Side 445 af 445 FørsteFørste ... 345395435443444445
Viser resultater 4,441 til 4,444 af 4444

Emner: Milans økonomi

Standard

Apropos økonomisk indsprøjtning kører Milan store gratis fragt (ordrer over 50euro) indtil 5. april hvis man vil smide lidt i kassen Plejer egentlig kun at købe hjemmetrøjen hver sommer, men har også gerne ville have et par af retrotrøjerne, da de originale jeg har fra dengang ikke bliver luftet ud fra et forsigtighedsprincip.

https://store.acmilan.com/en/fashion...o-jerseys.html

Jeg tror heller ikke jeg har haft eneste af de nye trøjer fra de sidste 15 år ude indpakningen, da de egentlig kun er samleobjekter. Og så fik ungerne også deres første trøje. De kan lige så godt lære at lide med deres far.

Standard

Tak for tippet!

Har længe ville ha’ en af de ældre modeller, så mon ikke det er et fint tidspunkt at erhverve mig et eksemplar!

Den næste generation får forhåbentligt lov til at opleve en ny succesfuld æra, så det skal nok blive en god investering!

Standard

Nu melder UEFA så FFP for den her sæson ikke gælder. Vel lidt interessant hvad det indebærer og om klubber som Milan som har skabt minus på indkøb osv bare kan kan se bort fra det ud fra den melding. For så skulle vi da have købt Messi for et par milliarder og så var det glemt økonomisk
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser