PDA

Se fuld version : CL: Barcelona-Milan

Sider : [1] 2

Rossonero
09-03-2013, 19:27
Tirsdag aften venter der uden tvivl et brag af en kamp, hvor man hvis rolig kan finde nerve medicinen frem da det utrolig tæt.

Har Barcelona stadig sulten efter årevis succes imod et urutineret Milan hold, der igen skal leverer en arbejdsindsats som sidste kamp.

Barcelona møder i aften Deportivo hjemme og sparer flere af stamspillerne - endda Messi, hvilket er en sjældent syn. Xavi er ikke i truppen til aftenens kamp, men ventes klar til tirsdag

Crudeli
09-03-2013, 20:00
Tro det bliver en af de længste kampe i mit liv:)

Riccardo
09-03-2013, 20:57
Jeg rejser til Granada på mandag på studietur, hvilket kan vise sig at blive en grim oplevelse. Forhåbentlig for dem.

Det bliver minimum 90 minutter, hvor mine løg kommer til at sidde så højt oppe i maven på mig!

Milan[Nikolai]
09-03-2013, 21:01
Messi bliver sparet i aftens kamp mod Deportivo. http://www.resultat.dk/kamp/UypHkcGb/#opstilling;1

Iniesta, Pique, Alba og Busquets bliver også sparet.

st.rams
09-03-2013, 21:42
Bliver en ulidelig kamp at se på... Eneste der kan gøre mig tryg er, hvis vi får det første mål. Men men mon ikke Barca på hjemmebane kommer foran, og så bliver det død og pine. Mit håb er lige nu et nederlag dog på 3-1 :)

På statistikken ser det da også fint ud, de gange vi har besøgt Camp Nou.

http://www.flashscore.com/match/4GN14tMP/#h2h;home

Forza-Diavolo
09-03-2013, 22:34
Bliver en ulidelig kamp at se på... Eneste der kan gøre mig tryg er, hvis vi får det første mål. Men men mon ikke Barca på hjemmebane kommer foran, og så bliver det død og pine. Mit håb er lige nu et nederlag dog på 3-1 :)

På statistikken ser det da også fint ud, de gange vi har besøgt Camp Nou.

http://www.flashscore.com/match/4GN14tMP/#h2h;home

Er håb på et 3-1 nederlag lige frem?

Jeg håber nu at vi vinder, men det er måske mig der er galt på den? :-)

st.rams
09-03-2013, 22:39
Er håb på et 3-1 nederlag lige frem?

Jeg håber nu at vi vinder, men det er måske mig der er galt på den? :-)

Er fløjtende ligeglad med om vi vinder eller taber 3-1. Bare vi kommer videre. Ej det passer selvfølgelig ik helt, og så alligevel jo.

Det mest optimale er selvfølgelig, at hive lidt ekstra koefficient point ud, og at komme overbevisende videre mod Barca ville være verdensklasse! Men mindre kan også gøre det, og det vigtigste er klart, at vi når den kvartfinale, om vi så taber.. Det ville skabe flere indtægter, og flere fantastiske kampe i vente for os fans.

Og skal jeg være realistisk så tror jeg ikke vi kan undgå et nederlag på Camp Nou, når de kommer blæsende. Men jeg håber bare, at vi kan lave den enkelte pind for så tror jeg på vi kommer videre.

R80
10-03-2013, 02:48
Ærgeligt Messi fik scoret i aften og fik tanket lidt selvtillid.

Det bliver en vanvittig dag på tirsdag, jeg tør ikke tænke på hvordan jeg får det hvis Barca kommer hurtigt foran.

Jeg tror ikke på vi holder Barca fra at score igen, og for at gå videre er jeg overbevidst om vi skal score 1 gang, det håber jeg Allegri ved(er enig i) og sørger for at sætte folk ind så vi kan køre en stærk kontra.

Men hvis det kan lade sig gøre vil jeg mene vi skal spille med de samme som sidst, hvor den eneste ændring kunne være en Flamini istedet for Muntari. Muntari var efter min mening den dårligste spiller sidste gang på trods af målet, og Flamini mener jeg virkelig er blomstret på det seneste.

Min sidste bøn er vi får en dommer ligesom i Italien hvor spillerne gerne må gå til stålet, for ellers kan det godt blive 90 lange minutter.

Jeg tror kampen ender 3-1 til Barca hvilket ville være nærmest perfekt. Jeg må indrømme at det eneste der for alvor betyder noget for mig er at gå videre, så man kan høre på Carsten Werge og Per Frimann som vil være tæt på at græde :-)

Sensation
10-03-2013, 09:34
Som sagt ved vi alle at Barca kommer med 160 km/t. MEN. De ved også at vi har nogle hurtige spiller, i tilfælde af vi får kontra. Og vi skal nok få 3-5 store chancer. Og en af dem skal der scores på. De skal score 3 mål for at gå sikkert videre. De ved at bliver der scoret mod dem så ser det sort ud.

Jeg tror det ender 2-1 til Barca. Men håber ikke vi koger fulstændigt og taber 3-0 eller 4-0 som vi så tit har set når vi er nervøse. Og det var med et noget mere rutineret hold.

Tror ikke engang jeg tør se kampen. Puuuuhhaaa

Mini Pirlo
10-03-2013, 10:41
Er i Madrid i disse dage fra Fredag-Mandag og aviserne hernede og folket tror fuldt og fast på Barca køre den hjem, har virkelig tiltro til egne evner men de har desværre også noget at hane det i.

Fogh
10-03-2013, 11:07
Ser den stadig som 50/50. 2-0 kan ikke blive et meget bedre udgangspunkt, men Barca er et bedre hold. Spørgsmålet er, om Milan igen kan holde trit med Barcas offensiv og lukke Messi ned. Det vigtigste bliver at holde nullet så langt som muligt, men også selv forsøge at spille fodbold, når vi har bolden og udnytte kontrafasen.

Pazzini har bare at blive klar. Ellers må Niang på toppen og Sharaawy og Boateng på kanterne. På midten ser jeg gerne Muntari, Montolivo og Ambrosini. I forsvaret er jeg i tvivl, om De Sciglio skal spille i stedet for Constant. De andre tre er Abate, Mexes og Zapata.

Costacurta
10-03-2013, 13:38
Gazzettaen melder i dag om et angreb med SES, Niang og Prince

Det bliver sindssygt spændende. Vi skal score for at gå videre. Hvor mange vi så skal score er svært at spå om. Vi skal igen spille over evne og Barca må ikke ramme deres niveau.

Costacurta
10-03-2013, 13:59
http://football-italia.net/31707/kassai-ref-barcelona-milan

Kassai dømmer kampen. Ville nu gerne have haft en engelsk dommer der ikke bliver påvirket eller falder for Barcas brokken og falden.

R80
10-03-2013, 14:15
Er der nogen der ved hvilken "stil" han plejer at kører? Jeg tænker meget på om han giver gule kort til højre og venstre, eller om han lader os spille hårdt.

Kan se det var ham vi havde i kampen mod Arsenal da vi smadrede dem 4-0, og at han tidligere er blevet kåret til verdens bedste dommer, så satser på han kan håndtere det pres som vil komme både fra tilskuerne og især spillerne.

Costacurta
10-03-2013, 14:26
Sky melder, at Pazzo definitivt er ude af Barca kampen.

AC Milan
10-03-2013, 14:39
Sky melder, at Pazzo definitivt er ude af Barca kampen.

Mega ærgerligt at han ikke kan være med. Der er både positive og negative ting ved at lade Niang spille istedet for Pazzini. Den største negative ting er selvfølgelig at han er meget meget urutineret og derfor nok vil prøve at drible en spiller eller 2 istedet for som Pazzo gør så godt at holde på bolden og trække et frispark. Så er der selvfølgelig speeden som Niang besidder og som kan vise sig at være guld værd i en kontra. Man kunne også være lidt fræk og spille med Abate på kanten for hans speed er virkelig noget der kunne true Barcelonas forsvar. Tror vi spiller således på tirsdag.

Abbiati

Abate-Mexes-Zapata-De Sciglio

Montolivo-Ambrosini-Muntari-Flamini

Boateng- SES

Maldini per la maglia
10-03-2013, 14:40
Truppen:

Abbiati, Amelia, Gabriel, Abate, Antonini, Bonera, De Sciglio, Mexes, Yepes, Zapata, Ambrosini, Boateng, Constant, Flamini, Montolivo, Muntari, Nocerino, Traoré, Bojan, El Shaarawy, Niang, Robinho.

Rossonero
10-03-2013, 14:48
Det er sku ikke let uden Pazzo der altid får tilkæmpet sig masse af frispark og generelt hele tiden går ind i alle dueller. Allegri kan selvfølgelig vælge at gå ned i en endnu mere defensiv taktik med kun 2 på toppen eller fortsætte med 3 på toppen, ihvertfald på papiret.

Jeg håber han fortsætter med den normale taktik med 3 på toppen og så giver Niang chancen fra start. Det med at starte fra første minut at grave sig ned holder yderst sjældent, og dertil vil vi med 3 angribere også få Barca til at tænke mere defensiv. Det kan godt være de kan score mål, men de skal altså også tænke defensiv for pludselig score 4 mål er altså ikke let.

st.rams
10-03-2013, 14:49
Mega ærgerligt at han ikke kan være med. Der er både positive og negative ting ved at lade Niang spille istedet for Pazzini. Den største negative ting er selvfølgelig at han er meget meget urutineret og derfor nok vil prøve at drible en spiller eller 2 istedet for som Pazzo gør så godt at holde på bolden og trække et frispark. Så er der selvfølgelig speeden som Niang besidder og som kan vise sig at være guld værd i en kontra. Man kunne også være lidt fræk og spille med Abate på kanten for hans speed er virkelig noget der kunne true Barcelonas forsvar. Tror vi spiller således på tirsdag.

Abbiati

Abate-Mexes-Zapata-De Sciglio

Montolivo-Ambrosini-Muntari-Flamini

Boateng- SES

Lidt farligt at begynde at gå imod det taktiske oplæg der fungere? Vi skal ikke til at ændre formation, det kan jeg slet ikke se gavne os. Lad os spille den formation spillerne kender, og som vi fast spiller med. Det var trods alt den, der slog Barca i første opgør.

Og så lidt kuldegysninger! Snyd ikke jer selv for den video.

http://www.youtube.com/watch?v=Ya-O1C4fqdA

Lad det så blive tirsdag :)

AC Milan
10-03-2013, 15:45
Lidt farligt at begynde at gå imod det taktiske oplæg der fungere? Vi skal ikke til at ændre formation, det kan jeg slet ikke se gavne os. Lad os spille den formation spillerne kender, og som vi fast spiller med. Det var trods alt den, der slog Barca i første opgør.

Og så lidt kuldegysninger! Snyd ikke jer selv for den video.

http://www.youtube.com/watch?v=Ya-O1C4fqdA

Lad det så blive tirsdag :)

Tror bare det ville være et alt for stort sats at stille med Niang eller Bojan. Måske en Robinho

acm_per_sempre
10-03-2013, 16:16
Kæmpe tab at Pazzini er ude! Niang er et stort talent, men man kan godt se at han kun lige er blevet 18. På trods af en god fysik og speed, så har han en tendens til ofte at vælge det forkerte valg i situationer hvor han har bolden. Lige tage den ekstra dribling, ikke skille sig af med bolden hurtigt nok, vælge det forkerte løbemønster. Det er ikke en kritik af ham som sådan, i og med han har kæmpe udviklingspotentiale og de facetter i spillet hvor han ikke er helt oppe i niveau er facetter som er svære at mestre med så lidt erfaring som han har. Han har været super uheldig med ikke at score et mål endnu, men lad os håbe han får lidt held mod Barca.

Bliver uhyggeligt at se kampen tirsdag. 95 minutters ren mentalt terror. Men jeg har det lidt sådan, at selv hvis vi ryger ud, så kan jeg finde trøst i at vi så kun har Serie A og den alt overskyggende 3. plads at fokusere på, hvilket er en stor fordel for os.

Kakà***
10-03-2013, 16:23
At spille med så mange "normale-startere" som muligt, må være ideelt!

Abbiatti
De Sciglio-Mexes-Zapata-Constant
Flamini-Ambrosini-Montolivo
Boateng-Niang-El Shaarawy

Ser det som den bedste opstilling vi kan lave, når vi skal tænke på at forsvare, men samtidig true lidt offensivt!

Barca kommer med 180 i timen, så hvis vi kan få sat lidt kontraer ind til en start, så barca ikke føler sig sikre, så vil det virkelig være gavnligt. Vi kan ikke stå med 11 mand på den sidste tredjedel af banen i 90 minutter. Det holder ikke. Vi bliver nødt til at køre bolden bare lidt rundt, og så se om vi ikke kan presse dem lidt. Det bliver en vanvittig kamp, og virkelig en der skal nydes!!

acm_per_sempre
10-03-2013, 16:39
Efter Constants udvisning og De Sciglios præstation på venstre back mod Lazio håber jeg at Abate starter på højre back og De Sciglio spiller på venstre back. Vovet med en så ung spiller i en så vigtig kamp, men knejten er sgu iskold.

st.rams
10-03-2013, 19:32

Abbiatti

Ser det som den bedste opstilling vi kan lave, når vi skal tænke på at forsvare, men samtidig true lidt offensivt!

Barca kommer med 180 i timen, så hvis vi kan få sat lidt kontraer ind til en start, så barca ikke føler sig sikre, så vil det virkelig være gavnligt. Vi kan ikke stå med 11 mand på den sidste tredjedel af banen i 90 minutter. Det holder ikke. Vi bliver nødt til at køre bolden bare lidt rundt, og så se om vi ikke kan presse dem lidt. Det bliver en vanvittig kamp, og virkelig en der skal nydes!!

Det sejler lidt at du ikke har Abate med i den opstilling. Han starter 110 % sikkert. Han har været total fejlfri, og stærkt kørende i hele 2013 indtil videre.

oonicolai
10-03-2013, 20:02

Abbiatti

Hovedløst at ville starte med De Sciglio inde i stedet for abate.

Begrundelsen behøver jeg forhåbentligt ikke komme med, hvis du har fulgt med den seneste halve sæson.. :) Plus abate er mere rutineret.

Jibril
10-03-2013, 20:03
En helt anden ting jeg har bemærket er. Der har været minimum 5 spillere + træner der har snakket med medierne om hvordan de er klar til at besejre Milan, hvor i vores lejr, har der kun været onkel fester og Allegri der har rost dem for at være de bedste i verden. Jeg håber så meget at Milan kan leverer i denne kamp, komme videre til kvart finalen og lukke kæften på alle kritikerne der havde Milan "dead and gone"

M.B
11-03-2013, 12:38
Jeg håber helt sikkert at Constant spiller den back plads, jeg synes pt. han har flere kvaliteter defensivt end De Sciglio har.

Jibril
11-03-2013, 13:04
Jeg håber helt sikkert at Constant spiller den back plads, jeg synes pt. han har flere kvaliteter defensivt end De Sciglio har.

Og er også mere aggressiv. Som både kan være en god ting eller en dårlig ting ;)

Rossonero
11-03-2013, 14:18
Nu er jeg seriøst træt af at blive ved med at læse den ene Barca spiller efter den anden udtale sig, at de tror de stadig går videre og at de har gode chancer. Kunne det da bare være tirsdag iaften, så vi endelig kan få den kamp overstået.

Vi gør os egentlig selv en kæmpe tjeneste hvis vi skulle ryge ud, da vi så med sikkerhed bør have den 2 eller 3 plads i Serie A.

R80
11-03-2013, 14:35
Nu er jeg seriøst træt af at blive ved med at læse den ene Barca spiller efter den anden udtale sig, at de tror de stadig går videre og at de har gode chancer. Kunne det da bare være tirsdag iaften, så vi endelig kan få den kamp overstået.

Vi gør os egentlig selv en kæmpe tjeneste hvis vi skulle ryge ud, da vi så med sikkerhed bør have den 2 eller 3 plads i Serie A.

Desværre er journalisterne gode til at stille de samme spørgsmål til flere forskellige spillere, hvor svaret er præcis det samme.

Jeg håber nu vi går videre. Jeg ser os som værende stærke nok til at sikre min. 3 pladsen med eller uden chl. Samtidig vil der være mange penge i at gå videre. Og det at gå videre mod Barca er jo et kæmpeskulderklap, og efter den forfærdelige start kan det være vigtigt.

Cena
11-03-2013, 14:49
Desværre er journalisterne gode til at stille de samme spørgsmål til flere forskellige spillere, hvor svaret er præcis det samme.

Jeg håber nu vi går videre. Jeg ser os som værende stærke nok til at sikre min. 3 pladsen med eller uden chl. Samtidig vil der være mange penge i at gå videre. Og det at gå videre mod Barca er jo et kæmpeskulderklap, og efter den forfærdelige start kan det være vigtigt.

Jeg er til dels enig med det du siger om det ville være fedt med at komme videre.
Er bare bange for vi sætter os mellem 2 stole og kun kommer til næste runde og samtidig smider 3. pladsen pga. det hårde slutprogram. Så vil jeg sku hellere ryge ud til Barcelona i morgen selvom jeg så skal høre på min fars hån indtil de engang mødes igen :P

AdamKrogh
11-03-2013, 15:49
Kunne til denne kamp se en Flamini-Monty-Ambro midtbane. Ellers Muntari istedet for Flamini.

El Shar & Binho/Bojan på toppen med Boa som falsk 9'er?

Crudeli
11-03-2013, 15:53
Det skal være den ungarske dommer Viktor Kassai, som skal domme kampen:)

Crudeli
11-03-2013, 15:54
Milan skal spille med hvide trøje, en lille bonus viden:)

R80
11-03-2013, 16:24
Jeg er til dels enig med det du siger om det ville være fedt med at komme videre.
Er bare bange for vi sætter os mellem 2 stole og kun kommer til næste runde og samtidig smider 3. pladsen pga. det hårde slutprogram. Så vil jeg sku hellere ryge ud til Barcelona i morgen selvom jeg så skal høre på min fars hån indtil de engang mødes igen :P

Kan godt se din pointe og måske føler jeg mig lidt for selvsikker på os som i top 3 det må i selv bedømme.

Vi har 3 kampe i streg der bliver afgørende - Nemlig kampene mod Fiorentina, Napoli og Juve. Her kan vi selvfølgelig sagtens ende med at tabe alle 3, men jeg har fået en tro på holdet nok skal skaffe de nødvendige point.

Grunden til jeg føler mig rimelig sikker på 3 pladsen, er fordi hverken Fiorentina eller Napoli (som er de to jeg ser som de største konkurrenter) er inde i en periode hvor tingene kører for dem, og de får ikke de vundet over de "nemme" modstandere. På en måned har vi formået at hente 9 point point på Napoli det giver et fint billede af situationen p.t.

Jeg siger ikke vi kommer sovende til det og at vi nødvendigvis bliver nr. 2, da jeg har stor respekt for Napoli men tror at holdet er gode til at finde motivation, og jeg regner med de kan håndtere det at være med i flere turneringer.

st.rams
11-03-2013, 19:54
Allegri bekræfter her til aften på pressemødet, at Mexes er i bedring. Mon ikke han får en sprøjte imorgen, og så er han klar til at bide smerten i sig :)

Desuden fortæller han også, at man ikke ændrer på formationen. Det bliver med 3 mand i front som sædvanligt.

R80
11-03-2013, 20:03
Allegri bekræfter her til aften på pressemødet, at Mexes er i bedring. Mon ikke han får en sprøjte imorgen, og så er han klar til at bide smerten i sig :)

Desuden fortæller han også, at man ikke ændrer på formationen. Det bliver med 3 mand i front som sædvanligt.

Ville også være hjernedødt at ændre på opstillingen! Vi har lige slået dem 2-0 hvor de ikke fik skabt en chance med den opstilling.

Samtidig har jeg set nogle forslag hvor vi spiller med 5 forsvar og alt muligt defensivt, som efter min mening er til at kaste op over. Vi skal selvfølgelig ikke spille champagnebold men vi kan heller ikke forsvare 90 min, vi har brug for at vi igen kommer godt udover kanterne og får kørt nogle kontraer.

Milan[Nikolai]
11-03-2013, 20:09
Mexes skulle ihvertfald deltage i træningen på camp nou lige nu sammen med resten af holdet. Så der er håb for han spiller.

Hold kæft hvor jeg glæder mig til imorgen!!!!

M.B
11-03-2013, 20:39
Sidst Mexes spillede knockout kamp på Camp Nou, husker vi vel alle hvilken hjerneblødning han fik der. Håber ikke han har sådan en imorgen aften.

Når det så er sagt, er jeg helt "lost" den her kamp kan blive hvad som helst. Især når man tænker på Arsenal kampen sidste år, hvor vi næsten smed en 4-0 føring væk. Jeg er allerede så småt begyndt at tage mine nervepiller, for den her kamp bliver vild!

Er der nogen som er klar over hvor stor Barca's bane er, især i bredden.. Er den det samme som vores, eller er den mere? Jeg tænker i forhold til de områder vi skal lukke ned, har Barca fysisk mere plads at arbejde på.

Sig-Mund
11-03-2013, 20:55
Jeg har en dårlig fornemmelse og tvivler ret meget på, at vi går videre. Hvilket i bund og grund måske også er bedst for holdet og næste sæson.

Barcelona er stærke, og på trods af de er i en downperiode, så skal man ikke undervurdere deres styrke - det er uden tvivl verdens bedste hold, når de spiller op til deres bedste. Gør de det i morgen, så er det ike utænkeligt, at vi taber 3 måske 4-0.

Uanset hvad har drengene gjort en hæderligt indsats, og vi har (indtil videre) ikke fået den afklapsning, som vi alle frygtede.

Slupinski13
11-03-2013, 20:59
Friskt at Allegri ser ud til at holde på 4-3-3 med en 18 årig Niang på toppen. Jeg håber at hele holdet sammen med Allegri har en klar game plan.. Vores 4-3-3 bliver helt sikkert mere en 4-5-1, for SES og Boateng kommer ned og hjælper og lukker ned for Alba og Alves.. Vi får måske 3-4 gode chancer for at slå en afgørende kontra imorgen, og så gælder det bare om at være der. Dog har SES og Niang en tendens til at være lidt udskarpe engang imellem. Lad os se.. Vi skal udnytte vores fysik imorgen og gå hårdt til den.

Forza Milan!

anders-pato
11-03-2013, 21:44
Sidst Mexes spillede knockout kamp på Camp Nou, husker vi vel alle hvilken hjerneblødning han fik der. Håber ikke han har sådan en imorgen aften.

Når det så er sagt, er jeg helt "lost" den her kamp kan blive hvad som helst. Især når man tænker på Arsenal kampen sidste år, hvor vi næsten smed en 4-0 føring væk. Jeg er allerede så småt begyndt at tage mine nervepiller, for den her kamp bliver vild!

Er der nogen som er klar over hvor stor Barca's bane er, især i bredden.. Er den det samme som vores, eller er den mere? Jeg tænker i forhold til de områder vi skal lukke ned, har Barca fysisk mere plads at arbejde på.

Den er lidt større, men ikke meget

Slupinski13
11-03-2013, 22:25
Begge baner (Camp Nou og San Siro) måler åbenbart 68x105.. Strange.. Må åbenbart være måden de filmer på, så Camp Nou virker større.

M.B
11-03-2013, 22:31
Begge baner (Camp Nou og San Siro) måler åbenbart 68x105.. Strange.. Må åbenbart være måden de filmer på, så Camp Nou virker større.

Kommer virkelig bag på mig, har altid haft det indtryk at Nou har en meget stor bane, men det må som du siger.. Være måden de filmer på.

Men jeg mener faktisk for nogen år siden at de gjorde den mindre hvis jeg husker rigtig. Så den har vist været en del større end den er den dag i dag.

ACM-1899
11-03-2013, 23:20
Så er vi på den igen. Sidste gang, gik der 1 uge før mine jublende arme så småt kom ned på rette plads. Endorfinerne løb rundt i hele kroppen. Det var fantastisk!
Kampen på San Siro var en fordel for os. Udebanen for Barca, gav dem en del pres. Et pres der gjorde at de i nogle situationer lignede alt andet end sig selv. Barcelona er et såret dyr. De taber i alt tre kampe mod hhv. Milan, Real og Real på (8 rettelse?) dage. Presset stiger endnu mere i Barca lejren.
Denne kamp bliver en helt anden. Nøglen til succes mener jeg skal skabes ved at gå ind til kampen med en forestilling om at den står 0-0 samlet. Vi må ikke leve på en falsk tryghed, jf. 2-0 føringen. Barca kan såmænd drage fordel af hjemmebanen, dog mener jeg at deres styrke faktisk kan vise sig at blive deres svaghed i morgen. De står overfor 90.000 af deres egne, der forventer en masse ovenpå de seneste par skuffelser. Dette mener jeg, vil sætte dem under pres, og ikke være en motiverende og førende faktor for holdet. Desuden har Real Madrid, jo bevist at de sagtens kan indkassere mål på Camp Nou. Barcas defensiv er også deres største svaghed, og især med en vaklende Valdes i buret. Vi kan juble af at vi faktisk tit scorer når vi er på Camp Nou, selvom jeg ikke er tilhænger af statistikker, vil jeg alligevel længe mig lidt op af den statistik og dermed forvente minimum en enkelt kasse fra vores side af. Vi besidder et historisk ungt Milan hold, der går på banen i morgen med en gennemsnits alder på 26.6 år. Barcas er på 28.2 år, og besidder er hold der har støvsuget hele "markedet" for trofæer. De har ingen sult. Guardiola er væk. Osv.
Jeg mener virkelig at de samlede forhold gør at vi går videre i morgen. Om det bliver et X, eller et udebanemål der får os videre skal jeg ikke kunne sige, men jeg har en forholdsvis god fornemmelse. De fejlede ved at undervurdere os. Undervurderer de os i morgen, er vi videre. Det er jeg helt sikker på. FORZA MILAN!

Noergaard83
11-03-2013, 23:33
Jeg har så nogle andre statistikker. Vi vandt 4-0 over Arsenal og havde nær smidt den føring overstyr i returkampen. Mindes også en skandaløs kamp mod Deportivo. Jeg vil stadig sige Barca er favoritter til at gå videre pga deres enorme rutine og så en lille fyr ved navn Messi. Kan vi score på Camp Nou vil kampen selvfølgelig blive helt anderledes, men det blir svært.

Gianni Rivera
12-03-2013, 00:17
Eksemplerne med Deportivo og Liverpool, samt kampene mod PSV og Arsenal hvor vi begge gange var lidt heldige taler for at vi ikke er verdensmestre i at forsvare føringer. Den er 50/50, selvom Barca ikke har været alt for skarpe på det seneste er de klasser over os.

Så ærgeligt Pazzini ikke er blevet klar og skal da love for at Niang har en mulighed for at bevise sig, men han er bare så pisse uskarp.
Hvis Ambrosini og Montolivo spiller ligeså godt som sidst og Mexes ikke tror han er Ronaldinho så tror jeg vi vinder.

Rossonero
12-03-2013, 07:48
At vi får klø i aften er en ting, men bare det ikke er dommeren der efter 5 minutter giver en foræring af et straffespark til dem. Men nu har vi mange gange haft dommeren imod os imod Barca, så hvorfor skulle det ikke være vores tur. Sidste år i returkampen, var det jo også en foræring af et straffespark de fik, så vidt jeg husker.

Cena
12-03-2013, 08:08
Jeg håber mere og mere vi sender dem ud jo tættere vi kommer på kampen. Er træt af Barcelona fans arrogance som bare mener de kører os over 3-0 og så er den skid slået. Jeg brækker mig over de 12-15 årige børn som ikke har oplevet andet end Barcelona succes. Dem og United har ufattelig mange unge fans som aldrig har oplevet andet end medgang.

Max23
12-03-2013, 08:52
Fakta er vel at de reelle chancer for at gå videre er 20-25 procent. På en normal dag vil de jo køre os over, men vi kan jo håbe at vi fandt formlen på at holde dem fra de tocifrede antal chancer.

Et hurtigt mål til Barce og det bliver nærmest umuligt. Holder vi dem et godt stykke og evt. skræmmer dem med en chance, så kunne det blive sjovt. Jeg tror vi taber 3-1 og hov - så er vi sku videre :-)

Fogh
12-03-2013, 09:03
Kunne være skægt at tage dem på sengen og angribe fra start. Vi har hurtige folk i front, og en udebanescoring vil være vigtigere end nogensinde.

Jeg beder til, at der er skarphed fra start, så vi ikke ryger ud, fordi angriberne har misset en håndfuld direktører.

Cam
12-03-2013, 10:34
GOD kamp iaften!

Alle dem, somer fan af Italiensk fodbold, krydser fingre for Jer!

Forza Milan!

Kakà***
12-03-2013, 11:00
https://www.facebook.com/events/106110882911547/

Tilmeld. Mød op. Støt drengene. Det bliver en kæmpe kamp i aften, og sådan en fortjener en storskærm! :P

Håber vi ses derinde i aften. Forza Milan!

Jibril
12-03-2013, 11:06
GOD kamp iaften!

Forza Milan!

Og vi takker for støtten :)

messifan34
12-03-2013, 11:28
hejsa håber der er plads til en ikke arrogant barca fan herinde,forud for kampen i aften.
ja hvad ender det så med,jeg tror vi vinder,men tror også at i score et mål,som jeg ser det er milan favoritter,
og hvorfor?jo i har ikke tabt en kamp i 2013,i har en 2-0 føring i ryggen,og i har et ungt hold der er sulten.
barcas forsvar sejler rundt,og holdet virker slet slet ikke som for bare 2 år siden,mæthed siger nogen tja måske.
jeg elsker barca og det blir jeg ved med,men jeg ser ikke barca som det stærkeste hold i verden i øjeblikket,det er i mine øjne bayern.
ja jeg er desværre ikke særlig optimistisk 3 nederlag i de sidste 4 kampe gør ondt,og tror der skal mer til for at gå videre i aften.
Skulle i så gå videre i aften,hvad jeg tror i gør vil jeg ønske jer held og lykke fremad i turneringen.

R80
12-03-2013, 11:49
hejsa håber der er plads til en ikke arrogant barca fan herinde,forud for kampen i aften.
ja hvad ender det så med,jeg tror vi vinder,men tror også at i score et mål,som jeg ser det er milan favoritter,
og hvorfor?jo i har ikke tabt en kamp i 2013,i har en 2-0 føring i ryggen,og i har et ungt hold der er sulten.
barcas forsvar sejler rundt,og holdet virker slet slet ikke som for bare 2 år siden,mæthed siger nogen tja måske.
jeg elsker barca og det blir jeg ved med,men jeg ser ikke barca som det stærkeste hold i verden i øjeblikket,det er i mine øjne bayern.
ja jeg er desværre ikke særlig optimistisk 3 nederlag i de sidste 4 kampe gør ondt,og tror der skal mer til for at gå videre i aften.
Skulle i så gå videre i aften,hvad jeg tror i gør vil jeg ønske jer held og lykke fremad i turneringen.

Objektive fans er der altid plads til ;-)

De argumenter du bruger, er dem der gør milan efter min mening har en chance.

Jeg ser dog stadig jer som favorit da i på papiret er bedre på samtlige pladser end os, og på en given dag kan give os en god gammeldags røvfuld :-)

Cam
12-03-2013, 11:52
@Messifan

Så længe du holder en sober tone herinde og kan bidrage til debatten med en saglig fremgangsmåde, så tror jeg næppe brugerne herinde, vil svine dig til :).. Jeg har været herinde siden 07/08, og der er blevet "taget" godt imod mig!

Mht kampen i aften, så håber jeg tilgengæld at du får en rigtig dårlig oplevelse, hvor Milan fortjent eller ufortjent ryger videre!.. 1) Milan er et Italiensk hold, og dem støtter jeg altid i Europa, 2) Jeg kan ikke klare Barcelona og deres kedelige spil + alt deres skuespil og brokkeri! :P

Ps. Du kan godt mærke jeg prikker lidt til dig, ik ? :)

12-03-2013, 11:59
Det er mig en gåde, at nogen kan mene det ville være bedst for holdet, hvis vi røg ud af CL. Hvad er meningen med at komme i CL, hvis ikke man forsøger at komme så langt i turneringen som muligt?

Jeg er med på argumentet om at så har vi kun Serie A at koncentrere os om, men helt ærligt, så tror jeg godt, vi med vores form og konkurrenternes form in mente, kan køre 2/3 pladsen hjem.

Og for slet ikke at tale om hvor meget et ungt hold som vores, ville vokse, hvis de kunne slå mægtige Barca ud. Det er jo den slags kampe der er med til at udvikle fodboldspillere og giver dem erfaring.

Vi skal gå all in på videre avancement i aften. Om det så lykkes, er jeg mere i tvivl om, men vi skal da klart spille vores chance og håbe på det er nok til at gå videre.

Forza Milan!

AC Milan
12-03-2013, 11:59
GOD kamp iaften!

Forza Milan!

Jo tak :). Håber selvfølgelig vi går videre fordi jeg er fan af Milan, men mest af alt håber jeg vi går videre for at vise at Italiensk fodbold ikke er så dårligt som man tror. Håber virkelig vi ser enten Milan eller Juve i semien mindst for at vise at vi skal blive taget seriøst. Forza Milan og Forza Serie A

R80
12-03-2013, 12:09
Det er mig en gåde, at nogen kan mene det ville være bedst for holdet, hvis vi røg ud af CL. Hvad er meningen med at komme i CL, hvis ikke man forsøger at komme så langt i turneringen som muligt?

Jeg er med på argumentet om at så har vi kun Serie A at koncentrere os om, men helt ærligt, så tror jeg godt, vi med vores form og konkurrenternes form in mente, kan køre 2/3 pladsen hjem.

Og for slet ikke at tale om hvor meget et ungt hold som vores, ville vokse, hvis de kunne slå mægtige Barca ud. Det er jo den slags kampe der er med til at udvikle fodboldspillere og giver dem erfaring.

Vi skal gå all in på videre avancement i aften. Om det så lykkes, er jeg mere i tvivl om, men vi skal da klart spille vores chance og håbe på det er nok til at gå videre.

Forza Milan!

Fuldstændig enig. Som du nævner tror jeg også vi kan køre 2/3 pladsen hjem om vi så skulle være i chl. indtil finalen, simpelthen fordi jeg mener vores hold er så meget bedre p.t end de andre hold vi kæmper med om den plads, og måske vigtigst af alt det boost nogle af vores unge knægte vil få ved at slå et så godt hold som Barcelona ud.

Barcelona er i en lille krise, men at man kalder det en krise viser meget godt hvor gode de har været de sidste år. Altså alle hold kan tabe to kampe i træk til Real Madrid. Men selvfølgelig har der spillemæssigt været en lille krise, hvor chancerne ikke kommer så nemt som de plejer. Noget af det fornuftige tv3+ "eksperterne" nævnte er, at de måske skulle overveje at få en plan b fremfor kun at satse på at de kan trille bolden over stregen.

karlstegger
12-03-2013, 12:10

Forza Milan!

MEGET enig!!! Når vi er i den position, vi er i, skal vi da helt klart gå stenhårdt efter at vinde CL. Tror ikke vi gør det, men den skal da hundrede procent forfølges. Og vores trup har da en nogenlunde bredde, så vi burde kunne klare at fokusere på to turneringer.

Hvis man ligger til en kvartfinale i CL, ville det være forkasteligt (IMO) ikke at give turneringen fuld opmærksomhed.

messifan34
12-03-2013, 12:14
CAM det er helt i orden!:)jeg hader på ingen måder milan,tværtimod,milan har og vil altid være et stort hold,7 CL mesterskaber taler for sig selv.
takker for at der er plads til andre herinde.

Weah
12-03-2013, 13:30
Så blev det endelig dagen. Det har føltes som om man har ventet på juleaften som en lille knægt :D:D:D:D

Det bliver så godt i aften og har fuld tiltro på at drengene tager avancementet i aften. Hvad resultatet bliver er for mig underordnet, men jeg føler mig helt sikker på vi ikke taber i aften. Efter Mario's tilkomst i 2013, har holdet begyndt at vise at dette er MILAN! både med og uden Mario og dette syntes jeg helt tydelig ses i at vi tror meget mere på vores spil frem af banen og vores evne til score mål selv i dårlige kampe, gør mig helt sikker på at vi går videre. KOM SÅ!!!!

messifan34
12-03-2013, 14:47
ja troen Weah,er trods alt det vigtigste.Jeg tror barca vinder,men desværre ikke stort nok.!
Barcelona er dog et hold der altid rejser sig ligesom milan,så det skal nok gå,GOD KAMP TIL ALLE I RARE MILAN FANS!!

prince-boateng
12-03-2013, 15:06
Tiden går satme langsomt idag! Glæder mig dælme meget

El Pato
12-03-2013, 15:18
Av, det bliver nervepirrende i aften. Jeg er ingen pessimist, men jeg frygter altså lidt at banen havde sit at sige i den første kamp. Ligesom den også havde sidste sæson hvor vi spillede 0-0 på San Siro. Det bliver vi hurtigt klogere på, når kampen først er i gang. Hvis de får gang i deres hurtige pasningsspil, så bliver det svært. Jeg håber så inderligt på en hurtigt kontrastød, som det Pato lavede mod dem. Et hurtigt mål til os vil virkelig være klasse, da det vil forhåbentlig vil dræbe kampen.
Desuden gør Alves også sit for at Messi skal spille en brandkamp. Jeg håber bare ikke, at han finder den gnist i aften. Det er lettere sagt end gjort, men hele holdet skal faktisk "bare" gøre, som de gjorde i den første kamp. Vi skal være kyniske i begge felter og så ellers bare dræbe kampen ved at spille den langsomt, omend sikkert rundt. Hvis vi gør det, så er jeg fortrøstningsfuld.

http://www.bold.dk/nyt/Barca-back-Messi-mangler-gnist

Det er desuden præcis 16 år siden, at Barca formåede at vinde 5-4 over Atletico Madrid efter at have været bagud med 0-3.
Jeg krydser fingre for at comebacket udebliver i aften.

MilanoGF
12-03-2013, 16:35
Der er sgu ikke møg' mange timer tilbage.. Mon ikke FM dræber tiden lidt..

Her er en lille update af Luna (3+)

"Her i Barcelona taler folk meget om banen. Udover at den ser meget flot ud, så er den klippet, så den har Barca længde, og den vandes flere gange i løbet af dagen og før kampen, så underlaget bliver lige præcis så hurtigt, som Barca ønsker og har brug for til deres fodbold.

De taler meget om, at det bliver afgørende for dem netop at bruge hele banen og spille bolden hurtigt rundt - to ting de ikke lykkedes med i Milano. Ligesom de taler om at afslutte mere udefra og udnytte dødbold situationer. Roura afslørede i går, at de har arbejdet med netop dødbolde. I dag har de trænet igen her til formiddag, og angiveligt også øvet straffespark.

I AC Milan lejren taler de om tålmodighed og om at bevare roen. Allegri sagde nok fire gange igår, at hvis "vi bevarer nullet, går vi videre" - alligevel insisterede han på, at han spiller med 3 fremme (givetvis Niang omgivet af El Shaarawy og Boateng).

AC Milan kommer med respekt for FC Barcelona, men helt klart med troen på, at de kan score og gøre det mere end vanskeligt for FC Barcelona, som iøvrigt har indkasseret mål i samtlige CHL kampe i denne sæson!

Det bliver så spændende. Vi ses kl 20 på TV3+.

KH Luna."

De tror fandme, at en bane kan vinde dem kampe. Glæder mig til, at se Constant lave neller på Dani Alves. Go Go Go

messifan34
12-03-2013, 17:05
hehe ja banen alene gør det nok ikke.Det hun mener er nok banen passer til barcas spillestil.
Anyway jeres bane var jo så ikke alt for velplejet,vinteren måske?hvem ved.
Uanset hvad er fodbold jo en forunderlig sport,meget kan ske på 90 min,jeg selv tager det stille og roligt
er ikke engang nervøs,barca kan kun overraske positivt,mens milan vel ret beset kun kan skuffe.
Tror dog det godt kan være lidt til vores fordel at ALLE har dømt barca ude,men vi får se
Alt andet end RM som vinder af CL er ok for mig.

oonicolai
12-03-2013, 17:21
hehe ja banen alene gør det nok ikke.Det hun mener er nok banen passer til barcas spillestil.
Anyway jeres bane var jo så ikke alt for velplejet,vinteren måske?hvem ved.
Uanset hvad er fodbold jo en forunderlig sport,meget kan ske på 90 min,jeg selv tager det stille og roligt
er ikke engang nervøs,barca kan kun overraske positivt,mens milan vel ret beset kun kan skuffe.
Tror dog det godt kan være lidt til vores fordel at ALLE har dømt barca ude,men vi får se
Alt andet end RM som vinder af CL er ok for mig.

Jeg var i Milano 2 dage efter kampen mod Barca, da jeg skulle ned og se Inter vs Milan. Det første jeg gjorde da jeg tog til Milano, det var self en rundvisning på det smukke stadion. Og noget jeg bed mærke i var at banen altså slet slet ikke så ud til at være i så slem stand som barca spillerne og fansene gør den til. Jovist var der måske en plet med mindre grønt græs, men overhovedet ikke noget der skulle kunne forhindre et hold i at spille fodbold. Banen var super god.

Btw så er det jo Milans bane, og Milan vander self ikke banen før en barca kamp da det vil favorisere barca i stedet for dem selv, derfor er det til at brække sig over at hører barca fansene råbe "usportsligt" og "taberagtigt" osv osv..

Nu bliver banen på camp nou vandet, så skal Milan fans vel gå ud af sige at det er usportsligt og klamt at barcelona favorisere sig selv på deres egen bane. Det holder ikke rigtigt vel.

Btw. Denne besked er self ikke henvendt til dig. Det var bare en mening jeg blev nødt til lige af komme af med :D

messifan34
12-03-2013, 17:31
det er jeg enig i, barca kan kun takke sig selv for at vi tabte den kamp 0-2 INGEN ANDRE!!!!
spillet var milest talt til grin,jeg har sjældent set et barca hold spille så dårligt.Milan var klart bedst i den kamp så
sejren var fuldt fortjent.Jeg er enig i at mange barca fans er blevet for forvente,måske vi skal indstille os på at barca altså ikke er uovervindelige.
Det er ingen hold ALLE taber en gang imellem,og det må man squ acceptere,derfor hvis i går videre i aften kommer jeg ind og ønsker jer tillykke
og siger pænt tak for kampen,det med at svine hinanden til bagefter gider jeg simelthen ikke være med til.

Z. Boban
12-03-2013, 17:32
Længe siden jeg har været så spændt her, kan ikke vente til kl 20.45.

Det kunne være fedt hvis folk fra Aarhus ville komme på Tir na Nog i aften og støtte drengene sammen med mig. :)

Z. Boban
12-03-2013, 17:33
det er jeg enig i, barca kan kun takke sig selv for at vi tabte den kamp 0-2 INGEN ANDRE!!!!
spillet var milest talt til grin,jeg har sjældent set et barca hold spille så dårligt.Milan var klart bedst i den kamp så
sejren var fuldt fortjent.Jeg er enig i at mange barca fans er blevet for forvente,måske vi skal indstille os på at barca altså ikke er uovervindelige.
Det er ingen hold ALLE taber en gang imellem,og det må man squ acceptere,derfor hvis i går videre i aften kommer jeg ind og ønsker jer tillykke
og siger pænt tak for kampen,det med at svine hinanden til bagefter gider jeg simelthen ikke være med til.

Sikke en gentleman - er du helt sikker på, at du ikke er Milan-fan? ;)

Pirlo21
12-03-2013, 17:40
Nøk jeg glæders mig til aften. Henter mad nu til ungerne og så skal de bare tidligt i seng... Har tænkt på denne kamp i så mange dage, man glemmer helt man er blevet 33 år....! Jeg virkelig en god mavefornemmelse og tror på at vi kan klare presset og komme videre til næste runde. Det første mål bliver selvfølgelig afgørende, får vi det får Barca en kæmpe mavepuster, får de et tidligt mål... Jamen så bliver det op ad bakke og hvem ved hvordan vi reagere...

Hvis jeg allegri holdte jeg mig til samme holdopstilling som sidst da vi mødte dem, her formåede vi at holde dem fra chancer i næsten 90 min. Hvorfor ændre på sådan en holdopstilling?, kun offensivt bliver vi nød til at ændre.... Her er jeg spændt på at se hvad allegri vælger. Tør han satse på den unge niang, eller vælger han Robinho eller bojan, eller vælger han Prince helt fremme og bruger nocerino på kanten? Spændende....

Personligt tror jeg sku jeg ville satse på Robinho, ikke pga kampsform... Men pga Robinho har prøvet dette før og kan holde i bolden og få nogle frisparks... Men friskt hvis det bliver niang!! Eller bojan

milanisto
12-03-2013, 17:45
Hej kære forum,

Jeg sidder i San Diego og vil utrolig gerne se kampen. Nogen der ved hvor den kan streames? På forhånd tak :)

Milan[Nikolai]
12-03-2013, 17:56
Hej kære forum,

Jeg sidder i San Diego og vil utrolig gerne se kampen. Nogen der ved hvor den kan streames? På forhånd tak :)

Det skal du ikke være en sekund i tvivl om at den kan. http://www.sportlemon.tv/ http://www.firstrow1.eu/ og ellers kan du købe den lovligt på viaplay.dk

Crudeli
12-03-2013, 18:03
Er 100% på, at vi stiller op sådan:

Abbiati

Abate-Mexes-Zapata-Constant

Montolivo-Ambrosini-Flamini

Boeteng-Niang-El shaarawy

WalidKhaledRossoneri
12-03-2013, 18:08

Abbiati

Enig, det vil helt sikkert være den bedste opstilling til sådan en kamp.

messifan34
12-03-2013, 18:10
Z boban:det var pænt sagt,jeg er barcafan helt ind i hjertet,jeg begyndte allerede at følge klubben da laudrup spillede der.
Jeg kan faktisk godt lide milan selvom jeg ikke er fan af klubben,det er nok derfor jeg langt hellere ville ryge ud mod jer end mod RM
selvfølgelig håber jeg barca går videre,men man må osse være realist og have respekt for jeres flotte sejr på jeres bane.
Respekt for sine modstandere skal man altid have synes jeg. GOD KAMP FOLKS! :)

Milan[Nikolai]
12-03-2013, 18:15

Abbiati

Tror desværre at det bliver med Boateng som falsk 9'er. Havde ellers helst set den opstilling der.

oonicolai
12-03-2013, 18:18

Du skiller dig ud fra mængden af arrogante & hovedløse barca fans. Kan simpelthen ikke holde ud at hører på dem. Ærligt talt er Barcelona og Livepool mine 2 hadehold, mest af alt pga deres arrogante og sommetider hovedløse fans. Dog må jeg dog også indrømme at det er dejligt at se en barca fan med noget mellem ørerne, og kan forholde sig objektivt. Det er der sgu mange af de små barca medløbere der ikke helt kan. (lasse ellegaard foghed fx, hvis nogen af jer skulle være stødt på ham) ;)
Btw fedt at du er herinde, og fedt at du vil deltage i debatten. :) God kamp.

Crudeli
12-03-2013, 18:25
Ifølge sportmediaset, skal Mascherano spiller istedet for Puyol:)

http://www.sportmediaset.mediaset.it/calcio/championsleague/articoli/100457/e-il-giorno-di-barcellona-milan.shtml

AC Milan
12-03-2013, 18:28
Jo tak :). Håber selvfølgelig vi går videre fordi jeg er fan af Milan, men mest af alt håber jeg vi går videre for at vise at Italiensk fodbold ikke er så dårligt som man tror. Håber virkelig vi ser enten Milan eller Juve i semien mindst for at vise at vi skal blive taget seriøst. Forza Milan og Forza Serie A

Efter lidt tid på Facebook har jeg ændret mening. Håber vi vinder for at lukke munden på alle de små Barca fans. Dem der ikke har forstand på fodbold og som ikke ved hvordan det føles at tabe. Folk som bliver mere glad når Real taber end når deres eget hold vinder. Glæder mig til at i holder jeres kæft og anerkender at i ikke er så overlegne alligvel.

acm_per_sempre
12-03-2013, 18:28
Så nærmer vi os ligeså stille kick off og min nervøsitet stiger proportionelt. Held og lykke til drengene i aften, håber de kæmper røven ud af bukserne og at de giver alt på banen, og hvis det ikke bliver nok, så er det bare synd. Som med så mange andre ting, så skal kampen i aften løbes væk! ;) Bare dommeren ikke får en afgørende finger med i spillet.

FORZA MILAN - Il mio cuore batte solo per te!

Fogh
12-03-2013, 18:34
Ifølge sportmediaset, skal Mascherano spiller istedet for Puyol:)

http://www.sportmediaset.mediaset.it/calcio/championsleague/articoli/100457/e-il-giorno-di-barcellona-milan.shtml

Det er ikke just positivt, da Mascherano er væsentligt hurtigere end Puyol, og netop fart i omstillingsspillet er vores chance i aften.

vvxzubeerhansenxx
12-03-2013, 18:44
Det er ikke just positivt, da Mascherano er væsentligt hurtigere end Puyol, og netop fart i omstillingsspillet er vores chance i aften.

Så derimod Puyol spille her i weekenden spille mod Depotivo. - Altså nok er manden ikke den hurtigste, men han spillede en pragt kamp! UTROLIG sikker i sine tacklinger, som jeg frygter han måske så spiller ligeledes i aften. - Ved godt vi nok er dygtigere en Depotivo, men alligevel.
Vil heller se Puyol, for han piver ikke så meget som Mascherano!

WalidKhaledRossoneri
12-03-2013, 19:03
Du skiller dig ud fra mængden af arrogante & hovedløse barca fans. Kan simpelthen ikke holde ud at hører på dem. Ærligt talt er Barcelona og Livepool mine 2 hadehold, mest af alt pga deres arrogante og sommetider hovedløse fans. Dog må jeg dog også indrømme at det er dejligt at se en barca fan med noget mellem ørerne, og kan forholde sig objektivt. Det er der sgu mange af de små barca medløbere der ikke helt kan. (lasse ellegaard foghed fx, hvis nogen af jer skulle være stødt på ham) ;)
Btw fedt at du er herinde, og fedt at du vil deltage i debatten. :) God kamp.
Hahahah!, hvem har ikke mødt det underlig barn Lasse???

messifan34
12-03-2013, 19:08
har i nogen bud på resultatet?
jeg siger 2-1 til barca,tror hjemmebanen gør en lille fordel her.
Nogen målrig kamp tror jeg dog ikke på.

vvxzubeerhansenxx
12-03-2013, 19:15
Hahahah!, hvem har ikke mødt det underlig barn Lasse???

haha! - Omkring Lasse, så han nærmest ved at være en kendis iblandt fodboldfans. - at han ikke huskes for noget godt, er så det, men alle ved da hvem han er.
Jeg har intet imod Barcelona fans end som så mange andre, men hader fans som kun kan se deres egen klub, og mener det er den bedste og ikke kan erkende noget som helst. - Hvis Milan vinder 0-0 i aften, så vil Lasse stadigvæk mene at det ufortjent og hans hold blev snydt for 10 straffespark, og Milan skulle have vist 2 spillere ud. Nej erkend nu bare i tabte til et hold, som over 2 kampe bare spillede bedre end jer!

Men synes det rart at der også kan komme nogle andre fans herind end kun Milan fans, som deltager i debatten! :-)

messifan34
12-03-2013, 19:20
ja ham lasse er lidt speciel:)
en af jer nævnte busquests hehe ja indrømmet han smider sig let,men den værste på en fodboldbane er squ pepe han er simelthen et svin
sorry sproget.

M.B
12-03-2013, 19:25
Jeg har en virkelig virkelig dårlig fornemmelse i maven, mere end normalt. Jeg er bange for det bliver som løver om råt kød i aften... Hvor vi bliver splittede totalt fra hinanden.

Barca er pressede, og de skal vinde med mere end 2 mål, og det tror jeg bestemt også de gør. Den bane vi skal spille på i aften, er som skabt for Barca... Der vil være så meget tempo i deres spil, at jeg tror vi får store problemer. Der ud over så har vi godt nok ikke været gode til at holde på den føring vi har lavet på hjemmebane. Depotivo kampen kan alle vel huske, eller kampen mod PSV for nogle år siden, hvor vi også næsten smed det hele væk, også er der kampen mod Arsenal sidste år.

Denne gang møder vi måske nok det bedste hold i verden, jeg kan kun se den her kamp gå en vej.

Jeg tror på 4-1 til Barca.

Oliveragr
12-03-2013, 19:31
Forza Milaaaaaaaaaan! Puta Barca! Merda Barca! Siamo per noiiiiiiii!

messifan34
12-03-2013, 19:32
jeg så på dr sporten at de sagde,intet hold har nogensinde i CL historien vendt et 0-2 nederlag til samlet sejr.Kan det virkelig passe?
har milan b.l.a ikke en gang i 90 erne gjort det,eller husker jeg helt forkert.
M.B underligt nok er jeg som barca fan mere rolig på dine vegne,jeg er ret sikker på barca vinder,men er ligeså sikker på at milan kommer op af bowlen på fredag
Barca spiller bare ikke godt for tiden,og tror squ ikke det bare lige sådan vender,vi vinder til gengæld det spanske mesterskab er jeg sikker på.

vvxzubeerhansenxx
12-03-2013, 19:33
Der meldes at ca. 3000 Milanesiske fans har fundet vej til lægterne. Selvfølgelig er der nok lidt ekstra i mængden ;)

http://onside.dk/champions-league/luna-3000-milan-fans-i-barcelona

auge
12-03-2013, 19:34
Sikke en dommedagstemning der er herinde. Siden vi slog Barca har de altså tabt to gange til Real og vundet en enkelt gang over et middelmådigt hold som Deportivo så vidt jeg lige husker. Det er ikke just imponerende af verdens bedste hold.

Jeg tror på videre avancement for vores vedkommende og husk nu, som altid, det er altså 11 mod 11, det eneste der i mine øjne kan ødelægge det her for os er en dommer som ender med at give en gave eller to til Barca, og så ryger moralen altså.

Forza Rossoneri, det bliver 2-1 til Barca og har en lille tiltro til at Niang scorer sin første basse hvis han får lov at starte inde!!

Sig-Mund
12-03-2013, 19:37
Sikke en dommedagstemning der er herinde. Siden vi slog Barca har de altså tabt to gange til Real og vundet en enkelt gang over et middelmådigt hold som Deportivo. Det er ikke just imponerende af verdens bedste hold.

Jeg tror på videre avancement for vores vedkommende og husk nu, som altid, det er altså 11 mod 11, det eneste der i mine øjne kan ødelægge det her for os er en dommer som ender med at give en gave eller to til Barca, og så ryger moralen altså.

Forza Rossoneri, det bliver 2-1 til Barca og har en lille tiltro til at Niang scorer sin første basse hvis han får lov at starte inde!!

Jeg håber så inderligt du har ret!

Inden sidste kamp, havde jeg egentlig en ok fornemmelse, men har som nogle andre også en ret dårlig fornemmelse inden dagens kamp. Jeg tror desværre heller ikke det lykkedes.

jeg krydser alt hvad der krydses kan, og håber jeg tager fejl

FORZA MILAN!

messifan34
12-03-2013, 19:44
Kan det virkelig passe jeg sidder her som barca fan og er den der tror mest på jer.;)
milan er flere klasser bedre end depotivo (sorry depotivo fans)
jeg håber og krydser fingre og alt muligt for at jeg så tager fejl og barca overrasker mig og spiller en ordentlig kamp.
Anyway uanset resultatet vil barca osse i morgen være i mit hjerte,forhåbentlig ligesom milan i jeres.
At følge sit hold er en hjertesag i medgang og modgang,men respekter altid dine modstandere.

Savicevic
12-03-2013, 19:45
Har desværre ikke tv3.. er der nogen der ved et sted man kan købe kampen? Viaplay forlanger 179 kr for kampen... synes det er lige i overkanten! Men orker heller ikke at side og rode efter halvdårlige streams, der lukker ned.

WalidKhaledRossoneri
12-03-2013, 19:49
FC Barcelona (4-3-3) – Jordi Roura
Victor Valdes; Dani Alves, Gerard Pique, Javier Mascherano, Jordi Alba; Xavi Hernandez, Sergio Busquets, Andres Iniesta; Pedro Rodriguez, Lionel Messi, David Villa.
Bench: Pinto (GK), Puyol, Adriano (DEF), Song, Cesc (MID), Alexis, Tello (ATT).

AC Milan (4-3-3) – Massimiliano Allegri
Chritisn Abbiati; Ignazio Abate, Philippe Mexes, Cristian Zapata, Kevin Constant; Riccardo Montolivo, Massimo Ambrosini, Mathieu Flamini; M’Baye Niang, Kevin-Prince Boateng, Stephan El Shaarawy.
Bench: Amelia (GK), De Sciglio, Bonera (DEF), Muntari, Nocerino (MID), Robinho, Bojan (ATT).

Noergaard83
12-03-2013, 19:50
Sikke en dommedagstemning der er herinde. Siden vi slog Barca har de altså tabt to gange til Real og vundet en enkelt gang over et middelmådigt hold som Deportivo så vidt jeg lige husker. Det er ikke just imponerende af verdens bedste hold.

Jeg tør ikke jinxe kampen ved at gætte på noget, men jeg håber så sandelig du har ret. Niang som målscorer ville være prikken over iet da han har haft en lidt svær start i Milan. En jeg savner i aften er en rask Pato der kan løbe fra Barcas forsvar. Jeg håber det kan blive Shaarawy i aften.

messifan34
12-03-2013, 19:50
http://www.fcbarcelona.com/football/first-team/match-archive/2012-2013/champions-league/1-8-2nd-leg/fc-barcelona_milan/lineup

det er så alexis der starter inde og ikke villa,bare lige for at få det på plads

messifan34
12-03-2013, 19:51
øhhh meget forvirrende?

WalidKhaledRossoneri
12-03-2013, 19:53
http://www.rossoneriblog.com/2013/03/12/barcelona-milan-official-line-ups/

WalidKhaledRossoneri
12-03-2013, 19:54
http://www.rossoneriblog.com/2013/03/12/barcelona-milan-official-line-ups/

Her står der villa starter

messifan34
12-03-2013, 19:55
ja det så jeg hehe,bare de kan blive enige :)

R80
12-03-2013, 20:01
Spændende at høre hvad tosserne i studiet siger i aften :-)

Fogh
12-03-2013, 20:06
For satan jeg er nervøs. Hader de her kampe :(

Kom så MILAN!

vvxzubeerhansenxx
12-03-2013, 20:13
Er satme begyndt at mærke nerverne.
Men er positiv, og tror på at vi går videre!

M.B
12-03-2013, 20:16
For satan jeg er nervøs. Hader de her kampe :(

Kom så MILAN!

Har det på præcis samme måde, men det viser vel bare hvor stort et Milan hjerte vi alle har.

Men for helvede jeg er et nervevrag, holder det ikke ud!

FORZA A.C. MILAN!!!

Noergaard83
12-03-2013, 20:18
Inno Milan skal vel lige på inden kampstart

Weah
12-03-2013, 20:19
Mål muntari :D sådan. Ah pis rdet var du highligt ;D nå så score vi bare igen om 30 min

Max23
12-03-2013, 20:22
Jo ældre man bliver, jo værre bliver det op til de her kampe. Det er forfærdeligt. Man ryster, er nervøs, sveder, kigger væk... Føj.

auge
12-03-2013, 20:23
Frygter David Villa af alle, han er altså en klinisk afslutter.. Der ud over synes jeg en De Sciglio ville ha pyntet, han er så kølig i sin bold omgang, det er guld værd når vi skal holde lidt i den for at dæmpe det pres der bliver lagt på os..

Bliver nu også lidt mere nervøs nu når det så småt nærmer sig, men drengene vil give alt og det er forhåbentligt nok! Forza Rossoneri og Allegri!!

vvxzubeerhansenxx
Sorry to say, men hold fast hvor er jeg træt af Luna. - Bare at hører på hendes stemme gør mig sindsyg. - Uden tvivl at hun er klog og ved meget, men hun er voldsomt anstrengende at hører på!
Hun må gerne gå på pension, og når det så omhandler Barcelona, så går hun da helt vildt for sig!!

Forza-Diavolo
Er jeg den eneste der har lyst til at tage godt med sovepiller også vågne op imorgen tidlig, og se hvad kampen blev. Tør næsten ikke at se den.

Forza-Diavolo
12-03-2013, 20:24
Jo ældre man bliver, jo værre bliver det op til de her kampe. Det er forfærdeligt. Man ryster, er nervøs, sveder, kigger væk... Føj.

Så glæder jeg mig ikke til at komme på i årene. Er 19 og har det lige som dig :-)

T.Silva
12-03-2013, 20:26
Ud over Messi og Iniesta ville jeg mest frygte tello han er hurtigt og teknisk dygtig :) villa spiller a lort til for tiden :D

oonicolai
12-03-2013, 20:27
Det er sgu ikke meget Milan der bliver fokuseret på i studiet og fra luna og werges side. Meget farvet syntes jeg.

Pirlo21
12-03-2013, 20:27
God kamp til alle, håber niang ligger helt fremme og Prince på kanten... Nogen der ved noget? Havde endvidere håbet på muntari istedet for flamini. Men fint nok, eneste minus ved flamini er at han ALDRIG laver mål...

Endvidere er min bøn idag, undgå kontakt i feltet, 90000 mennesker råber straffe hver gang og vi møder et dværg offensiv... Men et meget meget lavt tyndtepunkt... Man frygter denne kamp helt helt vildt, og samtidig glæder man sig som et lille barn!

God kamp til alle, jeg tror på det, FORZA Milan og støt holdet gutter.... At vi overhovedet kan presse verdens bedste hold over 2 opgør efter at have sagt farvel til 13 spillere i sommers... Gør jo dette ikke mindre vildt, er stolt af holdet og det ved jeg at jeg også vil være efter kampen.

Kom så MILAN, lad os lukke munden på alle vores kritikere, hvorfor ikke ikke vinde i dag, lad os knuse dem :)

Fogh
12-03-2013, 20:28
Er jeg den eneste der har lyst til at tage godt med sovepiller også vågne op imorgen tidlig, og se hvad kampen blev. Tør næsten ikke at se den.

Haha, har tænkt det samme.

Det var sgu nemmere tidligere på sæsonen, hvor mine forventninger var væsentligt lavere, fordi holdet ikke præsterede. Nu er der pres på, og det betyder bare, at jeg sidder og ryster som en gammel mand.

Max23
12-03-2013, 20:28
Det skal du ikke glæde dig til ;-) telefonen gløder allerede. De seneste to SMS var opmuntringer fra andre holds fans, som holder med Milan. I aften er vi alle Milan fans (på nær Luna og werge)

messifan34
12-03-2013, 20:30
Jeg er ikke nervøs.

Costacurta
12-03-2013, 20:31
Tasso har lige bekræftet at Niang spiller centralt og Prince til højre.

auge
12-03-2013, 20:31
Det skal du ikke glæde dig til ;-) telefonen gløder allerede. De seneste to SMS var opmuntringer fra andre holds fans, som holder med Milan. I aften er vi alle Milan fans (på nær Luna og werge)

Tror du har ret! Vi har vundet manges sympati, det er også fortjent må man sige!

Frygter dog Camp Nou og den larm barcas tilskuere kommer med, der bliver vores 3000 plus minus utrolig vigtige, støtten kan være alfa omega i pressede situationer!

M.B
12-03-2013, 20:38
Kan vi holde Barca fra at score i 89 minutter så tør jeg begynde at tro på en samlet sejer. :P - men heller ikke før.

God kampe til alle, er vi bagud 2-3 nul efter de første 45 minutter... Så høre i ikke mere fra mig i dag.

Håber vi ses på den anden side.

KOM SÅ MILAN!!!

Noergaard83
12-03-2013, 20:38
Man er jo kæmpe nervøs nu

T.Silva
12-03-2013, 20:39
Hun er så klam hende luna

AC Milan
12-03-2013, 20:40
Forza Milan. En lille opmuntrings video før kampen :)

http://www.youtube.com/watch?v=KGZzY1bTrL8

Tror den ender 2-1 til Barca. Tror vi får en hurtig scoring ved Boateng eller SES. Så går Messi amok og scorer 2 mål.

auge
12-03-2013, 20:41
Jae, bevares hun er Barca fan, men de skal også sælge kampen, tag det med et gran salt!

Skider snart i bukserne af spænding, puha..

Forza-Diavolo
12-03-2013, 20:41
Kom så drenge!
Husk nu på hvis vi score, så skal de lave 4 mål. Det er altså ikke usandsynligt at vi laver et eller to kasser.
De får det svært.

auge
12-03-2013, 20:42
Kom nu! Forza rossoneri!

Fogh
12-03-2013, 20:43
Egentligt vanvittigt at se Milan starte med en 18-årig angriber i front. Det var aldrig sket, hvis vi går bare 2-3 år tilbage.

Costacurta
12-03-2013, 20:44
Nogen med et link?

Sig-Mund
12-03-2013, 20:44
Puha, synes drenge ser en smule paralyseret ud

anders-pato
12-03-2013, 20:46
Kom nu milan!

Fox@Mulder
12-03-2013, 20:46
Tror det mest afgørende bliver hvordan de første 20-25 minutter forløber, samt om dommeren lægger en fair linje eller Uefalona stilen.....

auge
12-03-2013, 20:49
Puha, nervøs start. Det skal de lige ryste af sig.

Ambro skal dirigere det her hold til videre avancement i dag, hans rutine bliver guld værd!

Sig-Mund
12-03-2013, 20:50
Ja mere skulle der ikke til. Allerede nu ser det sort ud

Fox@Mulder
Bye bye :(

M.B
Tak for i aften.

prince-boateng
Det måtte ikke ske

vvxzubeerhansenxx
For helvede!

Dodo
Den holdt lige lidt for kort tid.

anders-pato
............

auge
Årh satans.. Det bliver en lang kamp det her.

Det ender måske med at knække de unge fyre, men de er alt for passive, de er noget lammede.

Fox@Mulder
12-03-2013, 20:51
Arsenal kampen om igen......

Costacurta
12-03-2013, 20:52
Ja, så er det gået hen og blevet umuligt. Men tag det som en bonus oplevelse at vi vandt på hjemmebane.

Det er i Serie A fokus skal være. Var vi gået videre i CL var det da fantastisk. Men stadig kun en bonus i forhold til hvad der er essentielt.

vvxzubeerhansenxx
12-03-2013, 20:53
For satan Milan! KOM NU!

Fox@Mulder
Kom nu SES!!

auge
Satans Sharaawy!!

vvxzubeerhansenxx
12-03-2013, 20:54
Det virker som om de bare satser på at kører den hjem. De presser jo overhovedet ikke!

Hundebøl
12-03-2013, 20:54
Ja, så er det gået hen og blevet umuligt. Men tag det som en bonus oplevelse at vi vandt på hjemmebane.

Det er i Serie A fokus skal være. Var vi gået videre i CL var det da fantastisk. Men stadig kun en bonus i forhold til hvad der er essentielt.
Ro på, tror du glemmer hvad en heldig Milan scoring betyder.

auge
12-03-2013, 20:56
Ja, vi skal nok få en basse. Spørgsmålet er dog om hvor mange Barca har inden...

Fin dommer indtil videre. Falder ikke for deres fis.

Fox@Mulder
12-03-2013, 20:56
Godt nok også et anderledes tændt Barca hold vi møder....... De to nederlag til Real tror jeg desværre giver en trodsreaktion..... :(

vvxzubeerhansenxx
12-03-2013, 20:58
Fuck vores presspil er jo helt væk!!

Costacurta
Hvis Barca fortsætter sådan her, er der ingen der kan stoppe dem. De er stærke.

Men drengene kæmper for det. De er blot nervøse.

auge
Puha, godt at se Abbiati har bragt sit a-game med i aften.

vvxzubeerhansenxx
12-03-2013, 21:01
Fuck man!

Det satme kun et spørgsmål om tid...

Cam
12-03-2013, 21:01
Ham Abate er godt nol ekstrem ringe!

Kom nu Milan!

Fox@Mulder
12-03-2013, 21:02
Vi skal holde til pausen ellers bliver vi sgu kørt over...... :(

prince-boateng
12-03-2013, 21:03
Shit de spiller også bare godt :(

Fox@Mulder
12-03-2013, 21:04
Constant laver en Mesbah....... Ind med De Sciglio

auge
12-03-2013, 21:06
Jae, puha.. Drengene er noget trykkede, sikke et pres de er udsat for. Men det er nu de skal vise de vil det, og det er kan kun give dem lidt hår på brystet til fremover..

Men de er godt nok rystende nervøse, det her går ikke godt..

Costacurta
12-03-2013, 21:07
Det er tydeligt, at det er første gang de står i sådan en presset situation.

Helt naturlig reaktion af spillerne, som er nervøse. Men det er kampe som dem her der modner dem til de næste års CL.

auge
12-03-2013, 21:07
Ej, sikke et latterligt gult kort. Rent pres fra tilskuere og så deres små ømme skuespil, føj.. Så pinligt et så godt hold skal ty til sådan noget.

Fox@Mulder
12-03-2013, 21:10
Vi kan ikke lave 3 afleveringer i træk, derfor kommer vi hele tiden under pres....... Der skal ske noget drastisk og en taktisk justering ellers går det galt.

prince-boateng
12-03-2013, 21:11
Hvorfor prøver du overhovedet på sådan noget Zapata

wonderl@nd
12-03-2013, 21:12
Hæfter mig ved at vi stadig er videre.... Kun 65 minutter endnu.... Et mål ville dulme nerverne

Sig-Mund
12-03-2013, 21:13
Havde håbet lidt på, at det hurtige mål ville få Barcelona til at slappe lidt af og skrue ned for tempoet

auge
12-03-2013, 21:15
Hæfter mig ved at vi stadig er videre.... Kun 65 minutter endnu.... Et mål ville dulme nerverne

Præcis. Vi viser bedre takter.

Bare nogle flere af de her små frispark omkring midten til at bryde deres rytme.

Niang og Stephan skal nok skabe en smule i front, de viser OK takter.

Cam
12-03-2013, 21:16
Har ham Niang altid haft sådan eb "Balotelli" attitude? Kom så i gear og løb efter bolden når du har mistet den!

vvxzubeerhansenxx
12-03-2013, 21:16
Tyder lidt på at dommeren hælder mest til Barcelonas side.. - Synes du dælme de har nogle tynde kendelser med sig.

Fox@Mulder
12-03-2013, 21:18
For satan hvor vi sløser når vi har bolden!!

Noergaard83
For helvede de afleveringer mand!

seath
sidder og overvejer om barca aflyser deres træninger når det er blæsevejr, der skal fandme ikke meget til at de vælter rundt

auge
12-03-2013, 21:19
Forhelved nogle hjerneblødninger Constant og Zapata har med deres halve driblinger og spilninger op i banen...

wonderl@nd
12-03-2013, 21:20
Vi sider tættere på Barca på den sidste trediedel af banen .... Bestemt positivt i forhold til starten på kampen ... Nu skal vi have lidt held i sprøjten på en kontra

vvxzubeerhansenxx
12-03-2013, 21:21
sidder og overvejer om barca aflyser deres træninger når det er blæsevejr, der skal fandme ikke meget til at de vælter rundt

Det bliver de jo nød til, alle de små dværge vil jo blæse væk!

- Skræmmende så dårlige vores spilninger er. Har aldrig set noget lignende. De skal bare være der, små simple afleveringer. Det kan ikke passe de ikke kan gøre det bedre. - Man kan godt se Milan ikke er vant til at spille med en underlag hvor bolden ruller så meget.

Fogh
12-03-2013, 21:23
For helved Niang

prince-boateng
Nej nej nej Niang :(((((

auge
Fuuuuuck. :-(

Cena
For fanden mand!

anders-pato
Han er så uheldig :/

Fox@Mulder
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!

Hundebøl
12-03-2013, 21:24
Satans, 1-1 ved halvleg ville have været så fedt.

Edit: I stedet bliver det så 2-0 :(

Cena
Niang din store mongol!

Sig-Mund
Forhelved. Ja der røg vi sku nok :(

prince-boateng
Messi er bare for sindsyg

Fox@Mulder
Og så scorer de 2 sec bagefter.....

Fogh
Hvor er det typisk.

Costacurta
Niang har bare ikke det killer instink. Det er sådan en chance vi højst sandsynligt kommer til at kigge tilbage på og ærgre os.

Cam
12-03-2013, 21:25
Dæk nu for hans lorte venstre ben!!! Det er det eneste han kan!

auge
Forhelved. Manden vil sparke med det venstreben, hvor fucking svært og fatte kan det være. Uanset hvor hurtig han er osv osv osv så skal der dækkes af for det der! Forfanden

vvxzubeerhansenxx
Tror bare vi må indse at vi er ude. Der her vinder vi ikke!

rino.8
Så er vu ude af CL!
Mange tak Niang!!!

M.B
Nå, tak for i aften drenge jeg hopper i seng. :) Nu er det kun et spørgsmål om hvor meget vi taber.

Costacurta
12-03-2013, 21:26
Nu handler det om at undgå en snitter, så det ikke påvirker os psykologisk i Serie a.

Måske man skulle tage Niang ud og sætte Muntari ind.

Cam
12-03-2013, 21:26
Det er jo som om de ikke fatter at manden er så et benet!!

Sig-Mund
12-03-2013, 21:27
Og så er Grønkjær og Werge til at brække sig over! Alt er jo ihh og åhh så fantastisk, fans, stemning, Barcelona.

Er ikke et sekund i tvivl om, at stemningen på San Siro var mindst lige så vildt for 3 uger siden

auge
12-03-2013, 21:27
Ikke flere mål inden halvleg nu. Barca vil stadig gå efter det 3. mål og så skal den ene chance vi får bare ind, ingen diskussion.. Kom nu!

Cena
12-03-2013, 21:28
Jeg kan simpelthen ikke magte det her. Niang laver kæmpe afbrænder og så scorer Messi. Det er til at brække sig over

Hundebøl
12-03-2013, 21:28
Jeg tror stadig på et Milan-mål. Flere halve chancer plus én gigantisk.

Frants
12-03-2013, 21:29
Hvordan kan der være så stor forskel fra sidste kamp.

AC Milan
12-03-2013, 21:31
Niang forhelvede. Hvis vi taber så tror jeg at jeg bliver banned idag pga dig.

Fogh

Barca kommer med en helt anden indstilling.

AC Milan
Ind med Muntari og Robinho og ud med Flamini og Niang den .....

auge
Abate er også helt forfærdelig. Den mand kan simpelthen ikke præstere på et ordentligt niveau når vi rammer en modstander der bare rummer en smule kvalitet.

vvxzubeerhansenxx
12-03-2013, 21:32
Håber Flamini bliver skiftet ud i pausen. Muntari ind! Nok var hans pasningspil også lort, men han var med til at skubbe angrebet op, og Flamini ender med at få rødt hvis det bliver ved sådan!

Fox@Mulder
Ud med Abate og Flamini, ind med Muntari og De Sciglio

messifan34
Sorry milan fans,men det er derfor messi er verdens bedste spiller,barca er fortjent foran og jeg er i chok.Jeg håber !!!

Noergaard83
12-03-2013, 21:33
Niang skal sgu også ud. Manden er værdigløs

Crudeli
12-03-2013, 21:33
Fodbold kan være så led, nogen gange. Hvis Niang havde scoret var vi videre, og så scorer Messi.

st.rams
12-03-2013, 21:34
Vanvittig klamt at Niang for 20. gang skal ramme de skide stolper!!!!!

Constant sidder simpelthen så løst. Det holder ik! Ind med Sciglio eller en gevaldig opsang til ham.

Muntari ind i stedet for Flamini, og så må Robinho også ind på et tidspunkt..

Men vi ryger desværre på det her. Damn det mål fra Niang havde betydet alt :(

Fogh
12-03-2013, 21:34

Ahh, rolig nu. Han mangler rutine. 18 år og så stor en kamp på toppen. Det er en skam, han brænder den direktør, men det kunne Balotelli også have gjort.

Jeg er mest frustreret over, at midtbanen sælger forsvaret fuldstændigt ved det første mål, mens Mexes ikke bruger hovedet ved det andet mål.

Forza-Diavolo
12-03-2013, 21:35
Tror stadigvæk på det. Barca har kun været farlige på de to mål. De andre gange er fordi vi ikke var op i gear til at starte med. Håber et mål vil knække dem. De sidste 20-25 min har været ok, bortset for deres mål og Niangs kæmpe chance (tror han er Barca fan:) )

Rino

Det er han da ikke. Han er bare særdeles uprøvet på det her niveau og det kan desværre ses.

Robinho ville dog ikke være et muk bedre.

Cena
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg gør hvis vi ryger ud pga. Niangs afbrænder. Det er simpelthen så talentløst. Og vi bliver straffet minuttet efter. Der er simpelthen ikke ord for hvor ringe det er og hvor stor betydning det får.

Var jeg Allegri var han røget ud i pausen og havde ikke kommet ind de næste par kampe. Godt nok er han ung men det er simpelthen under al kritik.

AC Milan
Det er jo mega ærgeligt at vi nok ryger ud, men man kan dog trøste sig med at vi spillede en fantastisk første kamp og har stor ære af disse kampe mod Barca, og at vi nu kan fokusere 100 % på at få den 2/3 plads.

Rossonero
Blev den mareridt halveg jeg ikke havde håbet. Barca spiller uden tvivl godt men også takket være en drømme start. Der skal nok lidt mirakler til for at det her lykkedes. Men vi har uanset gjort det godt

Costacurta
12-03-2013, 21:36

Barca spiller ikke under niveau i dag. Og vi spiller heller ikke over niveau. Den kamp vi havde sidst rammer vi måske 1 gang ud 100 mod Barca.

Niang er bare ikke en goal getter. Han skulle selvfølgelig have scoret men han er bare en dreng, der først lige er blevet vant til Milan.

Vi må lige have forventningerne afstemt. Vi møder altså verdens bedste hold, og vi er et ungt og urutineret hold i en opbygningsfase. Det er super stærkt, at vi med 45 minutter tilbage står lige med dem. Ender vi med at ryge ud? Ja, men den erfaring vi får med er uvurderlig, når de unge står over for sådan en opgave næste de næste år.

vvxzubeerhansenxx
12-03-2013, 21:36
- Altså uden tvivl at Barcelona sidder på kampen. Det er helt vildt, men hvis man ser på de første 45 min, så har vi den største chance. Barcelona er bare så fandens kyniske at de score på de 2 chancer de har haft. - Ellers synes jeg ikke de har været sådan for alvor farligt, udover da vi lige dummede os ved forsvaret.
Vi skal bare sidde tættere på dem, forså får de lidt problemer der!

Udover det, synes jeg sgu holdet ser sløset ud. De har ingen fokus, de er ukoncenteret, og de løber og arbejder slet ikke i forhold til første kamp! DET SKAL DE FANDEME, ellers er vi helt færdige.

AC Milan
12-03-2013, 21:37
Det er han da ikke. Han er bare særdeles uprøvet på det her niveau og det kan desværre ses.

Robinho ville dog ikke være et muk bedre.

Netop derfor han skal skiftes ud i forhold til en af vores bedste spillere de seneste 3 år Robinho. Tror på at hvis vi skal have den mindste chance skal han komme ind for han kan virkelig gøre en forskel med sin fantasi.

Sig-Mund
12-03-2013, 21:37
Barca spiller ikke under niveau i dag. Og vi spiller heller ikke over niveau. Den kamp vi havde sidst rammer vi måske 1 gang ud 100 mod Barca.

Niang er bare ikke en goal getter. Han skulle selvfølgelig have scoret men han er bare en dreng, der først lige er blevet vant til Milan.

Vi må lige have forventningerne afstemt. Vi møder altså verdens bedste hold, og vi er et ungt og urutineret hold i en opbygningsfase. Det er super stærkt, at vi med 45 minutter tilbage står lige med dem. Ender vi med at ryge ud? Ja, men den erfaring vi får med er uvurderlig, når de unge står over for sådan en opgave næste de næste år.

Dejligt med et positivt indspark :)

Drengene har gjort det over alt forventning, men træerne vokser ikke ind i himlen, desværre

Sensation
12-03-2013, 21:38
Det fucking de chancer der skal scores på når vi får dem!!!!! Vi får muligvis 1 til af sådan en chance. Forhelvede Niang. Er så pisse træt at de afbrænder vi laver og så bliver vi straffet. Århhhhhhhhhh!!!!!!!

Crudeli
- Altså uden tvivl at Barcelona sidder på kampen. Det er helt vildt, men hvis man ser på de første 45 min, så har vi den største chance. Barcelona er bare så fandens kyniske at de score på de 2 chancer de har haft. - Ellers synes jeg ikke de har været sådan for alvor farligt, udover da vi lige dummede os ved forsvaret.
Vi skal bare sidde tættere på dem, forså får de lidt problemer der!

Udover det, synes jeg sgu holdet ser sløset ud. De har ingen fokus, de er ukoncenteret, og de løber og arbejder slet ikke i forhold til første kamp! DET SKAL DE FANDEME, ellers er vi helt færdige.

Barcelona er kyniske??? Messi er kyniske...

El Pato
Nå, tak for i aften drenge jeg hopper i seng. :) Nu er det kun et spørgsmål om hvor meget vi taber.

Smut du bare i seng. Så vil vi andre i stedet støtte holdet.

Uheldigt med Niangs stolpeskud. Den skulle han have sparket ind. Vi får chancer det er tydeligt. Det er bare med at udnytte dem.

auge
12-03-2013, 21:39
Synes sku det er tydeligt at se vi mangler en Pazzini. Den mand er sku vigtigere end man lige tror, alle de slagsmål og den uro han skaber.

Noergaard83
Ahh, rolig nu. Han mangler rutine. 18 år og så stor en kamp på toppen. Det er en skam, han brænder den direktør, men det kunne Balotelli også have gjort.

Jeg er mest frustreret over, at midtbanen sælger forsvaret fuldstændigt ved det første mål, mens Mexes ikke bruger hovedet ved det andet mål.

Hvordan bruger Mexes ikke hovedet på det andet mål?

rino.8
Robinho????
Hvad er det folk taler om?
Manden er så lort og kan ikke løbe, og vores eneste scence for at score er kontra!!!
Så han er ubrugelig!!!

messifan34
Kampen er ikke forbi der kan ske meget endnu.Et hurtigt milan mål og vi er ude,intet er afgjort

Van Basten 4-ever
12-03-2013, 21:40
Der er ikke så meget at sige. Messi er helt ustyrlig og de kommer med 200 i timen.
Vi har et lovende hold, men de er kommet i menneskehænder. Constant har det meget svært, og vores offensive folk mangler de sidste 10 % skarphed, men det er jo også de rene juniorer. Niang, altså han er jo en stor skoledreng, det må man tage med. SES har det virkelig også svært.

Jeg mener vi skal have Ambro ud, han kan ikke følge med i det tempo. Ind med Muntari og så lad Flamini blive inde på Ambros plads.

Det bliver svært det her, men det kan godt lade sig gøre, bare en eneste lille kasse og så er vi der!!!

vvxzubeerhansenxx
12-03-2013, 21:40
Barcelona er kyniske??? Messi er kyniske...

Messi er Barcelona..

Fox@Mulder
12-03-2013, 21:41
Netop derfor han skal skiftes ud i forhold til en af vores bedste spillere de seneste 3 år Robinho. Tror på at hvis vi skal have den mindste chance skal han komme ind for han kan virkelig gøre en forskel med sin fantasi.

Du kan ikke há fulgt meget med hvis du mener Robinho skal ind....... Det er jo 1 1/2 år siden han har leverer en godkendt præstation og han er slet slet ikke i kampform.

Rossonero
Syntes ikke det her har så meget med hvem der er på banen. Robinho, muntari , sciglio har sku heller ikke evnerne under det pres vi har været under. Barca ligger ekstrem højt og vi får boldene lige tilbage i hovedet

Fogh
Hvordan bruger Mexes ikke hovedet på det andet mål?

Han skal da helt op på Messi. Han må aldrig lade Messi tæmme foran så tæt på feltet og endda lade ham tage et træk ind i banen.

auge
Undskyld mig, men hvem fanden ønsker en Robinho på banen og tror han kunne gøre noget som helst? Manden er taget på badeferie for lang tid siden og får forhåbentligt ikke chancen i den her kamp, giv det til nogen som gider det og er her fremover.

Forza-Diavolo
12-03-2013, 21:42
Syntes vi skal ha Muntari ind istedet for Flamini.
Dumt at bruge en udskiftning på Constant, han startet dårligt, ja, men efter han fik opbakning af Mexes de sidste 20 min har han spillet sig op. Det ville være dumt at bruge to udskiftninger allerede nu

Costacurta
12-03-2013, 21:42
Dejligt med et positivt indspark :)

Drengene har gjort det over alt forventning, men træerne vokser ikke ind i himlen, desværre

Jeg tror for en gangs skyld, at jeg er den med lavest puls :).

Van Basten 4-ever
12-03-2013, 21:43

Robinho en af vores bedste de sidste tre år????? Han er så doven at han ikke en gang var nået frem til den bold Niang nåede frem til, Pazzo havde heller ikk nået den. Ærgeligt Niang brænder, men det er hans speed der skaber chancen in the first place. Pazzo havde de indhentet.

Rino
12-03-2013, 21:43
Du kan ikke há fulgt meget med hvis du mener Robinho skal ind....... Det er jo 1 1/2 år siden han har leverer en godkendt præstation og han er slet slet ikke i kampform.

Det er faktisk lige præcis et år siden... Mod Arsenal

Van Basten 4-ever
12-03-2013, 21:44
Syntes vi skal ha Muntari ind istedet for Flamini.
Dumt at bruge en udskiftning på Constant, han startet dårligt, ja, men efter han fik opbakning af Mexes de sidste 20 min har han spillet sig op. Det ville være dumt at bruge to udskiftninger allerede nu

Seriously, ud med Mexes for en midtbanespiller?????

MilanoGF
Vil du tage en klasse forsvarsspiller ud, for en middel midtbane mand?

Noergaard83
Han skal da helt op på Messi. Han må aldrig lade Messi tæmme foran så tæt på feltet og endda lade ham tage et træk ind i banen.

Argh den er er lidt søgt den der er den ikke. Messi ville jo bare have driblet forbi ham eller spillet et-to med en andet og så scoret. I visse situationer er han stort set umulig at tæmme.

Forza-Diavolo
Vil du tage en klasse forsvarsspiller ud, for en middel midtbane mand?
Skrive fejl. Har ændret det :-)

Rossonero
12-03-2013, 21:45
Havde set den med niang inde. Lå på gulvet i ren Poul Erik Højer stil ... Men desværre

Fogh
Lad os fortsætte med de samme 11. Det første kvarter vil vise, hvilken udskiftning der er behov for.

auge
Set i bagklogskabens lys var det måske også en smule naivt at stille op som vi gjorde.

Men synes sku alligevel det viser lidt nosser hos Allegri og det her hold skal, uanset udfaldet, nok vokse med opgaven!

Der handler bare om at fokuserer på de små positive ting der er og tage med fra kampen, så vi ikke falder helt igennem resten af sæsonen...

Nåh, kampen er forhelved jo ikke slut! Kom nu Milan også få da lige den kasse!!!!

Van Basten 4-ever
Skrive fejl. Har ændret det :-)

Cool nok :-)

AC Milan
12-03-2013, 21:46
Robinho en af vores bedste de sidste tre år????? Han er så doven at han ikke en gang var nået frem til den bold Niang nåede frem til, Pazzo havde heller ikk nået den. Ærgeligt Niang brænder, men det er hans speed der skaber chancen in the first place. Pazzo havde de indhentet.

Det har han da været. Manden kan i det mindste ligge en god aflevering i forhold til de andre i toppen.

AC Milan
12-03-2013, 21:48
Bare se på boateng som slet ikke kan ligge nogle gode afleveringer i dybden.

AC Milan
12-03-2013, 21:48
Constant må du brænde i helvede