Side 360 af 361 FørsteFørste ... 260310350358359360361 SidsteSidste
Viser resultater 3,591 til 3,600 af 3607

Emner: Milans økonomi

Standard

Historien om vores ejer fra NY Times er jo egentlig bare en viderefortælling om de historier der har været hele vejen igennem og som naturligvis er bekymrende. På en eller anden måde er det bare blevet glemt undervejs af mange medier, da de store summer blev brugt i sommer. Men der er for eksempel ingen medier der fulgte op de falske bankgarantier som bloomberg berettede om sidste år.

Når det er sagt, så må Li jo have en eller anden form for sikkerhed han kan stille, da den menige mand ikke kan låne de penge. På den anden side, er det jo også helt tydeligt, at det han kan stille med som sikkerhed ikke er særligt meget, da han i givet fald ikke havde været tvunget til at låne ved Elliot men i en bank til normale vilkår. At han ikke har de store penge og dermed også spiller hasard med klubben kan dog ikke diskuteres.

I forhold til FFP og UEFA bliver det meget sat på spidsen. De meldinger der kommer fra Italien er ikke, at planen er blevet afvist, men at den ligesom før sommer ikke er solid nok. Derfor har UEFA bedt om flere information omkring planen, men også bedt om en større økonomisk sikkerhed for at Li kan holde hånden under klubben. UEFA og FFP er faktisk pt ved at vise sit værd, da de kan beskytte klubben fra Lis/Fassones hasard.

Jeg nægter at tro på vi bliver udelukket fra EL næste år(Skulle vi kvalificere os). Men vi kan sikkert komme i en situation hvor UEFA nægter os at handle spillere ind. Men igen, det vil kun være med til at redde klubben, da vi i så fald ikke kan bruge penge, men skal sælge for at få penge ind og dermed sikre, at klubben får en sund økonomi.

Standard

Costacurta, ville det være forkert at håbe på at Elliot overtager klubben? Ved godt at Elliot ikke er interesseret i klubben og dermed vil sælge den, men er det ikke bedre end hvad vores nuværende ejer kan tilbyde?
    Forza AC Milan

Standard

http://www.calciomercato.com/en/news...revealed-25842

Noget af et scenarie, hvis klubben skal skifte ejere igen!

Ville være positivt hvis det var ejere der bragte mindre turbulens med sig. Ville være negativt hvis det var ejere der bragte endnu mere turbulens med sig..

Alt i alt kan jeg ikke se at Li Yonghong skulle sælge Milan så kort efter overtagelsen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Det kunne næste lyde som rygter Milan selv har sat i gang for at skabe interesse om klubben. Der er hvis ikke nogen investorer der ved deres fulde fem ville købe Milan. Der er absolut ingen penge at hente, så skal det være en køber skal det være en en decideret fan af klubben med milliarder på konto´en. Og det har ikke kunne findes i flere år nu og så nu bedst som det ser mere skidt ud end aldrig set før, skulle der pludselig være en der har interesse ?
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

UEFA skulle komme med svar de kommende dage, men med den nuværende situationer Milan befinder sig i, så er det jo næppe noget positivt svar. De har jo så heldigvis udtalt at plan B også findes hvis CL misses, hvilket jo er en realitet med 99,9999% sikkerhed.
    Vi kan jo næsten være heldige at vi ligefrem også misser EL i den her sæson, så vi næste sæson ikke skal tænke på UEFA og har et år yderligere til at rette skuden mere op inden europæisk deltagelse venter igen
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    UEFA skulle komme med svar de kommende dage, men med den nuværende situationer Milan befinder sig i, så er det jo næppe noget positivt svar. De har jo så heldigvis udtalt at plan B også findes hvis CL misses, hvilket jo er en realitet med 99,9999% sikkerhed.
    Vi kan jo næsten være heldige at vi ligefrem også misser EL i den her sæson, så vi næste sæson ikke skal tænke på UEFA og har et år yderligere til at rette skuden mere op inden europæisk deltagelse venter igen
    Desværre fungerer systemet ikke sådan. Vi er jo i EL nu og har fået lov til at udskyde den frivillige aftale til december. Der skal laves en aftale med UEFA nu her eller også så kan de sanktionere os. Dvs. at de til sommer kan diktere vores transfermarked. Ligesom Inter denne sommer, der ikke var med i Europa men samtidig havde store begrænsninger grundet FFP.

Hvis vores plan står og falder med CL deltagelse, så håber jeg for guds skyld, at UEFA sætter lænker på udgifterne for os. For så skal vi i den grad have styr på finanserne. Hvis den nye ledelse ikke kan skaffe sponsorer eller få Kina projektet til at lykkes, så har de ingen berettigelse.

Vi bliver nok klogere om et par uger når svaret kommer. Milan skal have indsendt dokumentation inden fredag.

Standard

Jeg tror nok vi kan forvente en lang tid med rygter om nye ejere eller overtagelse fra Elliot. Senest i dag er der kommet arabere i medierygterne.

Det skal dog tages med et gran salt, men der er nu en hel del, der tyder på, at Li er ekstremt presset, hvilket jo er hvad der sker når man kører sådan en kamikaze stil som Fassone gjorde denne sommer.

Det bedre for klubben ville jo være en stabil ejer, der er solid og har pengene frem for Li der har gæld til op over begge øre.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Jeg tror nok vi kan forvente en lang tid med rygter om nye ejere eller overtagelse fra Elliot. Senest i dag er der kommet arabere i medierygterne.

Det skal dog tages med et gran salt, men der er nu en hel del, der tyder på, at Li er ekstremt presset, hvilket jo er hvad der sker når man kører sådan en kamikaze stil som Fassone gjorde denne sommer.

Det bedre for klubben ville jo være en stabil ejer, der er solid og har pengene frem for Li der har gæld til op over begge øre.
    Men spørgsmålet er. Hvem gider at købe os, hvis det viser sig at vi ender hos Elliot. For hvis vi ender der, så skal man da ikke regne med at de vil have Milans bedste interesse i mente.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    Men spørgsmålet er. Hvem gider at købe os, hvis det viser sig at vi ender hos Elliot. For hvis vi ender der, så skal man da ikke regne med at de vil have Milans bedste interesse i mente.
    Jeg forstår ikke helt spørgsmålet omkring Elliot. Kommer der en ny køber af klubben overtager de med al sandsynlighed ikke bare gælden fra Elliot, men vil have den Li til at afklare de forhold der er. Det bliver nok en del af forhandlingerne. Ligesom Milans gæld under Silvio også var en del af forhandlingen, hvor man indfriede den.

Det der så kan være er, at Elliot jo har mulighed for at blokere et salg af klubben. Men Elliot er ikke interesseret i at eje klubben men malke den ,Li eller en potentiel ejer for så meget som muligt. Elliot har samlet set lånt 303 mio euro til Li og skal derudover også have renter for over 60 mio euro for det lån inden oktober næste år. Kan de ikke få det fra Li eller en ny ejer vil de sælge ud af klubbens aktiver inklusiv spillere, træningsanlæg osv. Der skal de nok få deres penge tilbage.

Hvem der så skulle gide at købe Milan er så det store spørgsmål. I bedste fald findes der en køber, der er mere seriøs og har penge modsat Li. Men Milan er en forfærdelig forretning og med seneste sommers vanvittige købsturne har man gjort forretningen endnu dårligere de næste 5 år. Det kan justeres, men det kræver, at der sælges spillere. Så med mindre vi finder en ejerkreds med masser af penge, der snildt kan tage et stort tab med det samme, så ser det skidt ud for klubben, og det er endda et værre scenarie end under Silvio.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Jeg forstår ikke helt spørgsmålet omkring Elliot. Kommer der en ny køber af klubben overtager de med al sandsynlighed ikke bare gælden fra Elliot, men vil have den Li til at afklare de forhold der er. Det bliver nok en del af forhandlingerne. Ligesom Milans gæld under Silvio også var en del af forhandlingen, hvor man indfriede den.

Det der så kan være er, at Elliot jo har mulighed for at blokere et salg af klubben. Men Elliot er ikke interesseret i at eje klubben men malke den ,Li eller en potentiel ejer for så meget som muligt. Elliot har samlet set lånt 303 mio euro til Li og skal derudover også have renter for over 60 mio euro for det lån inden oktober næste år. Kan de ikke få det fra Li eller en ny ejer vil de sælge ud af klubbens aktiver inklusiv spillere, træningsanlæg osv. Der skal de nok få deres penge tilbage.

Hvem der så skulle gide at købe Milan er så det store spørgsmål. I bedste fald findes der en køber, der er mere seriøs og har penge modsat Li. Men Milan er en forfærdelig forretning og med seneste sommers vanvittige købsturne har man gjort forretningen endnu dårligere de næste 5 år. Det kan justeres, men det kræver, at der sælges spillere. Så med mindre vi finder en ejerkreds med masser af penge, der snildt kan tage et stort tab med det samme, så ser det skidt ud for klubben, og det er endda et værre scenarie end under Silvio.
    Det jeg mener er. Hvis Li ikke kan få lånet omstruktureret eller få det betalt tilbage, så overtager Elliot klubben til en 300mil euro (har jeg læst et sted) Hvis det skulle ske, så vil Elliot ikke gøre Milan til en storklub igen, vel? De vil vel bare finde en måde at få deres penge tilbage på?

Også kan jeg se efter jeg fik skrevet mit, at du svarede på det hele. Tak for det.

Det er også det jeg frygter, at klubben ender i Elliots hænder, og de "bare" malker den. Shit man. Det er virkelig gået ned af bakke med hele denne kineser handel
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Regler for meddelelser