Side 12 af 12 FørsteFørste ... 2101112
Viser resultater 111 til 117 af 117

Emner: Brasiliens "nye" landshold

Standard

Er jeg den eneste der allerede er træt af Gaymar? Større Fucking arrogant nedladende røvhul fims finder man sjældent.
    Bliv bare i Brasilien din lille gnom!!!
    Sidst redigeret af Forza-Diavolo : 26-06-2013 kl. 22:05

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Forza-Diavolo Se meddelelser
    Er jeg den eneste der allerede er træt af Gaymar? Større Fucking arrogant nedladende røvhul fims finder man sjældent.
    Bliv bare i Brasilien din lille gnom!!!
    Easy now tiger! ;-)
    Men giver dig ret. Han er rimelig træt at se på! Han passer sgu godt indtil Barcalona, og har tydeligvis 100% Barca-DNA. Jesus..

Synes han var flere gange, direkte klam at kigge på, når han overspiller så voldsomt meget!

http://lh5.ggpht.com/-xrblWDSJMFA/US...-do-Neymar.gif

Derudover synes jeg at Tv2's kommentartorer er direkte til grin at hører på. Toft og Bisgaard, gå dog på pension!
    Tilgrin at en spiller der har præsteret i 3-4 kampe for brasilien allerede nu skulle være 2. verdens bedste.
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Standard

Fantastisk som Italien har spillet mod Spanien her i første halvleg... Utroligt de ikke føre og utroligt at gamle gilardinho er på toppen for Italien og han gør det sku godt... Dog sover han da maggio afslutter med hovedet, jeg tror han tror maggio er offside og derfor ikke følger op på returen!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Pirlo21 Se meddelelser
    Fantastisk som Italien har spillet mod Spanien her i første halvleg... Utroligt de ikke føre og utroligt at gamle gilardinho er på toppen for Italien og han gør det sku godt... Dog sover han da maggio afslutter med hovedet, jeg tror han tror maggio er offside og derfor ikke følger op på returen!
    Forkert tråd? :-)
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Standard

http://www.livematch.goal.com/home/l...tchId=1592283+

What a waste! Neymar does brilliantly to glide his way into the box and lay a square pass for Pato. One-on-one with the keeper and with the whole goal to aim at, the Corinthians forward's touch lets him down and he ends up trapping the ball behind him!

Pato er ikke lige i det skarpe hjørne.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fogh Se meddelelser
    http://www.livematch.goal.com/home/l...tchId=1592283+

What a waste! Neymar does brilliantly to glide his way into the box and lay a square pass for Pato. One-on-one with the keeper and with the whole goal to aim at, the Corinthians forward's touch lets him down and he ends up trapping the ball behind him!

Pato er ikke lige i det skarpe hjørne.
    Jeg savner overhoved ikke Pato, må jeg være ærlig at sige.

Standard

Det gør jeg nu. Er virkelig ærgelig over at han ikke blev til mere. Lorteskader...

Regler for meddelelser