Side 41 af 43 FørsteFørste ... 313940414243 SidsteSidste
Viser resultater 401 til 410 af 425

Emner: OFFICIEL Billettråd

Standard

Umiddelbart har alle fået svar vedrørende Milan-Juventus af de mail der er kommet. Hvornår er mailen sendt du ikke har hørt noget fra overhovedet ?
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Umiddelbart har alle fået svar vedrørende Milan-Juventus af de mail der er kommet. Hvornår er mailen sendt du ikke har hørt noget fra overhovedet ?
    Henholdsvis d. 26'ende og d. 30 juli

Skal ejg forsøge at fremsende igen?

Standard

Der er kommet mails, men der er ingen der ikke er svaret på. Så tvivler lidt på det er den rigtige adresse du har sendt til - billetter@milantifosidanmark.dk
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg har forsøgt at skrive fra en anden mail klient, men det er dog den samme mail som tidligere benyttet

Ved ikke hvor kæden er hoppet af. Men jeg håber du har modtaget den nu.

Standard

Hej Rossonero
    Har sendt mail vedr. Milan - Riejka, men har dog ikke fået svar endnu. Har du modtaget denne mail?

Standard

Måske et meget standard spørgsmål. Men jeg er interesseret i Milan - Juventus 29. oktober og der var desværre ikke flere billetter her igennem. Er der nogle der ved andre alternative måder at få fat i billetten?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af pirloavictor Se meddelelser
    Måske et meget standard spørgsmål. Men jeg er interesseret i Milan - Juventus 29. oktober og der var desværre ikke flere billetter her igennem. Er der nogle der ved andre alternative måder at få fat i billetten?
    Det er dyrt, men følgende side sælger billetter til kampen.

http://www.ticketbureau.com/milan-ac...entus-tickets/

Standard

Hvis man vil til Milan-Inter I starten af marts, hvor hurtigt skal man så være ude og hvornår ville der kunne bestilles?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af MadsJensen Se meddelelser
    Hvis man vil til Milan-Inter I starten af marts, hvor hurtigt skal man så være ude og hvornår ville der kunne bestilles?
    Kan man forvente svar på denne eller skal man af den officielle vej med billetter@milantifosidanmark.dk?

Standard

Nogen der har erfaring med at købe billetter gennem følgende side: https://www.arteudland.dk ?

Regler for meddelelser