Side 1 af 6 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 57

Emner: Tur til Milano - tidsfordriv

Standard Tur til Milano - tidsfordriv

Hej alle herinde.

Jeg har sammen med en ven fået billetter i hus til sæsonen sidste kamp hjemme mod Juventus. På vores lille forlængede weekend, skal vi have tiden til at gå de første par dage. Derfor ville vi lige høre, om der er nogle af jer Milan-folk, der havde nogle spændende ting at opleve. Her tænkes specielt på madsteder, caféer, seværdigheder i alle former m.m.

Skyd bare frit fra hoften med idéer!

Standard

Taget fra DeepzOne tråd:

Seværdigheder i form af: (Hvor de forskellige ting ligger osv..)
    Il Duomo (Domkirken)
    Castello (Borgen)
    Parco Sempione (Stor og flot park, som ligger bag borgen ”Castello”)
    Milan-point (Shoppebutikker, for ægte Milan-fans)
    Galleria Vittorio Emanuele (Stor og flot bygning, med restauranter og butikker som Gucci, Louise Vuitton, Prada mm.)

Og så selvfølgelig rundvisning på San Siro.
    Sidst redigeret af jonasbl388 : 09-04-2010 kl. 08:55
    Elsker fodbold - Elsker Milan - Milan i med- og modgang!

Tilmeldings dato
    Oct 2006
    Lokation
    Nyråd, Vordingborg

Standard

Hey Gattuso.
    Spændende om vi render på hinanden dernede. Jeg skal også ned og se kampen. Jeg har været dernede en gang før og ta ud til stadion dagen før og få en rundvisning. Det er toppen hvis du er rossoneri helt ind i hjertet.
    God tur. Mvh Kasper

Standard

Lidt pinligt at spørge, men nu gør jeg det alligevel

Skal til Milano for 12 gang på tirsdag og har aldrig været på en pub/sportsbar i Milano

Hvad ligger der ved stadion, hvor man kan få noget alkohol?
    Og hvad med nær ved Stazione Centrale (togstationen)?

Det vil være super, hvis der er nogen som kender til en bar/pub for fodboldfans, hvor der er stemning
    Medlem nr. 79

Standard

at få en negroni eller 2 på hotel straf kan jeg kun anbefale. det ligger lige ved Duomo'en

Standard

Tak Andreas

Er der ingen som kender nogle barer/pubber hvor fodboldfans plejer at hænge ud inden kampene? Kunne være sjovt at mænge sig med nogle Barca-fans
    Medlem nr. 79

#23's Avatar
    Tilmeldings dato
    Sep 2006
    Lokation
    Frederiksberg

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Munson Se meddelelser
    Tak Andreas

Er der ingen som kender nogle barer/pubber hvor fodboldfans plejer at hænge ud inden kampene? Kunne være sjovt at mænge sig med nogle Barca-fans
    Har været på en bare, hvor vi så juve-Inter, der var fantastisk stemning og glade dage... Men! Jegkan selvfølgelgi ikke huske hvad den hed. Måske Max23 kan huskedet?
    Milan Tifosi Danmark - Medlem nr 10.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Munson Se meddelelser
    Tak Andreas

Kig evt. i Lunas Christofis bog "Fodboldrejsen"....der er et kapitel om Milano. Så vidt jeg husker er der også anbefalinger af diverse restauranter, (sports-)barer m.m.

God tur!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af #23 Se meddelelser
    Har været på en bare, hvor vi så juve-Inter, der var fantastisk stemning og glade dage... Men! Jegkan selvfølgelgi ikke huske hvad den hed. Måske Max23 kan huskedet?
    Det er cirka 9 år og 8 ture siden, så det kan jeg klart huske Der udover var vi pænt fulde såvidt jeg husker... Men jeg er enig i at det var et godt sted :-)

Standard

Byens bedste pizza ligger på Corso di Porta Ticinese 65. Tag metroen til Duomo og så gå ned ad Via Torino indtil den så møder C.so di Porta Ticinese. Ned forbi Collonne di San Lorenzo og så lige efter man går igennem en gammel byport, ligger pizzeriaet på ventre hånd. Grøn facede med guld bogstaver..

Og hvis vejret er til det, så er der en hyggelig plads ved Collonne di San Lorenzo, hvor man kan sidde og drikke øl sammen med de lokale. Man køber billige øl i kiosken lidt længere nede af gaden!

Regler for meddelelser