PDA

Se fuld version : Serie A Milan vs Udinese

Pirlo21
28-11-2014, 12:22
Nå gutter, på søndag gælder det Udinese! Vi har ikke vundet i 5 kampe og har hårdt brug for 3 points. Vil faktisk gå så langt at sige, at Super Pippo vil komme under et voldsomt pres hvis vi ikke henter 3 points mod Udinese. Udinese er ikke kendt for at være et godt udebane hold de har spillet 5 ude kampe denne sæson: 1 har de vundet, 1 uafgjort og 3 nederlag. Men vi må endelig ikke undervurdere dem - de slog Lazio på udebane!
Udinese er et godt omstillingshold og minder vel faktisk ret meget om Palermo i spillestil. Håber virkelig at vi kommer ud med 110 i timen og får lukket kampen tidligt, vi SKAL vinde kampen. Glæder mig til kampen og tror på at vi bryder den dårlige stime.

Mener vi burde starte med følgende opstilling:

Lopez

Abate Rami Mexes De Sciglio

Essien Poli

Jack

Honda Menez SES

Hvis De Jong bliver klar skal han selvfølgelig starte. Muntari fortjener at starte på bænke efter en elendig kamp mod Inter. Van Ginkel virker pige sur og ikke til at have hjertet med når han spiller for os! Monty skulle gerne få sæson debut mod Udinese.
Abate håber jeg er klar ellers må Rami spille back igen eller måske skulle Armero få chancen.

Filippo-Inzaghi
28-11-2014, 12:33
524

På nuværende tidspunkt er dette den forventede starter.

Edit: Det blev ret småt åbenbart.

Lopez; Rami, Mexes, Zapata, De Sciglio - Van Ginkel, Essien, Bonaventura - Honda, Menez, SES.
Positivt at Rami får genvalg efter en flot præstation mod Inter. Midtbanen ser dog tynd ud som altid..

Udinese bør og skal nedlægges, hvis Milan vil noget med denne her sæson.

Rossonero
28-11-2014, 12:38
Bliver sku ikke nogen let kamp imod nogle små og hurtige Udinese spillere. De Natale scorer jo næsten altid imod os, hvis ikke i åben spil så ellers på dødbolde.

Vi skal enten til at score flere mål som i starten af sæsonen eller til at lukke af for defensiven. Umiddelbart bør vi have flest kvaliteter til at score flere mål, men ingen er rigtig kommet igang, selvom mulighederne har været der.

Costacurta
30-11-2014, 11:24
På midtbanen er vi overmatchet på kvalitet, da Udinese har bedre spillere der også er mere sammenspillet.

Vores forsvar er lige en tand skarpere på papiret, men igen ser det også her ud til at vi kommer til at stille med en helt ny konstellation. Men Rami, Mexes og Zapata spillede dog sammen mod Inter. Armero får så sin chance eftersom DeSci er skadet. Er dog ikke tryg ved at han og Zapata skal spille samtidigt.

Ellers må vi sige, at angrebet er nogenlunde lige, da Udinese selvfølgelig har den bedste angriber (Di Natale), men vi har så flere spillere der kan være en trussel.

Men jeg har det nu altid sådan mod Udinese, at de står ufatteligt dårligt til os, da de som regel bare løber fra os på deres speed og bedre boldomgang. Og det frygter jeg endnu mere i dag med vores midtbane som i den grad mangler pasningsstærke spillere. Som hold magter vi stadigvæk ikke kunsten at kunne dominere med bolden. Så vi kommer nok til at se en taktik som mod Inter, hvor vi gerne vil have Udinese til at spille og så slå til på kontra. Det er det her holds styrke offensivt.

Men en helt lige kamp mellem to hold på niveau med hinanden. God jeg ikke skal sætte odds for hvad den ender, for det kan blive det hele.

Voss
30-11-2014, 13:35
https://pbs.twimg.com/media/B3q0bFNCcAADKpR.png

Amero på venstreback, og en forholdsvis offensiv Bonaventura foran. Det kan godt komme til at gøre ondt.

Er i øvrigt ikke tilhænger af Menez som den falske 9'er. En skam vi ikke forsætter med 4-2-3-1 som vi så mod Inter.

seedorf_2508
30-11-2014, 13:50
Kan det virkelig passe, at kampen for en sjælden gangs skyld ikke bliver vist på dansk tv?

Dirchkemand
30-11-2014, 14:07
Kan det virkelig passe, at kampen for en sjælden gangs skyld ikke bliver vist på dansk tv?

Det sker altså oftere og oftere. Ved ikke om det var ironisk det du skrev =) men jeg synes det er for dårligt, at vi ikke får vist vores kampe nået oftere. De vil heller have 2 timers optakt til dansk fodbold, end at vise en ekstra kamp.

Costacurta
30-11-2014, 14:16
MILAN: Diego Lopez; Rami, Bonera, Mexes, Armero; Van Ginkel, Essien, Bonaventura; Honda, Menez, El Shaarawy.

Subs: Abbiati, Agazzi, Albertazzi, Zapata, Zaccardo, Montolivo, Poli, Saponara, Torres, Niang, Pazzini. Coach: Filippo Inzaghi

UDINESE: Karnezis; Piris, Heurtaux, Danilo, Domizzi; Badu, Allan, Guilherme; Thereau, Kone; Di Natale.

Subs: Brkic, Scuffet, Pasquale, Bubnjic, Belmonte, Wague, Widmer, Hallberg, Pinzi, Bruno Fernandes, Lucas Evangelista, Zapata, Geijo. Coach: Andrea Stramaccioni

Zapata sat af til fordel for Bonera. Mon ikke det kommer sig af Zapatas kritik af Pippo. Og så det faktum, at Zapata heller ikke har overbevist på nogen måde i år. Mål på indkasserede mål har han været skyld i flest denne sæson.

R80
30-11-2014, 14:18
ER godt nok spændt på at se Armero. Med de alternativer der har været foretrukket over ham, skulle man jo tro at han vil koste 2-3 mål hver kamp.
Håber virkelig han griber chancen.

Midtbanen kan jeg godt lide. Van Ginkel har jeg selv længe været fortaler for, Essien synes jeg var bedre end Muntari mod Inter og Bonaventura er også mere offensivt anlagt. Generelt er det en teknisk stærk midtbane, og Bonaventura giver også mulighed for at ændre taktik under kampen, da han kan spille Trequarista.

Ærgeligt kampen ikke bliver vist på TV.

R80
30-11-2014, 14:23
MILAN: Diego Lopez; Rami, Bonera, Mexes, Armero; Van Ginkel, Essien, Bonaventura; Honda, Menez, El Shaarawy.

Subs: Abbiati, Agazzi, Albertazzi, Zapata, Zaccardo, Montolivo, Poli, Saponara, Torres, Niang, Pazzini. Coach: Filippo Inzaghi

UDINESE: Karnezis; Piris, Heurtaux, Danilo, Domizzi; Badu, Allan, Guilherme; Thereau, Kone; Di Natale.

Subs: Brkic, Scuffet, Pasquale, Bubnjic, Belmonte, Wague, Widmer, Hallberg, Pinzi, Bruno Fernandes, Lucas Evangelista, Zapata, Geijo. Coach: Andrea Stramaccioni

Zapata sat af til fordel for Bonera. Mon ikke det kommer sig af Zapatas kritik af Pippo. Og så det faktum, at Zapata heller ikke har overbevist på nogen måde i år. Mål på indkasserede mål har han været skyld i flest denne sæson.

Puha jeg synes det er skidt Bonera bliver foretrukket over Zapata. Zapata har muligvis haft nogle svage kampe, og står statistisk for at være involverede i flest indkasserede mål, men han har også spillet flere kampe Bonera. Bonera har i hver kamp han har spillet enten kostet mål eller fået rødt kort, og jeg er sikker på han nok skal lave fis i den idag.. Men igen Zapata har været i dårlig form, og kom med nogle uheldige udtalelser så det kan nok godt forsvares.

Kashi
30-11-2014, 14:27
En skam at Torres ikke starter inde. Jeg har på fornemmelsen af, at det er de her slags hjemmekampe mod de lidt "mindre hold", at han kan score de nemme mål, og derved få opbygget selvtilliden.

Xainz
30-11-2014, 14:28
Di Natale får nemme betingelser i dag. Den midtbane er jo skræmmende ringe. Samt Bonera og Armero i forsvaret. det kan nemt blive grimt idag... Dog dejligt at Torres ikke er med fra start idag.

Pirlo21
30-11-2014, 14:30
Fin opstilling, dog syntes jeg Bonera mindst har kostet ligeså meget som Zapata denne sæson. Zapata spillede jo faktisk en af hans bedste kampe i år mod inter,indtil hans store fejl. Armero og Van Ginkel skal gribe chancen idag, det håber jeg de gør. Fin opstilling, er lidt spændt på om vi spiller 4-3-3 eller 4-2-3-1. Mod Inter ændrede Pippo formation midt i første halvleg, så bestemt noget holdet er klar på.
VI SKAL VINDE IDAG, alt andet end 3 point = fiasko

Vi har 4 rigtige svære kampe, derfor skal vi have maks point for Udinese og Genoa kampene! Mod Napoli og Roma har vi alt at vinde, mod Udinese og Genoa har vi alt at tabe. God kamp til alle, syntes Pippo stiller det rigtige hold og jeg tror på 3 points :)

Pirlo21
30-11-2014, 14:35
En skam at Torres ikke starter inde. Jeg har på fornemmelsen af, at det er de her slags hjemmekampe mod de lidt "mindre hold", at han kan score de nemme mål, og derved få opbygget selvtilliden.

Torres har bare ikke vist nok de sidste kampe offensivt, han er på ingen måder farlig. Vil gerne understrege jeg kan lide Torres rigtig meget, det har jeg kunnet siden ATL Madrid, men han præstere ikke godt nok... Honda formkurve er også nedadgående, men manden har trods alt bidraget med 6 mål!

Sig-Mund
30-11-2014, 15:02
Hvorfor den gule trøje, når vi er på hjemmebane?

seedorf_2508
30-11-2014, 15:02
Nogen med et link?

Xainz
30-11-2014, 15:03
Nogen med et link?

http://www.vipleague.me/football/260801/1/ac-milan-vs-udinese-live-stream-online.html

seedorf_2508
30-11-2014, 15:04
http://www.vipleague.me/football/260801/1/ac-milan-vs-udinese-live-stream-online.html

Tusind tak!

seedorf_2508
30-11-2014, 15:05
Folk kan sige, hvad de vil om de gule Brazil-look-a-like trøjer, men jeg synes nu de har en vis charme.

seedorf_2508
30-11-2014, 15:07
Vanvittigt hvor dårligt placeret Armero er. Som om han aldrig har lært de basale opdæknings-færdigheder...

Rino
30-11-2014, 15:08
Der må snart være nogle der beder Menez om at spille fodbold i stedet for at kaste sig rundt. Det var sgu faktisk en ganske udemærket chance han smider væk på at lave svanens død.

Håbløst

seedorf_2508
30-11-2014, 15:14
Pippo har tydeligvis valgt at skrotte det dyre D&G suit fremfor et mere jordnært træningssæt med matchende kasket. Endnu en faktor, der på sin vis siger alt om vores situation.

Rino
30-11-2014, 15:15
Pippo har tydeligvis valgt at skrotte det dyre D&G suit fremfor et mere jordnært træningssæt med matchende kasket. Endnu en faktor, der på sin vis siger alt om vores situation.

Ikke sikker på at jeg forstår... Har du overvejet at det er fordi det vælter ned med vand?

seedorf_2508
30-11-2014, 15:17
Der var bolden så lige over stregen. Snyt for 1-0

Pirlo21
30-11-2014, 15:17
Så blev vi snydt for et klart mål!!

Pirlo21
30-11-2014, 15:18
http://www.stream2u.me/watch/43464/4/Serie-A-AC-Milan-vs-Udinese.html

Mæhle
30-11-2014, 15:19
Serie A tag jer sammen og få goal-line tech :P

R80
30-11-2014, 15:19
Få nu indført målteknologi..

Den her er dog ikke så slem som mod Juve, men det er sgu ikke iorden..

prince-boateng
30-11-2014, 15:20
Juve havde fået mål, det er sten sikkert

seedorf_2508
30-11-2014, 15:27
Udmærket boldføring i øjeblikket. VI mangler bare chancerne.

Frants
30-11-2014, 15:43
Bedste halvleg i denne sæson, masser af tempo og gode løb uden bold. Mangler bare målene.

Xainz
30-11-2014, 15:43
Vi mangler virkelig en boksspiller

st.rams
30-11-2014, 15:44
Ej de har godt nok også alt held og marginaler med sig Udine...

Vi spiller jo rigtig fin og opportunistisk fodbold i dag.

seedorf_2508
30-11-2014, 15:45
Van Ginkel virker bestemt ikke som en mand med nogen gudsbenådet boldbehandling. Mister bolden gang på gang.

st.rams
30-11-2014, 15:48
Van Ginkel virker bestemt ikke som en mand med nogen gudsbenådet boldbehandling. Mister bolden gang på gang.

Jeg synes nu han har gjort det rigtig fint i dag.

AndreasR
30-11-2014, 15:48
vi er uheldige(og lidt bortdømt. Ramis hovestød var tydeligvis inde. på min skærm i hvert fald :) ) at vi ikke er foran. hvis vi fortsætter sådan her i anden havleg skal vi nok vinde. men vi er sårbare som altid, så tager intet for givet. forza!

Pirlo21
30-11-2014, 15:50
Helt helt vildt at vi ikke er foran, vi dominere alt og har skabt masser af chancer. Mangel på skarphed, kynisme og snyderi gør at vi ikke er foran. Man kan sige meget om Menez, men han er gang på gang farlig... hele vores trio har gjort det godt oppe foran. Kom nu foran Milan, VI SKAL VINDE

R80
30-11-2014, 15:50
Hvor er det fucking sindsygt vi ikke er foran.

Bliver snydt for et mål, og ellers er vi simpelthen for uskarpe. Især Honda har idag været alt for uskarp.

Vi spiller tilgengæld det bedste vi længe har gjort, og det er positivt. Essien synes jeg faktisk gør det overraskende godt, med flere fine afleveringer frem i banen også. Van Ginkel mangler noget frem i banen idag, men det er altså også svært når man ikke får flere kampe. Han spiller meget simpelt og fylder fint defensivt, han kan sagtens få flere kampe.

Hvis vi fortsætter sådan her så kan vi ikke undgå at scorer, spørgsmålet er om man kan have Bonera, Armero og Mexes på banen uden en laver en klokkeklar fejl. Det er ihvertfald tre spillere der kan lave personlige fejl hvert øjeblik.

seedorf_2508
30-11-2014, 15:52
Jeg synes nu han har gjort det rigtig fint i dag.

Bestemt, han gør da et udmærket job i form afleveringer og løb. Jeg har bare bidt mærke i, at han et par gange i denne kamp har været en kende klodset i forsøget på at modtage en aflevering og dermed delvist har afbrudt et ellers lovende opspil. Men det er måske også bare flueknepperi fra min side af. :)

R80
30-11-2014, 16:04
Bestemt, han gør da et udmærket job i form afleveringer og løb. Jeg har bare bidt mærke i, at han et par gange i denne kamp har været en kende klodset i forsøget på at modtage en aflevering og dermed delvist har afbrudt et ellers lovende opspil. Men det er måske også bare flueknepperi fra min side af. :)

Sammenligner man med Muntari og co så synes jeg nu at han har leveret ganske fint teknisk. Lidt for ofte laver han den nemme aflevering måske, men han skal jo også lige i kampform.

Tror grunden til vi spiller så godt idag er vi har 2 ud af 3 teknisk stærke midtbanespillere(Jack og Van Ginkel) og så har Essien spillet godt idag.

Hvis vi vinder den her kamp, så ender det med at være sæsonens bedste kamp so far.

Voss
30-11-2014, 16:06
Van Ginkel har været middelmådig boldflytter allerhøjest indtil videre. Rimelig skuffende. Måske har han gode defensive kvaliteter, vi ikke får meget at se til, da vi har bolden det mest af tiden - offensivt byder han ikke ind med meget.

Synes Amero har gjort det ganske fint indtil videre - men så igen - bliver vi udfordret mere på den defensive front, viser han sikkert nok, hvorfor han ikke bør vær på banen.

Xainz
30-11-2014, 16:13
Armero din klaphat, der var vi heldige

seedorf_2508
30-11-2014, 16:14
Der kunne Udinese godt have fået straffespark. Selvfølgelig Armero, der laver taklingen.

seedorf_2508
30-11-2014, 16:20
Sådan!! Straffe

Pirlo21
30-11-2014, 16:20
Jaaaaa sådan

Xainz
30-11-2014, 16:21
Gal en hjerneblødning af Domizzi, korrekt dømt, kom så !

Pirlo21
30-11-2014, 16:23
jAAAAAAAAAAAAa fandme fortjent

seedorf_2508
30-11-2014, 16:23
Lækkert. Lad os så få det mål til 2-0 så sejren er hjemme!

Voss
30-11-2014, 16:24
Så er der ikke nogen undskyldning. Den her kamp skal give 3 point nu.

I øvrigt et godt indlæg af Amero, der resultere i straffesparket.

R80
30-11-2014, 16:24
Straffesparket er helt rigtigt. Spørgsmålet er om det røde skal med, men det er jo selvfølgelig fordi dommeren skønner det er en oplagt målchance, hvilket også kan forsvares.

Jeg vil dog altid synes det er en lorteregel, da man alligvel får spilles største chance. Gult kort og straffe burde være løsningen på sådanne situationer.

Dejligt for os dog. Han er sikker i de situationer Menez.

seedorf_2508
30-11-2014, 16:26
Menez for fanden. Læg den nu hurtigt ind i boksen i stedet for det ekstra træk.

Pirlo21
30-11-2014, 16:27
Kom nu SES,

Pirlo21
30-11-2014, 16:27
Menez for fanden. Læg den nu hurtigt ind i boksen i stedet for det ekstra træk.

enig, engang imellem skal han bare gøre det simple... Men fuck hvor er han vigtig for os, han er stort set med i alle chancer

seedorf_2508
30-11-2014, 16:29
Det er simpelthen løgn. Rødt kort Essien

Pirlo21
Nej Essien

Xainz
Essien din kæmpe nar, dejligt med rutinerede spillere....

prince-boateng
30-11-2014, 16:30
Dommeren sejler jo fuldstændig der?

Voss
Hold kæft en klovn.

AC Milan
Der er vist en dommer der mangler opmærksomhed. Et klokkeklart mål som han ikke dømmer, 2 forkerte røde kort og en straffespark som Udinese ikke fik. Det er vildt.

R80
Utroligt hvorfor vi altid skal lave sådan noget pis.

Essien er super rutineret, hvordan fanden kan han få sig selv til at lave det der? Sgu dum måde at afslutte en ellers god kamp fra hans side.

prince-boateng
30-11-2014, 16:32
Utroligt hvorfor vi altid skal lave sådan noget pis.

Essien er super rutineret, hvordan fanden kan han få sig selv til at lave det der? Sgu dum måde at afslutte en ellers god kamp fra hans side.

Der er jo ingenting?

Pirlo21
30-11-2014, 16:33
JAAAAAAAAA forsatan MENEZ din dejlige dreng

seedorf_2508
Hahaha Menez din flab. Du er for god

st.rams
Klasse Jeremy!!

R80
30-11-2014, 16:34
Klasse Menez!
Du gør sgu en forskel.

Xainz
30-11-2014, 16:34
Der er jo ingenting?

Den arm var total unødvendig, så det gule kort er helt på sin plads, utrolig dumt lavet af Essien

R80
30-11-2014, 16:35
Der er jo ingenting?

Det er jo meget uenig i.

Først fører Essien armen op i ansigtet op i hovedet på udinese spilleren, og bagefter placerer han sin hånd i baghovedet og skubber ham. Sådan så det ihvertfald ud på slowbillederne.

prince-boateng
30-11-2014, 16:36
Den arm var total unødvendig, så det gule kort er helt på sin plads, utrolig dumt lavet af Essien

Ellers er det bare fordi du ikke kan lide Essien....

Xainz
30-11-2014, 16:37
Ellers er det bare fordi du ikke kan lide Essien....

jep, lige præcis derfor han blev udvist...

Pirlo21
30-11-2014, 16:38
MOM Menez flot flot kamp

prince-boateng
30-11-2014, 16:38
jep, lige præcis derfor han blev udvist...

Nej, derfor du mener der var gult kort i en tøse duel

Rino
30-11-2014, 16:41
Den her kamp viser meget fint hvorfor det er en fejl at Armero ikke har fået chancen før nu. Han er nøjagtig den trussel vi har manglet frem af banen.

Så ved jeg godt at han ikke er fantastisk i defensiven.

seedorf_2508
30-11-2014, 16:41
Drop nu disskussionen. Essien blev udvist. Vi fører 2-0. Videre.

Xainz
30-11-2014, 16:42
Nej, derfor du mener der var gult kort i en tøse duel

Han svinger en arm i hovedet af en udinese spiller ? og bagefter lignede det et lille skub

Vi har ikke set samme duel så

R80
30-11-2014, 16:43
Den her kamp viser meget fint hvorfor det er en fejl at Armero ikke har fået chancen før nu. Han er nøjagtig den trussel vi har manglet frem af banen.

Så ved jeg godt at han ikke er fantastisk i defensiven.

Tja jeg synes ikke han har fået det store ud af det offensivt idag.

Jeg forstår dog heller ikke hvorfor man har været så vanvittig bange for at bruge ham, da han ikke er meget under De Sciglio og ihvertfald er bedre end Bonera på venstrebacken.

seedorf_2508
30-11-2014, 16:47
Godt at se Monto tilbage. Forhåbentlig er han snart i fuld form igen. Savner ham på midtbanen

Rino
30-11-2014, 16:49
Tja jeg synes ikke han har fået det store ud af det offensivt idag.

Jeg forstår dog heller ikke hvorfor man har været så vanvittig bange for at bruge ham, da han ikke er meget under De Sciglio og ihvertfald er bedre end Bonera på venstrebacken.

Hvad med en assist til Hondas straffe? Derudover en konstant trussel og gode løb mod baglinjen med og uden bold.

Og der fuckede han så op.

Cuore_Rossonero
30-11-2014, 16:49
Jeg har ikke set kampen før indtil for 5 min siden og Amero ligner allerede en katastrofe. Er det rigtigt vurderet?

R80
30-11-2014, 16:54
Hvad med en assist til Hondas straffe? Derudover en konstant trussel og gode løb mod baglinjen med og uden bold.

Havde lige glemt at han stod for assisten til Honda.
Jeg synes bare ikke han har virket så stærk på bolden, som er bedst illustreret her imod slutningen, hvor han to gange smider den væk. Han minder mig om Abate for et par år siden, der var pisse hurtig men som også havde problemer med teknikken og defensiven.

Armero ligner for mig andet valget, men bør roterer mere med De Sciglio.

Voss
30-11-2014, 16:54

Jeg er fuldstændig enig, Rino. Synes har var blandt den bedre halvdel af vores spillere i dag. Problemet med i dag var bare, at vi ikke blev presset overhovedet af et tandløst Udinese hold. Bliver vi presset lidt mere, kan man måske lige pludselig se, hvorfor De Sciglio foretrækkes.

Xainz
30-11-2014, 17:00
Jeg er fuldstændig enig, Rino. Synes har var blandt den bedre halvdel af vores spillere i dag. Problemet med i dag var bare, at vi ikke blev presset overhovedet af et tandløst Udinese hold. Bliver vi presset lidt mere, kan man måske lige pludselig se, hvorfor De Sciglio foretrækkes.

Selvom vi stort set ikke blev presset, så skal han være utrolig glad for at dommeren ikke så det straffespark, han så klodsede begik, defensivt er han en katastrofe, så skal han spille så skal han rykkes længere frem på banen.

R80
30-11-2014, 17:01
Kanon kamp idag. Vi er for uskarpe og bør vinde 4-0, men vi holder nullet og det er trængte vi satmer til.

Jeg synes flere gør det rigtig godt, også af dem der måske ikke normalt spiller. Jeg synes Van Ginkel får for meget kritik for hans tekniske evner. Det er rigtigt han ikke sætter nogle af osv. men han holder tempoet i kampen højere end f.eks. Muntari som bruger flere berøringer.
Armero bidrager med en defensiv, og har generelt gode løb. Han kikser dog også 3-4 gange som kan koste. Jeg synes han er klar til mere spilletid, istedet for at blie frosset helt ude af truppen, men han bliver aldrig noget førstevalg.

Mexes og Rami gør det rigtig godt idag, super præstation i midterforsvaret. Bonera gjorde det også fint på højrebacken, dejligt med en kamp hvor han ikke fucker op.

Menez er selvfølgelig kampens spiller, da han afgører den. Jeg synes heller ikke han var nær så selvisk som han nogle gange har været. Alt i alt en rigtig god kamp af ham.

Til sidst var det skønt at se Montolivo tilbage. Manden har været ekstremt savnet, og nu skal han bare stille og roligt blive kørt i sin gamle form.

Til sidst

Pirlo21
30-11-2014, 17:03
Fin kamp af holdet, vi sad på alt og vandt fuldt fortjent. Vi skulle selvfølgelig have scoret i de første 45 min, men Rami scorede jo rent faktisk også. Vores front trio gjorde det godt og skabte masser af chancer, jeg syntes Super Pippo skal bruge alle 3 fra start igen mod Genoa. Lad os håbe at vi får nogle af de skadet spillere tilbage. Flot kamp, Mexes og Rami gør det super nede bagved Jack, Van Ginkel og Essien fint på midten. Bonera og Armero gjorde det også fint på backsene, dog slutter armero skidt af og koster flere chancer! De bør kun være 2 valg.

Forsat god søndag, bravo Menez - nummer 2 mål er bare fremragende :)

Lad os håbe at Napoli smider points mod Sampdoria og Inter får en lussing af Roma.

Pirlo21
30-11-2014, 17:09
Selvom vi stort set ikke blev presset, så skal han være utrolig glad for at dommeren ikke så det straffespark, han så klodsede begik, defensivt er han en katastrofe, så skal han spille så skal han rykkes længere frem på banen.

Arh syntes nu ikke der er straffe, men er enig i det er dumt lavet og jeg er også enig i at han kun skal være andet valg. Dog skal man huske på at manden ikke har spillet for os før idag, alle skal have en fair chance... En kamp er ikke nok til at bedømme ham ordentligt, men er ikke et sekund i tvivl om at De Sciglio og Abate er langt foran Armero.

Rossonero
30-11-2014, 18:06
Var nu meget overasket over en god kamp fra vores side, hvor Udinese aldrig blev farlig - ud over til sidst, hvor koncentrationen i vanlig stil begyndte at være væk

Den første halveg var nok den bedste i år, med hurtige afleveringer og meget bevægelse og mange gennemspillede angreb. Lige idag syntes jeg jo en angriber som Torres eller Pazzini havde været brugbar. Vi pressede dem og kom flere gange igennem deres massive defensiv, men inde foran mål mangler vi så en til at prikke dem ind, hvor hverken Menez, Honda eller SES fylder nok.

Efter den gode første halveg, gik tempoet godt nok helt i stå i anden halveg fra vores side, men vi fik straffesparket. Dommeren var nu heller ikke heldig og en typisk kompensations dom som så rammer Essien, fordi han ved det røde kort måske var lidt for hård og så var chancen jo lige til at udligne med en udvisning til den anden side.

Armero kan jeg nu ikke se gør det hverken ringere eller bedre end De Sciglio. Var han ikke sluttet så dårlig af med nogle dumme boldtab, havde han spillet en rigtig fornuftig kamp. At leverer sådan en kamp uden at have spillet siden sommer pausen er sku ikke dårlig.

Højdepunkter fra kampen + de øvrige mål fra dagens runde i Serie A på http://facebook.com/milantifosidanmark.dk

R80
30-11-2014, 19:12
Var nu meget overasket over en god kamp fra vores side, hvor Udinese aldrig blev farlig - ud over til sidst, hvor koncentrationen i vanlig stil begyndte at være væk

Den første halveg var nok den bedste i år, med hurtige afleveringer og meget bevægelse og mange gennemspillede angreb. Lige idag syntes jeg jo en angriber som Torres eller Pazzini havde været brugbar. Vi pressede dem og kom flere gange igennem deres massive defensiv, men inde foran mål mangler vi så en til at prikke dem ind, hvor hverken Menez, Honda eller SES fylder nok.

Efter den gode første halveg, gik tempoet godt nok helt i stå i anden halveg fra vores side, men vi fik straffesparket. Dommeren var nu heller ikke heldig og en typisk kompensations dom som så rammer Essien, fordi han ved det røde kort måske var lidt for hård og så var chancen jo lige til at udligne med en udvisning til den anden side.

Armero kan jeg nu ikke se gør det hverken ringere eller bedre end De Sciglio. Var han ikke sluttet så dårlig af med nogle dumme boldtab, havde han spillet en rigtig fornuftig kamp. At leverer sådan en kamp uden at have spillet siden sommer pausen er sku ikke dårlig.

Højdepunkter fra kampen + de øvrige mål fra dagens runde i Serie A på http://facebook.com/milantifosidanmark.dk

Problemet med Pazzo og Torres er bare at Torres aldrig kommer frem til chancer, og Pazzo er sindsyg uskarp.

Pazzos chance til sidsts er jo kæmpe, men det går simpelthen vanvittig langsomt for ham om at vende og afslutte. Tilgengæld kommer han til en chance, hvilket er mere end man kan sige om Torres siden hans debut nærmest. Jeg foretrækker helt klart e tre i front, som vi har idag. Selvom Honda gerne snart må finde målformen igen, synes han skylder en efter idag.

Men synes ligesom dig det her er vores bedste kamp i sæsonen, første halvleg var især god og i anden halvleg var vi skarpe. Dejlig kamp at se som fan.

AC Milan
30-11-2014, 21:47
Kan det passe at der blot var 16000 tilskuere til kampen

Pirlo21
01-12-2014, 00:46
44000 i følge dette link http://www.livescore.dk/fodboldkampe/ac-milan-udinese-30-11-2014/?odds

Costacurta
01-12-2014, 07:54
Kan det passe at der blot var 16000 tilskuere til kampen

Der var 16.719 betalende gæster, mens der var 19.451 sæsonkortholdere. Kan være det er det du har set?

Altså 36.170 i alt.

AC Milan
01-12-2014, 08:44
Der var 16.719 betalende gæster, mens der var 19.451 sæsonkortholdere. Kan være det er det du har set?

Altså 36.170 i alt.

Det må det så have været. 36.170 er hellere ikke alverden, men det er da lidt mere respektabelt end 16000

AcRossoneri
01-12-2014, 18:39
Nu så jeg ikke kampen, men hvordan synes i vi klarede det i vores opbyggende spil? Vi kan næsten kun scorer på kontra angreb, synes vi har været alt for dårlige i det opbyggende spil.