Side 361 af 361 FørsteFørste ... 261311351359360361
Viser resultater 3,601 til 3,607 af 3607

Emner: Milans økonomi

Standard

Men vil Elliot ikke være mere interesseret i at sælge klubben samlet - da det burde give større gevinst?
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Pirlo21 Se meddelelser
    Men vil Elliot ikke være mere interesseret i at sælge klubben samlet - da det burde give større gevinst?
    Jeg vil nok hellere vende den om og sige, at Elliot gør det de kan tjene flest penge på. Om det er at sælge samlet eller sælge ud af IP, Milanello, spillere og så opløse klubben ved jeg ikke hvad der er flest penge i. Det kommer vel i sidste ende an på om der overhovedet er en køber til klubben.

Standard

https://www.football-italia.net/1138...ealed%E2%80%99

Spændende, selvom det sikkert er en and!!
    Forza AC Milan

Standard

Ja, det er desværre hvis igen blot lidt løse rygter. Hvis de først selv udtaler at de gerne vil ind i Milan og der forhandles mellem parterne, så kan jeg tro lidt på det
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Som ventet er der afslag idag, men det lå vel også lidt i kortene når der hos Milan selv kun var få forventninger om det blev godkendt. Men troede egentlig at Milan så nu igen skulle til forhandlingsbordet og få en ny/forbedret plan strikket sammen som UEFA acceptererer. Men som jeg kan læse det kan der allerede nu vente bøder etc.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Hele det her projekt er efterhånden absurd. På forhånd virkede det da også sådan, men de mange indkøb fik ens arme op i vejret.

Pt. fremstår det lange seje træk, man rent faktisk igangsatte med de mange unge i forrige sæson, noget mere holdbart.

Standard

Artiklen forklarer overfladisk, hvorfor UEFA højst sandsynligt vil afvise klubbens forslag, til hvordan man kan omstrukturerer lånet ift. FFP

http://www.football-italia.net/11392...milan-requests
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Regler for meddelelser