Side 446 af 447 FørsteFørste ... 346396436444445446447 SidsteSidste
Viser resultater 4,451 til 4,460 af 4463

Emner: Milans økonomi

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Jeg kan se, at vi har indgået en aftale med Rocnation, der er et slags entertainment-bureau ejet af Jay-Z. Hvad det mere konkret får af betydning ved jeg ikke, men det bliver da spændende at følge.
    Jeg tror ikke på andet end et forsøg på at skabe mere opmærksomhed gennem stjerner. Det var vel også tilfældet for Corona-koncerten man afholdte i samarbejde med selvsamme.

Mht. Konamis afgang, så er det jo ikke nødvendigvis dem der har opsagt. Det kan i lige så høj grad være FIFA der har snuppet de officielle rettigheder for Milano-klubberne, gennem de såkaldte "exclusive rights"..

Standard

Emirates aftalen er forlænget. Intet nyt om beløbene i den.

Standard

Emirates er nok ikke lige en branche der PT smider omkring sig med penge - de kæmper nok nærmere bare for at overleve. Men uanset med hvad vi har oplevet med Milan de seneste år er det næppe noget der forgylder os
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Emirates er nok ikke lige en branche der PT smider omkring sig med penge - de kæmper nok nærmere bare for at overleve. Men uanset med hvad vi har oplevet med Milan de seneste år er det næppe noget der forgylder os
    Meldingen er da også at aftalens værdi skulle være reduceret med 15%.

Standard

OK - bare det ikke ender med vi skal betale penge for at få dem som sponsor
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    OK - bare det ikke ender med vi skal betale penge for at få dem som sponsor
    Hvis den sportslige succes fortsætter i samme retning over en længere periode, så kan vi vel ikke helt udelukke det

Standard

Ja meldingerne går på en reduktion på 15%, hvilket også var nævnt tidligere på året. Aftalen skulle være forhandlet på plads før Corona så det er desværre ikke undskyldningen for den store nedgang i sponsoratet. Den tidligere aftale lød på en base på 12,2 + bonus. Så det giver jo 10,4 mio euro + evt. bonus.

Vi har dog fået Emirates til at åbne op for vi kan have en sponsor på ærmet og også en særskilt sponsor til træningstøjet. Så det kan være vi kan lukke hullet i forhold til den gamle aftale med det in mente.

Med denne aftale ligger Milan nu efter Juve, Sassoulo, Inter, Roma og på niveau med Napoli hvad angår trøje sponsor.

I forhold til tøjsponsor står Harmont&Blaine til at erstatte Boglioli. Lad os håbe den aftale er bedre, da vi gik ned i indtægt da vi gik fra Diesel til dem. H&B er dog ikke et kæmpe foretagende desværre.
    Sidst redigeret af Costacurta : 2 Uger siden kl. 14:16

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ja meldingerne går på en reduktion på 15%, hvilket også var nævnt tidligere på året. Aftalen skulle være forhandlet på plads før Corona så det er desværre ikke undskyldningen for den store nedgang i sponsoratet. Den tidligere aftale lød på en base på 12,2 + bonus. Så det giver jo 10,4 mio euro + evt. bonus.

Vi har dog fået Emirates til at åbne op for vi kan have en sponsor på ærmet og også en særskilt sponsor til træningstøjet. Så det kan være vi kan lukke hullet i forhold til den gamle aftale med det in mente.

Med denne aftale ligger Milan nu efter Juve, Sassoulo, Inter, Roma og på niveau med Napoli hvad angår trøje sponsor.

I forhold til tøjsponsor står Harmont&Blaine til at erstatte Boglioli. Lad os håbe den aftale er bedre, da vi gik ned i indtægt da vi gik fra Diesel til dem. H&B er dog ikke et kæmpe foretagende desværre.
    Kilde?

På det link jeg kan finde fra før 19-20, står Milan til at få 14 totalt, Napoli 9 totalt, Inter 10,5 totalt?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Kilde?

På det link jeg kan finde fra før 19-20, står Milan til at få 14 totalt, Napoli 9 totalt, Inter 10,5 totalt?
    Milans eget regnskab melder at grundbeløbet er 12,2 + bonus. Seneste offentliggjorte regnskabsår fik vi dog 1,8 mio euro i bonus grundet EL deltagelsen.

Pirelli gav i samme regnskabsår Inter 19 mio euro jf. deres regnskabsmeddelelse.

Roma melder i deres 18/19 regnskab om en årlig aftale på 11 mio euro samt en sign on fee på 6 mio euro fra Qatar. Så den er i realiteten 13 mio euro.

Napoli kan jeg simpelthen ikke lige støve op igen, men det kan godt være de 10 mio euro jeg har set var inklusiv bonus.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Milans eget regnskab melder at grundbeløbet er 12,2 + bonus. Seneste offentliggjorte regnskabsår fik vi dog 1,8 mio euro i bonus grundet EL deltagelsen.

Pirelli gav i samme regnskabsår Inter 19 mio euro jf. deres regnskabsmeddelelse.

Roma melder i deres 18/19 regnskab om en årlig aftale på 11 mio euro samt en sign on fee på 6 mio euro fra Qatar. Så den er i realiteten 13 mio euro.

Napoli kan jeg simpelthen ikke lige støve op igen, men det kan godt være de 10 mio euro jeg har set var inklusiv bonus.
    Tak for det

Regler for meddelelser