Side 2 af 49 FørsteFørste 123412 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 487

Emner: OFFICIEL Billettråd

Standard

Jep, fra Billund... men når jeg går ind på dit link står der no flights departing ?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Hitman Se meddelelser
    Jep, fra Billund... men når jeg går ind på dit link står der no flights departing ?
    Ja kan godt se linket ikke virker nu. Havde taget afgang fra mandag af, og så hjemkomst onsdag. Det kostede 731 kr. vidst fra Billund til Bergamo (Milano) tur/retur.

Standard

Billigste flybilletter er helt uden sammenligning med Easyjet fra CPH til Malapensa!

Jeg har været helt nede på 1200,- tur/retur for 2 personer, det kræver bare man er bestiller i rette tid og så at man er lidt flexibel mht. udrejse- og hjemrejsetidpunkt - visse afgange er jo langt billigere.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Billigste flybilletter er helt uden sammenligning med Easyjet fra CPH til Malapensa!

Jeg har været helt nede på 1200,- tur/retur for 2 personer, det kræver bare man er bestiller i rette tid og så at man er lidt flexibel mht. udrejse- og hjemrejsetidpunkt - visse afgange er jo langt billigere.
    Vi plejer også flyve med EasyJet. Rigtig billigt.

Lige nu kan man flyve for 400 kr. tur/retur.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Forza-Diavolo Se meddelelser
    Er der nogen der kan hjælpe mig med billeter til Barcelona komme på besøg. Enten en hjemme side eller hvordan jeg skaffer dem? Tør sku ikke at tage chancen at tage til Milano for så er der sikkert udsolgt.
    Jeg søger svar på samme spørgsmål, så håber nogen kan hjælpe? Vil også gerne til Camp Nou og støtte dem dernede

Standard

Men er vi enige om man stadig kan flyve fra Billund til Milano ? Jeg kan stadig ikke få deres hjemmeside til at virke...

Standard

Jeg prøver lige igen . Er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe billeter til Milan-Barcelona?

Standard

Du skal skrive til Kim (Rossonero).

Standard

Vi har en fin billet side på hjemmesiden
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Er der andre som har problemer med at booke billet gennem Ryanair ? Billund-Bergamo ??
    Det skal siges jeg skal ned og se Milan-Barca - så altså 22.11 til 25.11. Indtil nu kan jeg kun booke frem til Oktober, ikke November
    Jeg ved godt man kan flyve fra Kbh, men da jeg bor i Jylland er Billund meget nemmere.
    Sidst redigeret af Hitman : 29-08-2011 kl. 20:18

Regler for meddelelser