Side 432 af 437 FørsteFørste ... 332382422430431432433434 ... SidsteSidste
Viser resultater 4,311 til 4,320 af 4369

Emner: Milans økonomi

Standard

Hvor kunne man da håbe de lige hurtig accepterede og det kunne gå igang. Men der vil nok nærmere gå 1-2 år før der er et endelig grønt lys og ikke mindst der er enighed om alle de tiltag der skal laves
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg læste noget med, at kommunen var villige til at sælge San Siro til Klubberne for 70m Euro. Ved man om der har været noget oppe om det? Og kan det såfremt betale sig mht. renovering osv osv?

Hvad har du af info på det Costacurta?

Standard

Klubberne har lavet en case på det og den viser, at med den renovering man skal lave på San Siro ville være næsten lige så dyrt som et helt nyt stadion, men samtidigt også et dårligere stadion end San Siro, da San Siro bare ikke er bygget til moderne fodbold og derfor aldrig kan blive et godt stadion.

Dertil kommer der så den udfordring, at klubberne skulle finde en ny hjemmebane de 4 sæsoner en renovering vil tage og der er ikke et alternativ i området der kan huse de to klubber.

Det er hvad der er kommet frem indtil nu.

Standard

Nu hvor top 4 igen igen er en utopisk tanke, kan man da glæde sig lidt over de små fremskridt vi gør med stadionprojektet. Man kan på Milan appen se præsentationen af de to alternativer her kl 11.

Standard

https://www.nuovostadiomilano.com/en/projects

Det ser altså virkelig spændende ud. Tanken om at forlade San Siro, og alle de minder vi har herfra, blev lige lidt mere overkommelig, hvis vi kan erstatte det med noget ala det her.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Nu hvor top 4 igen igen er en utopisk tanke, kan man da glæde sig lidt over de små fremskridt vi gør med stadionprojektet. Man kan på Milan appen se præsentationen af de to alternativer her kl 11.
    Ja. Det er jo et meget vigtigt element i klubbens fremtid. Overordnet synes jeg man lykkes med at få skabt en FODBOLDarena. Populous som det mest orginiale og med alternativet som et stadion der ligner mange af de nybyggede stadions rundt om i Europa.

Standard

Med tanke primært på det visuelle og hvad der lige fanger mig, må jeg sige project nr. 2 tiltaler mig mest. Men begge scenarier ser da virkelig spændende ud, og ad os håbe det lykkedes at få det igennem, indenfor en overskuelig fremtid!

Standard

Det er svært når man ikke har alle detaljerne. Men flot ser det ud for begge parter. Det vilde er, at den administrative godkendelse først ligger klar midten af næste år - i bedste fald. Uanset hvilket det bliver vil det være fantastisk hvis det lykkes.

Desuden er rygterne med Arnualt blevet rapporteret igen hos Repubblica. Elliot skulle i have sænket deres pris fra 1.2 mia (hvilket i sig selv er sindssygt) til 960 mio euro (hvilket stadig er sindssygt). Den anden dag blev det rapporteret at Elliot samlet har lagt 370 mio euro i Milan inklusiv lån fra Li og så den kapital indsprøjtning man lavede sidste sommer på 80 mio euro. Der kommer nok en indsprøjtning mere snart, da klubben jo kører med alt for store budgetter. Men selv hvis de smed 100 mere ind, så ville de stadig tjene stort ved ovennævnte pris. Og så dum tror jeg ikke en af verdens rigeste er. Medmindre han er fan af klubben og vil køre Silvio modellen.

Uagtet ville jeg bifalde at få en rigtig ejer med så mange midler. Elliot har midler men er slet ikke i liga med ovenstående. Og de har heller ikke det kommercielle netværk hvilket er tydeligt når vi 1 år inde ikke har set dem hive sponsorer med ind, som fx. Liverpool, United, Inter osv. har haft ejere der kunne.

Edit: Arnault junior har siden personligt benægtet, at de nogensinde skulle have været interesseret i klubben.
    Sidst redigeret af Costacurta : 28-09-2019 kl. 15:28

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Det er svært når man ikke har alle detaljerne. Men flot ser det ud for begge parter. Det vilde er, at den administrative godkendelse først ligger klar midten af næste år - i bedste fald. Uanset hvilket det bliver vil det være fantastisk hvis det lykkes.

Desuden er rygterne med Arnualt blevet rapporteret igen hos Repubblica. Elliot skulle i have sænket deres pris fra 1.2 mia (hvilket i sig selv er sindssygt) til 960 mio euro (hvilket stadig er sindssygt). Den anden dag blev det rapporteret at Elliot samlet har lagt 370 mio euro i Milan inklusiv lån fra Li og så den kapital indsprøjtning man lavede sidste sommer på 80 mio euro. Der kommer nok en indsprøjtning mere snart, da klubben jo kører med alt for store budgetter. Men selv hvis de smed 100 mere ind, så ville de stadig tjene stort ved ovennævnte pris. Og så dum tror jeg ikke en af verdens rigeste er. Medmindre han er fan af klubben og vil køre Silvio modellen.

Uagtet ville jeg bifalde at få en rigtig ejer med så mange midler. Elliot har midler men er slet ikke i liga med ovenstående. Og de har heller ikke det kommercielle netværk hvilket er tydeligt når vi 1 år inde ikke har set dem hive sponsorer med ind, som fx. Liverpool, United, Inter osv. har haft ejere der kunne.

Edit: Arnault junior har siden personligt benægtet, at de nogensinde skulle have været interesseret i klubben.
    Og det har Elliott nu også selv dementeret. Og endda meldt at klubben ikke er til salg.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Så kom kommunen på banen og har en tilgang som forventet. De er ikke for en opførsel af et stadion, samt nedrivning af San Siro.

Af 48 byrådsmedlemmer var 2 for, 19 uafklaret og 27 imod.

Dermed var det en fin men fortsat nytteløs præsentation for et par uger siden.

Regler for meddelelser