Side 1 af 35 12311 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 343

Emner: Hvad spiller folk for tiden.

Standard Hvad spiller folk for tiden.

Denne tråd er bare en lille sag for at hører om folk pt. spiller nogle spil, og komme med nogle anbefalinger.

Det kan være Wii, PC, Play, Xbox osv.

Så hvis nogen er i gang med et spil, og har lyst til at dele lidt så slå jer selv løs, kan næppe forstille mig at jeg er den eneste nørd her inde

Så kan da selv starte med et PC spil jeg er i gang med;

Prototype

Du er en gut som er blevet inficeret med en slags vira, som gør at du er menneske, men har super zombie kræfter. Denne virus er blevet spredt i New York og halvdelen af befolkningen er blevet til zombier, dit endelig mål er: Find manden der gjorde dette imod dig, og "make him pay"

Altså zombier, vold og superkræfter, hvad mere kan mand forlange.

http://en.wikipedia.org/wiki/Prototype_(video_game)
    MILAN, MILAN SOLO CON TE!

Medlem af Brigate Rossonere

Standard

Lyder fedt. Er det nyt?

Spiller ikke så meget som tidligere. Interessen er gået lidt af mig, men også fordi der ikke er så mange gode spil igen.

Min PC er heller ikke den bedste til de nyere spil. Elsker spil som Call of Duty, Medal of Honor, Hitman og Far Cry. Ellers spiller jeg bare CS som tidsfordriv.

Det ser lidt splatteragtig ud det Prototype

Standard

He he fed tråd.

Jeg er iøjeblikket igang med The Settlers (den første version). Ellers står den på Civilization og Colonization.

Krydtet med Indiana Jones and the fate of Atlantis og Indiana Jones and the lost Crusade.
    San Siro - La sede del diavolo

Standard

Championship Manager 03/04
    Alexandre Pato. Now you see him - now you don't

Standard

Har spillet manager i maaaaange år på pc, men efter jeg fik PS3 for et par år siden spiller jeg aldrig pc mere. Lyder sgu meget fedt det der Prototype, men er det også til PS3 ?

Spiller selvfølgelig FIFA, men her er en top 5 over de fedeste spil for mig de seneste år, for dem spiller jeg jævnligt.

1.GTA IV-Simpelthen et gameplay og historie ingen spil når til sokkeholderne

2. Call of Duty 4-Modern Warfare-Klart det bedste krigsspil nogensinde og klart bedre end det seneste World at War som Treyarch har lavet. Hold jeg til de Call of Duty spil som Infinity Ward udgiver.

3. Civilization-Kanon strategi spil

4. Metal Gear Solid 4- Fantastisk grafik og gameplay. Oplevelsen er dog ikke nær så god hvis man ikke kender historien fra de tidligere Metal Gear spil.

5. Far Cry 2- Sindsyg grafik-Detaljegraden og den frie bevægelse i Afrika er for vild. Dog kører man lidt for meget rundt imellem missionerne.
    Hvad er ligheden i mellem politik og solbadning?
    -Når det bliver rødt, er skaden sket!
    -----MTD Member nr.138-----

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af GreNoLi Se meddelelser
    Har spillet manager i maaaaange år på pc, men efter jeg fik PS3 for et par år siden spiller jeg aldrig pc mere. Lyder sgu meget fedt det der Prototype, men er det også til PS3 ?

Spiller selvfølgelig FIFA, men her er en top 5 over de fedeste spil for mig de seneste år, for dem spiller jeg jævnligt.

2. Call of Duty 4-Modern Warfare-Klart det bedste krigsspil nogensinde og klart bedre end det seneste World at War som Treyarch har lavet. Hold jeg til de Call of Duty spil som Infinity Ward udgiver.

4. Metal Gear Solid 4- Fantastisk grafik og gameplay. Oplevelsen er dog ikke nær så god hvis man ikke kender historien fra de tidligere Metal Gear spil.

5. Far Cry 2- Sindsyg grafik-Detaljegraden og den frie bevægelse i Afrika er for vild. Dog kører man lidt for meget rundt imellem missionerne.
    Ja kan man godt, vil dog klart anbefale det på PC.

Og er helt enig i Far Cry, Call of duty samt GTA.
    MILAN, MILAN SOLO CON TE!

Medlem af Brigate Rossonere

Standard

Ja super fed tråd

Spiller selv Killzone II til PS3 samt Baldurs Gate II på PC.

Killzone er et 1st person shooter (en genre der ellers hænger mig ud ad ørene) hvor fjenderne for en gangs skyld har en smule AI. Heftige kampe og FEDE våben.

Baldurs Gate er et RPG (Role Playing Game hvis nogen er i tvivl) - og et gammelt et af slagsen. Synes dog det har en fantastisk historie samt er meget ikke-linært, hvilket jeg sætter pris på. Spillet foregår i fantasy-verdenen Forgotten Realms og dlet er baseret på AD&D regler - hvis det siger nogen noget
    If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!

Standard

1) Har desværre ikke selv fået spillet GTA IV endnu

2) Helt enig!

3) Der er jeg mere til Starcraft

4)EEEEELSKER MGS-serien!!!

5) Synes 1'eren er klart federe. Og skal jeg til Afrika, bliver det kun til VM i fodbold og i Resident Evil 5
    If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af karlstegger Se meddelelser
    1) Har desværre ikke selv fået spillet GTA IV endnu

2) Helt enig!

3) Der er jeg mere til Starcraft

4)EEEEELSKER MGS-serien!!!

5) Synes 1'eren er klart federe. Og skal jeg til Afrika, bliver det kun til VM i fodbold og i Resident Evil 5
    Faktisk ret enig med dig at 1´ern er bedre på trods af at jeg ikke kan lide spil med monstre. AI på modspillerne er simpelthen for latterlig i 2´ern og dersuden er der dræbende meget spildtid, så jeg gik sgu også død i det halvvejs henne. Er Killzone 2 godt når nu man ikke er til alle de monstre
    Hvad er ligheden i mellem politik og solbadning?
    -Når det bliver rødt, er skaden sket!
    -----MTD Member nr.138-----

Standard

Faktisk ret enig med dig at 1´ern er bedre på trods af at jeg ikke kan lide spil med monstre. AI på modspillerne er simpelthen for latterlig i 2´ern og dersuden er der dræbende meget spildtid, så jeg gik sgu også død i det halvvejs henne. Er Killzone 2 godt når nu man ikke er til alle de monstre

Bestemt! Man skal indtage en planet, der forsvares af fjendtlige soldater (helghast hedder de) - dvs. man kæmper mod soldater og bosser i form af über-soldater, kamphelikoptere, tanks osv. IKKE monstre.

Og har du et ordentlig lydsystem, synes jeg det er den fedeste våbenlyd længe i et sådan spil.

Generelt er der ret meget action. Spillet er dog ikke superlangt - tror det tog mig 10-12 timer at gennemføre første gang på easy (ja kald mig bare kylling ).

Regler for meddelelser