PDA

Se fuld version : Serie A: Milan-Livorno

Jibril
18-04-2014, 10:03
Så er det i morgen kl. 15 vi spiller mod Livorno. Vi SKAL have 3points ud af denne kamp, da der er stor chance for at Inter, Parma, Atalanta og Lazio laver pointtab. Det skal vi simpelthen udnytte. Canal 8 viser ikke kampen.

Nyheder om truppen. De Sciglio meldes klar til i morgen, men desværre ikke Honda. Så vi kan forvente samme opstilling som mod Catania, dog med 1 ændring eller max 2.
http://www.rossoneriblog.com/2014/04/17/de-sciglio-trains-with-the-group-hondas-condition-improves/

FORZA MILAN!!!

M.B
18-04-2014, 17:47
Endnu en kamp som skal vindes, hvis vi forsat vil noget denne sæson. Vi kan kun bruge en sejer alt andet er ligemeget, jeg håber dog Seedorf får arbejdet lidt med indstillinge til den her kamp, det har ikke været godt nok de sidste par kampe. Til vores held har resultaterne været der, hvilket også er det vigtigste lige nu.

Jeg håber Kaka får en pause, han ligner en mand som har brug for det, han skulle hellere til at lade op.. Så han er på 100% når vi møder Inter og Roma. Vi skal altså kunne vinde den her kamp uden ham.

Jibril
18-04-2014, 18:51
Seedorfs "presser"

http://www.acmilan.com/en/news/show/152195

De Sciglio & Muntari er udtaget til truppen

http://www.acmilan.com/en/news/show/152200

R80
18-04-2014, 19:39
Seedorfs "presser"

http://www.acmilan.com/en/news/show/152195

De Sciglio & Muntari er udtaget til truppen

http://www.acmilan.com/en/news/show/152200

"Birsa and Poli could start tommorow"

Tror i der menes at de kan starte samtidig eller at det er de to der kæmper om pladsen på højrekanten? Håber godt nok ikke de begge starter, da Kaká er sikker starter og dermed vil det betyde at Taarabt eller Monty ryger ud hvilket vil gøre opgaven væsentlig svære IMO.

Alle trænere har deres foretrukne, men jeg er virkelig bitter over at Saponara ikke er foran Birsa, men Sapo greb ikke de få chancer han fik under Seedorf til at starte med, så vel egentlig fair nok.

Jibril
18-04-2014, 21:44
"Birsa and Poli could start tommorow"

Tror i der menes at de kan starte samtidig eller at det er de to der kæmper om pladsen på højrekanten? Håber godt nok ikke de begge starter, da Kaká er sikker starter og dermed vil det betyde at Taarabt eller Monty ryger ud hvilket vil gøre opgaven væsentlig svære IMO.

Alle trænere har deres foretrukne, men jeg er virkelig bitter over at Saponara ikke er foran Birsa, men Sapo greb ikke de få chancer han fik under Seedorf til at starte med, så vel egentlig fair nok.

Tror ikke han starter med dem begge. Og tror os at hvis han vælger nogen til at starte af de 2, så er det Poli... Håber dog som en del herinde, at han vælger at hvile Kaka så han er klar mod Roma og Inter

stephaNNNo
18-04-2014, 22:15
Birsa er ikke udtaget til kampen.

R80
18-04-2014, 22:17
Birsa er ikke udtaget til kampen.

Haha det kan jeg da godt se du har ret i.

Men hvad i helvede tænker Seedorf så på under pressemødet? Mon han har forvekslet ham med Binho :-)

oonicolai
18-04-2014, 22:38
Haha det kan jeg da godt se du har ret i.

Men hvad i helvede tænker Seedorf så på under pressemødet? Mon han har forvekslet ham med Binho :-)

Birsa udgik med en skade efter dagens træning.

Derfor er han ikke med i truppen alligevel. :-)

Pirlo21
19-04-2014, 11:53
http://www.rossoneriblog.com/2014/04/19/milan-livorno-probable-formations/

Fornuftig opstilling, dog ville jeg foretrække urby på venstre back, abate skal selvfølgelig starte. Bonera må ikke være andet end backup, med de spillere vi har til rådighed. Mexes og rami er selvskrevet i center forsvaret, monty og de jong er selvskrevet på midten og balotelli og seedorfs darling Kaka er også selvskrevet i angrebet. Håber på en klar sejr og lad os så håbe at Parma og Inter deler i dag... Heller hente ind på 2 hold istedet kun for et! Kom så Milan

Xainz
19-04-2014, 11:56
http://www.rossoneriblog.com/2014/04/19/milan-livorno-probable-formations/

Fornuftig opstilling, dog ville jeg foretrække urby på venstre back, abate skal selvfølgelig starte. Bonera må ikke være andet end backup, med de spillere vi har til rådighed. Mexes og rami er selvskrevet i center forsvaret, monty og de jong er selvskrevet på midten og balotelli og seedorfs darling Kaka er også selvskrevet i angrebet. Håber på en klar sejr og lad os så håbe at Parma og Inter deler i dag... Heller hente ind på 2 hold istedet kun for et! Kom så Milan

Enig Fin opstilling idag, hvis den passer. Om venstre back er Urby eller constant er ligegyldigt, da det er at vælge mellem pest og kolera.
Ser frem til at se Binho fra start igen. Havde håbet Poli ville have spillet Kaka´s plads idag, men alt i alt fin opstilling.

Pirlo21
19-04-2014, 12:04
Ja syntes også det er fornuftigt, at Robinho får chancen idag... Poli skal ligge på Kakas plads eller længere nede på banen, han er ikke kant. Urby vil jeg nu til enhver tid foretrække fremfor constant!

R80
19-04-2014, 14:25
http://www.football-italia.net/48057/line-ups-milan-livorno

Offensivt hold idag med store individuelle kvaliteter. Tydeligt man vil være sikker på at at kunne åbne forsvaret.

Jeg frygter dog hvordan det kommer til at gå den anden vej, de seneste kampe har vi levet på en fornuftig balance og stærke præstationer bagfra. Robinho, Kaká, Taarabt og Balo er alle spillere der ikke løber mange meter i det defensive.
Abate er tilbage på sin højre back, og det bliver også spændende at se hvordan han gør det. Jeg synes Bonera har gjort det upåklageligt på det seneste.
Men det er jo altid spænende med en offensiv opstilling, så lad os håbe det giver pote og vi vinder 3-1.

Kan desværre ikke se kampen idag så i andre må have en god kamp, mens jeg må følge den på livescore. :-)

Pirlo21
19-04-2014, 14:56
Link?......

AcRossoneri
19-04-2014, 15:06
http://www.sportlemon.tv/20140419/vv53526aaa858015.49209666-801296.html

st.rams
19-04-2014, 15:11
Rigtig god mulighed til Kaka fra Robinho, desværre blokeret.

st.rams
19-04-2014, 15:12
Og så Taarabt med et flot landskud lige over mål!

st.rams
19-04-2014, 15:13
Fornuftig start, i fuld kontrol pt. og Robinho ligner en der får rigtig meget plads i dag.

st.rams
19-04-2014, 15:14
Rami på overliggeren!! damn.......

AcRossoneri
19-04-2014, 15:14
RAMI på overlæggeren, efter et rigtigt godt frispark af Montolivo. Vi spiller som de sidste kampe, ikke særligt inspirerende.

AcRossoneri
19-04-2014, 15:15
Han er altså virkeligt et dejligt våben på dødboldene, alt andet end en signing vil fuldstændigt være hjernedødt.

Sig-Mund
19-04-2014, 15:34
Der var vi heldige

JMark
19-04-2014, 15:35
Livorno kan med rette godt føle sig snydt for mindst ét straffespark, måske endda to.

Sig-Mund
19-04-2014, 15:36
Livorno kan med rette godt føle sig snydt for mindst ét straffespark, måske endda to.

Som jeg ser det, så reder klart uden for feltet

JMark
19-04-2014, 15:38
Som jeg ser det, så reder klart uden for feltet

Mener også Abate er uhyggelig heldig, men De Jongs glidende før var klokkeklart straffe imo.

Sig-Mund
19-04-2014, 15:43
Baaaaaaaaloooooooooooooooooooo

JMark
19-04-2014, 15:43
Goooooool Balo!!!

Xainz
19-04-2014, 15:44
Grande Marioo !!!

AcRossoneri
Han har ikke spillet prangende, men hvor var det vigtigt! 1-0 Balotelli!

Sig-Mund
Og utroligt nok, så var det Constant der lavede et stykke fornuftigt forarbejde

R80
BALO!!!!!!

Og hvad sker der for Constant slår et godt indlæg! :D

Aske K
19-04-2014, 15:49
jeg mener nu ikke at de jongs tackling bør give straffespark - livornospilleren er allerede gledet og har spillet bolden ud i ingenting da han bliver ramt. den kunne sikkert godt dømmes ifølge "loven", men det havde været tyndt. måske constants bedste kamp for milan; det meste lykkes for ham defensivt, og han laver nogle fine indlæg

Dirchkemand
19-04-2014, 15:52
Godt vi fik scorede, Kaka ser dog rimlig træt ud efterhånden, han burde havde fået en pause i dagens kamp IMO.

NNoer
19-04-2014, 15:54
Constant og Mexes har været fremragende IMO. Constants bedste kamp for Milan. Robinho har også vist gode takter, mens Kaka og Montolivo har været under standard.

AcRossoneri
19-04-2014, 15:55
Kan slet ikke se meningen ved at lade Kaka starte inde konstant, giv nu Saponara chancen. Synes også Taarabt igen og igen skuffer, håber ikk vi signer ham.

Aske K
19-04-2014, 15:58
Kan slet ikke se meningen ved at lade Kaka starte inde konstant, giv nu Saponara chancen. Synes også Taarabt igen og igen skuffer, håber ikk vi signer ham.

enig og enig. tydeligt at kaka trænger til en pause, og det havde været mest passende idag. taarabt giver noget energi, men han vil alt for meget selv - det er som om at alt det han ikke selv skaber, det ødelægger han

st.rams
19-04-2014, 16:01
Muntari ninjaturtle, hvad laver manden???? :)

Sig-Mund
19-04-2014, 16:03
OT:

Parma har netop fået rødt kort i deres kamp mod Inter

Og så kom Inter desværre på 0-1

st.rams
19-04-2014, 16:05
Inter foran mod Parma. Hvilket vil sige vi nu er oppe på europa pladsen delt med Parma.

Sig-Mund
19-04-2014, 16:09
Taraaaaaaaaabt! HVor er det vigtigt!

JMark
19-04-2014, 16:10
Gooooooooool Taraaabt!!!

anders-pato
19-04-2014, 16:10
Gool taraabt!!

st.rams
19-04-2014, 16:13
Kampen om 6. pladsen:

Næste uge:

Roma - Milan
Cagliari - Parma
Livorno - Lazio

Runde 36:

Milan - Inter
Lazio - Verona
Parma - Sampdoria

Runde 37:

Atalanta - Milan
Inter - Lazio
Torino - Parma

Runde 38:

Milan - Sassuolo
Lazio - Bologna
Parma - Livorno

Man må bare sige at Lazio nok har det nemmeste program tilbage, og umiddelbart er svag favorit til at tage 6. pladsen.

Vi skal gerne hive et point hjem i Rom, og så vinde de sidste 3.

st.rams
19-04-2014, 16:15
Torino har lige udlignet i mod Lazio... Vigtigt vigtigt!!!

Xainz
19-04-2014, 16:20
Kaka forfanden......

JMark
19-04-2014, 16:21
Synes godt nok ikke Kaka' bidrager med meget offensivt. Han har igennem hele kampen højst været en spilstation.

Xainz
19-04-2014, 16:24
Torino har lige udlignet i mod Lazio... Vigtigt vigtigt!!!

Holdt desværre ikke længe 2-1 nu

st.rams
19-04-2014, 16:24
Pis Lazio på 2-1....

Xainz
19-04-2014, 16:26
SES er blevet skiftet ind for primavera, har får de sidste 35min

AcRossoneri
19-04-2014, 16:28
Kaka har været elendig

Xainz
19-04-2014, 16:28
Riv nu forhelved kaka ud, han er jo elendig

Sig-Mund
19-04-2014, 16:29
Shit hvor er han sløj Kaka. Det kan ikke forsvares, at han starter inde mere, det er efterhånden blevet en fadæse!

st.rams
19-04-2014, 16:30
Torini udligner til 2-2 :)

Xainz
19-04-2014, 16:30
Pis Lazio på 2-1....

og så blev den 2-2 :D

Xainz
19-04-2014, 16:41
Pazzzooooooo!

AcRossoneri
19-04-2014, 16:42
Pazzini!!!!

Sig-Mund
Pazzziiiiiiniiiiiiiii!!!! Lad os nu holde nullet

AcRossoneri
Genialt af Balo!

Sig-Mund
19-04-2014, 16:43
Fantastisk med en flermålssejr her inden vi går ind i den afgørende fase af turneringen

Xainz
19-04-2014, 16:48
Sikke en kamp af Balo :D

anders-pato
19-04-2014, 16:49
fantastisk runde hvis torino holder den!!

st.rams
19-04-2014, 16:51
Torino på 2-3 i overtiden...

anders-pato
19-04-2014, 16:57
Torino!!! Vigtigt!

Xainz
3-3................

st.rams
Lazio udligner til 3-3 i 95 min.!!!! Kanon

Pirlo21
19-04-2014, 16:58
Super med 3 points, dejligt at balotelli stråler... Han er med i alle vores scoringer. Rami og taarabat skal bare signes for næste sæson samt at vi skal beholde vores stjerner og så skal vi huske på at SES og vender tilbage næste sæson! Dejligt med 5 i træk.

Nu gælder det Roma, selvom vi skulle tabe den... Så burde 3 sejre i de sidste 4 kampe være nok til EL...

st.rams
19-04-2014, 17:00
Super med 3 points, dejligt at balotelli stråler... Han er med i alle vores scoringer. Rami og taarabat skal bare signes for næste sæson samt at vi skal beholde vores stjerner og så skal vi huske på at SES og vender tilbage næste sæson! Dejligt med 5 i træk.

Nu gælder det Roma, selvom vi skulle tabe den... Så burde 3 sejre i de sidste 4 kampe være nok til EL...

Det er nu ikke sikkert. Jeg vil meget gerne have det ene point i Rom i hvert fald! Parma skal jo i så fald vi taber, smide point i 2 ud af de sidste 4 kampe , da de er bedre end os indbyrdes.

Pirlo21
19-04-2014, 17:01
Parma får maks uafgjort i næste runde ;)

Rossonero
19-04-2014, 17:08
Fin kamp af Milan, selvom modstanderen selvfølgelig var svag - men samme modstander har vi jo så allerede før i sæsonen smidt point til.

Europa League bliver en yderst tæt affære, men imod slutningen af sæsonen afhænger det også meget af hvad modstanderne har at spille for. Vi kan jo måske håbe på Roma smider point og Juve vinder imorgen, for så er løbet kørt for Roma og har måske ikke den helt samme tænding imod os næste weekend.

Jugodan
19-04-2014, 19:39
Dem der skrev at man ikke håber på man køber Taarabt må da have dårlig smag i munden efter hans scoring? Ha ha.

Manden har spillet 3 gange bedre end Honda. Jeg syntes taraabt skal købes da han bidrager holdet med noget fart og kreativitet. Samt han kan skyde til en bold. Hvad han oppe på nu? 4-5 mål? Køb ham dog. Han er lige kommet til klubben og syntes han er faldet godt ind på så kort tid. Og endda i en krise ramte Milan hold.

Xainz
19-04-2014, 19:49
Dem der skrev at man ikke håber på man køber Taarabt må da have dårlig smag i munden efter hans scoring? Ha ha.

Manden har spillet 3 gange bedre end Honda. Jeg syntes taraabt skal købes da han bidrager holdet med noget fart og kreativitet. Samt han kan skyde til en bold. Hvad han oppe på nu? 4-5 mål? Køb ham dog. Han er lige kommet til klubben og syntes han er faldet godt ind på så kort tid. Og endda i en krise ramte Milan hold.

Muligt han gør det godt, men han spiller på en plads hvor vi er mere end rigeligt dækket ind. Der er stort set ingen penge, så ville da foretrække man købte en venstre back og en central forsvar istedet

st.rams
19-04-2014, 20:00
Muligt han gør det godt, men han spiller på en plads hvor vi er mere end rigeligt dækket ind. Der er stort set ingen penge, så ville da foretrække man købte en venstre back og en central forsvar istedet

30 mio kr. er bare en god pris for Taarabt, for han er en dygtig spiller. Også selvom hans bund niveau måske er lavt, og han ofte vil lidt for meget på egen hånd. Uden ham i offensiven her i 2014, så havde tingene dog formentlig set meget anderledes ud. Han har lavet en del mål efterhånden, og giver vores offensiv en dimension vi har savnet med El Shaarawy ude.

Ser gerne Kaka takker af til sommer kva hans kæmpe løn! Og kan vi så holde på Balo, så synes jeg en offensiv trio bag ham med El Shaarawy, Honda, Taarabt ser ganske farlig ud.

Costacurta
19-04-2014, 20:18
30 mio kr. er bare en god pris for Taarabt, for han er en dygtig spiller. Også selvom hans bund niveau måske er lavt, og han ofte vil lidt for meget på egen hånd. Uden ham i offensiven her i 2014, så havde tingene dog formentlig set meget anderledes ud. Han har lavet en del mål efterhånden, og giver vores offensiv en dimension vi har savnet med El Shaarawy ude.

Ser gerne Kaka takker af til sommer kva hans kæmpe løn! Og kan vi så holde på Balo, så synes jeg en offensiv trio bag ham med El Shaarawy, Honda, Taarabt ser ganske farlig ud.

Det er en rigtig god pris. Men hvis man starter en transferkampagne med at skulle finde op mod 30 mio euro i salg og reducere lønningerne med 15 mio euro er der ikke meget at gøre. Så vil en gratis Taarabt stadig være noget man skal overveje eftersom lønnen ligger på mindst 5 mio euro brutto.

Vi kan håbe Galliani får held til at skille sig af med 8-10 spillere og dermed skabe rum til at hente både Rami og Taarabt. Men medmindre Silvio smider mere end de 50 mio euro i klubben, så skal vi bare først være sikre på at pengene er der.

Xainz
19-04-2014, 20:20

Til de 3 pladser har vi: Binho, Kaka, Honda, Niang, Saponara, SES, Poli, Birsa og til del urby. henter man Taarabt så er det 10 spillere, det kan på ingen måde forsvares. Det er ikke ligefrem fordi der er ret mange salgsbare emner i den flok.

Som jeg ser det skal man minimum afsætte 3-4 af de spillere, inden man skal hente nyt. Det naive håb, ville være at komme af med Kaka, Binho, Niang, Urby og Birsa. Men tvivler ret kraftigt på at der ryger mere end 1 eller 2 af dem.

Halling
19-04-2014, 21:45
Hvornår har vores "skrald" kontraktudløb? Her tænker jeg på Noce, Binho, Birsa, Muntari, Constant, osv.

Seba
19-04-2014, 22:21

Fuldstændig enig - Forsvaret bør og skal man ha på plads før man spendere på andre pladser.... Skal vi absolut bruge penge på en spiller der kan dække samme plads som Taarabt, så bør man hæve overlæggeren en tand eller to, og hente en der rent faktisk kan forstærke holdet markant..
Holdet er skrøbeligt nok i forvejen, og selvom vi har hentet en pæn sjat point her den seneste tid, så syntes jeg på ingen måde at vi er overbevisende i vores spil..

Pirlo21
19-04-2014, 23:26
Taarabat og rami skal selvfølgelig hentes. I defensiven sælg evt zapata eller mexes, væk med zaccardo, væk med silvestre, væk med abate hvis de sciglio ikke skal spille venstre back. I offensiven væk med Robinho,væk med Birsa, væk med Sapanaro evt lån, væk med Kaka, overvej niang evt lån.

Der burde være masser plads til de 2 nævnte, hvis klubben bare agere. Umildbart tror jeg at der sker følgende: silvestre fortid, zaccardo fortid, abate sælges, zapata sælges, Robinho sælges til minimalt beløb, Sapanaro udlejes eller sælges, Birsa sælges eller udlejes, niang udlejes eller beholdes og Kaka drager til USA. Altså sådan cirka 8 spillere vi siger farvel til af de nævnte i ovenstående, zapata og abate burde som minimum være 150 mio kr værd til sammen, ryger niang også (hvilket jeg faktisk ikke håber) er der flere penge på vej. Mener bestemt at overstående scenarie er realistisk, dog er jeg i tvivl om hvad Robinho vil være bogført til næste sæson? Men at påstå at vi ikke kan lave plads til rami og tarabat er jo absurdt, hvis prisen på 30 mio kr for taarabat er rigtig så er det bare at slå til nu, rami skal også bare signes!

Van Basten 4-ever
20-04-2014, 00:13
Taarabat og rami skal selvfølgelig hentes. I defensiven sælg evt zapata eller mexes, væk med zaccardo, væk med silvestre, væk med abate hvis de sciglio ikke skal spille venstre back. I offensiven væk med Robinho,væk med Birsa, væk med Sapanaro evt lån, væk med Kaka, overvej niang evt lån.

Der burde være masser plads til de 2 nævnte, hvis klubben bare agere. Umildbart tror jeg at der sker følgende: silvestre fortid, zaccardo fortid, abate sælges, zapata sælges, Robinho sælges til minimalt beløb, Sapanaro udlejes eller sælges, Birsa sælges eller udlejes, niang udlejes eller beholdes og Kaka drager til USA. Altså sådan cirka 8 spillere vi siger farvel til af de nævnte i ovenstående, zapata og abate burde som minimum være 150 mio kr værd til sammen, ryger niang også (hvilket jeg faktisk ikke håber) er der flere penge på vej. Mener bestemt at overstående scenarie er realistisk, dog er jeg i tvivl om hvad Robinho vil være bogført til næste sæson? Men at påstå at vi ikke kan lave plads til rami og tarabat er jo absurdt, hvis prisen på 30 mio kr for taarabat er rigtig så er det bare at slå til nu, rami skal også bare signes!

Jeg er enig i det meste. Jeg synes Niang skal sælges, vi er ikke i en situation hvor vi kan vente to-tre sæsoner på at han bliver klar til at slå igennem, og så har jeg mine tvivl om hans mentale status. Jeg synes så virkelig ikke Kaka skal væk, men her står jeg jo mere og mere alene. Han spillede en god kamp i dag. Mexes og Rami kan potentielt blive et rigtig godt par, men det kræver at Mexes holder nuværende form. At beholde Rami må dog være første prioritet over alt andet. Den første stopper siden Silva, hvor man tænker "ja tak! mere af det!".

R80
20-04-2014, 01:16

Er meget enig. Vil dog gerne tilføje Urby som en spiller jeg tror der er fortid til sommer. Han har kontraktudløb, han er blevet brugt på venstreback men Seedorf har flere gange udtalt vi ikke har en reel venstreback i truppen.
Personligt ville jeg ikke have noget imod han blev, hvis vi ellers havde en form for garanti på Constant blev solgt da jeg mener Urby er bedre. Også selvom Constant spillede godt idag.

Samtidig håber jeg ikke Sapo bliver solgt, medmindre det selvfølgelig åbner op for at beholde en Balotelli eksempelvis. Udlejning kan dog være en god idag, alt afhængig af hvor mange vi offensive kræfter vi kommer til at stå med.

Taarabt til 30 mio. mener jeg ville være hjernedødt at sige nej til. Manden er så meget mere kampafgørende end resten af vores off. midtbaner det er helt vildt. Forstår ikke folk har så travlt med at kalde ham ego, og en show spiller. Faktum er at han scorer mål og laver assist for os, så helt skidt er det da ikke. Rami er en klasse forsvarspiller. Han er oppe i den lidt dyre ende, men jeg håber også at se ham efter sommerferien.

Xainz
20-04-2014, 09:00
Jeg er enig i det meste. Jeg synes Niang skal sælges, vi er ikke i en situation hvor vi kan vente to-tre sæsoner på at han bliver klar til at slå igennem, og så har jeg mine tvivl om hans mentale status. Jeg synes så virkelig ikke Kaka skal væk, men her står jeg jo mere og mere alene. Han spillede en god kamp i dag. Mexes og Rami kan potentielt blive et rigtig godt par, men det kræver at Mexes holder nuværende form. At beholde Rami må dog være første prioritet over alt andet. Den første stopper siden Silva, hvor man tænker "ja tak! mere af det!".

Helt enig i at Niang skal sælges. Men at du mener at Kaka spillede en god kamp, er jeg meget uenig i. Han satte jo ikke en fod rigtig i den kamp, smed flere bolde væk, og ikke mindst bremsede flere lovende angreb. Kaka skal væk.

Seba
20-04-2014, 11:05

Rami er gjort det ganske fint, men Taarabat er ikke løsningen på alle vores problemer.. Nu har manden lavet et par kasser, og straks falder nogen på halen over det, og den nye Ronaldo er født - igen - han er ikke en mester, og har virkelig svært ved at se ham i en CL kamp for os...

Ved at hente en spiller som Taarabat ind, så bruger man en masse penge der kunne ha hjulpet andre steder i truppen, hvor vi bla har et forsvar der sejler rundt - det må være et krav at det er det første man tager hånd om efter sæsonen..
Håber helt klart at man ikke bruger penge på Taarabat - hent istedet noget der forstærkere holdet - fyld har vi sgu nok af i forvejen.

Pirlo21
20-04-2014, 13:50
Rami er gjort det ganske fint, men Taarabat er ikke løsningen på alle vores problemer.. Nu har manden lavet et par kasser, og straks falder nogen på halen over det, og den nye Ronaldo er født - igen - han er ikke en mester, og har virkelig svært ved at se ham i en CL kamp for os...

Ved at hente en spiller som Taarabat ind, så bruger man en masse penge der kunne ha hjulpet andre steder i truppen, hvor vi bla har et forsvar der sejler rundt - det må være et krav at det er det første man tager hånd om efter sæsonen..
Håber helt klart at man ikke bruger penge på Taarabat - hent istedet noget der forstærkere holdet - fyld har vi sgu nok af i forvejen.

Det er så din mening, jeg har en anden og taarabat til 30 mio kr... Siger jeg ja tak til og jeg mener bestemt han har den x faktor som ellers kun balotelli har på vores hold. Dette er min mening og jeg har uddybet den før. Rami kommer også til os hvis vi ønsker ham, længere er den ikke... Igen hvad jeg tror og min mening.

Igen, hvem kalder taarabat en løsning for alles vores problemer, han er i mine øjne bare en super god spiller og det mener jeg bestemt også han har bevist, at du ikke syntes det er helt fair, jeg er så bare ikke enig!

M.B
20-04-2014, 13:56
Det er så din mening, jeg har en anden og taarabat til 30 mio kr... Siger jeg ja tak til og jeg mener bestemt han har den x faktor som ellers kun balotelli har på vores hold. Dette er min mening og jeg har uddybet den før. Rami kommer også til os hvis vi ønsker ham, længere er den ikke... Igen hvad jeg tror og min mening.

Taarabt er ikke dette Milan holds Messias, men derfor mener jeg dog alligevel han skal købes. Resultaterne taler for sig selv. Han score mål og laver assist, hvilke er en alt afgørenden faktor i fodbold sjovt nok.

Costacurta
20-04-2014, 13:57
Alle vil nok gerne beholde Taarabt og Rami i den perfekte verden. Men der er andre faktorer end spillernes kvaliteter der spiller ind.

M.B
20-04-2014, 16:08
Alle vil nok gerne beholde Taarabt og Rami i den perfekte verden. Men der er andre faktorer end spillernes kvaliteter der spiller ind.

Det er ingen nyhed, jeg tror alle vi er klar over at økonomien bestemmer 100% hvordan det her Milan hold ser ud til sommer. Vi kan kun håbe at Galliani er dygtig og heldig nok til at finde nogen som gider betale... Og ikke mindst erhverve vores skrald.

Skulle Galliani være heldig at finde nye klubber til de spillere vi vil af med, er det super. Det kræver dog osse at de selv vil væk fra klubben... Ellers er vi lige vidt. Vi har jo desværre set flere eksempler på at spillere vil blive i klubben til deres kontrakter udløber, da de får en ganske god løn. En løn som de næppe får i andre klubber, da deres kvalitet simpelhen ikke er det værd.