Side 44 af 44 FørsteFørste ... 34424344
Viser resultater 431 til 438 af 438

Emner: Italia

Standard

Jeg håber som altid at Italien kvalificerer sig, men de kunne godt bruge en bedre træner. Spillermaterialet er godt, men Ventura får alt for lidt ud af det. I det mindste spiller Jorginho. En spiller som burde være fast mand på det italienske landshold og som har været fremragende for Napoli.

Standard

Så får Milan spillerne lidt ekstra pause til sommer
    Næsten lidt som at se danmark-ireland. Det ene hold har ikke de store kvaliteter og det andet hold kan kun lodse. Men lidt held skal man uden tvivl have for at gå videre over 2 kampe med en ultra defensiv, men samtidig kendetegner det også meget godt italiensk fodbold at der ikke er den åbenlyse kvalitet og de bedste hold i serie a lever af udlandske spillere

Standard

Nu er det jo kun Bonucci og Donnarrumma som spiller på landsholdet og kun Bonucci der spiller, så det gør ikke den store forskel for Milan. Den dårligste italienske landstræner i min tid. Spændende hvem der bliver ny italiensk landstræner nu hvor Ventura stopper og ligeledes hvem der ligesom Buffon, vælger at stoppe landsholdskarrieren. Barzagli, Chiellini, De Rossi er alle spillere som kunne tænkes at stoppe. Det betyder nok også at Donnarumma bliver ny førstemålmand for Italien. Men en sensation at et af de mest fodboldgale, hvis ikke det meste, lande ikke har kvalificeret sig til VM.

Standard

Der kunne nu let komme flere med på landsholdet som Romangoli, Abate, Jack, Conti måske endda Monto
    Men kæmpe skuffelse selvfølgelig for Italien. Forhåbentlig kunne Bonucci også stoppe landsholds karrien, så han kan koncentrerer sig helt om Milan, men lader til han bliver ved, ihvertfald ifølge første meldinger
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg tror Ancelotti overtager tjansen efter Ventura.
    De Rossi og Barzagli meldte ud at de stopper på landsholdet.
    Ærgerligt for VM at vi (Italien) ikke formåede at kvalificere sig når man tænker på hvor mange point de fik i puljen.
    Men jeg tror helt ærligt også slutrunden ville være blevet en skuffelse resultatmæssigt da Italien slet ikke er på niveau med de andre store nationer.
    Milan Tifosi Danmark

---Medlem nr 31---

Total ølnørd
    https://www.ratebeer.com/user/83066/

Standard

For Ancelotti skal det vel næsten være nu, da en ny italiensk landstræner jo sikkert vil sidde der 3-4 år hvis alt går vel og så begynder han at være godt oppe i årene, hvis planen er han vil træne et klubhold først.
    Men Italien er jo næsten lidt som at se Milan. Absolut ikke noget overraskelse i spillet, da der ikke er nogen spillere der har kvaliteten på midtbanen.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så fik Romagnoli og Caldara chancen igår da Italien mødte Portugal. Men kan ikke lige sige at Caldara gjorde nogen særlig god figur, men generelt er det italienske landshold stadig uden om noget der minder om sammenspillet hold. De har sikkert nogen lovende navne, men ikke noget der for alvor er i nærheden af høj klasse

Caldara var tildels skyld i første mål og fanget helt ude af position og så med en pige tackling Men han er ung endnu, så fint kamp han får prøvet makkerskab med Romagnoli
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Calabria lægger op til et mål i går i U21 landsholdets kamp mod Tunesien.

Pænt af ham og i mine øjne ender han også med at blive vores valg på højreback sammen med Conti. Abate bør blot være i klubben til hans kontrakt løber ud, og agere 3 valg på back pladsen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser