PDA

Se fuld version : Nfl 2012/13

10-09-2012, 14:14
Så er sæsonen skudt i gang, med et par overraskelser til følge. En af dem stod Redskins for med en sejr på 32-40 ude over Saints.

Det er svært at få armene ned oven på sådan en præstation og med det nye fænomen RG III i spidsen, kan det kun blive underholdene at følge Skins.

st.rams
10-09-2012, 15:01
Så er sæsonen skudt i gang, med et par overraskelser til følge. En af dem stod Redskins for med en sejr på 32-40 ude over Saints.

Det er svært at få armene ned oven på sådan en præstation og med det nye fænomen RG III i spidsen, kan det kun blive underholdene at følge Skins.

Ja tillykke med sejren. Som Rams fan var jeg jo ganske glad for den vanvittige handel i var villige til at strikke sammen med os, for at få fat i RG3.

Nu mødes Rams-Redskins så i næste uge, og jeg er godt nok stadig bitter over, at Rams ikke kunne fuldende et stort upset igår, hvis de havde nappede sejren i Detroit, men løverne ville det anderledes 10 sek. før tid :(

10-09-2012, 15:43
Ja tillykke med sejren. Som Rams fan var jeg jo ganske glad for den vanvittige handel i var villige til at strikke sammen med os, for at få fat i RG3.

Nu mødes Rams-Redskins så i næste uge, og jeg er godt nok stadig bitter over, at Rams ikke kunne fuldende et stort upset igår, hvis de havde nappede sejren i Detroit, men løverne ville det anderledes 10 sek. før tid :(

Ja, han var dyrt købt. Måske også for dyrt købt, men fortsætter han sådan, så skal han nok blive det hele værd.

Ja, det var close race i Rams' kamp og desværre for jer, trak I ikke længste strå. Det gør I heller ikke i næste weekend ;)

Albert
10-09-2012, 21:14
Dejligt at være i gang igen :)
Redskin over Saints.. Den havde jeg absolut ikke set komme.

Mine favoritter startede sæsonen hvor de slap - med et nederlag til Broncos! Øv for fanden da :(

God sæson til alle, og et højt, klart og rungende FUCK Ravens :)

st.rams
11-09-2012, 18:38
Dejligt at være i gang igen :)
Redskin over Saints.. Den havde jeg absolut ikke set komme.

Mine favoritter startede sæsonen hvor de slap - med et nederlag til Broncos! Øv for fanden da :(

God sæson til alle, og et højt, klart og rungende FUCK Ravens :)

Nej men sådan går det når man har en gammel fyret Rams HC bag roret (Spags) :D

Heller ik så godt for mine picks, at Steelers ikke kunne nappe Broncos. Manning er bare for vild stadig, trods hans høje alder og grimme skade.

RedsOFMilan
16-09-2012, 16:47
@ Albert.

Den er virkelig vigtig i aften. Vi får besøg at et Jets hold, der ser ret pæne ud. Vi fik en ønske-draft, men desværre blev David DeCastro skadet i pre-season. Mike Adams (vores anden pick), har ikke vist det store endnu. Begge tilføjelser til vores O-line.

Jeg synes egentlig at vi perioder, så rigtig godt ud mod Broncos. Men Manning fik skovlen under os. Jeg tror James Harrison er med igen, og det giver luft til Woodley på den anden OLB.

Der skal sejr til idag!

Go Steelers!!!!!

Albert
16-09-2012, 17:50
Jeg troede at både Harrison og Polamalu var ude med skader?!
Ja, sikke noget møg med DeCastro. Ham havde jeg ellers gældet mig til at se, og vores O-line har dælme brug for hjælp.
Jeg synes fandme snart Steelers har lige så mange skader som Milan!!!

Kampen i aften skal simpelthen vindes, for hvis vi går 0-2 er det altså op ad bakke.

Først et nederlag til de forpulede Ratbirds, og derefter en sejr til Steelers :)

RedsOFMilan
16-09-2012, 18:01
@ Albert

Mig bekendt, er de begge med. Men det kan da godt være jegt har missed noget. Uanset hvad, så skal vi fandme have en sejr her. Den skal hentes ved rent stål. Lad os give dem en røvfuld.

Kampen starter ca. 22.00.

Jeg er med herinde!

17-09-2012, 07:56
Øv for et bittert nederlag til Skins. Mulighed for at udligne på et overkommeligt FG og så får Morgan en hjerneblødning, efter et fint catch ellers, og kaster bolden i skærmen på en modstander og får en 15 yard straf. FG førsog på fra 62 yard bliver efterfølgende brændt og sejre til Rams.

Men tillykke med det @St Rams. Jeg ved du nyder de få sejre der kommer kommer, ligesom jeg selv gør det.

I øvrigt er dommerstandarden virkelig ringe i år.... Suk!

Albert
17-09-2012, 21:36
Ja, Morgan tabte besindelsen, og det var dumt. Til hans forsvar skal siges, at det ikke er første gang superprovokatøren Finnegan får den slags følelser frem i modstanderne. Ucharmerende mand..

Ravens tabte og Steelers vandt. Så bliver det ikke bedre :D

FUUUUUCK Ravens

st.rams
18-09-2012, 00:02
Øv for et bittert nederlag til Skins. Mulighed for at udligne på et overkommeligt FG og så får Morgan en hjerneblødning, efter et fint catch ellers, og kaster bolden i skærmen på en modstander og får en 15 yard straf. FG førsog på fra 62 yard bliver efterfølgende brændt og sejre til Rams.

Men tillykke med det @St Rams. Jeg ved du nyder de få sejre der kommer kommer, ligesom jeg selv gør det.

I øvrigt er dommerstandarden virkelig ringe i år.... Suk!

Tak tak :)

Dommerpræstationen var total til grin, det var uhørt og de rigtige dommere kan ikke komme tilbage hurtigt nok. JESUS!

Men ja vanvittigt dumt af Morgan, efter vores rookie Richardson lavede den fatale brøller. Men det havde været urimeligt havde Redskins nuppet den sejr. Rams og dommerne ødelagde det fuldstændig for sig selv, men dominerede jo ellers kampen. Bradford var suveræn, og jeg må bare sige at offensivt, var det den bedste Rams kamp i ca. 5 år, og det siger ikke så lidt :D

Rams blev også i sidste uge snydt for sejren/overtime minimum mod Detroit, pga. en fatal clock error. Det går bare ikke i et game som NFL, hvor detaljerne og især tiden afgøre rigtig mange kampe.

Blev i øvrigt en rigtig dyr kamp for Skins, da Orakpo og Carriker begge er røget på IR nu.

RedsOFMilan
11-10-2012, 19:55
@ Albert

Dejlig sejr over Eagles. Det var ikke voldsomt kønt. På den positive side, så fik vi Mendenhall igang. Og jeg tror også Mike Wallace var glad for at få den dybe i endzone. Synes sgu stadig forsvaret mangler lidt. Og desværre udgik Polamalu igen! Skal det virkelig være enden på hans karriere med den skade? Timmons var til gengæld fantastisk.

Kamp i nat ude mod Titans. Den bør give sejr, men intet er givet for tiden!

Go Steelers!

P.S og ja.... Fuck Ravens!

Albert
11-10-2012, 21:04
@ Reds

Tanken om 1-3 var ikke rar, så 2-2 er jo glimrende.
Ja, det var dejligt med en sejr over cross state rivals Eagles. Som du siger var det sgu ikke altid kønt. Første halvleg var noget værre roderi fra begge sider.

Jeg synes vores offense så fornuftig ud, og det virker som om Big Ben har mange kvalificerede mål, og Mendehall gjorde det rigtig godt. Det er sgu fedt.
Det er desværre også min fornemmelse at Polamalu snart er færdig, men jeg glemte det helt ved synet af Timmons. Han var alle vegne :)

Om de kan slå Titans tør jeg ikke spå om. Alt er hamrende uforudsigeligt i den liga :)

Ser du iøvrigt den ugentlige Shame Report på nfl.com af Steeler-fan Dave Dameshek? Det er ofte utrolig sjov :D

Fuuuuck Ravens

RedsOFMilan
24-10-2012, 17:55
@ Albert

Av, den sejr ude over Bengals var vigtig!

Damn vi har mange skader for tiden.

Nu kommer Skins på besøg næste søndag. Og det en tidlig kamp. 19.00 dansk tid. Så ryger der ikke unødig søvn.

24-10-2012, 17:57
@ Albert

Av, den sejr ude over Bengals var vigtig!

Damn vi har mange skader for tiden.

Nu kommer Skins på besøg næste søndag. Og det en tidlig kamp. 19.00 dansk tid. Så ryger der ikke unødig søvn.

Ready to get RGIII'ed? :)

RedsOFMilan
24-10-2012, 18:05

Han er så fantastisk! Laver lidt rookie fejl, men sådan er det. Han bliver rigtig, rigtig stor. Ham får i glæde af i mange år!

I spillede fantastisk mod Giants og tabte kun på en sen forsvarsfejl.

Jeg tror der er store ting i vente for Skins fans de næste år.

Kampen på søndag ser jeg egentlig rimelig lige. Måske 55-45 Steelers favør. Men udelukkende pga. hjemmebanen.

Maestro
26-10-2012, 14:04
Bedst sælgende NFL trøjer:

http://espn.go.com/blog/playbook/dollars/post/_/id/1864/top-selling-nfl-jerseys

Ret imponerende, at RG3 er nr. 2 på listen taget i betragtning af, at han ved udgangen af september vel kun havde nået at spille 2-3 regular season kampe! :)

26-10-2012, 15:09
Det er da endnu mere imponerende/skræmmende, at Tebow er nr 5. Den mand kan jo ikke finde ud af at kaste en bold... Nuvel, de kan lave nogle spændende trickspil med ham, men come on!

Men ja, han er vel NFL's svar på en japaner der bare skal sælge trøjer ;)

RGIII ligger snart etter på den liste... Fuck han er vild den knægt.

Albert
29-10-2012, 20:15

Han er en fed fyr ham RGIII, selvom de fik stryg i "the Burg".
Det var en virkelig sjov situation, at se han pludselig agerede reciever og lave offenssive pass interference. Det ser man ikke så ofte :)

Nu skal vi bare have skovlen under de dersens Ratbirds.

Fuuuuck Raaavens
:cool:

BTW, Tebow sælger utvivlsomt mange trøjer til religiøse football-fans - amen.

29-10-2012, 20:46
Han er en fed fyr ham RGIII, selvom de fik stryg i "the Burg".
Det var en virkelig sjov situation, at se han pludselig agerede reciever og lave offenssive pass interference. Det ser man ikke så ofte :)

Nu skal vi bare have skovlen under de dersens Ratbirds.

Fuuuuck Raaavens
:cool:

BTW, Tebow sælger utvivlsomt mange trøjer til religiøse football-fans - amen.

Redskins var dårlige i den kamp og tabte til et bedre hold. Da RGIII samtidig spillede sin dårligste kamp som prof, så var der ikke meget at rafle om. Men ja, han er underholdende og rigtig god. Det skal nok blive godt med ham ved roret.

Og det ligner også at I er ved at finde fodfæste igen, så og med styrken i AFC, så er det ikke umuligt at I kan gå hele vejen til AFC-finalen.

RedsOFMilan
31-10-2012, 14:47
Tak for kampen #23 og Maestro.

Jeg synes faktisk at RGIII spillede en rigtig god kamp. Redskins' receivere havde, af uransagelige årsager, åbenbart valgt at smøre deres handsker med Kærgården Steg & Bag. Længe siden jeg har set så mange droppede bolde. RGIII lagde den ene perfekte aflevering efter den anden og det er bestemt ikke hans skyld, at skins ikke fik flere point på tavlen.

Han besidder egentlig samme evner som Roethlisberger i forhold til at holde et spil kørende. RGIII er ligeså umulig at få fat i og få ned. Han bevæger sig afsindig godt og finder hele tiden rigtig gode løsninger. Som sagt, havde receiverne blot været bedre til at gribe hans smukke afleveringer så havde det været en anden kamp. Jeg synes ihvertfald ikke man kan give RGIII skyld for det nederlag.

@ #23

Vil give dig ret i at Steelers er ved at finde fodfæste igen. Vi har indkasseret nogle dumme nederlag sent i 4 quarter i år, og det er selvfølgelig ikke godt nok. Selvom vi, statistisk set, har det andet bedste forsvar i ligaen, så er det dog ikke det samme Steelers forsvar mere. Det er ikke ligeså frygtindgydende som det har været de sidste år. Jeg tror vi var blevet for selvsikre og lidt små-arrogante.

Dick Lebeau har længe bare kaldt hvad han ville kalde, og ladet det være op til OC på den anden sidelinje at finde på noget. Det kan vi ikke tillade os mere. Særligt ikke når sikkerhedsventilen Polamalu ikke er klar. Det er nye tider for vores forsvar. Polamalu har ikke været 100 procent klar længe og bliver det med al sandsynlighed heller ikke igen. Vi skal tænke i nye baner. Og det har Lebeau også skulle acceptere nu.

I sidste uge da vi spillede ude mod Bengals kørte vi med dobbelt-team. Det er mange år siden vi har gjort det sidst for alvor, og det er tegn på at der bliver tænkt i nye baner. Ser ud til at der er blevet justeret fint nu.

@ Albert

Jeg synes der ser rigtig fint ud på begge sider af bolden. Forsvaret var jeg lige indepå, men offensivt synes jeg også det spiller. Dejligt at se en stor og bevægelig running back i Dwyer der har gjort det rigtig solidt de sidste to uger. Når Mendenhall vender tilbage har vi et fint 1-2 punch i de to + Redman på de korte. Vores WR'ere er sgu dejlige. Mike Wallace (hurtig som lynet), Emmanuelle Sanders og Antonio Brown. Plus en af de mest undervurdere spillere i ligaen i Heath Miller. Elsker den mand. Der er bestemt muligheder og vi spiller bedre og bedre. Helt styr på forsvaret igen og vi bliver nogle man skal tage seriøst. Som #23 også er inde på så er en AFC finale ikke umulig.

Jeg tror dog at Patriots de kører herfra. De er så grimme og uhyggelige når det klikker og det gør det nu. Selvom deres record måske siger noget andet, så er det det stærkeste hold i AFC lige nu. Ender de med at få hjemmebane på Foxboro i slutspillet så kan alle andre glemme det. Der taber de ikke.

Vi har en kamp i New York mod Giants på Søndag. (Er blevet bekræftet at den bliver spillet på trods af at byen jo er voldsomt ramt af orkanen).
Det bliver en monster-kamp og meget, meget svær. Har Giants som favorit, men hvis vi fortsætter de gode takter så kan vi fint tage derfra med en sejr i lommen.

Ja... og så varer det ikke længe førend vi har Skøgefuglene to gange på fjorten dage.

Go Steelers og tak for kampen #23 og Maestro. :)

Maestro
31-10-2012, 17:59
Go Steelers og tak for kampen #23 og Maestro. :)

Selv tak :)

Jeg må sige, at jeg kan ikke mindes, hvornår Redskins sidst har haft en potentiel "franchise QB" - måske ikke siden slut 80'erne.

Med RG III kan man tillade sig at drømme lidt... :)

PS. Husk at stemme på Redskins kampen på Mere Popcorn på facebook.

Albert
31-10-2012, 18:47
Hold da op Reds. Du har kendskab til detaljerne :)
Jeg så desværre ikke kampen, da jeg var tvangsindlagt til kedelig blowout fra London. Den kamp mistede jeg hurtigt interessen for.
Rigtig fint med Dwyer, han har virkelig grebet chancen. Vores recieverkorps er jeg også rigtig godt tilfreds med, jeg savner dog lidt de dybe spil til Wallace. Hvorfor vil Haley ikke det?
Miller er super pålidelige til de små korte kast fra redzone til huset. Det har han dælme gjort mange gange de sidste år. Det er "post til tiden".
Hvad betyder dobbelt-team??

Jeg har tidligere udråbt Patriots til store SB favoritter. Det er jeg stoppet med, efter både Steelers, Packers og vist nok også Giants har vundet SB på et wildcard. Alt kan ske i slutspillet, og der er lang vej igen.
Når det er sagt, er de naturligvis selvskrevet i slutspillet. Brady og altid velklædte Belichick, er ikke en nem opgave hvis de er hjemme i nærheden af Boston! Rottefuglene pryglede dem dog for et par år siden i slutspillet, men det sker sgu ikke så tit :)

Lad os håbe vi kan fortsætte den gode stime :)

Og så et højt og rungende - Fuuuuuuuck Ravens.......

RedsOFMilan
31-10-2012, 19:16
@ Albert

Med dobbelt-team, mener jeg at vi gik fra vores udgangspunkt som værende dikterende på defence.

Vi dobbelt-mandsopdækkede Bengals A.J Green (en af de bedste, hvis ikke den bedste WR i NFL) i kampen i Cincinnati. Og det er bare meget atypisk Lebeau. Han har helt klart haft en samtale med Tomlin. Uden tvivl.

I forhold til Haley og de dybe spil til Wallace. Han (Haley), skal lige finde på plads. Ingen tvivl om at det er Ben der har det sidste ord. Haley er, og er altid været, meget... skal vi sige... forsigtig, metodisk. Vi havde store forhandlingsproblemer med Wallace og det er ikke uden grund. Men jeg tror nu egentlig det fungerer ok. Disciplin er ikke et problem vi ofte slås med hos Steelers.

Giants' secondary er ikke voldsomt imponerende, og jeg ser fine muligheder for at gå dybt her. Jeg tænker at vi sætter 20-24 point på tavlen mod Giants, så må vores forsvar holde deres score under.

Men vi skal helt klart holde øje med Victor Cruz. 7 TD i denne sæson. Av han er giftig!

Albert
31-10-2012, 19:39
Han har helt klart haft en samtale med Tomlin. Uden tvivl.
Tomlin er simpelthen så super-cool. Den fedeste coach i hele NFL :grinser043:
Hvis jeg bare havde 10 procent af hans udstråling, ville jeg være glad. Det virker bare forkert, når jeg tager de samme solbriller på og opfører mig lidt "sort"
:icon_lol2:

Disciplin er ikke et problem vi ofte slås med hos Steelers.
God kultur. Ingen er over klubben, og usympatiske egoister ryger ud. Også selv om de er SB MVP :cool:

RedsOFMilan
31-10-2012, 19:45
Selv tak :)

Jeg må sige, at jeg kan ikke mindes, hvornår Redskins sidst har haft en potentiel "franchise QB" - måske ikke siden slut 80'erne.

Med RG III kan man tillade sig at drømme lidt... :)

PS. Husk at stemme på Redskins kampen på Mere Popcorn på facebook.

I kan bestemt tillade jer at drømme. RGIII er et giga-talent og jo mere erfaring han får desto giftigere bliver han. Han er værd at ofre meget Salary-Cap på. Fantastisk spiller!

Må sige, jeg har aldrig været vild med Shanahan. Han har nogle fine resultater, jeg synes bare han er lidt fesen. Det er meget subjektivt og lidt plat. Jeg kan bare ikke lide ham :o

RedsOFMilan
31-10-2012, 20:11
@ Albert

Jamen, der er al mulig grund til at være stolt af Pittsburgh Steelers. Vi har kun haft 3 Head Coaches (Chuck Noll, Bill Cowher og Mike Tomlin) siden 1969. Det er bare en indikation på dygtigt lederskab og rigtig god ånd. Og ikke mindst at kunne finde de rigtige personer til jobbet.

Mike Tomlin havde jo egentlig ikke noget imponerende CV. Men han blev kaldt til samtale. Han har selv sagt i et interview at han ikke regnede med at telefonen ville ringe. Den ringede så, og da han fik at vide at han skulle være den næste HC for Pittsburgh Steelers begyndte han at græde. Han har gjort det fantastisk, og han er en motivator og leder. Jeg har afgrundsdyb respekt for den mand. Evigt glad for at vi har ham ved roret.

Kunne vi dog bare lokke ham til også, at være motivator for et hold i Serie A som jeg også elsker, så var vi da nået langt :)

RedsOFMilan
02-11-2012, 16:02
@ Albert

En lille en til at gå på weekend på :)

Det er et klip fra AFC finalen i 09 hjemme mod Ravens. Polamalu's legendariske interception. Klippet giver mig stadig gåsehud. Ser det tit når jeg sidder og varmer op til Steelers kamp :)

http://www.youtube.com/watch?v=ZbZ1E9VMOyQ

Albert
02-11-2012, 19:06
Hold nu kæft... Det var den fedeste kamp. Jeg glemmer aldrig den pick 6.
http://www.youtube.com/watch?v=TRY3Asqube8&feature=related
Det var så vildt. Jeg havde optaget kampen, og så den tidligt om morgenen sammen med en god ven. Vi løb brølende rundt kl. 7.00 om morgenen og grinede af Ravens.
Det må have set meget underligt ud..... :D

Der er nu intet som at slå Ravens og Inter.

RedsOFMilan
05-11-2012, 16:05
@ Albert

Satme så, en sejr over Giants! Damn den var vigtig. Super fed kamp og var lidt smadret i morges. Men vi ser sgu rigtig, rigtig skarpe ud nu.

Albert
05-11-2012, 18:49
@ Albert

Satme så, en sejr over Giants! Damn den var vigtig. Super fed kamp og var lidt smadret i morges. Men vi ser sgu rigtig, rigtig skarpe ud nu.

Så du den direkte? Det kan jeg ikke holde til, når de spiller på det sindsyge tidspunkt. Alderdom du ved :)
Ja, det virker som om vi har fat i den lange ende. Lad endelig bare Steelers og Rossoneri fortsætte nogle uger endnu. Jeg trænger til lidt succes :)

RedsOFMilan
05-11-2012, 19:00
Så du den direkte? Det kan jeg ikke holde til, når de spiller på det sindsyge tidspunkt. Alderdom du ved :)
Ja, det virker som om vi har fat i den lange ende. Lad endelig bare Steelers og Rossoneri fortsætte nogle uger endnu. Jeg trænger til lidt succes :)

Ser altid Steelers kampe direkte. Så må jeg tage straffen dagen efter. Det var så vildt, vi var nede med 20-10. Arrh du har nok set recap :). Redman må gerne gifte sig med min søster he he.

Med alle skader vi har, så er det sgu fremragende at vinde ude mod Giants. Ingen tvivl om at de var hårdt ramt af orkanen. 80% af deres spillere havde fået deres hjem hel- eller delvist ødelagt. Så det har helt klart haft en indflydelse.

Normal procedure ville være at Steelers tjekkede ind på deres sædvanlige hotel. Men det afstod de fra. De ville hellere lade pladserne gå til folk der havde mere brug for det. Så Steelers ankom samme dag som de skulle spille, og gik nærmest direkte fra fly til omklædning.

Der var også en rigtig flot gestus inden kampen fra begge hold, og der blev vist respekt under kampen også. Men kampen blev altså spillet og vi vandt den! :)

31-12-2012, 11:55
Redskins i playoffs.... Hvor er det sindssygt! Hvem havde troet på det, da sæsonen startede. Men med to af de vildeste rookies i hhv RG III og Alfred Morris, har det været muligt. Sådan!

Alfred Edwards
02-01-2013, 10:14
Redskins i playoffs.... Hvor er det sindssygt! Hvem havde troet på det, da sæsonen startede. Men med to af de vildeste rookies i hhv RG III og Alfred Morris, har det været muligt. Sådan!

Og Colts med videre også...Hvem havde troet det, efter den katastrofale start :-)

03-01-2013, 14:03
I told you. Andrew Luck er så god! Næsten ligeså god som RG III ;)

AC Milan
03-02-2014, 03:12
Nogen der ser SuperBowl? Seahawks ser utrolig gode ud og ikke nok med deres fantastiske defensiv så fører de lige pt 36-0.