Side 443 af 445 FørsteFørste ... 343393433441442443444445 SidsteSidste
Viser resultater 4,421 til 4,430 af 4444

Emner: Milans økonomi

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Heldig det ikke er Juventus vi møder, for så havde vi misset vel 6 gange så meget. Juve må også være pænt trætte af at misse tilskuere til Inter kampen i weekenden, da det også der vil hente en kæmpe indtjening med de billet priser de kører med
    Juve har så i deres betingelser skrevet således at man ikke giver refundering i dette tilfælde. Der har Milan en vagere formulering der gør vi skal refundere. Så Juve får alle billetindtægterne men naturligvis ikke salg af mad/drikke/merchandise. Men sparer så også på personale.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Juve har så i deres betingelser skrevet således at man ikke giver refundering i dette tilfælde. Der har Milan en vagere formulering der gør vi skal refundere. Så Juve får alle billetindtægterne men naturligvis ikke salg af mad/drikke/merchandise. Men sparer så også på personale.
    Muligvis vag, men alt andet lige noget mere sympatisk

Standard

Ja vil også mene sad jeg i DK og havde bestilt billetter til netop den kamp for flere måneder siden og den så nu er aflyst. Så ville jeg godt nok føle mig pænt røvrendt at en klub i sådan en situation end ikke giver pengene tilbage især da juve jo i forvejen kører med dyre billet priser, som Ultra´s flere gange har protesteret over. Så kan det godt være man er fan, men nok ikke lige derfor man fremover syntes man gider smide penge efter merchandaise etc
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Præcis. Alt er ikke kroner og øre. Måske på kort sigt, men der er også noget relationelt der skal vedligeholdes.

Standard

En udgift pr. minut er dog kun relevant i forhold til sammenligne spillere i truppen. Det kan godt have sin berettigelse at kigge på den del, men det giver først rigtig mening at kigge på det når vi samlet set har fået udgifterne ned på et niveau vi selv kan håndtere.

Så selvom Donna pr. minut ser ud at være god ROI, så er hans kæmpe hyre bare for stor til en klub som Milan, når vi står over for endnu en gang nedskæring til sommer. For FFP og banken kigger desværre kun på bundlinjen, og ikke på hvad de enkelte bidrager med internt. Men det giver klart et billede af hvem der skal sendes ud af døren når først den store udfordring er løst.

I øvrigt koster corona-aflysningen søndag os lidt over 1 mio euro i billetindtægter. Ikke lige det vi har brug for.
    Det er så rigtigt. Helt enig i at det ikke er hvad vi kan gå efter rent finansielt. Men som du skriver kan det hjælpe med at bringe de store syndere frem i lyset.

Og her er 2/3 Målmændene, Paqueta og så videre ønskværdige at komme af med.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Det er så rigtigt. Helt enig i at det ikke er hvad vi kan gå efter rent finansielt. Men som du skriver kan det hjælpe med at bringe de store syndere frem i lyset.

Og her er 2/3 Målmændene, Paqueta og så videre ønskværdige at komme af med.

Helt bestemt. Der er ingen tvivl om, at Paqueta bare dræner kassen i klubben. I forhold til målmandsposten så er det dog lidt en speciel rolle, da man jo som udgangspunkt helst ikke vil have en 2. målmand skal spille kampe, men allerhelst ser denne være en del af en trio der kan højne træningskvaliteten og naturligvis agere backup i nødstilfælde. Når det er sagt, så er lønningerne til Reina og også Donna senior jo alt for høje. En 2. målmand burde max få 1 mio euro netto og 3. målmand max 0,5 mio euro.

Standard

Helt bestemt. Der er ingen tvivl om, at Paqueta bare dræner kassen i klubben. I forhold til målmandsposten så er det dog lidt en speciel rolle, da man jo som udgangspunkt helst ikke vil have en 2. målmand skal spille kampe, men allerhelst ser denne være en del af en trio der kan højne træningskvaliteten og naturligvis agere backup i nødstilfælde. Når det er sagt, så er lønningerne til Reina og også Donna senior jo alt for høje. En 2. målmand burde max få 1 mio euro netto og 3. målmand max 0,5 mio euro.
    Ja, det lige præcis det der er min case for hvordan vi bør gå frem.
    Vi spiller ikke CL eller er tæt på de pladser i år, så kunne en A.Donnarumma ikke agerer målmand for os hvis bror blev langtidsskadet?
    Hvis ikke, så skal han jo slet ikke være i truppen (det er vel de færreste der synes han skal det)..

Min pointe er blot at bruge noget som helst på 3. Keeperen er håbløst. At bruge over €1 mio er grinagtigt.

Forza AC Milan

Standard

Det er nok lidt skævvredet ( Inters Antonello er ikke taget med). Men vildt nok at ledelsen er så dyr i fht de andres..

https://www.sportmediaset.mediaset.i...02a.shtml]From sportmediaset.mediaset.it[/url]

AC Milan's management is much more expensive than Inter and Juventus

[list][*]Juventus: Nedved and Paratici's salaries: 1.7 million euros net per year[*]Inter: total 2,4 milioni for 0,7 Ausilio and 1,7 Marotta[*]Milan: total 6 milioni net per year for Ivan Gazidis (2 milioni), Zvonimir Boban (2 milioni), Paolo Maldini (1,3 milioni), Frederic Massara (0,7 milioni)

Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Det er nok lidt skævvredet ( Inters Antonello er ikke taget med). Men vildt nok at ledelsen er så dyr i fht de andres..

https://www.sportmediaset.mediaset.i...02a.shtml]From sportmediaset.mediaset.it[/url]

AC Milan's management is much more expensive than Inter and Juventus

[list][*]Juventus: Nedved and Paratici's salaries: 1.7 million euros net per year[*]Inter: total 2,4 milioni for 0,7 Ausilio and 1,7 Marotta[*]Milan: total 6 milioni net per year for Ivan Gazidis (2 milioni), Zvonimir Boban (2 milioni), Paolo Maldini (1,3 milioni), Frederic Massara (0,7 milioni)

Det skal så med i beregningen, at den faktiske omkostning til Marotta er 5,5 mio euro, da han har nogle relativt let opnåelige bonusser. Så i seneste regnskabs år var det hans løn. Det samme med Ausilio og Antonello.

Som sådan synes jeg ikke lønningerne er for store i Milans ledelse. Vi har bare 1 for meget. I princippet er det ikke nødvendigt med både Boban og Maldini. Det løser nok sig selv når Boban, Maldini og Massara bliver sendt ud af døren til sommer på den ene eller anden facon. I den henseende giver det så også mening at man kigger på en manager profil til næste sæson, der kan dække områder i de to roller.

Det dyre i det her er dog ikke lønningerne i sig selv, men mere alle de penge vi bruger når der fyres. Gattusos farvel kostede os 5,5 mio euro (med hele staben), Leo kostede os 2, Giampaolo kostede os 6, Fassone kostede 3 og Mirabelli og 2. Nu står vi nok til at skulle betale stort endnu engang til sommer på ledelsen. Heldigvis skulle Pioli dog kunne blive fyret uden kompensation hvis ikke han når i Europa.

Jeg var allerede kritisk sidste sæson, da vi ansatte en så grøn sportslig ledelse og det var egentlig her den største fejl var hos Gazidis. Kunne han bare have gjort det her i første omgang ville vi have sparet mange penge og kaos. Jeg tror ikke nødvendigvis, at mange de transfers der var lavet havde været anderledes.

Standard

Det skal så med i beregningen, at den faktiske omkostning til Marotta er 5,5 mio euro, da han har nogle relativt let opnåelige bonusser. Så i seneste regnskabs år var det hans løn. Det samme med Ausilio og Antonello.

Som sådan synes jeg ikke lønningerne er for store i Milans ledelse. Vi har bare 1 for meget. I princippet er det ikke nødvendigt med både Boban og Maldini. Det løser nok sig selv når Boban, Maldini og Massara bliver sendt ud af døren til sommer på den ene eller anden facon. I den henseende giver det så også mening at man kigger på en manager profil til næste sæson, der kan dække områder i de to roller.

Det dyre i det her er dog ikke lønningerne i sig selv, men mere alle de penge vi bruger når der fyres. Gattusos farvel kostede os 5,5 mio euro (med hele staben), Leo kostede os 2, Giampaolo kostede os 6, Fassone kostede 3 og Mirabelli og 2. Nu står vi nok til at skulle betale stort endnu engang til sommer på ledelsen. Heldigvis skulle Pioli dog kunne blive fyret uden kompensation hvis ikke han når i Europa.

Jeg var allerede kritisk sidste sæson, da vi ansatte en så grøn sportslig ledelse og det var egentlig her den største fejl var hos Gazidis. Kunne han bare have gjort det her i første omgang ville vi have sparet mange penge og kaos. Jeg tror ikke nødvendigvis, at mange de transfers der var lavet havde været anderledes.
    Enig. Vi har ikke brug for en tre mand stor sportslig ledelse. Og omvendt er det jo bevist, at jo flere der er indenover en transfer jo færre ‘spildkøb’ foretages der. (Fra bogen: The Numbers Game, mener jeg)
    Men får vi en manager rolle til en Rangnick vil der i mine øjne være plads til en Maldini. Men det bliver der nok ikke, men man har lov at håbe!

Men Gattuso sagde vel nej til en godtgørelse?
    Fassone og Mirabelli havde vist udløb alligevel efter et år efter overtagelsen?
    Leo havde en 2 års kontrakt sådan som jeg husker?

I mine øjne er det nu blot Giampaolo vi betaler for, eller husker jeg forkert?

Forza AC Milan

Regler for meddelelser