Side 2 af 9 FørsteFørste 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 86

Emner: AS Roma

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kriller Se meddelelser
    Det er sku en stjerne i svøb Roma har fået fat i dér. Jeg har været meget imponeret over ham, de gange jeg har set ham i aktion!
    Jeg så heller ikke specielt meget Ligue 1 sidste år , men de kampe jeg så med Menez i aktion har han været banens mest iøjenfaldene spiller. Han er virkelig talentfuld og selvfølgelig en spiller jeg meget gerne så i Milan en dag.
    CURVA SUD

Standard

Panucci har endnu engang måtte løbe op i den anden ende for Roma, for at få scoret Roma's mål.

For tiden er Roma intet uden Panucci.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kimōn Se meddelelser
    Panucci har endnu engang måtte løbe op i den anden ende for Roma, for at få scoret Roma's mål.

For tiden er Roma intet uden Panucci.
    Jeg synes ikke, man skal vende og dreje den sådan.

Jeg tror ikke, at Manchester Uniteds sløve start skyldes, at de er uden Ronaldo. Det tager måske lige et par runder, inden de er oppe i samme omdrejninger som i sidste sæson.

Endvidere skrev en i anden tråd, at Berbatov endnu intet har vist. Det er så forkert. Han lagde på fornemste vis op til Uniteds 1-0-mål mod Liverpool og har egenskaberne til at blive en endnu bedre angriber.

Det svarer jo også til, at vi intet er uden Nesta, hvilket også er forkert. Fodbold er et holdspil, og hverken Kaká, Ronaldo eller Messi ville være så gode, hvis de ikke havde dygtige holdkammerater omkring sig.

Lad os få en sikker sejr mod Lazio i morgen, så vi kan begynde at kigge op i tabellen.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fogh Se meddelelser
    Jeg synes ikke, man skal vende og dreje den sådan.

Jeg tror ikke, at Manchester Uniteds sløve start skyldes, at de er uden Ronaldo. Det tager måske lige et par runder, inden de er oppe i samme omdrejninger som i sidste sæson.

Endvidere skrev en i anden tråd, at Berbatov endnu intet har vist. Det er så forkert. Han lagde på fornemste vis op til Uniteds 1-0-mål mod Liverpool og har egenskaberne til at blive en endnu bedre angriber.

Det svarer jo også til, at vi intet er uden Nesta, hvilket også er forkert. Fodbold er et holdspil, og hverken Kaká, Ronaldo eller Messi ville være så gode, hvis de ikke havde dygtige holdkammerater omkring sig.

Lad os få en sikker sejr mod Lazio i morgen, så vi kan begynde at kigge op i tabellen.

Berbatov havde en flot assist ja, men hvad vidst han ellers i den kamp? Manden laver noget i 15 min og holder derefter pause i de resterende minutter. Hvis han scorer de mål han skal, jamen så er det da fint nok, men det duer ikke at havde sådan en mand inde, når Rooney ikke er målfarlig, og når Tevez svinger i præstationerne. (Måske bare min mening?) I øvrigt håber jeg da også at United vinder idag, for så bliver jeg 600 kr rigere

Med holdpræstationen der giver jeg dig helt ret. Ronaldo ville ikke være noget værd, hvis han ikke havde fået lov til at tage f.eks alle frisparkene. Han havde hellere ikke været meget værd offensivt, hvis Brown ikke var så god i det defensive. Dog mener jeg absolut at de mangler ham. De mangler ham både i dødboldsituationerne, i det offensive, samt det mentale. Selvom vi er på et proffesionelt niveau, så tror jeg bestemt at det mentale med at være på hold med ham, eller være på holdet mod ham, spiller ind.

Standard

Øhh er det ikke en AS Roma tråd?
    Milan Tifosi Danmark

---Medlem nr 31---

Total ølnørd
    https://www.ratebeer.com/user/83066/

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Halling Se meddelelser
    Øhh er det ikke en AS Roma tråd?
    Øøøøh må man da ikke svarer på de indirekte spørgsmål?

Standard

Øhhhhhh jo, men hele side 2 har indtil videre drejet sig om Man Utd. Så vil i snakke om dem, så start en ny tråd. Jeg gider bare ikke åbne denne AS Roma tråd, og så læse om United.
    Milan Tifosi Danmark

---Medlem nr 31---

Total ølnørd
    https://www.ratebeer.com/user/83066/

Standard

Faldt lige over denne artikel:

http://www.channel4.com/sport/footba...logs/si11.html

Stærke ord Serafino Ingardia bruger. For Roma fans må Aquilanis udtalelelse være en smule bekymrende, jeg tror dog ikke på at han skal nogen steder forløbig, jeg tror Roma holder fast på ham lidt endnu. Men jeg er meget sikker at han ikke bliver i Roma altid, både Juve og Inter var tæt på at få ham sidste år, jeg tror også det bliver en af de klubber der for fat i ham hvis ikke Manchester City eller Chelsea ikke også kommer på banen før eller senere ...
    CURVA SUD

Standard

Roma kampen mod Sampdoria er aflyst. Umiddelbart på grund af regn.

Heldigt for Roma når man ser på deres skadesliste.

Standard

Nederlaget til Juventus var dråben. Bliver næste kamp mod Chelsea mon Spalettis sidste? http://www.bold.dk/nyt/Romas-spiller...t-af-egne-fans

Regler for meddelelser