PDA

Se fuld version : Europa League-tråden

Sider : [1] 2 3 4

RedsOFMilan
04-10-2007, 22:18
Det er en trist dag, for italiensk fodbold.

Empoli blev sendt ud med en øretæve, og Sampdoria røg som bekendt ud til AAB.

Lige nu er Palermo og Fiorentina i overtiden.

Palermo er bagud 0-1 hjemme mod Mlada Boleslav. Lige nu i straffekonkurrence.....

Fiorentina er i forlænget spillet med 1-1 hjemme mod Groningen.

Fogh
04-10-2007, 22:23
Det er en trist dag, for italiensk fodbold.

Empoli blev sendt ud med en øretæve, og Sampdoria røg som bekendt ud til AAB.

Lige nu er Palermo og Fiorentina i overtiden.

Palermo er bagud 0-1 hjemme mod Mlada Boleslav. Lige nu i straffekonkurrence.....

Fiorentina er i forlænget spillet med 1-1 hjemme mod Groningen.

Tror ikke så meget, at det er fordi, de italienske hold er dårligere. Der prioriteres måske bare anderledes.

Men flot af AaB må man sige. FCK spillede en god første halvleg, men var ret heldige i anden halvleg og i den forlængede, hvilket resulterede i et foræret straffespark.

RedsOFMilan
04-10-2007, 22:43
Fiorentina vinder straffesparkskonkurrencen, da Mutu score på det afgørende forsøg.

Fiorentina videre, som det eneste italienske hold. Kan godt være det er et spørgsmål om prioritering, men synes stadigvæk at det er trist.

Empoli ryger til FC Zürich, Palermo til Mlada Boleslav og Sampdoria til AAB.

Kriller
05-10-2007, 11:48
Uefa cuppen bliver uden tvivl prioriteret meget lavt for hold som Sampdoria, Empoli og Palermo. Man har vel opdaget, hvordan det er gået de andre midterhold i Italien, der har skulle spille begge turneringer de andre år. De har haft middelsæsoner, og i Parmas tilfælde var man sågar ved at rykke ned.

Empoli har på ingen måde spillermateriale til to så krævende turneringer. De skal i forvejen kæmpe om at blive i ligaen. Sampdoria vil tydeligvis heller ikke risikere noget.

Palermo og Fiorentina skal begge kæmpe om Champions League pladser til næste sæson. Selvom Viola har en bredere trup end de tre andre hold, ville jeg stadig ikke have satset på at kvalificere mig til Uefaen, hvis jeg var dem. Det mindsker bestemt deres chancer, at de skal bruge spillere i Europa, mens Juventus, Palermo og Napolis spillere kan holde pause.

Uefa cuppen har desværre udviklet sig til en "taber-turnering", som de fleste hold prioritere efter deres egen liga.

RedsOFMilan
05-10-2007, 13:07
Uefa cuppen bliver uden tvivl prioriteret meget lavt for hold som Sampdoria, Empoli og Palermo. Man har vel opdaget, hvordan det er gået de andre midterhold i Italien, der har skulle spille begge turneringer de andre år. De har haft middelsæsoner, og i Parmas tilfælde var man sågar ved at rykke ned.

Empoli har på ingen måde spillermateriale til to så krævende turneringer. De skal i forvejen kæmpe om at blive i ligaen. Sampdoria vil tydeligvis heller ikke risikere noget.

Palermo og Fiorentina skal begge kæmpe om Champions League pladser til næste sæson. Selvom Viola har en bredere trup end de tre andre hold, ville jeg stadig ikke have satset på at kvalificere mig til Uefaen, hvis jeg var dem. Det mindsker bestemt deres chancer, at de skal bruge spillere i Europa, mens Juventus, Palermo og Napolis spillere kan holde pause.

Uefa cuppen har desværre udviklet sig til en "taber-turnering", som de fleste hold prioritere efter deres egen liga.

Tror såmænd du har ret. Men det er en lidt dyr, disposition. Det koster altså mange point i sidste ende for itlaliensk fodbold. Men kan heller ikke rigtig forstå det.

Sampdoria virkede da til, at tage opgaven dybt seriøst. Så også jubelscenerne efter Fiorentina gik videre. De stillede iøvrigt også i, tæt på stærkeste opstillling.

De engelske og spanske hold, må jo også have deres hjemlige turnering for øje, men de virker til ligeledes at gå meget op i UEFA cup'en.

Kan godt være, som du siger, at de italienske hold overvejende er Serie A hold. Altså at de blot, ser UEFA cup'en som hæmsko.

Jeg ville isåfald, bare ønske at det ikke var sådan. Ville gerne se os med fremme, på alle fronter.

RedsOFMilan
09-10-2007, 16:12
UEFA Cup Group stage draw

Group B
Atletico Madrid
Aberdeen
FC København
Panathinaikos
Lokomotiv Moskva

Group C
AEK Athen
Fiorentina
Mlada Boleslav
Villarreal
Elfsborg

Group G
Getafe
H. Tel-Aviv
AAB
Anderlecht
Tottenham

Interessant kamp imellem FCK og Atletico. Fiorentina, har gode chancer, hvis de ellers gider at bruge krudt på turneringen.

AAB, får det uhyggeligt svært. De skal være heldige, hvis de skal ende i top 3. Men sjovt møde med Laudrup's Getafe.

Zumbito
09-10-2007, 17:26
Vil da mene AaB har en fair chance: Tottenham kan de nok ikke gøre noget ved. H. Tel-Aviv og Anderlecht er 50-50, mens jeg anser kampen mod Getafe som værende den letteste...

Kan godt være Getafe har et godt hold og en god træner, men de klarede sig kun lige med nød og næppe videre i UEFA Cuppen og de ligger elendigt til i ligaen.

Maldini(3)
29-11-2007, 21:45
Så synd for AaB de startede så flot :( men vi fik da sendt et signal om vi godt kan spille lidt godt fodbold i Danmark :)

Fogh
12-03-2008, 22:31
Fiorentina sendte Everton ud efter straffesparkskonkurrence. De kan i den grad takke Frey, da han havde mange super redninger i den ordinære tid.

st.rams
12-03-2008, 22:35
Fiorentina sendte Everton ud efter straffesparkskonkurrence. De kan i den grad takke Frey, da han havde mange super redninger i den ordinære tid.

Fint nok med mig. Jo mere Fiorentina har at tænke på, jo sværere bliver det for dem, at hente den 4. plads!

Fox@Mulder
13-03-2008, 01:24
Frey var ganske enkelt verdensklasse her til aften og holder ene mand Fiorentina i live frem til straffesparkskonkurrencen.

Ville være super at få ham til sommer, men det afhænger vel reelt om vi når den fjerdeplads........ hvis vi blir nummer 5 hvorfor sku han så skifte til os når han endelig står over for chancen for at spille CL med Fiorentina.

Fra Goal.com:

Frey – 9.5: One of the best goalkeeping displays I have seen in recent times. I would have given him a 10 had it not been for his slight hesitancy on Johnson’s goal. Frey made at least four world class saves, one of them, from Yakubu, which was absolutely miraculous.

divinocodino
11-04-2008, 19:04
Efter Getafes bitre exit fra UEFA-cuppen igår er der en afstemning i Politiken om, hvilket hold, der har haft den værste skæbne i en fodboldkamp.

Selvfølgelig er der kun meget få danskere, der har fodboldmæssig intelligens nok til at stemme på et italiensk hold. Der er simpelthen for mange frikadelle-dumme anglofile vane-danskere i dette land.

Så jeg opfordrer derfor alle til at stemme på enten Liverpool-Milan (CL 2005) eller Frankrig-Italian (EM 2000)

http://politiken.dk/fodbold/article493832.ece

acm_per_sempre
12-04-2008, 12:12
Anglofile... Det er et rigtigt godt udtryk, som beskriver mange danskere. Eller det danske samfund generelt. Forstår ikke at man kan se op til englændere - en koldere og mere kedeligt folk skal man lede længe efter.

Ricky-22
12-04-2008, 18:00
Efter Getafes bitre exit fra UEFA-cuppen igår er der en afstemning i Politiken om, hvilket hold, der har haft den værste skæbne i en fodboldkamp.

Selvfølgelig er der kun meget få danskere, der har fodboldmæssig intelligens nok til at stemme på et italiensk hold. Der er simpelthen for mange frikadelle-dumme anglofile vane-danskere i dette land.

Så jeg opfordrer derfor alle til at stemme på enten Liverpool-Milan (CL 2005) eller Frankrig-Italian (EM 2000)

http://politiken.dk/fodbold/article493832.ece

Har naturligvis stemt på Milan - Liverpool 2005. Nogle enkelte af de andre kommer i nærheden, men slet ikke op på siden af det nederlag i Istanbul for 3 år siden. Det er/var og bliver, det mest ondskabsfulde nederlag. Getafes var dog også ubarmhjertigt.

RedsOFMilan
30-06-2008, 15:01
Jeg tror da egentlig, at UEFA cuppen kunne være meget interessant at følge, hvis vi altså vælger at bruge kræfter på den. Den er faktisk rimelig godt repræsenteret. Udover AC Milan, har turneringen også deltagelse af : Sevilla, Valencia, Tottenham, Manchester City, AEK Athen, Sampdoria, Udinese, Ajax, Feyenoord, Wolfsburg, HSV, Hertha Berlin, Nancy, Benfica, CSKA Moskva, Besiktas bla flere.

Skønt det ikke er toppen af Europa, så er der enkelte kompetente modstandere, når det nu alligevel skal være. Jeg var indledningsvis ligeglad med turneringen, da den på ingen måde kan måle sig med Champions League, men på den anden side, kan vi jo få fingre i den ene pokal vi endnu ikke har. Samtidig kunne det være et fint punktum for Paolo Maldini.

Så kan vi jo samtidig håbe at de danske hold klarer sig godt, og formår at kvalificere sig til gruppespillet. Så har vi da mulighed for at se drengene i Danmark, enten i 1. runde eller i gruppespillet, hvis lodtrækningen tillader det.

Vi indtræder som bekendt, i første runde som først spilles d. 18/9 med returkamp 2/10.

Hele holdlisten og kampprogrammet kan ses her:

http://www.uefa.com/competitions/uefacup/news/kind=1/newsid=727066.html

Frederik
30-06-2008, 21:23
Jeg har egentlig også rimelige forventninger til turneringen, såfremt vi gør noget for at vinde den, og så ville det være super, hvis 3+ ville dække turneringen pga. os, som de gjorde sidste år som følge af Getafes (Michael Laudrups) deltagelse og til dels Bayern Münchens. Det ville være så fedt, hvis vi kunne få lidt Milan et par gange i løbet af året på dansk tv. Og naturligvis ville det være helt genialt, hvis vi trak et dansk hold undervejs, så vi kunne få mulighed for at se heltene på dansk grund.

Ronaldo99
17-07-2008, 21:51
Så kom de danske hold godt fra start.

Cliftonville - FCK 0-4
Brøndby - B36 1-0
Bangor City - FCM 1-6
TVMK Tallin - FCN 0-3

Ricky-22
18-07-2008, 06:53
Så kom de danske hold godt fra start.

Cliftonville - FCK 0-4
Brøndby - B36 1-0
Bangor City - FCM 1-6
TVMK Tallin - FCN 0-3

Ja, pligtsejre over "amatørhold". Dog er det ikke det bedste udgangspunkt, som Brøndby har spillet sig frem til, men mon ikke det går alligevel... Der var trods alt klasseforskel på de to hold.

Alle 4 hold skal naturligvis til 2. runde, hvor jeg heller ikke forventer den store modstand, men 3. runde skal nok blive vanskeligt.

Jeg tror, at vi får 2-3 hold med i gruppespillet. Aab, FCK og Brøndby. Det vil også være super, og det vil give en ganske pæn chance for, at vi får et dansk hold i gruppe med Milan.

Ronaldo99
19-07-2008, 21:45
OB - Aston Villa 2-2

Dårligt udgangspunkt for OB, medmindre de kan vinde i England eller spille 3-3.

Mini Pirlo
20-07-2008, 17:35
Jeg var nede at se kampen og at Lars Olsen og rutinerede Viggo kan smide Hans Henrik Andreasen på højre kant er mig en gåde. Man kan ikke være sur på manden over han spiller en skidt kamp for det er bare ikke hans plads, men hele fiona park kunne se det de to gamle trænere ikke formåede, imponerende.

jonasgr
20-07-2008, 18:50
Hvis bare OB ryger ud så er jeg tilfreds.

Ricky-22
20-07-2008, 18:51
OB - Aston Villa 2-2

Dårligt udgangspunkt for OB, medmindre de kan vinde i England eller spille 3-3.

Ja, OB er væk - regnede jeg egentlig også med.

OB - Taber samlet til Aston Villa
Brøndby - Er meget i tvivl. Tror de ryger i 3. kvalrunde
FCK - Går i gruppespillet
FCM - Går i gruppespillet (hvis de får en fornuftig lodtrækning)
FCN - Ryger ud i 2. kvalrunde
Aab - Går i gruppespillet (hvis de får en fornuftig lodtrækning)

OB - UDE.
Brøndby - 4-0 = 99% videre til 1. runde af UEFA-cup´en
FCK - 3-1 = 80% videre til 1. runde af UEFA-cup´en
FCM - PT. 55% videre til 1. runde af UEFA-cup´en
FCN - 2-1 = 85% videre til 1. runde af UEFA-cup´en
Aab - 2-0 = 75% videre til Champions League gruppespillet

Det ser fantastisk ud for dansk fodbold lige pt. Tænk, hvis vi får 4 hold klar til 1. runde af UEFA-cup´en og vores mesterhold med i CL-gruppespillet :grinser043:

Kom så FCM! Hold nu denne Gude-føring!

Ricky-22
20-07-2008, 18:52
Hvis bare OB ryger ud så er jeg tilfreds.

Hvordan skal den forstås? Er du glad hvis OB ryger ud eller glad hvis det KUN er OB der ryger ud? :):o

Thomas_willads
20-07-2008, 20:19
Tror nu ikke at man skal afskrive børndby helt. De har købt godt ind og de er sultne! Alle de danske hold, på nær OB, kan komme i gruppespillet, men det kræver en god lodtrækning for dem.

jonasgr
20-07-2008, 20:23
Hvordan skal den forstås? Er du glad hvis OB ryger ud eller glad hvis det KUN er OB der ryger ud? :):o

Faktisk begge dele. Jeg håber generelt set at alle danske hold klarer sig godt, men i tilfældet OB håber jeg bare inderligt at de ryger ud. Jeg kan inderligt ikke fordrage den klub.

Ricky-22
01-08-2008, 12:33

Man. City - FCM : 90/10
FCK - Lillestrøm : 65/35
Queen of the South - FCN : 25/75
FC Haka - Brøndby : 25/75
Aab - Rangers/Kaunas : 40/60

Det ser sløjt ud for FCM!

Edit: FCN er ændret fra 60 til 75. De skal møde et hold fra den næstbedste skotske liga. Det bør være en sikker sejr. Queens kom kun med, fordi de tabte i liga cup´en til Rangers. Tror ikke Quuens er meget bedre, end nogle af de amatører som FCK, FCK og Aab lige har mødt.

st.rams
01-08-2008, 12:37
Man. City - FCM : 90/10
FCK - Lillestrøm : 65/35
Queen of the South - FCN : 40/60
FC Haka - Brøndby : 25/75
Aab - Rangers/Kaunas : 40/60

Det ser sløjt ud for FCM!

Syntes egentlig du rammer plet, på nær kampen mellem AAB og Rangers!

Kaunas skal levere et mirakel for, at slå Rangers ud. Og Rangers var altså godt kørende sidste sæson, og har et stærkt hold. Den skulle nok nærmere hedde 70/30 i Rangers farvør.

Ricky-22
01-08-2008, 12:49
Syntes egentlig du rammer plet, på nær kampen mellem AAB og Rangers!

Kaunas skal levere et mirakel for, at slå Rangers ud. Og Rangers var altså godt kørende sidste sæson, og har et stærkt hold. Den skulle nok nærmere hedde 70/30 i Rangers farvør.

Rigtigt nok, men Kaunas spillede trods alt uafgjort i Skotland. Og i Litauen tror jeg, at de vil kæmpe så blodet står! De får muligvis aldrig større chance for, at spille sig i CL.

FCM er naturligvis ude. De slår ikke Man. City over 2 kampe. BIF, FCK og FCN skal og bør gå videre til 1. runde.

Træder Milan ind i 1. runde af Uefa Cup´en eller er vi direkte i gruppespillet?

st.rams
01-08-2008, 13:04
Rigtigt nok, men Kaunas spillede trods alt uafgjort i Skotland. Og i Litauen tror jeg, at de vil kæmpe så blodet står! De får muligvis aldrig større chance for, at spille sig i CL.

FCM er naturligvis ude. De slår ikke Man. City over 2 kampe. BIF, FCK og FCN skal og bør gå videre til 1. runde.

Træder Milan ind i 1. runde af Uefa Cup´en eller er vi direkte i gruppespillet?

Vi træder ind i 1. runde sammen med Valencia, Sevilla osv..

Ronaldo99
01-08-2008, 20:37
FCK - Cliftonville 7-0

Den fedeste kamp jeg nogensinde har set i Parken.
Andre der var inde og se den ?

st.rams
05-08-2008, 20:00
Utroligt nok så slog upåagtede Kaunas, Glasgow Rangers her til aften.

AAB har nu en rigtig god chance for, at spille sig i Champions League.

ACM-1899
05-08-2008, 20:27
Utroligt nok så slog upåagtede Kaunas, Glasgow Rangers her til aften.

AAB har nu en rigtig god chance for, at spille sig i Champions League.

Godt for Aab, og endnu bedre for dansk fodbold, hvis de slår Kaunas og derefter kommer i Champions League.
Personligt, er det ikk' Aab jeg plejer at holde med herhjemme (FC København! :clap2:), men det vil være fedt hvis de når Champions League.

Ricky-22
05-08-2008, 20:33
Godt for Aab, og endnu bedre for dansk fodbold, hvis de slår Kaunas og derefter kommer i Champions League.
Personligt, er det ikk' Aab jeg plejer at holde med herhjemme (FC København! :clap2:), men det vil være fedt hvis de når Champions League.

Dette er et ønskescenario!

Hvis ikke Aab kommer forbi Kaunas og i CL, så fortjener de altså ikke det forjættede land!

Hjemmebanekampen giver en spinkel sejr, og så kæmper jyderne r.... ud af bukserne i Litauen. Jeg tror på det!

Forza Aab! :p

ACM-1899
05-08-2008, 20:46
Dette er et ønskescenario!

Hvis ikke Aab kommer forbi Kaunas og i CL, så fortjener de altså ikke det forjættede land!

Hjemmebanekampen giver en spinkel sejr, og så kæmper jyderne r.... ud af bukserne i Litauen. Jeg tror på det!

Forza Aab! :p

Hvis de når CHL, og ikk' bliver 1'er eller 2'er i gruppen, så håber jeg da på at de bliver 3'er - hvilket vil give dem adgang til Uefa cuppen. Så er der chance for at vi ser Milan i Aalborg :rolleyes:

- Der er selvfølgelig også chance for at se drengene i Danmark, hvis Brøndby, FCK eller FCM når i Uefa cuppen :)

Skjold
07-08-2008, 11:31
Så gjorde AaB arbejdet færdigt ved at vinde 2-1 på den svære udebane i Bosnien og er dermed klar til at møde Kaunas. Inden Kaunas kampe mod Rangers regnede jeg dem ikke for noget som helst , men efter som lithauerne sendte Rangers ud er jeg ikke i tvivl om at det bliver en svær opgave. Men jeg tror på det og håber at AaB går i gruppespillet!

st.rams
07-08-2008, 11:49
Så gjorde AaB arbejdet færdigt ved at vinde 2-1 på den svære udebane i Bosnien og er dermed klar til at møde Kaunas. Inden Kaunas kampe mod Rangers regnede jeg dem ikke for noget som helst , men efter som lithauerne sendte Rangers ud er jeg ikke i tvivl om at det bliver en svær opgave. Men jeg tror på det og håber at AaB går i gruppespillet!

Det var en sensation, at Kaunas slog Rangers ud. De havde uden tvivl mere vilje end skotterne, og lagde mere fysik ind i nærkampene. Vi ser jo næsten hvert år de her overraskelser, hvor forholdsvis "store klubber" de undervurdere deres modstandere alt for meget.

AAB er selvfølgelig favoritter, men på fysiken i nærkampene kan de godt komme til at halte. Det bliver nogle tætte opgør tror jeg, men AAB burde kunne klare den.

Halling
07-08-2008, 20:54
Aab skal vinde, for et par år siden slog selveste Randers dem med 3-2 samlet. Hvis de kan, så kan Aab også. Meget er sikkert sket på et par år, men alligevel.

ACM-1899
14-08-2008, 20:51
Status for aftenens danske UEFA CUP kval. kampe:

FC Haka 0 - 4 Brøndby IF (Færdigspillet)

FC København 3 - 1 Lillestrøm SK (Spiller stadig)

Manchester City 0 - 1 FC Midtjylland (Spiller stadig)

Queen of the South 1 - 2 FC Nordsjælland (Spiller stadig)

Set med danske briller ser det godt ud, faktisk virkelig godt ud!

M.B
14-08-2008, 21:03
FUCK jeg HÅBER så meget FCM holder hjem. Det ville være helt fantastisk!

Ricky-22
14-08-2008, 21:14

OB - UDE.
Brøndby - 4-0 = 99% videre til 1. runde af UEFA-cup´en
FCK - 3-1 = 80% videre til 1. runde af UEFA-cup´en
FCM - PT. 55% videre til 1. runde af UEFA-cup´en
FCN - 2-1 = 85% videre til 1. runde af UEFA-cup´en
Aab - 2-0 = 75% videre til Champions League gruppespillet

Det ser fantastisk ud for dansk fodbold lige pt. Tænk, hvis vi får 4 hold klar til 1. runde af UEFA-cup´en og vores mesterhold med i CL-gruppespillet :grinser043:

Kom så FCM! Hold nu denne Gude-føring!

Man. City - FCM : 0-1! Spitzenklasse!!!

Dylan
14-08-2008, 21:34
Ved godt man ikke kan sammenligne træningskampe med uefa-kval, men fcm er igang med at gøre hvad vi ikke kunne:D

Ricky-22
14-08-2008, 21:36
Ved godt man ikke kan sammenligne træningskampe med uefa-kval, men fcm er igang med at gøre hvad vi ikke kunne:D

Hoho... Men Fcm er også en tand stærkere end os :alien:

Fogh
14-08-2008, 21:43
De spillede rigtig solidt og flot FCM. Hatten af for dem.

Med fire danske sejre i dag er der lidt større chancer for at trække et af dem i første runde :)

Ricky-22
14-08-2008, 21:46
De spillede rigtig solidt og flot FCM. Hatten af for dem.

Med fire danske sejre i dag er der lidt større chancer for at trække et af dem i første runde :)

Lige præcis!

Dog er Man. City i langt bedre form om 2 uger, da Premier League starter på lørdag. Tvivler stadig på, at FCM klarer den, men det ændrer ikke på, at sejren idag, er en af dansk klubfodbolds største.

FC Nordsjælland - AC Milan live! fra Farum Park... :clap2:

Fogh
14-08-2008, 21:48
Hehe. Jeg vil hellere end gerne trække BIF eller FCK, så vi kan sætte dem på plads. Ville være alt for griner.

Filippo-Inzaghi
14-08-2008, 21:53
Hehe. Jeg vil hellere end gerne trække BIF eller FCK, så vi kan sætte dem på plads. Ville være alt for griner.

Vi ryger ud til dem lige pt :D

GreNoLi
15-08-2008, 01:22

Det gjorde vi vidst så eftertrykkeligt med 0-6 sejren i Parken i 1993........ Og så med reserverne:humble:

Skjold
16-08-2008, 21:49
Det gjorde vi vidst så eftertrykkeligt med 0-6 sejren i Parken i 1993........ Og så med reserverne:humble:

Det er FC Københavs hidtil største nederlag :3bandiera:

Nesta
29-08-2008, 08:06
Lad nu for guds skuld FC Nordsjælland eller Brøndby trække os i dag.

Det kunne være for sjovt.

Så laver vi sgu en tur for os herinde - ALLE mand !

Fogh
29-08-2008, 08:14

Præcis. Brøndby nu og FCK i gruppespillet.

Det vil være så kanon.

Men hvordan vil det være muligt at få billetter i så fald? Bliver det gennem fanklubben?

Kaka_007
29-08-2008, 08:14

Hvis du mener det seriøst, så kan du stole på mig!

acsvendsen
29-08-2008, 08:19

Jeg er sgu også klar på en tur til staden for at se vores helte, hvis chancen byder sig. Det er ikke hver dag de kommer på dansk grund.

Kaka_007
29-08-2008, 08:53
Jeg er sgu også klar på en tur til staden for at se vores helte, hvis chancen byder sig. Det er ikke hver dag de kommer på dansk grund.

Sidste gang var vel da Massaro var oppe i, ret mig hvis jeg tager fejl, Værlåse?

Maldini per la maglia
29-08-2008, 08:56

Så vidt jeg har forstået det, så kan vi trække et af følgende fem hold:

FC Zürich
FCU Politehnica Timisoara
FC Baník Ostrava
FC Metalist Kharkiv
Saint Patrick's Athletic FC

http://www.uefa.com/competitions/uefacup/news/kind=1/newsid=743492.html

Nesta
29-08-2008, 09:05
Øv - sådan forstod jeg det ikke i går da jeg læste om lodtrækningen.

Men kan også se UEFA har smidt den op i dag.

Fogh
29-08-2008, 09:27
Det var da nogle kedelige små hold. Så håber jeg på Zürich bare for at få lidt modstand.

Handsdal
29-08-2008, 09:41
Så vidt jeg har forstået det, så kan vi trække et af følgende fem hold:

FC Zürich
FCU Politehnica Timisoara
FC Baník Ostrava
FC Metalist Kharkiv
Saint Patrick's Athletic FC

http://www.uefa.com/competitions/uefacup/news/kind=1/newsid=743492.html

Øv ØV ØV
Jeg havde lige sat næsen på efter et dansk hold! det ville væree lidt sjovere at se dem på dansk gund istedet for nede i øst europa. Nårh men så må alle de danske hold så bare gå videre så vi har mulighed for at trække et aaf dem i gruppe spillet.

Maldini per la maglia
29-08-2008, 12:09
Vi skal møde FC Zürich.

Fogh
29-08-2008, 12:11
Jeps god lodtrækning. Vi får modstand, men bør under alle omstændigheder gå videre.

DeepzOne
29-08-2008, 12:14
Plat at vi ikke møder et dansk hold.. men det kan nås endnu :)

Maldini per la maglia
29-08-2008, 12:16
Vi skal møde FC Zürich.

Første kamp bliver spillet på San Siro torsdag den 18. september. Returkampen bliver spillet torsdag den. 2. oktober.

RossoneriHeart
29-08-2008, 12:19
Det sværeste hold vi kunne trække imo, men mon ikke vi klare den...

Forza Milan!

Fox@Mulder
29-08-2008, 12:20
Det sværeste hold vi kunne trække imo, men mon ikke vi klare den...

Forza Milan!

mon ikke, hvis vi ikke kan klare Zurich har vi jo intet at gøre i turneringen.

Hitman
29-08-2008, 12:38
Bedre at få en vesteuropæisk hold end østeuropæisk!

Kriller
29-08-2008, 12:50
Sidste gang var vel da Massaro var oppe i, ret mig hvis jeg tager fejl, Værlåse?

Jeg mener han var i Søllerød i forbindelse med vores samarbejde med Boldklubben Søllerød Vedbæk (BSV) :)

Ronaldo99
29-08-2008, 12:50
Fuld oversigt over Uefa Cuppens 1.Runde

Pulje 1
AC Milan - FC Zurich
FCU Politehnica Timisoara - FK Partizan
Hertha Berlin - Saint Patrick's Athletic
FC Baník Ostrava - FC Spartak Moskva
FC Metalist Kharkiv - Beşiktaş JK

Pulje 2
Portsmouth FC - Vitória SC
Kayserispor - Paris Saint-Germain
Sevilla FC - FC Salzburg
VfL Wolfsburg - Rapid Bucureşti
Sampdoria - Kaunas

Pulje 3
CS Marítimo - Valencia
Dinamo Zagreb - Sparta Prag
Manchester City - Omonia
Young Boys - Club Brugge
Nancy - Motherwell

Pulje 4
Everton - Standard Liège
Napoli - Benfica
Bellinzona - Galatasaray
NEC Nijmegen - Dinamo Bucureşti
Racing Club Santander - FC Honka Espoo

Pulje 5
APOEL - Schalke 04
Litex Lovech - Aston Villa
Austria Wien - Lech Poznań
Vitória FC - Heerenveen
Brann - Deportivo La Coruña

Pulje 6
Slavia Prag - SC Vaslui
Slaven Koprivnica - CSKA Moskva
Brøndby - Rosenborg
Cherno More Varna - Stuttgart
Rennes - Twente

Pulje 7
Ajax - FK Borac
Tottenham - Wisla Krakow
FC København - FC Moskva
Zilina - Levski Sofia
Udinese - Dortmund

Pulje 8
SC Braga - Artmedia
Feyenoord - Kalmar FF
HSV - Unirea Urziceni
Hapoel Tel-Aviv - Saint-Etienne
FC Nordsjælland - Olympiakos

I 1. runde af UEFA Cuppen spilles første kamp som udgangspunkt den 18. september med returopgør 2. oktober.
Finalen bliver spillet på Şükrü Saracoğlu Stadium i Istanbul den 20 maj 2009

divinocodino
29-08-2008, 13:30

Søllerød/Vedbæk:-)

RossoneriHeart
29-08-2008, 13:54
Søllerød/Vedbæk:-)

Hehe, var det ikke der hvor du glemte at tage der op, eller noget i den stil?

:clap2:

Faroe Islander
29-08-2008, 14:04
Var lige inde på Zurichs hjemmeside og faktiskt kender jeg kun en af deres spillere, finske Hannu Thinnen som var en ganske habil forsvarer i CM 02, men hvordan han er udenfor computerskærmen ved jeg til gengæld ikke :) har også tidligere spillet i West Ham

Kaka_007
29-08-2008, 15:58
Jeg mener han var i Søllerød i forbindelse med vores samarbejde med Boldklubben Søllerød Vedbæk (BSV) :)

Præcis ja, kan bare ikke de sjællandske klubber:p

Kaka_007
29-08-2008, 16:00
Şükrü Saracoğlu Stadium i Istanbul, er vel ikke det samme sted som tragedien i 2005?

Ronaldo99
29-08-2008, 17:25
Nej Tragedien i 2005 var på Atatürk Stadion

Skjold
30-08-2008, 08:38
Atatürk Olimpic bliver brugt af Galatasaray når de spiller europæisk tunering. Şükrü Saracoğlu Stadium er Fenerbahçes hjemmebane. I øvrigt er jeg overbevist om at vi klarer Zürich .... vi BØR simpelhten være en klasse bedere end bronze vinderen i den schweiziske liga og det regner jeg da også med at vi er.

:director: FORZA MILAN!

10kaka
30-08-2008, 13:20
Een klasse bedre end dem!!!!
Der skal virkelig være klasseforskel så det batter, vil mene det bliver lidt a la og se når Aab tager imod ManU.
2 hold som ikke er i nærheden af hinanden, det skal lige siges at jeg er nordjyde og har sympati med Aab.
Tror virkelig det bliver 2 walk over kampe, med sejre i dem begge med en målscorer ca 6-1 sammenlagt.
Vores nye spillere og det meget forstærket hold vi har nu burde virkelig være meget sultne for at vise hvad de kan ingen tvivl.

Skjold
30-08-2008, 15:31
Een klasse bedre end dem!!!!
Der skal virkelig være klasseforskel så det batter, vil mene det bliver lidt a la og se når Aab tager imod ManU.
2 hold som ikke er i nærheden af hinanden, det skal lige siges at jeg er nordjyde og har sympati med Aab.
Tror virkelig det bliver 2 walk over kampe, med sejre i dem begge med en målscorer ca 6-1 sammenlagt.
Vores nye spillere og det meget forstærket hold vi har nu burde virkelig være meget sultne for at vise hvad de kan ingen tvivl.

Det er muligt , men man bør ikke undervurdere schweiziske hold, de plejer at gøre en god figur i europæisk sammenhæng. At jeg dog er enig med dig i at vi går stensikkert videre er noget andet , men jeg tror ikke at det lige umiddelbart bliver så nemt som du giver udtryk for.

Ronaldo99
02-09-2008, 14:24
Truppen til Uefa Cuppen

GOALKEEPERS: Dida, Abbiati, Kalac;
DEFENDERS: Maldini, Kaladze, Zambrotta, Jankulovski, Favalli, Senderos, Bonera, Darmian, Pasini, Antonini;
MIDFIELDERS: Emerson, Gattuso, Pirlo, Ambrosini, Flamini;
ATTACKERS: Pato, Inzaghi, Seedorf, Borriello, Kakà, Shevchenko, Ronaldinho.

Ronaldo99
02-09-2008, 14:34
Truppen til Uefa Cuppen

GOALKEEPERS: Dida, Abbiati, Kalac;
DEFENDERS: Maldini, Kaladze, Zambrotta, Jankulovski, Favalli, Senderos, Bonera, Darmian, Pasini, Antonini;
MIDFIELDERS: Emerson, Gattuso, Pirlo, Ambrosini, Flamini;
ATTACKERS: Pato, Inzaghi, Seedorf, Borriello, Kakà, Shevchenko, Ronaldinho.

Overraskende At Cardacio og Viudez ikke er udtaget. :confused:

Rossonero
02-09-2008, 14:42
Ja ja - UEFA cup´en er ikke den mest attraktive, men så vidt jeg husker er der sku ingen der er røget ud af CL, som er gået over i UEFA cup´en og vundet - så noget siger jo, at CL holdene langt fra er så suveræne, som de på papiret måske burde havde været.

Ricky kaka
02-09-2008, 15:04
Ja ja - UEFA cup´en er ikke den mest attraktive, men så vidt jeg husker er der sku ingen der er røget ud af CL, som er gået over i UEFA cup´en og vundet - så noget siger jo, at CL holdene langt fra er så suveræne, som de på papiret måske burde havde været.

Den statistik bliver der ændret på i år ;)

Men det er super ærgeligt med Nesta - øv bøv. Jeg må også stille mig lidt undrende overfor, at Carlo har valgt at udelade Viudez og Cardaccio. Det var der om noget her de kunne få lov til, at afprøve kræfter og vise deres kunnen. I øvrigt, hvem er Pasini? Går ud fra han er rykket op fra primavera holdet. Nogen der kan fortælle lidt om ham? :)

Gattuso
02-09-2008, 15:14
Dejligt at se Kaká er tilbage i truppen, tror i at han starter inde efter den lange pause eller vil han blive spillet lige så stille ind?

Skjold
02-09-2008, 18:46
Dejligt at se Kaká er tilbage i truppen, tror i at han starter inde efter den lange pause eller vil han blive spillet lige så stille ind?

Burde du ikke poste det i tråden om Kaka?

@Rossonero: Jo det er sket før at et hold er røget ud af CL og senere har vundet UEFA'en. Det skete sidst i 2005 hvor CSKA Moskva vandt UEFA Cuppen , men ellers kan jeg ikke lige komme på nogen andre gange.

Gattuso
02-09-2008, 18:55
Burde du ikke poste det i tråden om Kaka?

@Rossonero: Jo det er sket før at et hold er røget ud af CL og senere har vundet UEFA'en. Det skete sidst i 2005 hvor CSKA Moskva vandt UEFA Cuppen , men ellers kan jeg ikke lige komme på nogen andre gange.

Ved jeg ikke rigtig, altså det er jo om Kaká, men det var her truppen stod, så troede jeg godt kunne skrive det her, men hvis det er forkert så må den gerne flyttes derover.

RedsOFMilan
03-10-2008, 01:58
Jamen vi kan vel ligeså godt tage et kig på løjerne. De 40 deltagende klubber til UEFA cuppen's gruppespil er fundet. Disse skal så fordeles i 8 puljer af 5 hold og seedningen er som følger:

Lag - 1

AC Milan, Sevilla, Valencia, Benfica, Schalke 04, CSKA Moskva, Tottenham, HSV

Lag - 2

Stuttgart, Ajax, Olympiakos, Deportivo, Club Brügge, Spartak Moskva, Paris SG, Heerenveen

Lag - 3

Rosenborg, Udinese, Feyenoord, Sporting Braga, Slavia Prag, Manchester City, Galatasaray, Sampdoria

Lag - 4

Hertha Berlin, Partizan Beograd, AS Nancy, Portsmouth, Aston Villa, Racing Santander, FC København, Dinamo Zagreb

Lag - 5

Saint Etienne, Wolfsburg, Standard Liege, Twente, Nijmegen, Metalist Kharkiv, Lech Poznan, MSK Zilina

Således ser det ud. De 3 bedste klubber fra hver pulje går videre i turneringen, så synes bare man skal håbe på et par gode modstandere, så der er lidt at slås med. Vi kan, ligesom i Champions League, ikke trække modstandere fra Italien.

Mit største ønske er at trække FC København, udfra samme argumenter som vi debatterede i forbindelse med lodtrækningen til Champions League sidste år.

Ellers kunne det være lækkert at trække Manchester City og lige få sat dem på plads.

Lodtrækningen finder sted 7. Oktober i Nyon, og vi skal spille vores første kamp i gruppespillet torsdag d. 23 Oktober.

AleexPato
03-10-2008, 06:29
Hvis vi trækker FCK skal mig og min far ind at se det. Kunne blive vildt sejt!

Fogh
03-10-2008, 07:50
Giv os Deportivo, Feyenoord, FCK og Wolfsburg.

st.rams
03-10-2008, 07:55
Stemmer for Heerenveen, Slavia Prag, FCK og MSK Zilina..

Lad os bare få nogle lette kampe, så vi kan fokusere på ligaen, og stadig komme sikkert videre.

Ricky-22
03-10-2008, 08:55
Spartak, Rosenborg, København og Nijmegen.

Spartak, fordi så bliver der fokus på vores gruppe pga. Michael Laudrup.
Rosenborg, nem udebanetur.
København, nemmere udebanetur og ellers kanont at drive dem rundt på San Siro.
Nijmegen, der har danske Lasse Schöne på holdet.

Men, den vigtigste er nu FCK. Det ville være så stort at møde dem, nu her ca. 15 år efter de blev revet rundt i Parken.

Ricky-22
03-10-2008, 08:56
Desværre er der blot 12,5% chance for at trække FCK...

Maldini(3)
03-10-2008, 09:19
Ajax - Slavia Prag - FCK - Wolfsburg alle 4 hold er billige at komme frem til :)

Taj
03-10-2008, 10:15
PLEASE FCK!!!
Den kunne være så vildt at se Ronaldinho i parken og trylle!!
Ville slå telt op hos billetnet he he...;_:)

RossoneriHeart
03-10-2008, 12:52
Fint at vi er videre og det kunne da også være rart hvis vi gik hen og vandt turneringen, men det må aldrig blive på bekostning af lo scudetto.
Personligt er jeg ret ligeglad med uefa cuppen og jeg mener at vi burde stille med vores reserver et langt stykke hen ad vejen.
Når vi langt i turneringen, kan vi så begynde at stille stærkeste hold, i forsøget på at vinde den.
Fokus må og skal være på at vinde den hjemlige turnering, da det er det både spillere, ledelse og fans længes efter.

Forza Milan!

Frants
03-10-2008, 18:00
Det ku' da være fedt at vinde UEFA Cuppen, idet det er den eneste turnering, vi aldrig har vundet. Det ser da heller ikke ud til, at vi tager let på det, når man ser på det hold vi stillede med igår.

stephaNNNo
03-10-2008, 18:46
Både William Kvist samt Don Ø, håber på at vi møder dem i UEFA, hvilket vi alle finder ud af kl 12.00 på Tirsdag (Eurosport)

Kaka_007
03-10-2008, 20:45
Hvorfor håber De det? Hvis det bare er får at score kassen på entre indtægter er det sku meget tyndt:P

RedsOFMilan
03-10-2008, 21:08
Hvorfor håber De det? Hvis det bare er får at score kassen på entre indtægter er det sku meget tyndt:P

Det skal ikke ses udelukkende, fra et sportsligt synspunkt. Jeg tror, at det er et spørgsmål om at FC København er en klub der er ambitiøse på klubbens og dens fans vegne. De ved da udmærket godt, at det ikke sportsligt er favorabelt at rende ind i AC Milan, men på den anden side bliver der formentlig heller ikke kalkuleret med at skulle have point mod holdende fra 1. seedningslag.

Så hvis de endelig skal op imod en kvalificeret modstander, kan de jo ligeså godt få en oplevelse ud af det, som i sidste ende er mere værd end eksempelvis at tabe 0-1 til Tottenham. Hvis de har mulighed for at møde Milan i Parken, så får de et udsolgt stadion og deres spillere får lov til at prøve kræfter med nogle af de bedste i verden. Det er både ledelsen og spillerne i FC København da nysgerrige efter.

Jeg kan såmænd godt forstå, at de ønsker at trække AC Milan. De skal hente deres point mod de øvrige hold i gruppen, og kan dermed betragte en kamp mod Milan, som en oplevelse og en unik mulighed for at modne deres spillere med henblik på fremtidens europæiske opgaver.

Skjold
03-10-2008, 21:24
Håber selvfølgelig på FCK og Slavia, der da så er god mulighed, for mit vedkommende, at se drengene i aktion. Ellers håber jeg personligt på Feyenoord eller Manchester City, da jeg tror det vil kunne blive rigtig interresante opgør.

Nesta
07-10-2008, 11:16
Så er der LODTRÆKNING

Nesta
07-10-2008, 11:18
Heerenveen fra Lag 2 - smukt

Der kan man jo også køre ned

Nesta
07-10-2008, 11:18
Braga fra lag 3

Nesta
07-10-2008, 11:22
Ingen FCK

Det blev Portsmouth

stephaNNNo
07-10-2008, 11:24
Og Wolfsburg

Nesta
07-10-2008, 11:25
FCK og Valencia.

Farvel en sæk de får

Generalen
07-10-2008, 11:27
Pulje A
Schalke
Paris SG
Manchester City
Racing Santander
FC Twente

Pulje B
Benfica
Olympiacos
Galatasaray
Hertha Berlin
Metalist

Pulje C
Sevilla
VFB Stuttgart
UC Sampdoria
FK Partizan
Std. Liege

Pulje D
Tottenham
Spartak Moskva
Udinese
Dinamo Zagreb
Nijmegen

Pulje E
AC Milan
SC Herenveen
SC Braga
Portsmouth
Vfl Wolfsburg

Pulje F
HSV
Ajax
Slavia Prag
Aston Villa
MSK Zilina

Pulje G
Valencia
Club Brugge
Rosenborg
FC København
Saint-Etienne

Pulje H
CSKA Moskva
Deportivo La Coruna
Feyenyoord
Nancy
Lech Poznan

Det er sgu noget ko-lort, ville meget gerne have være været foruden Portsmouth og Wolfsburg, men Braga og Herenveen bør vi kunne slå uden problemer.

Ude og hjemmekampe kommer op om 30 min...

Ricky-22
07-10-2008, 11:38
Vel egentlig en ganske god lodtrækning. Vi undgik alle de store hold, såsom Man. City, La Coruna, Ajax, Aston Villa, Stuttgart, Paris og Olympiacos. Og Galatasaray, som ikke er sjove at spille mod ude.

Vi skal naturligvis gå videre som nr. 1 her.

Ærgerligt, at det ikke kunne blive til FCK, men set med danske øjne, så får de ikke større chance for at avancere. Dog surt, at S. Etienne røg med i puljen, især hvis FCK skal møde dem på udebane.

Bliver spændende at se ude/hjemme fordelingen. Jeg håber på:

Wolfsburg - Milan
Milan - Herenveen
Braga - Milan
Milan - Portsmouth

Ricky-22
07-10-2008, 11:40
FC København skal som fjerdeseedet ikke spille ikke på tredje matchdag. De starter med hjemmekamp mod Club Brügge, derefter er der udekamp mod Rosenborg, hjemmekamp mod Saint-Etienne og afslutningsvis udekamp mod Valencia.

Kilde: Bold.dk

Det vil da være optimalt, hvis det er tilfældet. Valencia vil de tabe til uanset om det er hjemme eller ude, så fint at brænde en udekamp af det. Rosenborg bør de slå både ude og hjemme, så det er også fint. Hjemme mod Brügge og Etienne er 2 kampe der bør være minimum 50/50 og måske en lille fordel hos FCK. Spændende! Jeg tror på, at FCK slutter som nr. 3 og dermed går videre.

-jolo-
07-10-2008, 11:56
Hvornår får vi det aktuele kampprogram at vide?

RossoneriHeart
07-10-2008, 12:18
Fornuftig gruppe, som vi skal gå videre fra.
Lækkert vi trak Portsmouth. Der er nogle ting der skal sættes på plads.

Forza Milan!

Fogh
07-10-2008, 12:49
Vi skal til Wolfsburg i første runde.

http://www.plz-postleitzahl.de/land.niedersachsen/wolfsburg/karte-Wolfsburg.gif

Det ligger faktisk ikke så langt væk hjemmefra :)

Maldini per la maglia
07-10-2008, 13:29
Vi skal til Wolfsburg i første runde.

http://www.plz-postleitzahl.de/land.niedersachsen/wolfsburg/karte-Wolfsburg.gif

Det ligger faktisk ikke så langt væk hjemmefra :)

Det er vist ikke helt korrekt ;)

23. oktober: Heerenveen - Milan.

6. november: Milan - Braga.

27. november: Portsmouth - Milan.

17. december: Milan - Wolfsburg.

Ricky-22
07-10-2008, 13:44
Det er vist ikke helt korrekt ;)

23. oktober: Heerenveen - Milan.

6. november: Milan - Braga.

27. november: Portsmouth - Milan.

17. december: Milan - Wolfsburg.

Ja øv, jeg havde ellers lige gjort klar til at booke 3. runde kampen mod Herenveen på San Siro - Det fremgik ellers, at vi skulle spille hjemme der, men nu er den ændret på den officielle hjemmeside her kl. 14.30. En time forinden var programmet således:

MILAN - First day: Wolfsburg-Milan. Second day: Rest. Third day: Milan-Heerenveen. Fourth day: Portsmouth-Milan. Fifth day: Milan-Braga.

Kunne være fedt at tage til Portsmouth som ligger syd for London. Det tager ca. 1 1/2 time at køre fra London til Portsmouth.

Fogh
07-10-2008, 14:18
MILAN - First day: Wolfsburg-Milan. Second day: Rest. Third day: Milan-Heerenveen. Fourth day: Portsmouth-Milan. Fifth day: Milan-Braga.

Jeg gik også ud fra den, øv.

Der er næppe megen plads til gæstende tilskuere i Heerenveen.

Vi må håbe, at FCK går videre.

st.rams
07-10-2008, 14:22
FCK skal bare smækkes ud.. Håber Valencia giver dem en ordentlig lektion i fodbold!

Vores sværeste kamp må vel nok være Portsmouth ude, og også den kamp jeg ser mest frem til at følge. Det skal nok blive et godt opgør, hvor vi forhåbentlig kan vise klasse forskellen.

Orson
07-10-2008, 15:19
Kunne være fedt at tage til Portsmouth som ligger syd for London. Det tager ca. 1 1/2 time at køre fra London til Portsmouth.

Ja, det kunne være man skulle overveje det, når en flybillet tur/retur kan fås for omkring 5-600 kr. hvis man tager derover d. 26. november.

http://www.sterling.dk/da/fly/lavpriskalender/?origin=BLL&destination=LGW&departDate=112008&arrivalDate=112008

Så er spørgsmålet bare hvad en busbillet til Portsmouth koster + billetten til kampen.

Billetsalget på Portsmouth's hjemmeside er vist midlertidigt ude af drift fordi de har fået ny partner eller noget..

Men det burde da være muligt af finde lidt mere info når vi kommer ind i november.

Mikael
07-10-2008, 15:31
Måske der kunne laves en tur med fanklubben?

Fyrstnissen
07-10-2008, 15:48
Måske der kunne laves en tur med fanklubben?

Tjah, det lugter da lidt af en roadtrip :)

Generalen
07-10-2008, 16:35
Hvad med en tur til Herenveen, det tager 7 timer fra Århus. Der burde da nok være nogle stykker til at hoppe i en bil?

Jeg tror iøvrigt at FCK går igennem, hverken St. Etienne, Club Brugge eller Rosenborg er uoverkommelige modstandere.
Jeg håber sgu vi kan være heldige at de går videre - og vi så trækker dem i næste runde.

Hvis vi da går videre........

Fogh
07-10-2008, 17:05
Hvad med en tur til Herenveen, det tager 7 timer fra Århus. Der burde da nok være nogle stykker til at hoppe i en bil?

Jeg tror iøvrigt at FCK går igennem, hverken St. Etienne, Club Brugge eller Rosenborg er uoverkommelige modstandere.
Jeg håber sgu vi kan være heldige at de går videre - og vi så trækker dem i næste runde.

Hvis vi da går videre........

Der kan være 26.800 på Heerenveens stadion, måske mindre i europæisk sammenhæng. Jeg tvivler på, at det er muligt at få billetter til den kamp.

Mikael
07-10-2008, 18:06
Jeg er sådan set åben overfor alle kampe. Så kom frisk med bud....

Nesta
07-10-2008, 21:22
Overvejer absolut Herenveen - kampen.

Fogh
07-10-2008, 21:39
Overvejer absolut Herenveen - kampen.

Tror I, det er muligt at få billetter til kampen? Ikke ligefrem et stort stadion de har.

Fyrstnissen
07-10-2008, 22:55
Det skulle ikke være muligt at få billetter igennem fanklubben? - Der skal jo stille et bestemt mængde billeter til rådighed for udeholdet, så mons tro hvis man spørger pænt at det skulle kunne lade sig gøre? :)

Generalen
08-10-2008, 09:07
Er der nogen fra fanklubbens ledelse der kan uddtale sig om det skulle være muligt at få billetter.

Der må vel være ca. 2500 billetter til os, hvis man regner med 10% - og jeg tvivler på at der kommer 2000 fra Italien - så der må være lidt til nabolandende.

M.B
08-10-2008, 09:43
Jeg er faktisk lidt bange for den pulje... Vi er kommet i. Jeg havde hellere set os i en med store hold.

Jeg er bange for vi ikke kan sætte os op, til de her små kamp her.

Mikael
08-10-2008, 14:32
Uha nu bliver det spændende. Jeg går også ud fra at der kommer relativt få italienske Milanfans til Holland. Så vidt jeg husker skaffede fanklubben billeter sidste år til kampen mod Arsenal, hvilket egentlig burde være sværere. Jeg har dog ikke bil selv hvis Heerenveen skulle være muligheden...

Frants
08-10-2008, 20:52
Jeg er faktisk lidt bange for den pulje... Vi er kommet i. Jeg havde hellere set os i en med store hold.

Jeg er bange for vi ikke kan sætte os op, til de her små kamp her.

Det er UEFA Cuppen det her, så vi får svært ved at trække nogen "store" hold. ;)

Thomas_willads
19-10-2008, 20:36
Kan det virkelig være rigtigt at der ikke er nogen kanaler der sender denne kamp???

Fogh
20-10-2008, 09:14
Kan det virkelig være rigtigt at der ikke er nogen kanaler der sender denne kamp???

UEFA Cuppen er ikke særlig tiltrækkende, så det vil ikke overraske mig. Den kan forhåbentlig streames.

Ricky-22
20-10-2008, 11:40
UEFA Cuppen er ikke særlig tiltrækkende, så det vil ikke overraske mig. Den kan forhåbentlig streames.

Uefa.com tilbyder streams af CL-kampe imod betaling naturligvis. Men det lader ikke til, at de tilbyder samme service til Uefa-cup kampene...:confused:

Mon ikke en af de mange tyske kanaler, kunne finde på at vise Heerenveen - Milan? Selvom det er en hollandsk klub...

Det er superærgerligt, at man ikke kan følge Milan ordentligt her i Uefa-cup´en, for selvom den ikke er nær så prestigefyldt, så er det trods alt stadig en stor turnering. Den eneste vi ikke har vundet.

Ricky-22
04-12-2008, 21:23
FCK nede med 0-1 og 10 minutter igen. Det vil sige 10 min. fra total fiasko! Med et nederlag er de definitivt ude af europæisk fodbold. Kors hvor er det dog elendigt! Dansk fodbolds flagskib... BAH!

LOL for en Guddommelig kommentar fra Werge - "Det er ikke viljen der mangler, det er evnerne" :clap2: Lige præcis således kan man sætte dansk klubfodbold i bås. HOHOHO!!!

Og lige i det samme udligner Antonsen med 5 minutter igen. FCK lever...

Slupinski13
04-12-2008, 21:27
De lever endnu, hehe.. Fantastisk mål:)

Ricky-22
04-12-2008, 21:28
De lever endnu, hehe.. Fantastisk mål:)

Ja, det er kanon! Nu sker der også noget i den ellers lidt småkedelige kamp. Gid der dog var længere tid tilbage!!!

Kom så FCK!

Ricky-22
04-12-2008, 21:30
Vrøvl! Werge siger "Det er ligemeget om de taber eller spiller uafgjort, for de skal alligevel vinde i Brügge". Forkert, for hvis Rosenborg vinder, så kan FCK kun nå 4 point, ligesom Rosenborg, og så er Rosenborg jo bedst indbyrdes.

Og FCK kan ikke vinde ude mod Brügge, som ikke har tabt en eneste hjemmekamp i år.

Farvel og tak FCK! :(

Slupinski13
04-12-2008, 21:31
Ja, det kunne være godt for dansk fodbold, selvom jeg ikke direkte er FCK fan. Men Nordstrand har godt nok kostet lidt for dem i denne turnering!

Ricky-22
04-12-2008, 21:36
FT: 1-1.

Eneste positive er det ene point til dansk fodbold. FCK er ude, og jeg er bange for, at med det spil de præsterer pt. så får de en ordentlig snitter i Belgien.

Skjold
04-12-2008, 21:42
Der to kampe igang i vores pulje, den éne er mellem Wolfsburg og Portsmouth i Tyskland, den kamp fører tyskerne med 3-2. Også Heerenveen og Braga spiller i aften i Holland og portugiserne fører i øjeblikket med 2-1. Begge kampe er i de absolut sidste minutter, så mege tyder på at disse to resultarer holder stik. Gør de det, rykker Wolfsburg foran os og fører dermed gruppen 2 point foran os, ikke at det betyder noget da vi er videre alligevel.

Ricky-22
04-12-2008, 21:48
Der to kampe igang i vores pulje, den éne er mellem Wolfsburg og Portsmouth i Tyskland, den kamp fører tyskerne med 3-2. Også Heerenveen og Braga spiller i aften i Holland og portugiserne fører i øjeblikket med 2-1. Begge kampe er i de absolut sidste minutter, så mege tyder på at disse to resultarer holder stik. Gør de det, rykker Wolfsburg foran os og fører dermed gruppen 2 point foran os, ikke at det betyder noget da vi er videre alligevel.

Betyder dog noget, nemlig at vi SKAL vinde hjemme over tyskerne, for at slutte som nr. 1 og derved få en nemmere lodtrækning.

Men nu da FCK er ude, så kunne man da godt håbe på en 2. plads i puljen, da vi så skal møde et af de hold der ryger ud af CL - deriblandt AaB :)

Jeg håber nu på en sejr og et brag af en kamp, da jeg selv er på lægterne til Wolfsburg kampen... :director:

Skjold
04-12-2008, 21:50
Betyder dog noget, nemlig at vi SKAL vinde hjemme over tyskerne, for at slutte som nr. 1 og derved få en nemmere lodtrækning.

Men nu da FCK er ude, så kunne man da godt håbe på en 2. plads i puljen, da vi så skal møde et af de hold der ryger ud af CL - deriblandt AaB :)

Jeg håber nu på en sejr og et brag af en kamp, da jeg selv er på lægterne til Wolfsburg kampen... :director:

Jeg var egentlig ikke klar over at det ville give en nemmere lodtrækning at slutte nummer 1 i UEFA gruppespillet, men så ved jeg det nu :)

Et brag af en kamp, Wolfsburg er et rigtig spændene mandskab med mange dygtige spillere, så det skal nok blive en god kamp.

Men god tur til den tid.

Forza Milan!

Ronaldo99
06-12-2008, 13:10

FCK er ikke ude endnu de kan da sagtens slå Club Brügge
de har slået Ajax i Amsterdam og FC Moskva i Rusland så de kan sagtens gøre det.

Ricky-22
06-12-2008, 22:52
FCK er ikke ude endnu de kan da sagtens slå Club Brügge
de har slået Ajax i Amsterdam og FC Moskva i Rusland så de kan sagtens gøre det.

Ja, det ved jeg. Men FCK vinder IKKE over Brügge ude. De har en af Europas bedste hjemmebanestatistiker og FCK er flere niveauer under dem, så derfor mener jeg, at FCK er "wasted". FCK er ikke en skid værd, og det beviste de imod Rosenborg, som også er nul og niks.

Ronaldo99
07-12-2008, 12:03
Ajax har da også en god hjemmebanestatistik.
Og FCK spillede 1-1 mod Valencia på mestalla så de har da en chance for at vinde.

Dylan
10-12-2008, 22:00
Selvom det ikke var specielt fair har jeg det på samme måde. Fuck hvor er det flot, hvis vi i den hjemlige lige kunne fighte halvt så meget, så lå vi nummer 1;)

Også ekstra lækkert at man igen kan lukke røven på alle de belastende Man U fans.

Skjold
10-12-2008, 22:01
Selvom det ikke var specielt fair har jeg det på samme måde. Fuck hvor er det flot, hvis vi i den hjemlige lige kunne fighte halvt så meget, så lå vi nummer 1;)

Også ekstra lækkert at man igen kan lukke røven på alle de belastende Man U fans.

Hehe dette er UEFA Cup tråden, jeg kom os lige til at skrive i denne tråd, men har skrevet det i CL tråden nu ;).

KaPaRo
11-12-2008, 11:25
jeg skal til milano i næste uge og der kan jeg se at milan spiller hjemme mod Wolfsburg er der nogen der ved hvordan man nemmest får billetter til sådan en kamp hvis det overhovedet er muligt??

Fogh
11-12-2008, 11:38
jeg skal til milano i næste uge og der kan jeg se at milan spiller hjemme mod Wolfsburg er der nogen der ved hvordan man nemmest får billetter til sådan en kamp hvis det overhovedet er muligt??

Du kan få billetter i sådanne båse lige uden for stadionet. Man skal vist bare vise sit pas for at få det.

KaPaRo
11-12-2008, 11:46
Du kan få billetter i sådanne båse lige uden for stadionet. Man skal vist bare vise sit pas for at få det.

okay. hvor lang tid før skal man være der og hva ligger priserne i ca??

Fogh
11-12-2008, 11:47
okay. hvor lang tid før skal man være der og hva ligger priserne i ca??

Der bliver helt sikkert ikke udsolgt, så du behøves ikke være der lang tid før kampstart.

Priserne varierer efter, hvor du vil sidde. Jeg kender desværre ingen priser.

KaPaRo
11-12-2008, 12:03
Der bliver helt sikkert ikke udsolgt, så du behøves ikke være der lang tid før kampstart.

Priserne varierer efter, hvor du vil sidde. Jeg kender desværre ingen priser.

okay ved du noget om hvor det er bedst at sidde???

stephaNNNo
11-12-2008, 13:39
okay ved du noget om hvor det er bedst at sidde???

Jeg vil anbefale dig, enten at sidde på 1. Rød / Orange hvis du har råd til det, eller 2. Rød / Orange.

Curva sud (Blå) er for ultras og hardcore fans, Curva Nord (Grøn) ofte gæsternes plads.

KaPaRo
11-12-2008, 13:49
nogen der har et billed over stadioner med pladserne

Kriller
11-12-2008, 14:16
http://media2.acmilan.com/200806/10547_news.jpg

Prego...

jonasgr
11-12-2008, 15:16
Kan huske at jeg har siddet helt oppe i det ene hjørne på orange, 258 eller 256 må det have været og der er altså halv langt ned. Så hvis du har højdeskræk skal du ikke sidde så langt oppe. Bare et råd.

Ricky kaka
11-12-2008, 17:00
Jeg vil anbefale dig, enten at sidde på 1. Rød / Orange hvis du har råd til det, eller 2. Rød / Orange.

Curva sud (Blå) er for ultras og hardcore fans, Curva Nord (Grøn) ofte gæsternes plads.

Vil det sige, at man ikke kan sidde på Curva sud medmindre man er Ultra?

Nesta
18-12-2008, 09:54
Kom nu til Aalborg Milan !

Det ville være den bedste julegave :diablotin::diablotin:

stephaNNNo
18-12-2008, 10:57
Vil det sige, at man ikke kan sidde på Curva sud medmindre man er Ultra?

Jo sagtens. Men det er ikke sådan man sidder ned, med sin cola og nyder kampen, mange står oppe det meste af kampen, og når man er på Curvaen, især 2. Blu så det alment at man deltager i mange af sangene etc.

Fogh
18-12-2008, 11:07
Vil det ikke være så godt som umulig at skaffe billetter til det lille stadion i Aalborg, eller får fanklubben adgang til nogen?

Ricky-22
18-12-2008, 17:41
14,28% chance har vi for, at trække AaB. Der er 6 andre hold, som vi også kan trække.

Jeg er parat til at betale et stort beløb, for en billet til Aalborg stadion, såfremt Milan kommer.

Jeg krydser alt hvad der kan krydses!!!

Det er vist kl. 12.00 imorgen at CL lodtrækningen finder sted, og kl. 13.00 er det så UEFA.

Kriller
18-12-2008, 19:13
Hvis vi trækker AaB, regner jeg stærkt med at tage til Aalborg, når vi spiller. Det kunne sku være fedt, hvis nogle af os sjællandske Milan fans evt. kunne tage derover sammen, fx. med toget fra hovedbanen/roskilde/eller hvor helvede folk de bor ;)

acsvendsen
18-12-2008, 19:35
Kan man få billetter til en eventuel kamp mellem Aab og Milan igennem fanklubben?

Jeg bor 20 minutter fra Ålborg, så jeg SKAL bare have billet, men det er jo umuligt at få dem i det almindelige billetsalg, da sæsonkortholdere og andre Aab-supportere har førsteret.

Joe
18-12-2008, 20:34
Milan er vel blevet tildelt en hvis procentdel af pladserne på stadion og når der kun er 5.400 til kampem mod Wolfsburg i Milano, regner jeg da ikke med at mange italienere vil tage en besværlig tur til Aalborg - derfor kan de (billetter i udebaneafsnittet) vel skaffes igennem Milan Tifosi Danmark. Eller hvad?

Meeeeen lad os nu lige se hvad lodtrækningen siger i morgen...

DeepzOne
18-12-2008, 21:21
Kan muligvis også skaffe billetter i så fald, da jeg kender en cheerleader fra Aalborg.. de har det med at kunne skaffe, selvom de ikke rigtig har noget med holdet at gøre som sådan.. men kunne være fedt med en fællestur derover, os fra sjælland :)

Thomas_willads
18-12-2008, 23:01
Milan vs Aab ville være helt fantastisk. Den skal ind og ses! Vi krydser fingre!!!

Fogh
19-12-2008, 12:18
AaB fik Deportivo.

Fogh
19-12-2008, 12:19
Vi skal møde Werder Bremen. Det bliver spændende kampe.

acsvendsen
Det blev ikke Aab.

Til gengæld skal vi møde Werder Bremen. Skidt lodtrækning umiddelbart.

Maldini(3)
AaB fik Deportivo.

ikke en umulig opgave JA TAK :)

Tore
19-12-2008, 12:20
hmm med vores form, er vi vist langt fra favoritter mod Bremen - det bliver meget svært

Maldini(3)
19-12-2008, 12:22
Vi skal møde Werder Bremen. Det bliver spændende kampe.

Ser det faktisk som en nem opgave...

Fogh
hmm med vores form, er vi vist langt fra favoritter mod Bremen - det bliver meget svært

Ah come on. Det er 2 måneder til, og vi plejer stå godt til tyske hold, når det gælder.

Men det er ikke en ønskelodtrækning.

st.rams
Ikke lige ønske lodtrækningen må man nok sige.. Slet ikke umuligt vi ryger ud her, nu må vi se?

UEFA Cuppen er vidst eneste trofæ vi har chance for, at vinde i år.

Fogh
19-12-2008, 12:25
St. Etienne eller Olympiakos hvis vi går videre.

Fox@Mulder
19-12-2008, 12:25
Bestemt ikke nogen god lodtrækning - de er meget stærke hjemme og har nogle giftige typer i Diego og Pizzarro som kan straffe vores skrøbelige defensiv.

I vores nuværende form vil jeg vurdere det som 50-50, 55-45 i vores favør - hvis vi får løst de defensive problemer vil jeg sætte det som en 60-40.

Fogh
19-12-2008, 12:29
FCK skal møde AaB, hvis begge danske hold går videre :)

DeepzOne
19-12-2008, 12:31
HUUUULK.. hvad er chancen for at møde et dansk hold nu her?!?!? Suk suk.. ville have haft Aab! :|

Van Basten
19-12-2008, 12:37
Billetter til Bremen away ? Bør det ik være muligt...jo ca 4-5 timers kørsel derned kun

Nesta
19-12-2008, 12:38
Billetter til Bremen away ? Bør det ik være muligt...jo ca 4-5 timers kørsel derned kun

Jeg er allerede på vej derned :car:

Khakpour
19-12-2008, 12:47
Noget om hvornår billetterne kommer i handlen?

Mikael
19-12-2008, 12:48
Jeg er frisk på at tage en tur til Bremen hvis folk er klar...

Ricky-22
19-12-2008, 13:26
FCK skal møde AaB, hvis begge danske hold går videre :)

Ja, det var det værst tænkelige. Muligheden for, at møde et dansk hold er nu komplet elimineret! Øv bøv.

Tænk hvis AaB skal møde FCK, så er vi sikre på et hold i kvartfinalen :D Ønsketænkning tror jeg dog.

Jeg vurderer, at begge danske hold, har 40% chance for avancement.

Milan fik en ret god lodtrækning og skal møde St. Etienne eller Olympiacos, hvis vi vinder over Bremen. Hvis Milan bare har den mindste ambition om at vinde UEFA-cup´en, så skal vi nå sikkert forbi både Bremen og St. Etienne/Olympiacos.

Fogh
19-12-2008, 13:36
Jeg er også frisk på en tur til Bremen, hvis andre skal derned.

Fyrstnissen
19-12-2008, 18:36
Jeg er også frisk på en tur til Bremen, hvis andre skal derned.

I second that :) Så må vi skaffe noget transport af en størrelse.

Zumbito
19-12-2008, 22:09
Hvis arbejde og det hele passer ind, så kan det godt ske, at jeg er med... og er jeg helt galt på den, hvis transporten er tog?

10kaka
20-12-2008, 09:01
Jeg er også virkelig klar på en tur til det tyske, eller til Milano hvis der ikke bliver mulighed for billet i det tyske.

Rossonero
20-12-2008, 10:07
Jeg ser hvor mange billetter jeg kan rive hjem - jeg regner også selv med en tur derned, for nu skal konen sku opleve noget rigtig fodbold :)

Khakpour
05-01-2009, 21:23
Jeg ser hvor mange billetter jeg kan rive hjem - jeg regner også selv med en tur derned, for nu skal konen sku opleve noget rigtig fodbold :)

Ved du sådan ca. hvornår du har billetter? Vil meget gerne skrive mig på listen... hvis sådan en findes altså :). Hvor mange regner du med, at ku slæbe til DK? For ku da også godt bruge 2 stk.... :D

Generalen
15-01-2009, 13:06
Jeg kan sgu også godt bruge 5...

Rossonero
15-01-2009, 13:58
Der er 10. stk billetter - efter først til mølle princippet. Send kopi af pas eller kørekort på de personer der skal med til rikkelsen(snabela)gmail.com.

Pris bliver nok et sted mellem 35 og 45 euro

Nesta
15-01-2009, 15:20
Jamen som nævnt.

3 stk. booket - Bremen here we come !!!!!!!!!!!!!!!!!

Nesta
15-01-2009, 15:21
Og man går vel ud fra at billetter KUN er til MTD - medlemmer.

Fogh
15-01-2009, 15:46
Jamen som nævnt.

3 stk. booket - Bremen here we come !!!!!!!!!!!!!!!!!

Kører I derned i bil eller hvordan kommer I derned?

Jeg er også frisk, men smart hvis vi kunne arrangere noget fælles kørsel og dermed også spare benzin/diesel.

Nesta
15-01-2009, 15:52
Bil ja.

Men bilen er fuld - 1 : Det er en meget lille bil og 2 : Vi bliver muligvis 4 så uanset hvad er den fyldt med folk eller fyldt med folk og bagage :-)

Håber du finder en anden mulighed. Kunne være fint at mødes dernede

Fogh
15-01-2009, 16:04
Andre, der er friske på at tage derned? Kan næsten kun betales, hvis vi kan fylde en bil op.

Der er 326 km derned og det tager ca. 3 ½ time fra Kolding.

http://www.dk.map24.com/

powerslave
15-01-2009, 16:05
Er der stadig billetter at få, eller hvordan ser det ud? Jeg er meget interesseret i 2 billetter hvis muligt.

stephaNNNo
15-01-2009, 16:25
Jeg og en anden er friske hvis folk har en bil :) Self deles der om benzin penge etc.

Fogh
15-01-2009, 16:45
Jeg og en anden er friske hvis folk har en bil :) Self deles der om benzin penge etc.

Jeg har kun en med gule plader, så det er ikke så hensigtsmæssigt :(

10kaka
15-01-2009, 16:54
Jeg er også frisk på en tur til det tyske eller Milano.

Rossonero
15-01-2009, 17:28
Så er der 4 billetter tilbage :)

stephaNNNo
15-01-2009, 17:34
Jeg har kun en med gule plader, så det er ikke så hensigtsmæssigt :(

Tja hehe, hvis det var en varevogn med plads til 3, var det jo ikke et prob. ;).

Men som sagt, hvis nogen der tager derned, har plads i deres bil så er vi 2 personer, som er friske. Og selvfølgelig bliver der betalt benzin penge etc.

Halling
15-01-2009, 20:01
Jeg vil gerne booke 2 stk. Send mig lige en PM omkring hvad jeg skal gøre.

Nesta
15-01-2009, 20:05
Der skal sendes en mail til Kim som tidligere nævnt i tråden. Og husk nu det er kun til MTD - medlemmer

Mikael
15-01-2009, 20:08
Der skal sendes en mail til Kim som tidligere nævnt i tråden. Og husk nu det er kun til MTD - medlemmer

Kan jeg som medlem tage en kammerat med??

Nesta
15-01-2009, 20:14
Jeg er ret sikker på at de 10 billetter er KUN til MTD - medlemmer.

Nesta
15-01-2009, 20:14
Men hvis kun 8 bliver afsat tør jeg ikke sige hvad reglerne er for de sidste to. Der er jo meget streng kontrol med hvem som kommer med, pas, billeder osv.

Kim på banen ?

Halling
15-01-2009, 20:19
Hvis ikke jeg kan invitere kæresten med, så er det lige meget. Jeg vil gerne lige vide det, inden jeg bestiller overnatninger.

stephaNNNo
15-01-2009, 20:32
Hvis det er folk virkelig brænder efter billetterne, og dem via. MTD er udsolgt, så få dem da anskaffet fra Italien af. Jeg har selv tænkt at anskaffe 2 billetter via. Italien.

Fogh
15-01-2009, 20:34
Hvis det er folk virkelig brænder efter billetterne, og dem via. MTD er udsolgt, så få dem da anskaffet fra Italien af. Jeg har selv tænkt at anskaffe 2 billetter via. Italien.

De 10 billetter kunne nok være solgt mange gange. Jeg vil mægtig gerne derned, men det koster en formue med tog og ikke fedt at rejse selv afsted.

Min bedste kammerat er Inter-fan, og han kan næppe lokkes med.

Ricky-22
15-01-2009, 20:38
De 10 billetter kunne nok være solgt mange gange. Jeg vil mægtig gerne derned, men det koster en formue med tog og ikke fedt at rejse selv afsted.

Min bedste kammerat er Inter-fan, og han kan næppe lokkes med.

Havde med glæde lagt bil til og taget afsted uanset om bilen var fyldt op eller ej. Har en Citroen C1, som jo fandme kører til Brasilien på en liter fortyndet benzin ;) Men er "desværre" i Thailand i hele februar... Der skal jo rejses mens man kan :D

Mikael
16-01-2009, 11:24
Men hvis kun 8 bliver afsat tør jeg ikke sige hvad reglerne er for de sidste to. Der er jo meget streng kontrol med hvem som kommer med, pas, billeder osv.

Kim på banen ?

Bare lige for at få afklaret af Kim???

Rossonero
16-01-2009, 12:43
Jeg skal lige have overblikket i weekenden -jeg tror jeg har fået 10-15 henvendelser. Det er som altid således, at er en medlem af fanklubben kan vedkommende godt bestille billet til andre han ønsker med ... hvis der altså er nogle tilbage :)

Halling
16-01-2009, 14:03
Så vil jeg fortsat gerne booke 2 billetter. tjek lige din PM.

Rossonero
21-01-2009, 17:17
Kan sige at 14 mand herinde fra der har fået billet, så jeg regner med Milan Tifosi Danmark får et stadion afsnit for sig selv :)

Khakpour
21-01-2009, 19:04
Kan sige at 14 mand herinde fra der har fået billet, så jeg regner med Milan Tifosi Danmark får et stadion afsnit for sig selv :)

Lyder sku rigtig fedt... Så burde man jo næsten mødes dernede før kampen evt. på en pub el.lign.

Hvem herinde skal derned?

Nesta
21-01-2009, 19:15
mig, #23 og Max 23 skal derned sammen.

Khakpour
21-01-2009, 22:58
Okay, har i planer om at overnatte dernede? Synes det kunne være kanon, at få samlet MTD's folk før og evt. efter kampen.

Halling
31-01-2009, 19:15
Kim: Ved du noget om hvornår vi modtager billetterne, og hvad med betaling?

Maldini per la maglia
01-02-2009, 23:29
De følgende 25 spillere er spilleberettigede til at deltage i resten af turneringen:

Dida, Abbiati, Kalac.

Maldini, Kaladze, Zambrotta, Jankulovski, Favalli, Senderos, Bonera, Darmian, Pasini, Antonini, Nesta.

Gattuso, Pirlo, Ambrosini, Flamini, Beckham, Seedorf, Kakà, Ronaldinho.

Pato, Inzaghi, Shevchenko.

Joe
01-02-2009, 23:43
Lidt overraskende at Gattuso er der, mens Emerson glimrer ved sit fravær... Men skulle da ikke undre mig hvis Rino løber på banen i Istanbul :D

Max23
01-02-2009, 23:48
Lidt overraskende at Gattuso er der, mens Emerson glimrer ved sit fravær... Men skulle da ikke undre mig hvis Rino løber på banen i Istanbul :D

Glimrer er det korrekte ord. Stakkels puma ;-)

st.rams
01-02-2009, 23:50
Forstår sku ikke helt hvorfor Pasini? er med og ikke vores nyindkøb Mattioni?

Joe
02-02-2009, 22:56
Forstår sku ikke helt hvorfor Pasini? er med og ikke vores nyindkøb Mattioni?

Det hænger vel sammen med at der skal være fire fra "egen avl" opført på listen - Maldini, Antonini, Darmian, og så Pasini.

Khakpour
14-02-2009, 12:14
@ Rossonero
Du er lidt svær, at få fat på... hvordan ser det ud mht. de billetter?

Nesta
14-02-2009, 12:22
mig, #23 og Max 23 skal derned sammen.

ØV ØV ØV ØV - må blive hjemme pga. skade i menisk og korsbånd i højre knæ. Skinne i 8 uger og genoptræning.

God tur drenge !

Generalen
15-02-2009, 12:08
ØV ØV ØV ØV - må blive hjemme pga. skade i menisk og korsbånd i højre knæ. Skinne i 8 uger og genoptræning.

God tur drenge !

Nå, det var sgu da noget af tur dit knæ har fået sig der. det er vel ikke håndbold?

God bedring!

Maldini(3)
18-02-2009, 22:08
AaB-Debortivo 3-0 kom bare med City.

jonasgr
18-02-2009, 23:17
Lad os nu se om ikke Deportivo kommer med en eller anden lynoffensiv i næste kamp. Jeg håber det ikke, da jeg ikke bryder mig om deres spillestil eller i hvert fald ikke den de havde.

GreNoLi
19-02-2009, 05:34
Lad os nu se om ikke Deportivo kommer med en eller anden lynoffensiv i næste kamp. Jeg håber det ikke, da jeg ikke bryder mig om deres spillestil eller i hvert fald ikke den de havde.

Ja det at vinde stort hjemme over Deportivo kan godt blive en sovepude, det ved vi om nogen hold:)

jonasgr
19-02-2009, 10:02
Ja uha den kamp gjorde ondt. Det er vist kun den famøse CL finale mod Liverpool der kan overgå den.

Maldini(3)
26-02-2009, 21:10
Who the Fuck is Deportivo???? 3-1 kom nu med City

st.rams
26-02-2009, 22:16
Puha... Italien !

Udinese eneste hold videre i aften..

Derudover ligner det exit til Roma, Inter og Juve i Champions League

Maldini(3)
26-02-2009, 22:30
Puha... Italien !

Udinese eneste hold videre i aften..

Derudover ligner det exit til Roma, Inter og Juve i Champions League

Vi ikke sige Juve er på vej ud... 1-0 første kamp... Men ja trist...

st.rams
26-02-2009, 22:48
Vi ikke sige Juve er på vej ud... 1-0 første kamp... Men ja trist...

Juve slår ikke Guus Hiddink ud.. Den mand er intet mindre end genial!

Generalen
26-02-2009, 22:52

Det tror jeg bestemt de gør, jeg er altså ikke så pokkers imponeret af ham. Dog flot at få syd korea så langt ved vm, og rusland det samme ved em, men klubmæssigt halter han noget!

Mikael
27-02-2009, 09:00
Det tror jeg bestemt de gør, jeg er altså ikke så pokkers imponeret af ham. Dog flot at få syd korea så langt ved vm, og rusland det samme ved em, men klubmæssigt halter han noget!

Der er jeg ikke enig. Det PSV-hold han stod i spidsen for i 05 havde sgu fortjent at komme i CL-finalen efter at have været bedre end os i semifinalen. Ak ja, det var dengang vi kunne hive en sejr hjem selvom vi dårligst på banen.

karlstegger
27-02-2009, 09:31

Nu fik Sydkorea også mere end almindelig suspekt dommerhjælp både mod Spanien og Italien på flere kritiske tidspunkter.

Ricky kaka
27-02-2009, 09:44

Nu er det jo ikke Hiddink der skal spille. Juve kan sagtens slå Chelsea på hjemmebane.

st.rams
27-02-2009, 10:56

Syntes jeg nu ikke.. Hiddink var imponerende i PSV, og var fuldt overlegne med dem. Var endda meget tæt på, at bringe dem til CL finalen, havde det ikke været for vores Milan hold, som vandt på udebane mål i sidste minut :)

st.rams
27-02-2009, 10:57
Nu er det jo ikke Hiddink der skal spille. Juve kan sagtens slå Chelsea på hjemmebane.

Ja jeg tror ikke på det, og jo det er til dels Hiddink de skal slå, for manden er en genial taktiker. Han har allerede fået vendt meget om på det her Chelsea hold, som sejlede for få uger siden.

GreNoLi
27-02-2009, 13:20
Ja jeg tror ikke på det, og jo det er til dels Hiddink de skal slå, for manden er en genial taktiker. Han har allerede fået vendt meget om på det her Chelsea hold, som sejlede for få uger siden.

Fuldstændig enig Rams. For mig at se er han på top 5 måske enda top 3 over de bedste trænere i verden, han er virkelig en mester og jeg tror faktisk ikke Juve har en chance.

Il Capitano#3
27-02-2009, 13:31
Nu fik Sydkorea også mere end almindelig suspekt dommerhjælp både mod Spanien og Italien på flere kritiske tidspunkter.

http://www.youtube.com/watch?v=OwK6Rluemig
Kender ikke rigtigt noget til det VM, men den her video siger vel alligevel en del?

GreNoLi
27-02-2009, 13:39
http://www.youtube.com/watch?v=OwK6Rluemig
Kender ikke rigtigt noget til det VM, men den her video siger vel alligevel en del?

Men det kan jeg ikke rigtig se at det skulle pille ved Hiddinks fantastiske kapacitet som træner. Jovist de bliver bortdømt, men det er sgu sket for alle hold. Men det er bemæskelsesværdigt hvordan det altid har lugtet af korruption mht. store sportsbegivenheder i Korea

http://www.youtube.com/view_play_list?p=CF5181CEF5122C66&playnext=1&v=o0cNugcG6zg

Frants
19-03-2009, 21:53
2-0 til AAB. !!!!Haha

Og forlænget spilletid. :gossip:

Sig-Mund
19-03-2009, 21:57
Det satme stærkt, så skal de bare fortsætte i overtiden. De er rystede nu

Frants
19-03-2009, 22:05
De skal bare klare den frem til straffesparkskonkurrencen, og så snupper Zaza to kasser. Goodbye City.

Ricky-22
19-03-2009, 22:19
Jeg er superstolt over AaB - og over at være dansk fodboldfan. Det, som AaB drengene har leveret, er i sandhed klasse. Krydser så meget fingre for, at de sender de selvglade englændere ud, som inden kampen havde sunget "Who the fuck is AaB?" Uanset udfaldet her i aften, så vil de aldrig glemme bolchedrengene.

Forza AaB!

Samtidigt kan jeg ikke lade være med, at ærgre mig helt vildt over Milan. For havde de nu taget Bremen kampen seriøst, så havde de spadseret sig forbi Etienne og så lå en finaleplads da lige til højrebenet. Men, det var åbenbart ikke motivation nok.

Frants
19-03-2009, 22:26
Ja, en finale mellem Milan-AAb havde ikke været dårlig. :)
Men sådan skulle det jo ikke være, grundet vores egen ulidelige arrogance.

Frants
19-03-2009, 22:34
Så hedder den straffe. Kom så Zaza. Slå de bacongnaskere hjem.

DeepzOne
19-03-2009, 23:09
Fin kamp af Aab.. de havde fortjent bedre, det helt sikkert! Dog forstår jeg IKKE hvorfor der ikke blev dømt hånd på bolden, ved Aabs første mål??

Mig bekendt, er hele armen = hånden, medmindre de har ændret reglerne, så det er fra albuen af og ud til hænderne, hvor det vil tælle for at have hånd på???

Derudover vil det gå lige op med det straffe de faktisk burde have haft..
Men en spændende kamp.. især første halvleg fra begge sider af... Man. City spillede en pæn kedelig 2 halvleg.. og var kun ham Wrigt-et-eller-andet som spillede super godt for dem.
Synd det lige var de 2 spillere fra Aab der brændte straffe.. de spillede super godt..

Alt i alt, godt klaret for Aab, set i danske øjne fremover... :)

Ricky-22
20-03-2009, 07:59
Ufortjent sejr til City, det kan man vel ikke blive uenig over. AaB var bedst over 2 kampe, men havde ikke heldet til, at score ude. Kampen på udebane burde have endt 2-1 eller 3-1 til City...

Trist, at ryge ud på den måde, og at City har slået 3 danske hold ud nu. De burde ikke engang have været i turneringen, da FCM var sekunder fra at sende dem ud i kval´en. Der skulle der et selvmål til. Flot City!!! Med alle jeres verdensstjerner er det godt nok en fin bedrift, at I nu har vaklet forbi 3 danske hold.

Rossonero
20-03-2009, 08:27
Nu har jeg nok kun samlet set 5 minutter af de to kampe, men selvfølgelig ærgeligt for AAB. Ud fra højdepunkterne kunne City nu let have lukket kampen kort før tid man var uheldige med overlæggeren.

Men UEFA cup´en er nu stadig en mildelst talt en røvsyg turnering på lige fod med Coppa Italia. Som Beckenbauer udtalte engang "UEFA cup´en er tabernes turnering" - og året efter røg Bayern i samme turnering :)

AleexPato
20-03-2009, 14:51
Ham den unge Patrick Kristensen er altså suveræn. Han er sikker med bolden og lave sjældent fejl.. Gjorde det også kanon mod UTD. Flot at sådan en ung dreng kan spille så godt over for Ronaldo og Robinho!

st.rams
20-03-2009, 17:20
Ham den unge Patrick Kristensen er altså suveræn. Han er sikker med bolden og lave sjældent fejl.. Gjorde det også kanon mod UTD. Flot at sådan en ung dreng kan spille så godt over for Ronaldo og Robinho!

Patrick Kristensen spillede jo stort set ikke igår.. Lasse Nielsen derimod var jo suværen i det centerforsvar, hans alder taget i betragtning, og det at han normalt er back, det var sku imponerende.