Side 2 af 35 FørsteFørste 123412 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 343

Emner: Hvad spiller folk for tiden.

Standard

Hvis folk kan lide lange spil og har lidt "nosser" så kan jeg klart anbefale S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl, aldrig i mit liv har jeg fået så mange chok.

Nøj det er skræmmende, når man sidder kl 02 i mørke, med hørebøfferne skruet helt op.

Hvis folk ikke ved hvad det er, så er det at Tjernobyl endnu engang er nedsmeltet igen, og denne gang har det ændret området, dyr og folk er blevet muteret, så skal man finde ud af hvem man er, og skal kæmpe sig igennem det halve Ukraine.
    Sidst redigeret af stephaNNNo : 26-06-2009 kl. 01:08
    MILAN, MILAN SOLO CON TE!

Medlem af Brigate Rossonere

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af stephaNNNo Se meddelelser
    Hvis folk kan lide lange spil og har lidt "nosser" så kan jeg klart anbefale S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl, aldrig i mit liv har jeg fået så mange chok.

Nøj det er skræmmende, når man sidder kl 02 i mørke, med hørebøfferne skruet helt op.
    Efter at have spiller Resident Evil og ligget med mareridt om natten, er jeg nok blevet lidt af en pussy

Citer Oprindeligt indsendt af karlstegger Se meddelelser
    Bestemt! Man skal indtage en planet, der forsvares af fjendtlige soldater (helghast hedder de) - dvs. man kæmper mod soldater og bosser i form af über-soldater, kamphelikoptere, tanks osv. IKKE monstre.

Og har du et ordentlig lydsystem, synes jeg det er den fedeste våbenlyd længe i et sådan spil.

Generelt er der ret meget action. Spillet er dog ikke superlangt - tror det tog mig 10-12 timer at gennemføre første gang på easy (ja kald mig bare kylling ).
    Det tror jeg sgu lige jeg bestiller på Coolshop.dk
    Hvad er ligheden i mellem politik og solbadning?
    -Når det bliver rødt, er skaden sket!
    -----MTD Member nr.138-----

Standard

Har et hav af spil til Xbox 360(selvfølgelig originale ) - men det eneste jeg spiller er Fifa 09, hvis der en gang imellem bliver lidt tid til overs.

Men vil nu se om jeg ikke snart også får tid til en gang FM 2009, som jeg aldrig rigtig nåede at komme igang med på pc
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg skal snart være far for 2. gang så det der med computerspil spiller ikke den store rolle i min verden længere.

Spiller altid FM når det udkommer men dør så igen efter et par måneder. Jeg må være gammel
    Medlem Nr. 1

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Nesta Se meddelelser
    Jeg skal snart være far for 2. gang så det der med computerspil spiller ikke den store rolle i min verden længere.

Spiller altid FM når det udkommer men dør så igen efter et par måneder. Jeg må være gammel
    Jamen tillykke med det, har det præcis ligesådan. Det må være vores alder, og jeg mindes de gamle dage hvor man ikke kunne koncentrere sig om noget på arbejde eller i skolen fordi man tænkte på den næste handel man sku hjem og lave..... Tider

Standard

Er selv far til 2, min mindste er 2 mdr og 26 dage Så der er heller ikke så meget tid til andet end arbejde og familien... og selvfølgelig fodbold, ser utroligt meget bold og spiller selvfølgelig også selv

Er pædagog og arbejder i en skole fritidsordning, så der bliver gamet lidt - især Fifa 09 og Crash spillene bliver der dystet i samt Wiie sport. Derhjemme er det manager spillene der præger billedet... men det sker nu ikke så ofte.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Pirlo21 Se meddelelser
    Er selv far til 2, min mindste er 2 mdr og 26 dage Så der er heller ikke så meget tid til andet end arbejde og familien... og selvfølgelig fodbold, ser utroligt meget bold og spiller selvfølgelig også selv

Er pædagog og arbejder i en skole fritidsordning, så der bliver gamet lidt - især Fifa 09 og Crash spillene bliver der dystet i samt Wiie sport. Derhjemme er det manager spillene der præger billedet... men det sker nu ikke så ofte.
    Skal jeg forstå det sådan at du faktisk får løn for at spille FIFA?????

Lucky bastard

Standard

hehe nogle goder skal der jo være i jobbet

Standard

Online Fifa09, og Call of Duty world at war.

Og så skal jeg have fat i det nye final fantasy

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sensation Se meddelelser
    Online Fifa09, og Call of Duty world at war.

Og så skal jeg have fat i det nye final fantasy
    Har vi haft en kamp FIFA? Ellers må vi da lige få afgjort hvem der er FIFA kongen

Regler for meddelelser