Side 3 af 49 FørsteFørste 1234513 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 487

Emner: OFFICIEL Billettråd

Rino's Avatar
    Tilmeldings dato
    Sep 2006
    Lokation
    København Ø

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Hitman Se meddelelser
    Er der andre som har problemer med at booke billet gennem Ryanair ? Billund-Bergamo ??
    Det skal siges jeg skal ned og se Milan-Barca - så altså 22.11 til 25.11. Indtil nu kan jeg kun booke frem til Oktober, ikke November
    Jeg ved godt man kan flyve fra Kbh, men da jeg bor i Jylland er Billund meget nemmere.
    Jeg har heller ikke kunne. Jeg skal til Italien i et andet ærinde lidt senere på året. Måske de har lukket ruten om vinteren, ligesom de gør med andre.

Standard

Det kan du have ret i Rino. Hvordan kan man finde ud af det ? Kan man kontakte dem ?

Standard

Jo, de holder "vinterferie":

Udover Billund-Faro indstilles også Ryanair ruter fra Billund til Edinburgh, Alicante, Marseille, Alghero (Sardinien), Trapani (Sicilien), Brindisi, Malta, Pisa og Milano.

Billund Lufthavn er ikke så glade for den hårde nedskæring i vinteren 2010-2011. Ryanair står nemlig for omkring 1/3 af alle ruter fra Jyllands største lufthavn.

Der er allerede spekulationer i branchen om at Ryanair måske påtænker at flytte flere fly til København, når den nye lavpristerminal åbner i Københavns lufthavn.

Standard

Kan lige oplyse at de folk der er interesseret i Milan-Barcelona først kan få bekræftet deres billetter i slutningen af Oktober.

Det er dog muligt at få billetter til Barcelona-Milan, hvis nogle er interesseret i den kamp - vi må jo regne med vi går ned og "slagter" dem
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Hitman Se meddelelser
    Er der andre som har problemer med at booke billet gennem Ryanair ? Billund-Bergamo ??
    Det skal siges jeg skal ned og se Milan-Barca - så altså 22.11 til 25.11. Indtil nu kan jeg kun booke frem til Oktober, ikke November
    Jeg ved godt man kan flyve fra Kbh, men da jeg bor i Jylland er Billund meget nemmere.
    Vi er nogle stykker herinde fra, som tager ned og ser kampen. Selvom der er en eller flere fra Jylland, så tager de sammen med os fra Kastrup og flyver med Easyjet, som pt. koster 400-600 kr. tur/retur pt... Var værd at overveje, selvom transporten til og fra sjælland nok også er en smule pebret..
    Medlem nr. 133

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af DeepzOne Se meddelelser
    Vi er nogle stykker herinde fra, som tager ned og ser kampen. Selvom der er en eller flere fra Jylland, så tager de sammen med os fra Kastrup og flyver med Easyjet, som pt. koster 400-600 kr. tur/retur pt... Var værd at overveje, selvom transporten til og fra sjælland nok også er en smule pebret..
    Prisen for en t/r fra KBH-Milano er nu 982,90 kr. (EasyJet - kl. 11.15).
    Dertil skal lægges 60 kr. pr. billet til betalingsgebyr. Prisen er uden indtjekket bagage (kun 1 stk. håndbagage).
    Medlem nr. 79

Standard

Lübeck-Bergamo kan man få til 650,-kr tur/retur pr. person inkl. 15 kg baggage og priority bording. Syntes nu efterhånden der er gået lidt bonde fangeri over Ryan air. Utrolig billig flyrejse, men så kommer der bare lige det ene gebyr efter det anden oveni og så er det pludselig ikke så billig mere - men de er nu stadig klart billigere end de øvrige, hvor der også komme nogle gebyrer oveni.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Lübeck-Bergamo - hvilket flyselskab snakker vi her ?

Standard

Hvordan ser det ud mht. Milan - Plzen billetter?

Standard

Standard fodboldbillet til valgte kamp. (kat. 3 / blå)
    Er det en okay billet ?

Hvis man ikke køber billet gennem Milan, er der andre der ved hvor mange kan finde billetter til Milan-Barca ?

Regler for meddelelser