Side 101 af 431 FørsteFørste ... 519199100101102103111151201 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,001 til 1,010 af 4308

Emner: Milans økonomi

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Ifølge AC Milan 100 % på twitter: Hidden until now, Milan is studying an ultra modern stadium of 60,000 places right in the San Siro district.

Nogen der har mere info om det?
    Har ikke set det skrevet nogle steder, så mon ikke det en and?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Milan[Nikolai] Se meddelelser
    Har ikke set det skrevet nogle steder, så mon ikke det en and?
    Ifølge brugeren er hans kilde: "Comune di Milano"

Standard

Er der nogen der kan svare mig på hvor meget et sæsonkort kostede i år? Jeg har prøvet at kigge herinde i tråden og på den acmilan.com, kunne ikke lige finde det.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Storartet. Tak!
    Jeg overvejer kraftigt at søge om at blive udvekslingsstudent i Milano for at tage en sæson sammen med holdet. Det ville være en oplevelse!

Standard

Ja, det er sådan set bare sidste fase af den plan man fremlagde i sommeren 10.

Vi må håbe det bærer frugt i sidste ende. Det er nemlig kun gennem den her model, at Milan kan blive store igen.

Cena's Avatar
    Tilmeldings dato
    Aug 2008
    Lokation
    Nummer Alslev

Standard

Jeg håber også vi kan få succes med denne model.
    Den italienske liga er heldigvis ikke så stærk som den engelske, for ellers kunne man nemt frygte man endte som Arsenal.

Men syntes det ser rigtigt fornuftigt ud det vi har gang i!

#23's Avatar
    Tilmeldings dato
    Sep 2006
    Lokation
    Frederiksberg

Standard

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1916901.ece

Når man læser ovenstående artikkel, så undres jeg virkelig. Er det EB der er helt bag om dansen og ikke aner hvad der sker, eller er det mig det bare ikke forstår det. Med tanke på FFP, så kan disse tal, som nævnes i artiklen jo alligevel ikke forekomme, hvis man ønsker at deltage i de europæiske turneringer.

Er der en nørd (økonomi kyndig) der kan forklare en novice som mig hvad det går ud på?
    Milan Tifosi Danmark - Medlem nr 10.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af #23 Se meddelelser
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1916901.ece

Når man læser ovenstående artikkel, så undres jeg virkelig. Er det EB der er helt bag om dansen og ikke aner hvad der sker, eller er det mig det bare ikke forstår det. Med tanke på FFP, så kan disse tal, som nævnes i artiklen jo alligevel ikke forekomme, hvis man ønsker at deltage i de europæiske turneringer.

Er der en nørd (økonomi kyndig) der kan forklare en novice som mig hvad det går ud på?
    FFP gør alligevel de store underskud umuligt. Så langt har du ret. Men FFP kan kun sanktionere i UEFA turneringer, mens FA kan gå ind i det hjemlige og sanktionere.

Derudover indeholder FAs udspil også restriktioner på hvor meget lønbudget mv. må stige. Her er FFP mere koncentrerede om selve årsresultatet og gældens størrelse.

Men når alt kommer til alt er det nok to sider af samme sag.

Regler for meddelelser