejle to år i streg, ja så kan vi begynde og snakke om det. Lige nu er vi så hårdt ramt af skader, at Allegri sagtens kan forsvares. Det er et meget amputeret mandskab han har til rådighed.

Rossonero
11-02-2012, 20:17
Med mindre vi slutter katastrofal, kan jeg heller ikke se hvad vi skal med en anden træner. Kan nu heller ikke rigtig se, folk der vil se offensiv fodbold skriger efter Capello ?? - er det noget han er blevet kendt for, så er det da meget kontrolleret fodbold med minimal risiko fremad banen.

AC Milan
11-02-2012, 20:19
Nogen der kan komme med en update om skaderne. Hvornår er hvem klar.

11-02-2012, 20:19
Hold d akæft en kamp. Der kom man hele følelsesregistret igennem.

Elendig første halvleg, hvor vi ganske fortjent er bagud.

Anden halvleg, var derimod en helt anden snak. Synes man fra første fløjt kan se at alvoren er gået op for holdet og de kæmper røven ud af bukserne og forsøger alt hvad de kan, men det er som om at hver enkelt bold skal der kæmpes ekstra for. Men vi fortsætter med at tro på det og det belønner sig i sidste ende.

Fortjent eller ikke fortjent, det ved jeg ikke. Synes vi dominerer dem mere efter pausen, end de gjorde før pausen, så ud fra det, så kan sejren vel sagtens forsvares.

Forsvaret spiller ok, men man savner at vores backs tør lidt mere fremadrettet.

Urby vågner virkelig op til dåd efter pausen og er god både defensivt og offensivt. Ambrosini viser virkelig hvad han kan efter pausen, hvor han i sandt arbejdsraseri får hele holdet med. Det er sådan vi vil se vores capitano. Man Of the Match - ingen tvivl om det!

Underligt nok, så kommer vi for alvor først igang, da Nocerino bliver skiftet ud. I øjeblikket en lidt underlig udskiftning, da Seedorf havde været mere oplagt, efter en mildelst talt elendig kamp.

Robinho... Han leder stadig efter formen... Må han finde den på onsdag.

El Shaarawy... Wonder kid! Lad os få mere fra den dejlige dreng :)

Maxi Lopez. Han har en mega aktie i dagens sejr... Fantastisk indhop.

Man sidder lidt med fornemmelsen, oven på sejren, at det her kan blive vendepunktet og give os et kæmpe selvtillidsboost i mesterskabskampen.

Jeg tror på det - Forza Milan!!!!

AC Milan
11-02-2012, 20:28
Lidt sjovt at de 2 eneste hold der har vundet over Udinese i år, er os og Arsenal.

Og sjovt at se at Osasuna spiller Barca ud af banen.

Noergaard83
11-02-2012, 20:32
Dejligt vi endelig slog et tophold. Lad denne blot være den første af mange

Zumbito
11-02-2012, 20:35
(..)
Fortjent eller ikke fortjent, det ved jeg ikke. Synes vi dominerer dem mere efter pausen, end de gjorde før pausen, så ud fra det, så kan sejren vel sagtens forsvares.
(...)

En sejr er altid fortjent, hvis et hold vinder (og der ikke er match-fixing og andre ulovligheder i den). At modstanderholdet ikke udnytter deres chancer er deres problem. ;)

Fogh
11-02-2012, 20:41
En sejr er altid fortjent, hvis et hold vinder (og der ikke er match-fixing og andre ulovligheder i den). At modstanderholdet ikke udnytter deres chancer er deres problem. ;)

Det kommer vel an på, hvordan man definerer fortjent...

Pirlo21
11-02-2012, 21:06
Holdte mig med vilje væk fra dette forum under kampen - for sikke en gang mundgas der bliver lukket ud i kamptråden, når vi er i modgang!!! Fandme sørgelig læsning.......... så et godt råd til folk som ikke vil ha ødelagt deres humør af pessimister... lad vær med at gå herind og læs under kampene... få folk ser kun det negative! (bruger Costacurta, forfanden du maler fanden på væggen HVER GANG!)

Nå tilbage til kampen, kan ikke forstå at folk syntes første halvleg var så dårlig... har folk allerede glemt de 2 halvlege mod Juve i coppa kampen? Hvad sker der herinde fortiden, folk er så negative... kom nu gutter... der må være gået virus i kamptråden!
Vi spillede da på ingen måde en dårlig første halvleg, vi stod godt på banen og udover målet har de jo faktisk ingen chancer, syntes vi havde ok tempo - men vi var ikke farlige.

Efter pausen, begynder vi at være farligere, men Udinese bliver også farligere... men vi bliver ved og jeg sidder enlig og tænker at spillet er ganske fint i dag selvom vi er bagud. Havde hele tiden på fornæmmelsen at vi sagtens kunne få et point... men man må sige dommeren aldrig dømte vores vej og det begyndte at se sort ud... men så kom indskiftningen og vi begyndte at afslutte inden for målrammen.
El S viste vejen sammen med maxi foran mål og pludselig var vi tilbage... nummer 2 mål er helt genialt og igen har El S og Maxi hovedrollen...

FLOT COMEBACK, vi fører ligaen nu og har lagt maks pres på Juve som må få et stramt kampprogram på grund af de aflyste kampe. Folk dømte os ude, men se nu her - vi er tilbage :)

Hele holdet fortjener ros i dag, men særligt Amelia, Urby, Ambro, El S og Maxi fortjener ros :)

MOM EL S og Maxi

Fogh
11-02-2012, 21:24
Jeg savner netop, at vi er farlige. Alle hold kan spille alibifodbold (masse kombinationer uden det fører til noget). Vores første skud på mål stod Mexes for ret langt inde i første halvleg. Vi er ganske enkelt ikke gode nok på den sidste tredjedel for tiden.

Det var en meget heldig, men også en tiltrængt sejr.

Rossonero
11-02-2012, 21:41
Det med hvad der er fortjent og ikke fortjent er jo altid svært at definerer. Udinese fortjente jo heller ikke efter 20 minutter at være foran med 1 mål, da de ikke havde været i nærheden af målet ligesom Milan.
Var det fortjent Napoli fik 1 point ude mod os, da Milan endda med en mand mindre var bedre.

Man kan blive ved hvad der er fortjent eller ej. Man kan være heldig og uheldig i kampe, hvor man rammer stolper og får fejl kendelser imod sig, som påvirker resultatet.

Vores første halveg havde vi bolden meget, men virkelig sørgelig at se hvor lidt vi kan skabe fremad banen. Guidolin er en snu træner og valgte at Udinese bare skulle stille sig dybt, da han viste kontra´erne nok skulle komme og det gjorde de - men de blev også straffet på netop denne taktik, da Milan slog til på samme måde

Pato-7
11-02-2012, 22:15
Er der nogen der ved om Tiziano Crudeli stadig lever?

anders-pato
11-02-2012, 22:17

Så lige videoen med ham, han lever ;) - men har dog trukket en masse hår ud af hovedet på ham selv da han råbte: "EL SHARAAWY, EL SHARAAWY" 100 gange

El Pato!
11-02-2012, 22:43

Her er The Big Boss! :D

http://www.youtube.com/watch?v=QqW9UwNXnD0&feature=player_embedded

AC Milan
11-02-2012, 22:49

http://www.youtube.com/watch?v=QqW9UwNXnD0

El Pato!
11-02-2012, 22:55
Du har vanskeligheder med at læse, hvis du mener, jeg nogensinde har påstået, at det ikke gælder lige så meget.

der står "Nogen" i han post... hva får dig til at tro det er DIG han helt præcist hentyder til `?

El Pato!
11-02-2012, 23:01
Nå Allegri, Jeg håber inderligt du har indset hvilken forskel og betydning det har for holdet og indskifteren at du reagere og skifter ind 20-25 min før slut i stedet for 20-25 sekunder før slutfløjten.

Mht. udskiftninger har det været min allerstørste problem at spillere bliver skiftet ind og får maks de sidste 5 min. ! Husk det fremover! det var alt afgørende at Lopez lige fik lov til at smage luften inden han gik i aktion...

- Når det er sagt synes jeg personligt at Milan fortjener denne sejr så freeeaking meget .. ( IKKE BASERET PÅ DAGENS RESULTATER) men baseret på de gange hvor vi selv har været i den omvendte situation og ikke lukket kampen for derefter at smide point pga. egne fejl. eks. Bologna 2-2 kampen..

Udinese fik også et mål på drop mod os sidste gang så for mig går det sgu lige op :D haha

Men når man tænker på det sindsyge stramme pga. + vores skader er det da intet mindre end luxus at vi sejre idag..

M.B
11-02-2012, 23:32
Hvor er det sjovt at læse kamp tråden igennem. Da Udinese score... Afskriver flere mesterskabet, Allergi skal fyres osv. Men ja det endte jo godt alt sammen til sidst. Så desværre ikke kamp, men den lyder ikke til at have været særlig køn.

Det er endelig også lige meget, to ting som virkelig er vigtig i dag er. Selvfølgelig de 3 point og at vi vinder så svær en kamp uden Ibra. Det er sgu vigtig for holdet.

anders-pato
12-02-2012, 00:38
Fuck det var en vigtig sejr!

Clarence
12-02-2012, 02:29
Nogen der har links til målene? Fik ikke set kampen.

http://www.tvgolo.com/football.php?subaction=showfull&id=1328991087&archive=&start_from=&ucat=42&

Enjoy:)