Side 3 af 35 FørsteFørste 1234513 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 343

Emner: Hvad spiller folk for tiden.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af GreNoLi Se meddelelser
    Har vi haft en kamp FIFA? Ellers må vi da lige få afgjort hvem der er FIFA kongen
    Ja det har vi. Du vandt vist. Men mener det står 2-2 ialt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sensation Se meddelelser
    Ja det har vi. Du vandt vist. Men mener det står 2-2 ialt.
    Det var satans! Det er Bobbi82DK ikk?
    Hvad er ligheden i mellem politik og solbadning?
    -Når det bliver rødt, er skaden sket!
    -----MTD Member nr.138-----

Standard

Har spillet manager i maaaaange år på pc, men efter jeg fik PS3 for et par år siden spiller jeg aldrig pc mere. Lyder sgu meget fedt det der Prototype, men er det også til PS3 ?

Spiller selvfølgelig FIFA, men her er en top 5 over de fedeste spil for mig de seneste år, for dem spiller jeg jævnligt.

1.GTA IV-Simpelthen et gameplay og historie ingen spil når til sokkeholderne

2. Call of Duty 4-Modern Warfare-Klart det bedste krigsspil nogensinde og klart bedre end det seneste World at War som Treyarch har lavet. Hold jeg til de Call of Duty spil som Infinity Ward udgiver.

3. Civilization-Kanon strategi spil

4. Metal Gear Solid 4- Fantastisk grafik og gameplay. Oplevelsen er dog ikke nær så god hvis man ikke kender historien fra de tidligere Metal Gear spil.

5. Far Cry 2- Sindsyg grafik-Detaljegraden og den frie bevægelse i Afrika er for vild. Dog kører man lidt for meget rundt imellem missionerne.
    God liste må man sige

GTA IV er et kanon godt spil, og det blev da også gennemført ganske hurtigt, da jeg simpelthen nørdede i timevis. Dog ikke et spil jeg rigtig gider spille, efter jeg har gennemført det. Selve historien osv. landskabet osv. syntes jeg dog ikke er helt ligeså god som i GTA San Andreas, som for mig nok har været det GTA spil jeg har nydt allermest. Det er konge udgaven i mine øjne, for det havde bare alt.

Call Of Duty 4 også et fantastisk godt spil, men man gennemføre det desværre ufattelig hurtigt. Jeg kunne godt have brugt nogle flere missioner, selvom dem der trods alt er der, er ret lange. Jeg glæder mig til det nye kommer

Civilization kender jeg intet til.

Metal Gear Solid 4 - Puha, fantastisk grafik. Jeg har ALDRIG nogensinde set et spil produceret med så god grafik som det, der findes i MGS 4.
    Jeg har spillet alle spillene, og desværre blev MGS 4 så det sidste i serien, men hvilken afslutning. Det var helt kanon, selvom de lange, lange, lange video sekvenser godt kunne have være forkortet en smule.

Far Cry 2 var jeg meget opsat på i starten, men hold da op hvor er det et "stort" spil. Landskabet er kolossalt, og man bruger meget tid på, at komme fra A til Z. Derudover syntes jeg det er meget ensformet, og det tabte sku lidt min interesse for det desværre.

Standard

Har vi haft en kamp FIFA? Ellers må vi da lige få afgjort hvem der er FIFA kongen
    Det har vi to jo allerede afgjort

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af st.rams Se meddelelser
    God liste må man sige

GTA IV er et kanon godt spil, og det blev da også gennemført ganske hurtigt, da jeg simpelthen nørdede i timevis. Dog ikke et spil jeg rigtig gider spille, efter jeg har gennemført det. Selve historien osv. landskabet osv. syntes jeg dog ikke er helt ligeså god som i GTA San Andreas, som for mig nok har været det GTA spil jeg har nydt allermest. Det er konge udgaven i mine øjne, for det havde bare alt.

Call Of Duty 4 også et fantastisk godt spil, men man gennemføre det desværre ufattelig hurtigt. Jeg kunne godt have brugt nogle flere missioner, selvom dem der trods alt er der, er ret lange. Jeg glæder mig til det nye kommer

Civilization kender jeg intet til.

Metal Gear Solid 4 - Puha, fantastisk grafik. Jeg har ALDRIG nogensinde set et spil produceret med så god grafik som det, der findes i MGS 4.
    Jeg har spillet alle spillene, og desværre blev MGS 4 så det sidste i serien, men hvilken afslutning. Det var helt kanon, selvom de lange, lange, lange video sekvenser godt kunne have være forkortet en smule.

Far Cry 2 var jeg meget opsat på i starten, men hold da op hvor er det et "stort" spil. Landskabet er kolossalt, og man bruger meget tid på, at komme fra A til Z. Derudover syntes jeg det er meget ensformet, og det tabte sku lidt min interesse for det desværre.
    Derfor spiller jeg også altid på de lidt hårdere levels, for ikke at gennemføre for hurtigt. Men rigtigt, eneste kritkpungt på CoD4 er længden. Online delen er også helt sublim, hvis man er til det. Havde det PRÆCIS ligesådan med Far Cry 2. Når man starter det op bliver man helt blæst væk af grafik og bevægelses friheden, men hold da op hvor bliver det ensformigt og langtrukken. Har faktisk ikke spillet San Andreas, så det kunne da være man sku få solgt sine spil igen og købe nogle af dem.

Mht. FIFA, du er Markiano 90 ikk? Kan slet ikke huske vores kampe

Standard

Det spil jeg har helt klart størst forventninger til er Heavy Rain og sandsynligheden for at jeg køber en PS3 til den tid er nok stor, hvis spillet lever op til forventningerne. Hvilket jeg tror det gør, David Cage er ret sej.

Det var også ham der stod bag Fahrenheit hvilket var et ret fedt spil. Denne gang har han hyret folk fra blandt andet Hollywood får at gøre historien så god som overhovedet muligt. For David Cage er det nemlig historien der er det essentielle og det synes jeg at det er mange spil der mangler.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af jonasgr Se meddelelser
    Det spil jeg har helt klart størst forventninger til er Heavy Rain og sandsynligheden for at jeg køber en PS3 til den tid er nok stor, hvis spillet lever op til forventningerne. Hvilket jeg tror det gør, David Cage er ret sej.

Det var også ham der stod bag Fahrenheit hvilket var et ret fedt spil. Denne gang har han hyret folk fra blandt andet Hollywood får at gøre historien så god som overhovedet muligt. For David Cage er det nemlig historien der er det essentielle og det synes jeg at det er mange spil der mangler.
    Er det ikke dig der tidligere har snakket om Heavy Rain? Nå men jeg undersøgte det tidligere og du har ret, det ser satme fedt ud. Hvornår er release og er det ikke en slags gåde agtig puzzle halløj?

Standard

Jo det kan godt passe jeg har nævnt det før. Der er vist ikke nogen officiel release dato endnu, men det forventes at det først kommer i 2010, først på året. Der skal vist laves nogle finoudsninger. Det er irriterende at vi skal vente så lang tid, men det viser også at David Cage ønsker at lave et så gennemført spil som overhovedet muligt.

Og jo det er sådan et puzzle spil og udkommer eksklusivt til PS3. Hvis du har prøvet Fahrenheit ved du lidt om hvad du kan forvente dig.

Standard

Og for andre interesserede er her en trailer for Heavy Rain: http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=4...1ce48a0fe3b089

Standard

Så vil jeg da også lige smide en top 3 over de spil, jeg spiller mest:

1. Call of Duty 4 (PS3)
    Fantastisk spil, uden tvivl det bedste skydespil jeg har prøvet! Jeg var ikke helt vild med missionerne, men online-delen er helt fantastisk! Det eneste der mangler online, er caputure the flag, hvilket jeg savner meget.

2. FM 2009 (PC)
    Det er første år jeg spiller FM, og jeg var helt vild med det i starten. Lysten gik dog lidt af, da det blev en smule ensformet, og jeg synes man manglede noget klub føelse og personlighed på spillerne. Så hentede jeg en ny baggrund, logo'er og facepacks, nu er jeg blevet helt vild med det igen

3. PES 2009 (PS3)
    Synes det var en mega skuffelse i år, da det blev slået af FIFA. Dog er spillet stadig meget sjovt, at spille med vennerne, men jeg vil aldrig spille det alene, det er for let og for kedeligt!

Så vil jeg også lige knytte en kommentar til GTA IV, (PS3) som jeg også er indehaver af. Jeg synes spillet er helt utroligt, kæmpe by med så mange muligheder. Dog synes jeg historien blev for kompliceret, og svær at holde styr på. Også missionerne begyndte langsomt at kede mig. En stor fejl ved spillet, er også at man ikke mister alle sine våben når man "dør", samtidig kan man altid vælge at stikke af hvis politiet prøver at anholde dig, så du har alt for nemt ved at beholde de gode våben.

Regler for meddelelser