PDA

Se fuld version : Champions League

st.rams
19-07-2013, 12:21
3. runde CL kval lodtrækning

Nordsjælland trak Zenit

Nordsjælland-Zenit
Salzburg-Fenerbahce
PAOK-Metalist Kharkiv
PSV-Zulte Waregem
Lyon-Grashoppers

Ved ik helt præcis hvordan det hænger sammen. Men Sociedad var jo også en mulig modstander i playoffs.

Max23
19-07-2013, 12:37
Dvs. Zenit, Fenerbache, PAOK, PSV og lyon. Det er da nogle pænt gode modstandere, men selvfølgelig også alle hold vi skal kunne slå hvis vi vil være med.

st.rams
19-07-2013, 12:41
Dvs. Zenit, Fenerbache, PAOK, PSV og lyon. Det er da nogle pænt gode modstandere, men selvfølgelig også alle hold vi skal kunne slå hvis vi vil være med.

Ja det skal siges jeg er ik helt sikker på listen. For Sociedad kan umuligt heller være seedet. Så dem burde vi også kunne trække.

Costacurta
19-07-2013, 12:43
3. runde CL kval lodtrækning

Nordsjælland trak Zenit

Nordsjælland-Zenit
Salzburg-Fenerbahce
PAOK-Metalist Kharkiv
PSV-Zulte Waregem
Lyon-Grashoppers

Ved ik helt præcis hvordan det hænger sammen. Men Sociedad var jo også en mulig modstander i playoffs.

Lyon vil vi ikke kunne møde. Hvis favoritterne går videre ( altså favoritter i forhold til Koefficientlisten) kan vi møde følgende:

Psv, Metalist, Fenerbahce, Sociadad og Pacos.

Vi vil være i pulje med Lyon, Arsenal, Zenit og Schalke.

Fogh
19-07-2013, 12:45
Lad FCN overpræstere, så vi kan møde dem, ellers også på Pacos Ferreira eller Metalist. Måske endda PSV, der har solgt ud af de fleste profiler.

st.rams
19-07-2013, 12:45
Lyon vil vi ikke kunne møde. Hvis favoritterne går videre ( altså favoritter i forhold til Koefficientlisten) kan vi møde følgende:

Psv, Metalist, Fenerbahce, Sociadad og Pacos.

Vi vil være i pulje med Lyon, Arsenal, Zenit og Schalke.

Ja okay så Lyon og Zenit er udelukket, hvis de kommer videre. Så vi må sætte vores lid til FCN og Grashoppers kan overraske der :)

Jibril
19-07-2013, 14:35
Sig mig, fik Fenerbahce ikke 2års karantæne fra EU deltagelse?

vvxzubeerhansenxx
19-07-2013, 16:30
Sig mig, fik Fenerbahce ikke 2års karantæne fra EU deltagelse?

Jo, men ved ikke om det er pga de har appelleret den eller hvad det var, men der var hvertfald nogle ting som skulle afgøres og det gjorde så at indtil da vil de stadigvæk være med.

http://www.bold.dk/nyt/CAS-Fener-og-Besiktas-i-Europa--maaske

Jibril
19-07-2013, 16:37
Jo, men ved ikke om det er pga de har appelleret den eller hvad det var, men der var hvertfald nogle ting som skulle afgøres og det gjorde så at indtil da vil de stadigvæk være med.

http://www.bold.dk/nyt/CAS-Fener-og-Besiktas-i-Europa--maaske

Tak for reply.

Læste at de fik det ene år ud af 3 annulleret. Ja dem vil jeg gerne undgå.

vvxzubeerhansenxx
07-08-2013, 17:42
Så vidt jeg mener, så det på fredag (overmorgen) at der lodtrækning til Champions League 4. kval.

Ret mig gerne hvis jeg tager fejl!

men nogle der ved klokkeslet på hvornår det starter, eller om det bliver vidst i tv, som Eurosport eller noget? :-)

M.B
07-08-2013, 19:18
Så vidt jeg mener, så det på fredag (overmorgen) at der lodtrækning til Champions League 4. kval.

men nogle der ved klokkeslet på hvornår det starter, eller om det bliver vidst i tv, som Eurosport eller noget? :-)

Jeg mener det er kl 12:00 de starter, du må dog ikke hænge mig op på det. :) hvor de viser det ved jeg ikke.

vvxzubeerhansenxx
07-08-2013, 19:55
Jeg mener det er kl 12:00 de starter, du må dog ikke hænge mig op på det. :) hvor de viser det ved jeg ikke.

Bingo! Jeg takker mange gange.
Kan bekræfte at det er på fredag kl 12:00, og bliver vidst live på Eurosport. ;-)

Ps. så døde FC Nordsjælland lige med samlet 6-0 til Zenit.
Godt nok var FCN ikke tænkt sig en chance mod dem, men hold da ferie hvor håber jeg ikke at vi møder Zenit i 4 kval. De kan dælme godt sende os ud!

M.B
07-08-2013, 20:32
Bingo! Jeg takker mange gange.
Kan bekræfte at det er på fredag kl 12:00, og bliver vidst live på Eurosport. ;-)

Ps. så døde FC Nordsjælland lige med samlet 6-0 til Zenit.
Godt nok var FCN ikke tænkt sig en chance mod dem, men hold da ferie hvor håber jeg ikke at vi møder Zenit i 4 kval. De kan dælme godt sende os ud!

Av en røvfuld, Zenit er bestemt ikke et holder vi skal håbe at trække nej. Jeg håber vi får en overkommelig modstander, men i CL finders der aldrig nogen nemme kampe.

Dog frygte jeg virkelig den her kval... Vores forsvar sejler stadig, da vores normale startene er skadt, eller mangler kamptræning. Vi skal død og helvede simpelhen i CL kost hvad det vil.

Costacurta
07-08-2013, 20:35
Vi kan ikke trække Zenit.

No. 28
07-08-2013, 20:35
Av en røvfuld, Zenit er bestemt ikke et holder vi skal håbe at trække nej. Jeg håber vi får en overkommelig modstander, men i CL finders der aldrig nogen nemme kampe.

Dog frygte jeg virkelig den her kval... Vores forsvar sejler stadig, da vores normale startene er skadt, eller mangler kamptræning. Vi skal død og helvede simpelhen i CL kost hvad det vil.

Zenit er et af de hold vi ikke kan trække, da begge hold vil være seedet.

st.rams
07-08-2013, 22:09

Uefa.com er også begyndt at sende stream af lodtrækningen på hjemmesiden.

Slupinski13
07-08-2013, 22:47
Nu hvor 3. runde er færdigspillet, hvilke hold kan vi som ikke-mesterhold så trække??

Crudeli
07-08-2013, 22:52
http://www.milannews.it/primo-piano/play-off-di-champions-league-il-milan-conosce-gia-tre-possibili-avversarie-119474

PSV Eindhoven, Zulte Waregem, Metalist Kharkiv, PAOK, Fenerbahçe, Real Sociedad, Paços de Ferreira

M.B
07-08-2013, 23:19
http://www.milannews.it/primo-piano/play-off-di-champions-league-il-milan-conosce-gia-tre-possibili-avversarie-119474

PSV Eindhoven, Zulte Waregem, Metalist Kharkiv, PAOK, Fenerbahçe, Real Sociedad, Paços de Ferreira

PSV, Fenerbahce og Real Sociedad håber jeg bestemt ikke vi trækker. Skulle man dog vælge, foretrækker jeg at møde PSV af de 3 hold.

Men jeg synes ikke vi har haft held i lodtrækningen det sidste stykke tid.. Så jeg er bange for vi trækker en af de 3. Også kommer vi altså på seriøst arbejde.

Pirlo21
07-08-2013, 23:46
PSV, Fenerbahce og Real Sociedad håber jeg bestemt ikke vi trækker. Skulle man dog vælge, foretrækker jeg at møde PSV af de 3 hold.

Men jeg synes ikke vi har haft held i lodtrækningen det sidste stykke tid.. Så jeg er bange for vi trækker en af de 3. Også kommer vi altså på seriøst arbejde.

Forstår ikke hvorfor det kun er disse hold vi kan møde? Er i helt sikre... Alle svære hold, men især Real sociedad frygter jeg dog har de ingen rutine, men kendetegnet for alle disse hold, er at de har en stærk hjemmebane... Men de plejer ikke at være fantastiske ude...

Ringhio
08-08-2013, 02:33
Arsenal
Olympique Lyon
AC Milan
Schalke 04
Zenit St. Petersburg

PSV
Metalist
Fenerbache
Real Sociedad
Paços de Ferreira

PAOK og Waregem er slået ud

vvxzubeerhansenxx
08-08-2013, 02:51
Arsenal - PSV
Lyon - Real Sociedad
AC Milan - Paços de Ferreira
Schalke 04 - Fenerbache
Zenit - Metalist!

KOM SÅ!!

Fogh
08-08-2013, 07:45
Pacos eller Metalist vil klart være at foretrække. PSV har solgt ud og vil heller ikke være tosset, mens Fener og Sociedad kan volde os problemer.

Ringhio
08-08-2013, 08:45
Jeg foretrækker PSV frem for Metalist. Ukraine er altid et svært sted at spille, og Metalist har rigtig mange gode sydamerikanere.

PSV har generelt et ret ungt hold, men deres to bedste spillere må være Wijnaldum og Matavz, og A Maher som kommende stjerne. Der bør simpelthen ikke være problemer.

Sociedad må være den sværeste lodtrækning, selvom de har solgt en profil eller to. Det er aldrig sjovt at møde en 4'er fra Spanien.

Kom så med Paços de Ferreira eller PSV!

Ringhio
09-08-2013, 11:51
Følg lodtrækningen live her

http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2014/draws/index.html

Cena
09-08-2013, 12:04
Så trak vi PSV. Kunne have været bedre men hellere dem end Fenerbache.

Vi skal kunne slå dem over 2 kampe.

M.B
09-08-2013, 12:18
PSV kan jeg godt leve med, vi slutter på hjemmebane så jeg synes vi har gode mulighedder for at vinde over de 2 kampe.

Jibril
09-08-2013, 12:23
Er datoerne på plads?

M.B
09-08-2013, 12:27
Er datoerne på plads?

Ikke helt, men det bliver den 20 eller 21.

1899
09-08-2013, 12:29
Ifølge bold.dk er det den 20 og 27.
http://www.bold.dk/chl/index.php?side=kval

Fogh
09-08-2013, 12:36
Puha. Bliver ikke nemt mod de hurtige hollændere. Pis vi ikke fik Pacos.

M.B
09-08-2013, 12:39
Puha. Bliver ikke nemt mod de hurtige hollændere. Pis vi ikke fik Pacos.

Hellere PSV en Fenerbache, det er helt sikkert.

prince-boateng
09-08-2013, 12:46
Synes nu også det er fint med PSV. Dejligt at undgå Fenerbahce og Sociedad

Milan[Nikolai]
09-08-2013, 12:48
PSV er fint nok. De har lavet en kæmpe udskiftning denne sommer, og har vidst solgt over halvdelen af deres start 11'er. Bommel på pension, Bouma og Engelaar på fri, Pieters til Stoke, Lens til Kiev, Mertens til Napoli og Strootman til Roma.

Ind har de fået Bruma, Maher og Park. Men generelt mange unge spillere, og de kan umuligt være spillet hel sammen og klar til sådan en opgave.

I øvrigt slog PSV Fenerbache i en træningskamp fornyligt, hvis man kan bruge det til noget.

st.rams
09-08-2013, 12:51
PSV's start 11'er i sæson premieren:

Zoet; Arias, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Schaars, Maher; Depay, Locadia, Bakkali.

Ikke noget skræmmende hold på papiret. Af andre kendte spillere, har de Tim Matavz og Ola Toivonen siddende på bænken.

Ældste mand i forsvaret Bruma på 21 år.

Rossonero
09-08-2013, 12:52
Når man lige skimter ned og PSV hold, så er det godt nok ikke nogen navne man lige har set før. Så vi bør kunne slå dem, selvom Milan altid har det yderst svært med hollandske hold. Milan står dog nok også bedre mod dem end tidligere, da vi nu har noget mere ungt blod der også kan være med tempo mæssigt

M.B
09-08-2013, 12:55
Jeg håber godt nok ikke det er slemt med Balo, selvom det "kun" er PSV så er de i kampe som dem her, hvor vi virkelig har brug for ham.

EDIT: http://www.football-italia.net/38157/balotelli-given-green-light

Det ser ikke så slemt ud åbenbart.

Milan[Nikolai]
09-08-2013, 12:57
Jeg håber godt nok ikke det er slemt med Balo, selvom det "kun" er PSV så er de i kampe som dem her, hvor vi virkelig har brug for ham.

Balotelli was examined this morning, and the tests, fortunately, showed no damage

Han bliver klar.

Fogh
09-08-2013, 13:02
http://www.football-italia.net/38155/milan-psv-champions-league

Godt nok mange skodhold af de øverste fem kampe.

lassefc
09-08-2013, 13:03
En Balotelli ville gøre voldsom skade på deres unge forsvar! Håber sku han er klar til D.21. Eller i hvert fald hjemmekampen.

Rossonero
09-08-2013, 13:09
Nu har Prandelli sku bare at lade ham blive hjemme fra en åndsvag træningskamp næste uge. Og ligeledes bør han da skåne Milan spillerne, så de er klar til de CL kampe. Italien SKAL bare have 3 hold med I CL, og det skal en ligegyldig træningskamp ikke være skyld I.

Men hvor er landsholds fodbold da I grunden spild af tid, med alle de træningskampe der ikke giver andet end problemer for klubberne, og hvor landstrænerne næsten bruger 90 minutter på udskiftninger frem for fodbold.

Jibril
09-08-2013, 13:10
Ikke helt, men det bliver den 20 eller 21.

Cool, mange tak for det :)

Ifølge bold.dk er det den 20 og 27.
http://www.bold.dk/chl/index.php?side=kval

Aaah, helt sikkert med den 27, det er min b-day og så håber jeg på en gave fra holdet. Nemlig en CL billet :D

newera
09-08-2013, 15:07
Det er tæt på den bedste lodtrækning efter min mening. Hellere PSV end en tur til Ukraine, samtidig så er PSV igang med en stor genopbygningsfase med en masse unge spillere. Endnu en positiv ting er vi starter ude, hvor vi har været mirakuløst ringe de seneste år i Europa, her har vi så muligheden for at gøre arbejdet færdigt hjemme, hvor alternativet kunne være vi skulle jage et resultat på udebane. Den hedder 80/20 i vores favør.

Pirlo21
09-08-2013, 16:56
Ok lodtrækning, men bestemt ikke en workover og får PSV blod på tanden, bliver de ikke lette. Hollandske hold er aldrig lette at spille mod, men PSV spiller nu ikke så typisk hollandsk som fx Ajax gør. Men de har altså en god hjemmebane med fantastisk opbakning. Endvidere et ung hold sikkert med masser af fart, men heldigvis ikke særligt meget rutine... de kom lige forbi Molde, nu så jeg ikke kampene... med 2 gange 1-0 vandt de.... så skræmmende lyder de ikke, på den anden side har de intet at tabe mod os og kan spille frit. Bestemt ikke let og man frygter sku lidt udebane kampen, især hvis de kommer foran... på den anden side, hvis vi kommer foran mod dem, kunne man sagtens forestille sig de falder sammen og at vi kunne vinde med mere end et mål og dermed allerede afgøre vores skæbne... Mener virkelig at den første kamp er meget åben og vi skal virkelig være 100% klar!!

Dirchkemand
09-08-2013, 20:41
http://www.football-italia.net/38174/cocu-psv-milan-great-duel

Altid lækker læsning, når det virker som om sejren bliver vores =)

Dirchkemand
09-08-2013, 20:43
Direktøren Fra PsV Eindhoven siger:

“I don’t know if Milan is the worst possible draw for us,” PSV Eindhoven director Ron Verkerk told the press after the draw.“We have less experience than them and we’ve sold key players but in return we’ve signed some young and talented ones. In one or two years, with the leadership of coach Phillip Cocu and the coaching staff that consists of former players of the club, we’re confident that the team will be very competitive. But we can even surprise in these Champions League games.”

M.B
09-08-2013, 21:27
Direktøren Fra PsV Eindhoven siger:

“I don’t know if Milan is the worst possible draw for us,” PSV Eindhoven director Ron Verkerk told the press after the draw.“We have less experience than them and we’ve sold key players but in return we’ve signed some young and talented ones. In one or two years, with the leadership of coach Phillip Cocu and the coaching staff that consists of former players of the club, we’re confident that the team will be very competitive. But we can even surprise in these Champions League games.”

Meget klog mand... Han har lige lagt alt pres over på Milan, ved stort set at give os sejeren på forhånd. Han har helt sikkert gjort hvad han kunne for at give hans hold de bedste muligheder, da ingen forventer de vinder nu.

De kan spille 100% frit nu, hvilket godt kan blive farligt, vi skal i den grad ikke tro det her bliver en walkover.

ACM-1899
09-08-2013, 22:15
Cocu, var så vidt jeg husker, spiller hos PSV, sidst vi mødte dem i semifinalen, tilbage i 05. Lad os håbe på en gentagelse af udfaldet. Det må bare ikke slutte af som det gjorde i Eindhoven - ren gyser!

Filippo-Inzaghi
10-08-2013, 20:40
Hvis det har interesse for nogen, så skulle 8'eren gerne vise vores kommende modstander i Champions League, PSV i aften.

Det der bekymrer mig mest ved PSV må være at de har flere kampe med alvor i benene. Men det bør virkelig ikke være et problem for os. Man har sagt farvel til de største profiler hen over sommeren.

Fogh
10-08-2013, 22:14
Det er et nyt og meget uerfarent hold, men de kan spille frit, hvis de ellers kan holde nerverne i ro. Deres spydsspids og målscorer, Zakaria Bakkali, er kun 17 år.

Der skal under alle omstændigheder ydes 100 %, så intet efterlades til tilfældighederne. Er mest bekymret for vores forsvar.

vvxzubeerhansenxx
10-08-2013, 22:17
Det er et nyt og meget uerfarent hold, men de kan spille frit, hvis de ellers kan holde nerverne i ro. Deres spydsspids og målscorer, Zakaria Bakkali, er kun 17 år.

Der skal under alle omstændigheder ydes 100 %, så intet efterlades til tilfældighederne. Er mest bekymret for vores forsvar.

Ved i om kampen bliver vidst i tv når det engang er den spilles? Eller chancerne for det? :-)

M.B
10-08-2013, 22:26
PSV er pt foran 5-0. Det ser ud som de har fået deres "nye" hold til at funger udmærket, desværre.

T.Silva
11-08-2013, 01:20
De har nogen spændene talenter især ham der lige lavede hattrick kun 17 år !
men det er den hollandske liga de havde et mål gennemsnit på 3 mål sidste sæson :)

R80
11-08-2013, 01:31
Så kun første halvleg, men for silvan hvor var modstanderns forsvar også pisse dårligt. Det første mål er en katastrofe det kan ske, og det får de ikke lov til hvis Zapata og Mexes er klar.

Men de var godt nok overlegne, jeg er dog meget fortrøstningsfuld da de simpelthen ikke får lov til at dominere så meget mod os og samtidig er vores forsvar langt bedre end NEC's.

M.B
11-08-2013, 09:29
Så kun første halvleg, men for silvan hvor var modstanderns forsvar også pisse dårligt. Det første mål er en katastrofe det kan ske, og det får de ikke lov til hvis Zapata og Mexes er klar.

Men de var godt nok overlegne, jeg er dog meget fortrøstningsfuld da de simpelthen ikke får lov til at dominere så meget mod os og samtidig er vores forsvar langt bedre end NEC's.

Jeg er helt enig. Det som endelig nager mig... Er at de får en så god start og susses oplevelse, som giver hele holdt massere af selvtillid.

Pirlo21
11-08-2013, 09:40
NEC tabte sidste runde 1-4 hjemme mod Groningen, Groningen er ikke kendt for at være et godt udebane hold. Men ja selvfølgelig tanker PSV selvtillid, men hvis man kigger på begge hold spiller for spiller.... så burde vi altså vinde sikkert over to kampe.

Ringhio
11-08-2013, 10:19
Den sejr skal man ikke lægge for meget i. NEC er på niveau med et odinært Superliga hold

st.rams
12-08-2013, 17:52

Vi skal desværre undvære Mexes i Eindhoven. Han har en gammel karantæne med sig!

Milan har udtaget deres CL trup til playoff kampene.

unavailable players are: Jherson Vergara, Daniele Bonera, Riccardo Saponara and Giampaolo Pazzini.

A-list squad: Abbiati, Amelia, Gabriel; Abate, Antonini, Constant, De Sciglio, Mexes, Silvestre, Zaccardo, Zapata; K.P. Boateng, Cristante, De Jong, Emanuelson, Montolivo, Muntari, Nocerino, Poli, Traorè; Balotelli, El Shaarawy, Niang, Robinho.

B-list squad: Andrenacci, K. Boateng, Iotti, Petagna, Pinato.

Fogh
12-08-2013, 18:40
Mon ikke det bliver Silvestre og Zapata i midterforsvaret? Zaccardo er for dårlig, og Vergara er lige grøn nok til de kampe.

st.rams
12-08-2013, 20:40
Mon ikke det bliver Silvestre og Zapata i midterforsvaret? Zaccardo er for dårlig, og Vergara er lige grøn nok til de kampe.

Det bør det blive jo. Vergara er ikke med på listen, han pådrog sig jo en skade i München, og er ude de næste 4 uger.

T.Silva
12-08-2013, 22:05
bare Zapata ikke os bliver skadet. så det jo total katastrofe forsvar vi får mod deres hurtige unge knægte

Ringhio
14-08-2013, 12:45
http://www.bold.dk/nyt/UEFA-smider-ukrainere-ud-af-ChL

Metalist smidt ud af CL. De skulle have mødt Schalke 04. Bliver spændende at se hvordan UEFA løser det her problem.

Jeg synes ikke det er fair, hvis S04 får lov at møde PAOK i stedet for, men det er sikkert det UEFA gør. Eller at Metalist får lov at spille alligevel, og bliver udelukket til næste år i stedet for

Rino
14-08-2013, 13:12
http://www.bold.dk/nyt/UEFA-smider-ukrainere-ud-af-ChL

Metalist smidt ud af CL. De skulle have mødt Schalke 04. Bliver spændende at se hvordan UEFA løser det her problem.

Jeg synes ikke det er fair, hvis S04 får lov at møde PAOK i stedet for, men det er sikkert det UEFA gør. Eller at Metalist får lov at spille alligevel, og bliver udelukket til næste år i stedet for

De appellerer jo 100% til CAS ligesom Fener, hvilket gør at UEFA ikke kan udelukke dem inden en afgørelse falder der.

Så ja, det bliver nok først gældene fra næste sæson hvis de ellers kvalificerer sig igen. Alternativet kunne være at fratage dem muligheden for at tjene præmiepenge denne sæson.

Ringhio
14-08-2013, 18:06
http://www.bold.dk/nyt/PAOK-faar-Metalists-Champions-League-plads

Som frygtet, får S04 en gratis deltagelse i CL. Der er vel ikke så meget at sige til det. En ny lodtrækning ville ikke være fair overfor nogle af holdene, selvom alle står i samme situation.

Rossonero
28-08-2013, 22:58
Så er det imorgen kl.17.45 der bliver trukket lod til gruppe spillet. Jeg er faktisk helt ligeglad med hvem vi møder, for bare at vi kom med og vi kan se noget CL bold med Milan gør mig sku glad :)

Men Barcelona er jeg dog pisse trætte af at møde. Så hellere prøve Bayern, PSG eller Manchester så det giver en anden type fodbold kamp og vi ikke skal se alt det bold trilleri

M.B
28-08-2013, 23:05
Jeg er også helt ligeglad med hvem vi trækker, bare ikke Barca som Rossonero skriver dem gider jeg virkelig ikke møde igen igen igen.

Milan[Nikolai]
28-08-2013, 23:05
Det her kan i følge EB være fck's drømmepulje, erstat Schalke med os, og det må vel være vores drømmepulje.
Benfica

Schalke 04 (Milan)

Olympiakos

FC København

st.rams
28-08-2013, 23:10
;210868']Det her kan i følge EB være fck's drømmepulje, erstat Schalke med os, og det må vel være vores drømmepulje.
Benfica

Schalke 04 (Milan)

Olympiakos

FC København

Helt enig. Vi skal trække Olympiakos i 3. lag, de andre modstandere er klart stærkere.

I 1. lag ville det være perfekt med Benfica, og herefter hedder prioriteten Porto og Arsenal.

I 4. lag er Fck eller Austria Wien at foretrække.

Milan[Nikolai]
28-08-2013, 23:15
Gruppe 1:
Bayern, Barca, Real, Chelsea, Arsenal, ManU, Porto og Benfica

Gruppe 2:
Atletico Madrid, Shaktar, CSKA Moskva, Milan, Schalke, Marseille, PSG og Juventus

Gruppe 3:
Zenit, Manchester City, Ajax, Dortmund, Basel, Olympiakos, Galatasaray og Bayer Leverkusen

Gruppe 4: FCK, , Napoli, Anderlecht, Steaua, Plzen, Austria Wien, Real Sociedad og Celtic

Der er potentiale til et par dynamit puljer, med Napoli i 4 lag og City/Dortmund i 3 lag.

Jibril
28-08-2013, 23:19
Det der også er vigtigt at nævne her, er at vi har alle 3 deltagere fra Italien med :)

Lad os håbe alle 3 kommer med til mindst 16/1 finalerne...

Pirlo21
28-08-2013, 23:21
Hvordan kan Dortmund være 3 gruppe, nej hvor er det vildt. Lad os nu undgå Bayern, Real og Barca i første gruppe og City og Dortmund i 3 gruppe.

Costacurta
28-08-2013, 23:23
3. lag er jo lige så godt som 2. lag.

Milan[Nikolai]
28-08-2013, 23:27
Hvordan kan Dortmund være 3 gruppe, nej hvor er det vildt. Lad os nu undgå Bayern, Real og Barca i første gruppe og City og Dortmund i 3 gruppe.

Fordi det først er sidste sæson de fik skaffet et ordenlig læs point. De fik 33.xxx sidste år, og de fire andre tællene år har de tilsammen fået 27.xxx. Men det går ikke mere end par år før de er i 1.lag.

Ringhio
29-08-2013, 03:18
Lad os nu bare undgå Sociedad fra pot 4, City og Dortmund fra pot 3. Et portugisisk hold fra pot 1 er selvølfelig også at foretrække.

Jeg har ikke noget imod at trække Leverkusen fra pot 3, selvom de har et godt hold. Det ville være lækkert at sende et tysker-hold ud af CL.

Skræk pulje: BM/MU/Chelsea/RM/FCB(ligegyldigt; alle 5 hold er mindst en klasse over Milan) - City/Dortmund - Sociedad

Jeg håber på Benfica - Olympiakos/Basel - FCK

R80
29-08-2013, 07:24
På trods af at det naturligvis ville være sindsygt ærgeligt at trække Dortmund, må man også sige vi skal være glade for at Napoli ikke kan ske.

Fuldstændig sindsygt at de har klaret sig så dårligt, og de skal ikke have meget lodtrækningsheld for at have en fin chance for at gå videre, på trods af de er nr. 4.

Ville til enhver tid hellere møde Benfica end Napoli, hvilket bare siger noget omkring det.

ForzaRossoneri
29-08-2013, 08:36
Vildt at se hold som Juventus, City og Dortmund i 2., 3. seedningslag, når både Benfica og Porto kan være i 1. lag!

Fogh
29-08-2013, 10:31
Det er jo pga. de indhentede koefficienter de foregående fem sæsoner.

M.B
29-08-2013, 10:44
Det er jo pga. de indhentede koefficienter de foregående fem sæsoner.

Præcis. Derfor var det også virkelig vigtig for Italiensk fodbold at vi kvalificeret os til CL igår.

Filippo-Inzaghi
29-08-2013, 16:40
Nogen der ved hvor lodtrækningen bliver vist på tv?

Det plejer nemlig at være tilfældet :)

AC Milan
29-08-2013, 16:42
Nogen der ved hvor lodtrækningen bliver vist på tv?

Det plejer nemlig at være tilfældet :)

tv3sport 2 og Eurosport

Filippo-Inzaghi
29-08-2013, 17:48
tv3sport 2 og Eurosport

Jeg takker!

Fogh
29-08-2013, 18:02
Kom så med en god lodtrækning.

M.B
29-08-2013, 18:03
Benfica
Milan
Olympiacos
FCK

TAK!

Milan[Nikolai]
29-08-2013, 18:04
Hvorfor har han ikke lige testet hvordan man åbner sådan en inden de går på. Det der er jo bare pinligt for ham.

Fogh
29-08-2013, 18:05
Han er jo en gammel mand, men lidt synd for ham.

Milan[Nikolai]
29-08-2013, 18:09
Galliani and Allegri are now at Berlusconi's villa in Arcore with Silvio Berlusconi and Barbara Berlusconi.(5min siden)

Jeg er da ret sikker på, at jeg så Galliani blandt deltagerne til lodtrækningen?

Filippo-Inzaghi
29-08-2013, 18:10
Lidt pinligt med ham den gamle og samtidig utroligt synd. Ufatteligt der ikke lige bliver tjekket op på sådan noget for alles skyld.

Kom med en god gruppe, tak!

JMark
29-08-2013, 18:11
Har nogle et link?

Fogh
29-08-2013, 18:16
Nej nej nej igen igen igen Barcelona. korrupt

Filippo-Inzaghi
Gruppe H.

Barcelona som altid.

Ringhio
Milan gruppe H, med Barcelona....... igen, igen og igen.

Det eneste positive er, at vi ikke kan trække dem i en evt. 1/8-dels finale, og at vi undgår Sociedad fra pot 4

M.B
Nej nej nej hvor klamt

st.rams
nEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!

Jeg brækker mig... Det kan sku da ik ske igen mannnnnnn! :(

Filippo-Inzaghi
29-08-2013, 18:17
Det er utroligt det her.

Vi skal be til at vi ikke får svære hold fra lag 3 og 4 også. Så kan vi nemt blive det svageste mandskab.

Rino
Amen det er simpelthen utroligt med vores lodtrækningsheld. Til gengæld er det godt for kampindtægterne.

AC Milan
Fucking barcelona !!!!!!!!

Van Basten 4-ever
29-08-2013, 18:18
Vi slog jo Barcelona sidste år, jeg tror det godt kan ske igen, men selvf. havde været federe med Porto fx

R80
29-08-2013, 18:19
Bare lag 3 og 4 er gode, så er jeg egentlig ligeglad. Vil bare være lækkert med en anden plads. Men havde da også foretrukket at undgå Barca.

Ringhio
29-08-2013, 18:20
Jeg brækker mig udover det hele, hvis vi trækker Dortmund eller City fra pot 3. Og så henter vi lige Matri for at fylde såret op med salt.

Slupinski13
29-08-2013, 18:20
Hvor er det fucking trættende..Er det Barca for 4. år i træk så??

Filippo-Inzaghi
29-08-2013, 18:21
Juventus havner også i en svær gruppe. Real Madrid til dem. Italienerne har ikke heldet :)

Forza-Diavolo
29-08-2013, 18:21
Fuck jeg glædet mig til Vi nakker de små drenge med spiseforstyrrelse fra gaycelona

st.rams
29-08-2013, 18:22
Bare lag 3 og 4 er gode, så er jeg egentlig ligeglad. Vil bare være lækkert med en anden plads. Men havde da også foretrukket at undgå Barca.

Det er stadig en gruppe vi ikke kan blive 1'er i, og det er skidt! Eneste lille positive ting er, hvis vi får acceptable 3 og 4. lag, så kan vi ikke møde Barca i Ottendelsfinalen. Men lad os nu se om vi kommer så langt i år.

Frygter Dortmund og City nu! Dødens gruppe.

Rino
Hvor er det fucking trættende..Er det Barca for 4. år i træk så??

Ikke meget galt. Sidste år fangede vi dem dog først i 1/8

jonasbl388
Det kan jo ikke passe at det skal ske igen igen igen igen igen igen... Det jo korrupt - Det eneste der kan retfærdiggøre det er at de hiver FCK op af hatten til gruppe F!

Ringhio
Ja det er sgu ikke godt for vores koefficient liste. Real Madrid og Barcelona, for mig er de stadig verdens 2 bedste hold, lad os håbe på lidt held i pot 3.

Filippo-Inzaghi
29-08-2013, 18:24
Ufatteligt mange svære hold i lag 3 også.. Puha.

Filippo-Inzaghi
29-08-2013, 18:25
Hvorfor får vi ikke Basel. For helvede..

Heller ikke Olympiakos. Det bliver ikke godt det her.

Fogh
29-08-2013, 18:26
Gruppe C er fandme ringe med Benfica, PSG og Olympiakos.

Ringhio
29-08-2013, 18:26
Jaja, PSG med et ufatteligt lodtrækningsheld. Olympiakos og Basel er allerede væk, klart de 2 letteste i pot 3.

AC Milan
29-08-2013, 18:27
Vi kan ikke trække city fantastisk. Nu skal vi bare håbe det ikke bliver dortmund

Filippo-Inzaghi
29-08-2013, 18:29
Haha for helvede. Det er ikke godt det her.

AC Milan
Jeg er 100 % sikker på vi for Dortmund

Ringhio
Kom så med ajax, ikke Dortmund. Din idiot figo

AC Milan
Ajax eller Dortmund Please kære gud

Fogh
Yes Ajax. Fornuftigt!

M.B
Puha! fint med Ajax

Dodo
29-08-2013, 18:30
Fin lodtrækning. Bør være overkommeligt med Ajax. Er bare glad for vi ikke fik Dortmund eller City.

Filippo-Inzaghi
Ja okay. Det er udmærket med Ajax efter omstændighederne.

AC Milan
Yes !!!!!!!!!!!!!!!!!

prince-boateng
Sådan! Ajax det er godt nok!

st.rams
Hvoooooor er det fucking vigtigt vi fik Ajax der :)

Van Basten 4-ever
Det var freakin heldigt vi ikke fik Dortmund, City kan ikke spille CL, så hellere dem end Dortmund, men det blev heldigvis ikke aktuelt ;)

Ringhio
29-08-2013, 18:31
Det er fantastisk, Ajax igen. Var det sidste eller forrige år vi også var i gruppe med dem? Anden pladsen bør sikres nu, eftersom Sociedad ikke kan trækkes fra pot 4. Bare giv os FCK, så vi har lidt at grine af

Van Basten 4-ever
FCK uh ja så skal vi satme i parken gutter!

ACM-1899
Lækkert med Ajax! Man kan sagtens finde flybilletter til billige penge til Amsterdam! Milan Away i Amsterdam kunne være fedt!

M.B
29-08-2013, 18:32
Hvorfor får United ALTID en nem gruppe?

AC Milan
FCK og det bliver en drøm

Van Basten 4-ever
Lækkert med Ajax! Man kan sagtens finde flybilletter til billige penge til Amsterdam! Milan Away i Amsterdam kunne være fedt!

http://www.youtube.com/watch?v=8sIQ70F-uyQ

M.B
29-08-2013, 18:34
Det ville være helt sindsygt hvis vi trak FCK

M.B
29-08-2013, 18:35
Av av en gruppe til Napoli

Filippo-Inzaghi
Godt nok en åben gruppe Napoli er havnet i.

Ringhio
Napoli i dødens pulje. Det skulle jo komme. Jeg tror sagtens de kan overraske og gå videre.

AC Milan
Håber virkelig Napoli slå de fucking Englændere ud.

Fogh
Vi kan heldigvis ikke få Sociedad.

ACM-1899
29-08-2013, 18:36
Kom så FCK!!!! Jeg kan GÅ den i parken med den afstand jeg bor derfra!

AC Milan
29-08-2013, 18:37
PSG må grine hele vejen hjem til Paris

Fogh
29-08-2013, 18:38
Ikke Celtic.......... NEJ for satan

Fogh
Pis og lort.

M.B
Øv ingen FCK til os

AC Milan
Så fik vi fucking Celtic. Nøj hvor kedeligt

Filippo-Inzaghi
Ærgeligt vi ikke trak FCK - men omvendt er Celtic et fint hold at havne i gruppe med.

Milan[Nikolai]
Pokkers også man :(

Ringhio
Ufatteligt. Hvorfor kan vi ikke få en fucking walkover. Celtic er trods alt ikke et bund elendige, som nogle af de andre hold i pot 4.

st.rams
29-08-2013, 18:39
Arghhh Celtic er ikke noget godt 4. seed og få :(

Havde været en noget nemmere kamp at skulle til Parken eller Wien og vinde.

Fogh
Barcelona må også være trætte af konstant at møde Milan og Celtic. Røvsygt med de samme hold.

AC Milan
FCK kan få Madrid, Juve og Gala

Rino
Ærgeligt vi ikke trak FCK - men omvendt er Celtic et fint hold at havne i gruppe med.

Vi har et garanteret pointtab i Skotland. Vil jeg ikke beskrive som godt.

Van Basten 4-ever
Ærgeligt med FCK, men Celtic var i store problemer mod det der crazy hold fra Kazakstan, dem tager vi. Alt i alt en fornuftig gruppe, hvor vi bliver nr.2- i det mindste kan vi ikke møde Barce i 1/8 finalen.

Det ku sgu ha været værre :cool:

Ringhio
S04 er heldige hver eneste gang. Sidste år i CL, til kval kampene i år osv... typisk tysk held

AC Milan
Hvor er Juve fansene dog heldige. 2 år i træk de kommer i DK

Dodo
29-08-2013, 18:40
Bliver hårdt for FCK.

Fogh
Hvor er Juve-fans heldige igen igen at møde et dansk hold.

Filippo-Inzaghi
FCK får da et par svære hold.

Hold da op en gruppe..

Van Basten 4-ever
29-08-2013, 18:42
Vi kan jo trods alt få nogle fans på stadion med de hold. Jeg tror det et tre gange + 50.000 tilskuere.

M.B
29-08-2013, 18:43
udmærkede gruppe for os, vi slap for Dortmund og City. Nu mangler vi bare at hente Matri ind så skal vi nok få den 2 plads i gruppen!

Ringhio
29-08-2013, 18:48
Group A
Man. United(ENG)
Shakhtar Donetsk(UKR)
Leverkusen(GER)
Real Sociedad(ESP)

Group B
Real Madrid(ESP)
Juventus(ITA)
Galatasaray(TUR)
København(DEN)

Group C
Benfica(POR)
PSG(FRA)
Olympiacos(GRE)
Anderlecht(BEL)

Group D
Bayern(GER)
CSKA Moskva(RUS)
Man. City(ENG)
Plzeň(CZE)

Group E
Chelsea(ENG)
Schalke(GER)
Basel(SUI)
Steaua(ROU)

Group F
Arsenal(ENG)
Marseille(FRA)
Dortmund(GER)
Napoli(ITA)

Group G
Porto(POR)
Atlético(ESP)
Zenit(RUS)
Austria Wien(AUT)

Group H
Barcelona(ESP)
Milan(ITA)
Ajax(NED)
Celtic(SCO)

Slupinski13
29-08-2013, 18:51
Man. U havner hver evig eneste gang i en lorte nem gruppe. Chelsea's og PSG's er også til at grine af.. Fucking pis, at italienerne igen får det svært ved at skrabe point sammen. Belastende.

Men en meget traditionsgruppe vi er kommet i. Spændende kampe og fulde stadions. Mon Allegri har fundet hvordan vi skal slå Barca?

st.rams
29-08-2013, 18:52
Man. U havner hver evig eneste gang i en lorte nem gruppe. Chelsea's og PSG's er også til at grine af.. Fucking pis, at italienerne igen får det svært ved at skrabe point sammen. Belastende.

Men en meget traditionsgruppe vi er kommet i. Spændende kampe og fulde stadions. Mon Allegri har fundet hvordan vi skal slå Barca?

Så nem er United's gruppe nu heller ikke. Ikke nogen deciderede dårlige hold i den.

Fogh
29-08-2013, 18:53
Positivt set med Milan-øjne er, at Napoli kommer til at bruge kræfter i CL. Forhåbentligt kommer Fiorentina i EL-gruppespillet, så de ikke kun har den hjemlige liga at tænke på.

Ringhio
29-08-2013, 18:54
Nogen der har datoerne til Barca-kampene?

AC Milan
29-08-2013, 18:54
De seneste 3 år vi har mødt Barcelona har vi fået 1 sejr, 2 uafgjort og 2 nederlag. Tror sagtens vi kan få minimum 1 sejr hvis Messi ikke spiller. Celtic= 4 point og Ajax burde give 6 point.

Fogh
29-08-2013, 18:56
Ude mod skotterne bliver frygteligt og formentlig et nederlag. Så I deres kamp mod Barca hjemme sidste år?

Vi skal dog have den andenplads.

Ringhio
29-08-2013, 18:59
De kommer med meget energi. Vi burde som mimnum alligevel spille uafgjort i både Amsterdam og Glasgow. To hjemme sejre og en uafgjort mod Barca, og vi går videre med 9 point.

Ricky kaka
29-08-2013, 19:09
Det er jo en farce at vi skal møde Barca igen for 4 år i træk... Jesus Christ.

Men du mangler vist at tælle et opgør med? Du har kun 5.

Milan[Nikolai]
29-08-2013, 19:10
Vi kan da trøste os med, at vi får vores Primavera hold at se mod Ajax og Barcas ditto. Så kan vi se hvordan de er når modstanderen bliver af en høj international kaliber.

Med hensyn til vores gruppespil, så bliver de to udekampe mod Ajax og Celtic de to vigtigste kampe i vores gruppespil, kan vi vinde de to, så er vi nok videre.

Milan[Nikolai]
29-08-2013, 19:13
Bojan må iøvrigt være ret tilfreds med lodtrækningen, nu kan han få lov til at spille mod både Barca og Milan.

Ringhio
29-08-2013, 19:16
Det er jo en farce at vi skal møde Barca igen for 4 år i træk... Jesus Christ.

Men du mangler vist at tælle et opgør med? Du har kun 5.

Nej. Vi får 0 point i Barcelona, det burde ikke være nødvendigt at nævne.

29-08-2013, 19:52
Er der nogen der ved om datoerne for opgørene er offentliggjort?

Milan[Nikolai]
29-08-2013, 19:54
Er der nogen der ved om datoerne for opgørene er offentliggjort?

Så vidt jeg ved ikke endnu. Men tror nok det skal nå at komme idag.

Milan[Nikolai]
29-08-2013, 20:11
Our games in CL groups:
Milan - Celtic 18/9
Ajax - Milan 1/10
Milan - Barca 22/10
Barca - Milan 6/11
Celtic - Milan 26/11
Milan - Ajax 11/12

st.rams
29-08-2013, 20:29
Med den nye Youth Champions League turnering, får vores Primavera hold da også nok at se til. De to bedste ungdomsakademier i verden skal vi måle os med.

Jeg slår et kvantespring og siger Pippo Inzaghi er Milan træner i 2014/2015.

Rossonero
29-08-2013, 20:47
God start med en hjemme kamp imod Celtic, som forhåbentlig giver 3 point som er en rigtig god start. Har Celtic ikke rekorden i ikke vundne kampe på udebane i CL - mener det er flere år vi snakker om. Men Milan hjemmebane statistik har i utallige år og på tværs af trænere været rigtig dårlig, så vi får sikkert nok at se til bare i første kamp.

Jeg tror ikke det er afgjort inden sidste kamp, så vigtig vi får en hjemmekamp der som bør være imod vores direkte konkurrenter.

AC Milan
29-08-2013, 22:21
;211100']Our games in CL groups:
Milan - Celtic 18/9
Ajax - Milan 1/10
Milan - Barca 22/10
Barca - Milan 6/11
Celtic - Milan 26/11
Milan - Ajax 11/12

Milan - Celtic 18/9 = 3 point

Ajax - Milan 1/10 = 3 point

Milan - Barca 22/10 = 1 point

Barca - Milan 6/11 = 0 point

Celtic - Milan 26/11 = 1 point

Milan - Ajax 11/12 = 3 point

Det er tilsammen 11 point og det burde være nok til at komme videre. Tror Ajax får højst 7 point og det er hvis de vinder begge kampe mod Celtic som slet slet ikke er nemt, mens Celtic højst får 8 point og det er hvis de slår Ajax 2 gange som slet slet ikke er nemt, de er begge meget lige i kvalitet men Ajax er nok lidt bedre mens at Celtic på hjemmebane er en svær kamp for alle hold. Tror det ender sådan her:

Barca 16 point

Milan 11 point

Celtic 5 point

Ajax 1 point

Og for vi en sejr mod Barca tror jeg måske godt vi kan få en 1 plads

M.B
29-08-2013, 22:48
Jeg tror desværre kun vi får 9 point, jeg kan ikke se os tage en sejer ude og Ajax. Som vi spiller lige pt får vi store problemer... Jeg synes stadig ikke vi har fået spillede til at hænge ordenlig sammen endnu i en hel kamp. Vi kan meget nemt ende helt i bunden i denne gruppe... Også frygter jeg endnu en røvfuld på udebane med Barca.

Zumbito
29-08-2013, 23:10
AC Milan @ Hvis du bytter om på Ajax og Celtic-pointene, så er jeg ret enig med dig. I min verden er Ajax bedre end et meget svingende Celtic, men andenpladsen i den her gruppe er bestemt kravet.

AC Milan
29-08-2013, 23:40
AC Milan @ Hvis du bytter om på Ajax og Celtic-pointene, så er jeg ret enig med dig. I min verden er Ajax bedre end et meget svingende Celtic, men andenpladsen i den her gruppe er bestemt kravet.

Tror bare Ajax passer perfekt til Celtic med deres ultra defensive spil og hurtige kontraspil. Det gjorde ondt på Barcelona sidste år, og mister Ajax Eriksen har de ikke så meget og gøre godt med rent spillermæssigt og deres forsvar er også ret ringe nu når de også mister Alderweinen eller hvad han hedder. Tror Ajax får det meget svært i denne her gruppe.

R80
30-08-2013, 00:28
Mit bud

Barca: 14
Milan: 9
Ajax: 5
Celtic: 3

Barca vinder alle undtagen ude mod os og Celtic de bliver x
Milan vinder de to hjemmekampe mod Celtic og Ajax. Spiller x med dem ude. Barca får vi også et x mod hjemme og så taber vi ude.
Ajax: Vinder mod Celtic hjemme. Får x mod os hjemme og Celtic ude. Taber begge mod Barca.
Celtic: Spiller x i hjemmekampene, men mangler den skotske energi ude.

Milan[Nikolai]
30-08-2013, 00:45
Derk Boerrigter fra Ajax, Virgil van Dijk og Amido Baldé er det eneste Celtic har hentet ind denne sommer.

De har mistet Gary Hooper og Victor Wanyama bland andet, så vil da nok kalde dem svækket i forhold til sidste år.

M.B
30-08-2013, 08:43
Vi skal ikke glemme Ajax også har Bojan... På en god dag skal han bestemt også tages seriøst.

Fogh
30-08-2013, 09:06
Vi skal ikke glemme Ajax også har Bojan... På en god dag skal han bestemt også tages seriøst.

Hvilket måske er hver 10. kamp :)

M.B
30-08-2013, 10:05
Hvilket måske er hver 10. kamp :)

Stilen i Ajex passer godt til ham, hans teknik og øje for den dybe aflevering kan man altså ikke tage fra ham. Dumt at undervurdere ham, det kan give os store problemer.

M.B
30-08-2013, 10:31
Barça's SD: "It really is absurd that we have to face Milan for the 4th year in a row.

Barça’s SD: "Sooner or later, UEFA have to make a rule that prevent teams from facing each other so many years in a row."

Det er ikke kun os som synes det her er langt ude.

Halling
30-08-2013, 17:36
Hold da helt op en protest aktion fra Legia Warszawas ultras mod UEFA!!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/article2081777.ece

Milan[Nikolai]
03-09-2013, 14:14
Men vi må vel næsten være sikre på at få vist 4 CL kampe i TV, nu når vi er i gruppe med danskerne i Ajax og Barca. Medmindre vi skal spille samme dag som FCK, så kan det måske godt komme til at knibe.

Alfred Edwards
03-09-2013, 14:26
Vi spiller vidst nok modsat af FCK

Milan[Nikolai]
03-09-2013, 15:06
Vi spiller vidst nok modsat af FCK

Stærkt, så kan vi nok godt sætte næsen op efter 4 Milan kampe, på 3+ eller 3Sport1.

prince-boateng
03-09-2013, 17:32
Tvivler lidt på kampene mod Ajax, men man har vel lov at håbe.

T.Silva
03-09-2013, 17:58
Milan Champions League squad: Abbiati, Amelia, Coppola; Abate, Bonera, Constant, De Sciglio, Mexes, Silvestre, Zaccardo, Zapata; Birsa, Cristante, de Jong, Emanuelson, Montolivo, Muntari, Nocerino, Poli; Balotelli, El Shaarawy, Kakà, Matri, Pazzini, Robinho
Wtf allegri din klovn ???! Hvordan kan du udtage Pazzini istedet for Niang når Pazzini er langtids skadet ! Hvis han ik er langtids skadet hvad fuck skulle vi med Matri !!!

Milan[Nikolai]
03-09-2013, 17:58
Tvivler lidt på kampene mod Ajax, men man har vel lov at håbe.

Nu var de godt nok i dødsgruppen sidste sæson, men mindes da, at de fleste af deres kampe blev vist på det daværende tv2sport, hvis det ikke var hovedkampen på 3+. Og mindes at tendens har været den samme de seneste år, da de plejer at være ret glade for at vise danskerne i aktion. Kan i hvert fald huske, at vi har brokket os over, at de har fravalgt vores kamp, for at vi vise en Ajaxkamp med en masse danskere. Har ikke lige fået undersøgt om det passer, men mindes det i hvert fald sådan.

Milan[Nikolai]
03-09-2013, 18:00
Milan Champions League squad: Abbiati, Amelia, Coppola; Abate, Bonera, Constant, De Sciglio, Mexes, Silvestre, Zaccardo, Zapata; Birsa, Cristante, de Jong, Emanuelson, Montolivo, Muntari, Nocerino, Poli; Balotelli, El Shaarawy, Kakà, Matri, Pazzini, Robinho
Wtf allegri din klovn ???! Hvordan kan du udtage Pazzini istedet for Niang når Pazzini er langtids skadet ! Hvis han ik er langtids skadet hvad fuck skulle vi med Matri !!!

For ikke at sige Birsa, han er godt nok fløj, men han må vel næsten være udtaget som back up til den offensive midt. Ellers giver det ikke meget mening, for hvis han er udset som back up på højre kanten, så kan Niang da bidrage med ligeså meget.

Fogh
03-09-2013, 18:15
Er Pazzini ikke tilbage i november?

Niang skulle være blevet lejet ud.

http://www.football-italia.net/39112/milan-surprises-champions-list

Mærkeligt Saponara ikke er med.

Milan[Nikolai]
03-09-2013, 18:53
Er Pazzini ikke tilbage i november?

Niang skulle være blevet lejet ud.

http://www.football-italia.net/39112/milan-surprises-champions-list

Mærkeligt Saponara ikke er med.

Niang skulle klart have været på lån, især når det viser sig, at han nok ikke er tiltænkt den store rolle. Man har vel nok grundet Saponaras skade og manglede erfaring valgt en anden fremfor ham.

Halling
03-09-2013, 19:11
Saponara forstår jeg heller ikke. Men Niang er ikke bedre end en skadet Pazzini (overdrevet selvfølgelig) men han er bare slet ikke god nok til det niveau.

JMark
03-09-2013, 20:15
http://www.football-italia.net/39122/milan-apologise-uefa-error

Kakà***
03-09-2013, 20:17
Det er en smule uprofessionelt.. :/

Men fair nok, det mennesker, de begår fejl.

Nu bliver det spændende om vi får lov, at tilføje b-listen. Ellers er Niang ude.

03-09-2013, 20:47
Selvfølgelig er det menneskeligt at fejle, men det må sgu ikke ske på det her niveau. Vi fremstår jo som en klub, som er med for første gang. Skidt! Heldigvis ville Niang næppe have gjort den store forskel... Må man håbe :)

st.rams
03-09-2013, 21:45
Selvfølgelig er det menneskeligt at fejle, men det må sgu ikke ske på det her niveau. Vi fremstår jo som en klub, som er med for første gang. Skidt! Heldigvis ville Niang næppe have gjort den store forskel... Må man håbe :)

Det er sku amatør agtigt. Hold op hvor er det dod hjernedødt altså!

Må bare ikke ske på det her niveau.

Forza-Diavolo
03-09-2013, 23:21
Galliani er bare blivet for gammel til at kunne tænke klart, hvilket man også så med Matri handlen.

Milan[Nikolai]
04-09-2013, 02:09
Galliani er bare blivet for gammel til at kunne tænke klart, hvilket man også så med Matri handlen.

Det er Umberto Gandini der har lavet fejlen med listen, han har også beklaget det og undskyldt overfor alle parter og fans.

Han siger ligeledes at grunden til, at Saponara ikke er udtaget er: "simply he is too behind with his fitness, it takes time"

Filippo-Inzaghi
04-09-2013, 08:10
Professionelt håndteret ellers.

Kakà***
04-09-2013, 09:56
Det skidt, det ved alle, og ikke mindst Umberto Gandini. Det må ikke ske på dette niveau, men det gør det altså fordi det mennesker der skal udføre arbejdet. Ærgeligt, men intet at gøre ved det nu.

Med den pulje vi er kommet i, kunne man håbe på sensationen, og tag en 1. plads, dog er en 2. plads i gruppen nok mest sandsynlige, og også tilfredsstillende.

vvxzubeerhansenxx
04-09-2013, 10:18
Det skidt, det ved alle, og ikke mindst Umberto Gandini. Det må ikke ske på dette niveau, men det gør det altså fordi det mennesker der skal udføre arbejdet. Ærgeligt, men intet at gøre ved det nu.

Med den pulje vi er kommet i, kunne man håbe på sensationen, og tag en 1. plads, dog er en 2. plads i gruppen nok mest sandsynlige, og også tilfredsstillende.

Vi skal tag den anden plads!
- Synes Ajax har mistet meget i og med de har mistet Eriksen, men skal selvfølgelig ikke undervurderes! - Celtic frygter jeg for på udebane! - men skal nok hentes en sejr alligevel!

Man kan håbe at hullerne i Barcalona's forsvar, kan blive udnyttet af Balotelli denne gang, i og med et bedre sammenspillet Milan, så glæder jeg mig til at se kampene!

st.rams
05-09-2013, 11:52
Vi skal tag den anden plads!
- Synes Ajax har mistet meget i og med de har mistet Eriksen, men skal selvfølgelig ikke undervurderes! - Celtic frygter jeg for på udebane! - men skal nok hentes en sejr alligevel!

Man kan håbe at hullerne i Barcalona's forsvar, kan blive udnyttet af Balotelli denne gang, i og med et bedre sammenspillet Milan, så glæder jeg mig til at se kampene!

Kaka har jo før været afgørende mod de skotter. Lad ham endelig gøre det igen :)

M.B
05-09-2013, 19:27
Milan sold 15.000 season tickets for the Champions League today alone. 20.000 in total.

Galliani: "Selling 15.000 season tickets for the CL in one day is amazing. Many of Kakà's orphans have definitely come back home."

Det er nu heller ikke helt dumt på bare en dag, lad os håbe at endnu flere kommer. Jeg forventer fuldt hus når vi møder Celtic på hjemmebane i Kaka's "debut", jeg tror og håber det bliver en fantastisk kolisse.

Filippo-Inzaghi
05-09-2013, 20:25
Milan sold 15.000 season tickets for the Champions League today alone. 20.000 in total.

Galliani: "Selling 15.000 season tickets for the CL in one day is amazing. Many of Kakà's orphans have definitely come back home."

Det er nu heller ikke helt dumt på bare en dag, lad os håbe at endnu flere kommer. Jeg forventer fuldt hus når vi møder Celtic på hjemmebane i Kaka's "debut", jeg tror og håber det bliver en fantastisk kolisse.

Hold da op - så kan det måske være at det rent faktisk betyder noget alligevel. Er noget overrasket over det her.

T.Silva
05-09-2013, 20:50
nogen der har tallene fra sidste år og fra denne år. ang. salg af sæson kort i CL og liga :)

Dirchkemand
05-09-2013, 21:48
jeg ville købe billet til Milan - Barca. Der skal jeg op og give 1500 kr for at få plads. OG DER ER IKKE MANGE PLADSER TILBAGE! tror der er 100 billeter til den pris. og det er oppe i højre hjørne.

M.B
05-09-2013, 22:44
Vi kommer til at tjene rigtig godt, på vores hjemmekampe i CL denne sæson.

Vi har Celtic hjemme i først kamp, som også er Kaka's først kamp på San Siro siden hans hjemkomst. Så der er nok også udsolgt til den kamp. Så har vi Barca kampen hjemme.. Som helt sikkert vil være udsolgt. Ajax kampen skal nok også give godt.

Costacurta
06-09-2013, 08:16
Sidste år solgte vi 18.483 cl-sæsonkort. Men i de to foregående år solgte vi over 50.000. Så der er ret så langt hvis man skal nå de såkaldte Kaka-orphans.

I ligaen solgte vi ca. 25.000.

M.B
06-09-2013, 09:23
Sidste år solgte vi 18.483 cl-sæsonkort. Men i de to foregående år solgte vi over 50.000. Så der er ret så langt hvis man skal nå de såkaldte Kaka-orphans.

I ligaen solgte vi ca. 25.000.

Var de 18 tusind sidste år, også solgt på bare en dag?

Costacurta
06-09-2013, 09:28
Var de 18 tusind sidste år, også solgt på bare en dag?

Nej de blev solgt over en længere periode for der vidste vi også at vi var kvalificerede. I år giver det sig selv at de bliver solgt hurtigere og flere. Billetsalgtet køre nemlig kun over 10 dage så derfor vil der bliver solgt flere på kort tid. Men derudover har vi fået en meget tilskuervenlig gruppe i forhold til sidste år. Så vi bør mindst sælge 30.000 CL-sæsonkort.

M.B
06-09-2013, 11:02
Nej de blev solgt over en længere periode for der vidste vi også at vi var kvalificerede. I år giver det sig selv at de bliver solgt hurtigere og flere. Billetsalgtet køre nemlig kun over 10 dage så derfor vil der bliver solgt flere på kort tid. Men derudover har vi fået en meget tilskuervenlig gruppe i forhold til sidste år. Så vi bør mindst sælge 30.000 CL-sæsonkort.

Det ville nu være dejligt med noget fremgange på den front, det er simpelhen pinligt med så lidt folk på stadion.

Filippo-Inzaghi
06-09-2013, 11:17

Hvad menes der med tilskuervenlig gruppe?

Costacurta
06-09-2013, 11:38
Hvad menes der med tilskuervenlig gruppe?

At modstanderne er Barca, Ajax og Celtic.

Alle tre hold er der flere der vil se end sidste års gruppe: Zenit, Anderlecht og Malaga.

Filippo-Inzaghi
06-09-2013, 14:41
At modstanderne er Barca, Ajax og Celtic.

Alle tre hold er der flere der vil se end sidste års gruppe: Zenit, Anderlecht og Malaga.

Selvfølgelig. Jeg var lige væk et øjeblik :)

prince-boateng
10-09-2013, 09:22
Vores første kamp bliver sgu vist på Tv3 Sport1! Her er programmet:

Tirsdag den 17/9:

TV3+: F.C. København-Juventus
TV3 SPORT 1: Galatasaray-Real Madrid
TV3 SPORT 2: Manchester United-Bayer 04 Leverkusen

Onsdag den 18/9:

TV3+: Barcelona-Ajax
TV3 SPORT 1: AC Milan-Celtic

Milan[Nikolai]
10-09-2013, 12:22
Hold da op, og det er endda Celtic kampen de viser.

AC Milan
10-09-2013, 13:22
Fantastisk, og der er også en god chance for at vi for vist kampen mod Ajax da de har nogle danskere

AC Milan
17-09-2013, 22:32
Og jeg er for en glad for at vi ikke hentede Ogbonna han har spillet virkelig dårligt mod FCK

M.B
17-09-2013, 22:37
Flot kamp af FCK her til aften. Vildt og se de genpressee bedre end os, og til tider spiller bolden bedre rundt end vi gør pt.

Der ud over håber jeg for Juve at deres defensiv er klar.. Til de møder Real... For de er da godt nok startet som lyn og torden, kæft de ser skræmmendene ud.

lassefc
17-09-2013, 22:41
Kom til at tænke på, dem der har fornøjelsen af at afholde CHL finalen, vil de også få billetindtægterne?

Fogh
17-09-2013, 22:41
Juve burde have vundet den kamp med 7-1, men Wiland stod fantastisk, og så var Juve bare ikke klar fra start.

AC Milan
17-09-2013, 22:46
Netop kampe som denne her der gør at vi de seneste år er røget længere og længere ned i Uefa Coefficient listen

Forza-Diavolo
17-09-2013, 22:52
Juve burde have vundet den kamp med 7-1, men Wiland stod fantastisk, og så var Juve bare ikke klar fra start.
Slap nu af med alt det Wiland ros. De afslutninger juve havde sad inde på kroppen af ham. Han var slet ikke ude og flyve. Hvis ikke han kunne tage de skud der kom, burde han ikke spille Champions League.

AC Milan
17-09-2013, 22:57
Slap nu af med alt det Wiland ros. De afslutninger juve havde sad inde på kroppen af ham. Han var slet ikke ude og flyve. Hvis ikke han kunne tage de skud der kom, burde han ikke spille Champions League.

Man behøver ikke lave den ene drømmeredning oppe i krydset efter den anden for at stå en god kamp. Han var en sikker sidste skanse og reddede sit hold flere gange, og den redning han laver på Pogba og hjørnesparket efter er rigtige gode redninger.

Forza-Diavolo
17-09-2013, 23:02
Man behøver ikke lave den ene drømmeredning oppe i krydset efter den anden for at stå en god kamp. Han var en sikker sidste skanse og reddede sit hold flere gange, og den redning han laver på Pogba og hjørnesparket efter er rigtige gode redninger.

Jeg kan godt se det er pisse flot Han kan tage alle de bolde der sider midt på ham :-) men igen, hvis han ikke kunne lavere de redninger burde han heller ikke spille CL

AC Milan
17-09-2013, 23:03
Jeg kan godt se det er pisse flot Han kan tage alle de bolde der sider midt på ham :-) men igen, hvis han ikke kunne lavere de redninger burde han heller ikke spille CL

Synes du burde kigge kampen igen hvis du synes han ikke spillede en god kamp.

Forza-Diavolo
17-09-2013, 23:05
Synes du burde kigge kampen igen hvis du synes han ikke spillede en god kamp.
Han spillede en godkendt kamp. Der er bare ingen grund til at rose ham til skyerne.

AC Milan
17-09-2013, 23:08
Han spillede en godkendt kamp. Der er bare ingen grund til at rose ham til skyerne.

Godt nok meget der skal til for at en målmand skal spille en god kamp så. Det er jo ikke for sjov alle folk roser ham. Jeg er enig i at han havde nogle redninger som han skulle tage, men han havde i hvertfald også nogle redninger som ikke enver havde reddet. Men nok om det vi bliver vist ikke enig :)

lassefc
02-10-2013, 18:45
Honda har lige scoret til 2-1 mod Plzen.

AC Milan
02-10-2013, 22:15
Ser City-Bayern og hold nu kæft det Bayern hold er utrolig godt. Er vi så heldige at komme videre og møder vi dem synes jeg bare vi burde give dem 2 skriverbords sejre og lade være med at møde op, fordi de er latterligt gode. De har mixet tiki-taka stilen med den utrolig direkte og dominerende stil som de havde hvor de jo moser modstanderen.

M.B
02-10-2013, 22:20
Ser City-Bayern og hold nu kæft det Bayern hold er utrolig godt. Er vi så heldige at komme videre og møder vi dem synes jeg bare vi burde give dem 2 skriverbords sejre og lade være med at møde op, fordi de er latterligt gode. De har mixet tiki-taka stilen med den utrolig direkte og dominerende stil som de havde hvor de jo moser modstanderen.

Det er sindsygt stærkt det her Bayern hold, jeg kan virkelig ikke se hvem der skal slå dem i år? Slet ikke som de spiller for tiden. Jeg ved godt City ikke spiller godt i aften, men alligevel.

M.B
02-10-2013, 22:21
Juventus er iøvrigt i store problemer... Bagud 1-0 hjemme.

AC Milan
02-10-2013, 22:24
Vidal må være en af de bedste straffesparkstager i verden, han skyder utrolig ydeligt og højt og derfor er den eneste måde han kan brænde på ved at skyde over fordi 100 ud af 100 gange tager målmanden ikke et spark så højt oppe i målet.

AC Milan
02-10-2013, 22:32
Sådan Quag, dejligt med nogle point til coeficient.

Så scorer Gala det er helt vildt haha, men utrolig opdækning af Juve en høj bold Drogba snitter videre også er der mål. Rigtig skidt

M.B
02-10-2013, 22:35
Sådan Quag, dejligt med nogle point til coeficient.

Så scorer Gala det er helt vildt haha, men utrolig opdækning af Juve en høj bold Drogba snitter videre også er der mål. Rigtig skidt

Positive Juves forsvar ser usikkert ud, så kan vi måske få 1 point med hjem i weekenden. Men når det kommer til coeficient point er det noget skidt.

AC Milan
02-10-2013, 22:39
Ja Juves forsvar er til at tale med hvis de spiller som idag, men det er lidt sørgeligt at Balotelli ikke er med.

Milan[Nikolai]
02-10-2013, 23:37
Conte on Lichtsteiner & Vucinic "They have muscular injuries, we hope they can recover during the [International] break."

Må vel betyde, at de ikke er med mod os. Især godt at Lichsteiner ikke er, en af verdens bedste backs.