Side 3 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 71

Emner: Niveau på forum

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af MadsJensen Se meddelelser
    Det rigtigt hvad der bliver sagt jo.
    Det kan ende med at dem som har holdt forummet oppe, ender med ikke at gide.
    Hehe, præcis MadsJensen. Det var nu også det jeg forsøgte at fortælle

Jeg tror ikke man kan administrere og banne sig ud af problemet. I stedet bør vi ignorere stupide indlæg, og fortsætte i den retning vi gerne vil debattere.
    Kan man ikke bruge "ignore"?
    Jeg hader I***r af hele mit gode hjerte , og jeg vokser åbenbart aldrig fra det!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Albert Se meddelelser
    Hehe, præcis MadsJensen. Det var nu også det jeg forsøgte at fortælle

Jeg tror ikke man kan administrere og banne sig ud af problemet. I stedet bør vi ignorere stupide indlæg, og fortsætte i den retning vi gerne vil debattere.
    Kan man ikke bruge "ignore"?
    Det synes jeg godt man kunne i starten, nu det ligesom om at det bare er ved at blive for meget. Der er virkelig mange nye brugere, og desværre er det nok kun en 10% af dem som rent faktisk vil det seriøst.

Det næste er så at hver eneste gang man ser en ny bruger, så tror man det bare er ligegyldige ting der bliver sagt, men det kan så blive det næste.

Men vi kan selvfølgelig håbe på at det bliver bedre når transfervinduet lukker, det tror jeg som sagt.

Standard

Selv fik jeg en advarsel af Nesta for lidt over et år siden da jeg allerede dengang følte at den klub jeg elsker opførte sig tåbeligt på flere punkter. Siden da har jeg forsøgt at lade mig blive mindre påvirket af alle disse negative ting. En debat bliver ikke bedre af at man fylder den op med useriøse one-liners. Selv har jeg fundet det vidunder middel der hedder 24 timer væk fra debatten som jeg oftere og oftere bruger herinde.

Om flere moderatorer ville kunne løse det er svært at forudsige. Jeg synes vi skal vente indtil at transfervinduet er lukket og ligaen er startet, da som andre herinde nævner, at der som regel er mest turbulens på forumerne i sommerperioden.

Standard

I øvrigt minder den nye bruger PatoMania mig om One Nation.

Et af PatoMania's indlæg:

Sagde os a vi spillede godt mod Chelski , men i bor sku vinde over Galaxy ,naar barcas reserverkan det , hvorfor ka vores forste hold ik det ?
    Og Kaka er ik vores stjerne mere. Men han var sku et stort tab , det gore ondt i hjertet a se ham i Real L***r Madris troje .

Et af One Nations:

Ja det skal vi desværre , Håber bare vi Smasker Real madrid på bernabeu . Ronaldinho har gjordt det før , samme tid samme sted , så hvorfor ikke gøre det engang til . Det spiller også en vigtig rolle da Kaka vil være tilstede , så holdet skal self. ud og vise at vi ikke er helt fortabt uden ham .

Diskussionsniveauet er bundlavt og måden kommaer og punktum sættes er helt ens. Har One Nation fået en ban?

Standard

Jeg er selv forholdsvis ny på forummet, og jeg er nød til at give jer fuldstændig ret. Har i mange år efterhånden fulgt dagligt med herinde, og jeg husker bare få år tilbage da tonen havde en helt anden lyd. Tror også, som tidligere nævnt, at det bl.a. har noget med transfersæsonen at gøre. Jeg føler et vist ansvar herinde, som ny bruger, da det første indtryk ender med at have en væsentlig indflydelse på hvordan, andre "gamle" brugere opfatter én.

Jeg er personligt imod en aldersgrænse, da det ikke rigtigt kunne virke i praksis. For det første kan alle så let som ingenting komme herind, og lyve omkring deres alder. Det andet problem ved denne løsning, er at forummet ikke får glæden af de mange andre unge brugere, som faktisk har noget på hjerte og er her af samme grund som alle os andre, hvilket er at snakke Milan på et forholdsvist højt niveau. Jeg er selv 16 og synes det ville være en skam, hvis de unge, ikke også fik lov til at ytre deres mening så længe deres indlæg selfølgelig har et fornuftigt og overskueligt grundlag.

Jeg synes det var vigtigt også at få en mening fra en af de nye, unge medlemmer, da det også åbner mere op for debatten. Så lad os alle gøre en indsats, og få denne fantastiske side tilbage på sporet.

FORZA MILAN

Standard

Nu er det jo ikke meningen at vi skal hænge diverse brugere ud. Det er ikke det der er meningen med denne tråd går jeg ud fra, men at finde løsninger på hvordan vi forbedrer forummet i fremtiden, og kommer disse problemer med brugere, der konstant smider ligegyldige indlæg på diverse tråde til livs.

Standard

Nu var det heller ikke meningen, at det skulle gå så vidt for min side af at bede en bruger om at blive bannet, men kunne simpelthen ikke holde det inden længere, alt for mange ligegyldige brugere der ikk bidrager end andet med fyld. Jeg brugte siden flittigt for nogle år siden, men har mindre og mindre lyst til bidrage med noget brugbart da jeg bliver svinet til for at være en optimist.

Jeg ved ikke om man skulle slette de ligegyldige, og bare lukke for tilmeldningen af nye fans i f.eks. 3 måneder.
    MILAN, MILAN SOLO CON TE!

Medlem af Brigate Rossonere

Standard

Jeg har desværre heller ikke været en særlig aktiv bruger herinde. Det var jeg dog tidligere under et andet brugernavn. Tror mange har den samme baggrund for den manglende aktivitet.

Jeg deler jeres meninger omkring tonen, grammatikken og ligegyldige indlæg. Det er udfordringer som er utrolig svære at løse. Jeg har desværre heller ikke den gyldne løsning. Som det allerede er blevet sagt kan dette kun klares i fællesskab. Jeg mener at moderatorerne har gjort en kæmpe stort og flot stykke arbejde og ser derfor helst ikke at nogen af jer tage en pause.

Jeg husker med stor glæde tilbage på dengang snakken startede om at blive officiel fanklub, der blev finansieret oversættelse af nogle italienske dokumenter og da den officielle udmelding "optagelsen" endelig kom. Det var så fantastisk. Der vil jeg gerne hen igen.

Jeg tror heller ikke at en aldersbegrænsning vil kunne få os på rette vej. Det er simpelthen for let at snyde med alderen. Jeg ved at man inde på Ekstra Bladet kan rate de enkelte kommentarer/indlæg der skrives til en artikel. Det gøres enten ved en thumb up eller thumb down. Under kommentaren summeres der løbene hvad andre brugere synes om kommentaren. Jeg ved ikke om dette var noget vi kunne bruge? Man kunne eventuelt supplere det med at indlægget blev fjernet efter x-tal thumb down eller blev sendt over i en dumpster?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af stephaNNNo Se meddelelser
    Jeg ved ikke om man skulle slette de ligegyldige, og bare lukke for tilmeldningen af nye fans i f.eks. 3 måneder.
    Det synes jeg er et rigtig godt forslag, de trælse brugere vil så blive siet fra, og om 3 måneder har de sikkert mistet interessen for at forsøge at komme ind igen.

Alvorlige situationer kalder på drastiske midler.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af lentz Se meddelelser
    Jeg tror heller ikke at en aldersbegrænsning vil kunne få os på rette vej. Det er simpelthen for let at snyde med alderen. Jeg ved at man inde på Ekstra Bladet kan rate de enkelte kommentarer/indlæg der skrives til en artikel. Det gøres enten ved en thumb up eller thumb down. Under kommentaren summeres der løbene hvad andre brugere synes om kommentaren. Jeg ved ikke om dette var noget vi kunne bruge? Man kunne eventuelt supplere det med at indlægget blev fjernet efter x-tal thumb down eller blev sendt over i en dumpster?
    Synes det lyder som en god idé. Så kunne man jo også se, hvilke brugere der har lav rating. Man kunne selvfølgelig frygte lidt heksejagt, men hvis det kunne implementeres synes jeg at det var værd at prøve. Jeg tror også det ville gøre, at man automatisk ville gøre mere ud af sine indlæg.

Mht. til "heksejagten" kunne det måske løses, hvis det var offentlig hvem der havde rated hvad. Jeg frygter bare, at nogen brugere bevist rater andres indlæg dårligt uanset hvad, hvis man nu eksempelvis er eller har været uenig.

Jeg giver lige mit indlæg her et: ;-)

Regler for meddelelser