PDA

Se fuld version : Gianluigi Donnarumma

Forza-Diavolo
11-11-2015, 13:55
Ja, så er knægten på u21 landsholdet

Milan[Nikolai]
11-11-2015, 16:29
Ja, så er knægten på u21 landsholdet

Som vidst nok den yngste nogensinde. Calabria og Romagnoli er også udtaget, samt tidligere milan spiller kingsley boateng.

Forza-Diavolo
11-11-2015, 22:11
;246435']Som vidst nok den yngste nogensinde. Calabria og Romagnoli er også udtaget, samt tidligere milan spiller kingsley boateng.

Han må være den yngste. For mener at da Bonazzoli blev udtaget sidste sæson da han var i Inter, var han den yngste som 17 årig.

Sig-Mund
05-10-2016, 12:34
I kan gå ind og stemme på Donnarumma til Golden Boy-afstemningen her:

http://www.tuttosport.com/sondaggi/calcio/2016/09/29-15876453/vota_il_golden_boy_2016_scegli_il_tuo_preferito/

Halling
05-10-2016, 13:39
Han fører pt. med 9% af stemmerne. 1% mere en Rashford.

Sig-Mund
25-10-2016, 09:36
Vores wonderboy ser ud til at vinde Golden Boy-titlen. Efter weekendens præstation fører han nu med godt 2000 stemmer ned til Rashford på andenpladsen. Ville være rigtig flot, hvis en målmand tager den titel.

Xainz
25-10-2016, 09:57
Den er da afgjort ikke? Sanches blev 1, Coman 2, og Rashford 3

Sig-Mund
25-10-2016, 10:50
Den er da afgjort ikke? Sanches blev 1, Coman 2, og Rashford 3

Der er i hvert fald stadig mulighed for at stemme. Og her hedder resultatet foreløbig, at Donnarumma ligger klart nummer 1 med 14 procent af stemmerne, mens Dembélé og Rashford sammen har 10 procent.

Så jeg tvivler på, at den skulle være færdig. Du henviser måske til sidste års afstemning?

http://www.tuttosport.com/sondaggi/calcio/2016/09/29-15876453/vota_il_golden_boy_2016_scegli_il_tuo_preferito/risultati.html

Xainz
25-10-2016, 10:54
Bold.dk skrev forleden at Sanches havde vundet den, jeg kan dog tage fejl

Sig-Mund
25-10-2016, 11:24
Bold.dk skrev forleden at Sanches havde vundet den, jeg kan dog tage fejl

Du har ret. Mærkværdigt eftersom Donnarumma fører stort ifølge Tuttosports hjemmeside, og Sanchez ikke er i nærheden af førstepladsen.

Milan[Nikolai]
25-10-2016, 16:48
Du har ret. Mærkværdigt eftersom Donnarumma fører stort ifølge Tuttosports hjemmeside, og Sanchez ikke er i nærheden af førstepladsen.

Det er fordi, at Tuttosport har en afstemning for fans på hjemmesiden, men den rigtige award uddeles på baggrund af journalister fra følgende aviser: Bild (Germany), Blick (Switzerland), A Bola (Portugal), l'Équipe (France), France Football (France), Marca (Spain), Mundo Deportivo (Spain), Ta Nea (Greece), Sport Express (Russia), De Telegraaf (Netherlands), and The Times (United Kingdom).

Havde den skulle afgøres på Tuttosports hjemmeside, så havde det nok bare været en popularitets konkurrence, og en pris med en klar fordel til spille fra Serie A.

Det er idag præcis 1 år siden, at Donnarumma han fik debut. Han har haft 14 clean sheets siden da, til sammenligning har følgende store målmænd:

H. Lloris (13)
J. Hart (12)
T. Courtois (9)
K. Navas (7)

Sig-Mund
25-10-2016, 18:18
;253120']Det er fordi, at Tuttosport har en afstemning for fans på hjemmesiden, men den rigtige award uddeles på baggrund af journalister fra følgende aviser: Bild (Germany), Blick (Switzerland), A Bola (Portugal), l'Équipe (France), France Football (France), Marca (Spain), Mundo Deportivo (Spain), Ta Nea (Greece), Sport Express (Russia), De Telegraaf (Netherlands), and The Times (United Kingdom).

Havde den skulle afgøres på Tuttosports hjemmeside, så havde det nok bare været en popularitets konkurrence, og en pris med en klar fordel til spille fra Serie A.

Det er idag præcis 1 år siden, at Donnarumma han fik debut. Han har haft 14 clean sheets siden da, til sammenligning har følgende store målmænd:

H. Lloris (13)
J. Hart (12)
T. Courtois (9)
K. Navas (7)

Tak for opklaringen.

Kakà***
16-12-2016, 10:01
Sidste rygter om kontraktforlængelser går på Donnarumma.

Mino Raiola skulle efter sigende kræve €3.5m per sæson..

Ja godt nok er han et stort talent, og en af de første på holdkortet, men jeg ville nu gerne se en løn på omkring de 2€ mio først, for så derefter at kunne hæve den om et år når flere bejlere byder sig til.. men lad os se til februar.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Rossonero
16-12-2016, 10:07
Ja - omkring 2 må hvis være fint til at starte med. Men skulle vi ryge i CL allerede i år kunne vi da sikkert snakke lidt mere - men forhåbentlig begynder vi kigge mere på præstationerne og giver lån ud fra det

Fogh
16-12-2016, 12:07
Milan burde forbyde deres spillere at have Raiola som agent, ellers kan de smutte. Den klovn af en agent er så grisk, at det gør helt ondt.

Rossonero
16-12-2016, 12:15
Han må uden tvivl også være en dyr herre at have som agent, men omvendt så skilter han nok også med at han kan få gode kontrakter hjem til spillerne.

acm_per_sempre
16-12-2016, 15:45
Det bliver en dyr kontrakt for Donnarumma, uden tvivl. 3,5 bliver det ikke, men 2,5-2,8 er nok realistisk, hvor man mødes på midten. Vanvittigt beløb for en så ung spiller, men man kan jo sige at han er en af vores nøglespillere, og værd at betale en høj løn til, for han må under ingen omstændigheder slippes gratis da muligheden for indtjening på ham hvis vi en dag skulle få lyst til at sælge eller han selv vil væk, er enorm.

Milan[Nikolai]
16-12-2016, 17:12
Milan burde forbyde deres spillere at have Raiola som agent, ellers kan de smutte. Den klovn af en agent er så grisk, at det gør helt ondt.

I den grad, det er så forfærdeligt, at han har Donnarumma som klient. Men Raiola er dygtig, og forstår at sælge sin vare.

Dog læste jeg nogle rygter om en kontraktforlængelse til Bonaventura på kun 2mio euro om året, det overrasker mig en del at han ikke har fået presset den højere op. Er det sandt, så er der da håb for, at Donnarumma ikke får en monster kontrakt endnu.

Men Raiola har jo allerede spredt lidt Real Madrid og Juventus rygter, og det skal han nok forsætte med indtil Februar.

acm_per_sempre
28-12-2016, 22:51
Der går vanvittige rygter om at Donnarumma kunne få en 5-årig kontrakt til 5 mio. euro pr. sæson! Jeg håber virkelig det er en and, da det er en usmagelig høj løn at kræve, men med Mino Raiola som agent er det bestemt ikke udelukket.

Vanvittigt hvis han ender med at få det dobbelte af Bonaventura. En 17 årig knægt. Dvs. han kommer til at koste 10 mio. euro for os om sæson, da hans lønning er netto, dvs 50 mio euro for 5 sæsoner.

Xainz
29-12-2016, 08:08
Får han den løn, er han klubbens absolutte stjerne, og skal ikke længere bedømmes som et talent, men som en etableret stjernespiller. Så kommer der satme pres på Donna.
Lyder fuldstendig vanvittigt, og må jo kun være for at få en lang kontrakt på ham, og så skyde ham af om en sæson eller 2 til max pris. alt andet ville være idioti

Kakà***
29-12-2016, 09:27
Der går vanvittige rygter om at Donnarumma kunne få en 5-årig kontrakt til 5 mio. euro pr. sæson! Jeg håber virkelig det er en and, da det er en usmagelig høj løn at kræve, men med Mino Raiola som agent er det bestemt ikke udelukket.

Vanvittigt hvis han ender med at få det dobbelte af Bonaventura. En 17 årig knægt. Dvs. han kommer til at koste 10 mio. euro for os om sæson, da hans lønning er netto, dvs 50 mio euro for 5 sæsoner.

1. Det rygter
2. Kunne være brutto, altså ville han få en kontrakt på €2,5mio - lyder trods alt mere fair, og kunne være en journalist der her har fucket op
3. Han er dygtig og bør få en løn der er derefter, men virker til at være urealistisk at betale så meget. Han ville jo gå med til mindre - no doubt.

Xainz
29-12-2016, 09:45
1. Det rygter
2. Kunne være brutto, altså ville han få en kontrakt på €2,5mio - lyder trods alt mere fair, og kunne være en journalist der her har fucket op
3. Han er dygtig og bør få en løn der er derefter, men virker til at være urealistisk at betale så meget. Han ville jo gå med til mindre - no doubt.

Og passer de tal, så ville det være helt rimeligt, 2,5 er stadig en meget høj løn, men vi skal også gå det ekstra for at beholde ham.

Pirlo21
21-01-2017, 08:55
Tror ikke en meter på at Donnarumma forlanger så høj en løn. Når det er sagt, så skal Donnarumma nok få en vild kontrakt af os. Men det fortjener den unge mand også. Føler mig overbevist om at Donnarumma nok skal forlænge med os :)

Halling
22-01-2017, 07:34
Hvis han forlanger 10 mio € efter skat om året, så mener jeg vi skal skyde ham af. Det synes jeg ikke han er værd. Drengen er 17 år og et stort talent, men en løn der nærmer sig zlatans giver ingen mening når han har den alder.

Sig-Mund
24-02-2017, 06:42
Vores kære Donnarumma fylder 18 år i dag.

Med over 50 kampe på cv'et lader han til at være det største talent klubben har opfostret siden Maldini. Lad os håbe, vi kan holde på ham nogle år endnu - eller hvem ved, måske resten af hans karriere?

Under alle omstændigheder går han en stor tid i møde, og det, han har præsteret hidtil, er ganske enkelt imponerende.

Rossonero
24-02-2017, 09:46
Det er vel sådan en spiller men nok er tæt på at kunne tage omkring 700-800 millioner kroner for, ud fra alder og hvad niveauet er.

Pirlo21
23-05-2017, 08:13
http://www.football-italia.net/102983/%E2%80%98donnarumma-it%E2%80%99s-him%E2%80%A6%E2%80%99

Håber Donnarumma snart kommer med en hel klar melding. Nøj jeg bliver skuffet, hvis han ikke forlænger!

Noergaard83
23-05-2017, 10:23
Det er vel sådan en spiller men nok er tæt på at kunne tage omkring 700-800 millioner kroner for, ud fra alder og hvad niveauet er.

Ej nu må det stoppe. Knægten er dygtig, men så heller ikke mere. Læg mærke til hvor svag han er med fødderne. Han er et nervevrag når han får spillet bolden tilbage og skal slå de korte afleveringer. Efter min mening har han meget at lære endnu og den pris der er da helt i hegnet.

Filippo-Inzaghi
23-05-2017, 10:55
Ej nu må det stoppe. Knægten er dygtig, men så heller ikke mere. Læg mærke til hvor svag han er med fødderne. Han er et nervevrag når han får spillet bolden tilbage og skal slå de korte afleveringer. Efter min mening har han meget at lære endnu og den pris der er da helt i hegnet.

Nu bliver Donnarumma jo nærmest også tvunget til at spille med fødderne konstant. De praktiserer det nærmest mere end hvad nødvendigt er.

Hvis kontrakten er lang synes jeg ikke man skal undervurdere prisen. Hvis man er et hold der ikke nødvendigvis leger Barca og Pep, så har man allerede nu en fantastisk målmand hvis fejl er minimale i løbet af en sæson. Allerede nu.

Hvad skal en så dygtig målmand der hvis han er heldig har 20 år tilbage af sin karriere tilbage koste? Niveauet er jo tårnhøjt i forhold til han er 18. Han står på et ganske fint fodboldhold.. Tja. Jeg vil ikke sætte den pris.

Ingen tvivl om at hvis han ryger for et marginalbeløb i år pga. den korte kontrakt, så er vi den store taber her. Ikke hans kommende klub.

Fogh
23-05-2017, 11:28

Jeg synes faktisk, at han er overraskende god med fødderne. Der var en svipser (husker ikke mod hvem), men han er også tvunget til at spille bolden ud til sine forsvarsspillere, som modsat Donnarumma ikke er for gode med bolden. Det grænser indimellem til det naive i stedet for at vælge det sikre.

Noergaard83
23-05-2017, 15:47
Bliver han solgt i sommer er vi den store taber da jeg mener vi skal holde på vores talenter. Mener dog stadig knægten har rigtig meget at lære, men med nogle rutinerede spillere omkring ham skal han nok vokse med opgaven. Jeg bider bare negle hver gang bolden bliver spillet tilbage i fødderne på ham.

jonasgr
23-05-2017, 20:17
Buffon kostede ca. 400 mio. danske kroner da hans skiftede til Juventus i sin tid og det er 16 år siden, så der skal også tages højde for inflation. Så Donnarumma kommer også til at koste meget i fald han bliver solgt, alt efter hvor presset Milan er økonomisk.

acm_per_sempre
23-05-2017, 20:27
Donnarummas pris bliver ikke småpenge ligemeget hvad, men sålænge han har kontraktudløb efter næstesæson og han ikke får forlænget, så er det dét du skal sætte prisen efter. Han har absolut ingen behov for at skynde sig, og hvis han venter med at skifte til kontraktudløb så betyder det bare at han kan forhandle en endnu federe hyre hjem.

Jeg ville dog være meget overrasket hvis han valgte at skifte, især hvis kineserne begynder at spille med musklerne og henter nogle gode spillere ind samt tilbyder en super hyre til den unge gut. Det kan godt være han er utrolig ung, men hvis man ser rent kvalitetsmæssigt så kan man faktisk godt argumentere for at han skulle være den bedst betalte spiller i truppen. Han SKAL forlænges, om han så beder om 4 mio. euro årligt. Så kan vi altid sælge ham videre for 80-100 mio. euro om et par sæsoner.

Rossonero
23-05-2017, 20:29
Det er vel det dobbelte af buffon og måske lidt til vi kan få for ham.
Egentlig skulle der komme et bud i den størrelses orden så syntes jeg sku man skal sælge. Målmænd findes der mange gode af og niveauet er ikke så forskellig fra den ene til den anden

Forza-Diavolo
18-06-2017, 14:01
https://www.youtube.com/watch?v=ngwCgs_75KM

Forstår intet af det men det ser ret sjovt ud i forbindelse med Donnarummas nej til forlængelse