Side 49 af 49 FørsteFørste ... 39474849
Viser resultater 481 til 487 af 487

Emner: OFFICIEL Billettråd

Standard

Skal man lave to enkeltbestillinger hvis man skal have til to hjemmekampe i streg? Tænker mod SPAL og Lazio.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Ja det skal man
    Cool. Det gør jeg. Hvad er priserne vil du tro? Midt for på langsiden (enten 2. eller 3. ring)

Standard

Og er der forskel på kvinde og mand i priserne? Det har jeg oplevet i Italien tidligere

Kan det passe at man selv kan købe billetter på hjemmesiden acmilan.com?
    Sidst redigeret af Filippo-Inzaghi : 1 Uge Siden kl. 13:11

Standard

Det har jeg aldrig hørt der er forskel på priser til fodbold, ihvertfald ikke mand og kvinde - men aldersgrupper kan der godt være forskel på
    Du kan godt bestille på hjemmesiden også, salget starter dog først et par uger før kampen, hvor vi med det samme kan bestille da vi er sikret billetter til hver kamp. De de 2 kampe du nævner, kan du selv vælge hvad sektor du ønsker. Priserne på 2 ring på langsiden liger typisk et sted mellem 40 og 50 euro ca.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Det har jeg aldrig hørt der er forskel på priser til fodbold, ihvertfald ikke mand og kvinde - men aldersgrupper kan der godt være forskel på
    Du kan godt bestille på hjemmesiden også, salget starter dog først et par uger før kampen, hvor vi med det samme kan bestille da vi er sikret billetter til hver kamp. De de 2 kampe du nævner, kan du selv vælge hvad sektor du ønsker. Priserne på 2 ring på langsiden liger typisk et sted mellem 40 og 50 euro ca.
    Det er skam prøvet før til tidligere ture i Italien - hvor ufatteligt det end skulle lyde.

Okay - Tak for det. 2 ring langsiden vil også være omkring 40-50 euro til en Lazio kamp?

Regler for meddelelser