Side 445 af 446 FørsteFørste ... 345395435443444445446 SidsteSidste
Viser resultater 4,441 til 4,450 af 4451

Emner: Milans økonomi

Standard

Apropos økonomisk indsprøjtning kører Milan store gratis fragt (ordrer over 50euro) indtil 5. april hvis man vil smide lidt i kassen Plejer egentlig kun at købe hjemmetrøjen hver sommer, men har også gerne ville have et par af retrotrøjerne, da de originale jeg har fra dengang ikke bliver luftet ud fra et forsigtighedsprincip.

https://store.acmilan.com/en/fashion...o-jerseys.html

Jeg tror heller ikke jeg har haft eneste af de nye trøjer fra de sidste 15 år ude indpakningen, da de egentlig kun er samleobjekter. Og så fik ungerne også deres første trøje. De kan lige så godt lære at lide med deres far.

Standard

Tak for tippet!

Har længe ville ha’ en af de ældre modeller, så mon ikke det er et fint tidspunkt at erhverve mig et eksemplar!

Den næste generation får forhåbentligt lov til at opleve en ny succesfuld æra, så det skal nok blive en god investering!

Standard

Nu melder UEFA så FFP for den her sæson ikke gælder. Vel lidt interessant hvad det indebærer og om klubber som Milan som har skabt minus på indkøb osv bare kan kan se bort fra det ud fra den melding. For så skulle vi da have købt Messi for et par milliarder og så var det glemt økonomisk
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Casper Stylsvig udtaler sig igen lidt om planerne for Milan kommercielt:

https://www.sportcal.com/Insight/Interviews/131723

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

UEFA er netop udmeldt FFP ændringer - bl.a. at 2020 og 2021 vil blive set som en sæson som jeg tolker det. Ved ikke om det er en fordel eller ej
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    UEFA er netop udmeldt FFP ændringer - bl.a. at 2020 og 2021 vil blive set som en sæson som jeg tolker det. Ved ikke om det er en fordel eller ej
    Læste en artikel om, at det nødvendigvis ikke helt var en fordel, hvis man kiggede på at vi afskrev EL for at kunne fripas et år i forhold til FFP. Det får alle så nu, så der vi ville prøve, at få rykket vores "fordel" lidt. Giver også god mening, for ellers var der jo ikke med vinding i at sige nej til EL, hvis alle alligevel får den "fordel" i forhold til FFP som vi ville.

Standard

Milannews melder om at vå lukker regnskabet med et underskud på 100 mio euro. Uden Corona ville det angiveligt have været 80 mio euro. Begge dele er en fremgang fra de ca. 150 mio euro sidste år. Det virker dog også at det vi har forbedret er vores omkostninger hvor lønposten er reduceret med 30 og naturligvis færre udgifter til leje af spillere (Higuain, Bakayoko) samt færre afskrivninger. På indtægtssiden er eneste fremgang at vi har solgt for mere end året før. Primært drevet af Cutrone/Djalo som sikrer en samlet plusvalenza på ca. 22 mio euro mod 12,6 året før.

I forhold til FFP er vi uanset på UEFAs nåde da vores vanvittige underskud de sidste 3 år jo har er mere end nok til at holde os uden for deres turneringer de næste to år. Det eneste der kan tale til vores fordel er, at vi næste sæson kan reducere underskuddet til måske 50 mio euro, så vi dermed kan bevise en positiv tendens. Det vil dog kræve EL, et par salg udover Suso og Silva samt en stadig reduktion af omkostningerne. På indtægtssiden vil det være stort set umuligt at forbedre sponsor og kampdag med Corona virussen. Et farvel til Zlatan, Laxalt, Reina, Conti og Paqueta vil dog få os et godt stykke af vejen.

Det skal dog understreges at ovennævnte kun er Milannews bud baseret på kilder. Sidste år havde vi samme situation hvor de også på denne tid af året sagde det blev underskud på 100 hvorefter vi endte på 150 mio euro. Det endelige regnskab ser vi først til efteråret.

På stadion fronten ser det dog ud til at være fremgang da klubberne har givet sig på økonomien og vil betale ekstra samt reduceret de kommercielle byggeområder for ca 70 til 50%. Det er stadig over det tilladte på knap 40% men klubberne virker til at have nået smertegrænsen, så nu er det op til kommunen om de vil tage imod eller ej. På ægte italiensk maner får vi dog tidligt en godkendelse næste forår/sommer. Så det kan nå at gå galt mange gange og borgmesteren er heller ikke ligefrem jubeloptimistisk.

Standard

Scaroni åbnede selv op for den økonomiske del angående Covid og meldingen er et tab på 30 mio euro grundet manglende kampdagsindtægter og manglende sponsorer. Det er til at tage at føle på må man sige, men også til at overkomme.

Han udtalte sig også om stadion, hvor klubberne har måtte skære i projektet modvilligt for at imødekomme den politiske modstand, men at man nu håber man kan komme til enighed med den seneste revurdering af projektet. I forhold til stadion er Corona kommet belejligt, da man nu offentligt kan bruge argumentet om hvor mange arbejdspladser det skaber i en tid hvor alle er presset dernede. Det er dog uheldigt at projektet er reduceret da det naturligvis også betyder at vi ikke kan få de samme indtægter og dermed er stadion projektet ikke den samme store gevinst som tidligere nævnt. Scaroni håber dog at vi kan indvie stadion i 2024.

Apropos sponsorer har Konami lige meldt at de ikke længere ønsker at sponsere klubben.

Standard

Jeg kan se, at vi har indgået en aftale med Rocnation, der er et slags entertainment-bureau ejet af Jay-Z. Hvad det mere konkret får af betydning ved jeg ikke, men det bliver da spændende at følge.

Regler for meddelelser