Side 1 af 43 12311 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 425

Emner: OFFICIEL Billettråd

Standard OFFICIEL Billettråd

Hej drenge

Jeg har besluttet at jeg skal en tur til Milano i løbet af denne sæson for at se drengene spiller.

Vil bare lige høre om det er nødvendigt at bestille billetter gennem forum her, eller om man sagtens kan få fornuftige billetter ude foran stadion.

Mht. prisen, vil den så variere alt efter om man bestiller herfra eller om man køber ude foran stadion.

Har været inde og se os før, men dengang var det en planlagt fodboldrejse. Hvordan foregår det hvis man køber ved stadion?

Håber på nogle gode svar.

mvh. Mads
    Sidst redigeret af Fogh : 08-08-2011 kl. 22:05 Årsag: Officiel billettråd

Standard

I stedet for vi har en masse tråde om billetter, synes jeg, vi skal gøre denne tråd til en fast billettråd, hvor alle spørgsmål vedrørende billetter hører til. Ofte er det mange af de samme spørgsmål, der går igen i en ny tråd.

Standard

Imod de mindre modstandere kan man altid få billetter foran stadion, men jeg ved der har været nogle problemer med at købe billetter til det rigtige afsnit på stadion, især hvis man ikke lige er så italiensk kyndig.

Imod de mindre modstandere kan jeg også hjælpe med billetter til det afsnit i ønsker om det så er 1 eller 2 ring.

Imod de store hold, som Inter, Juve og CL top kampene kan man få billetter på sortbørsen, men til hæftige priser. Jeg kan som regel også skaffe billetter til de store kampe, men i begrænset omfang. Men er man hurtig ude, så har man gode chancer for at få billetter, som dog altid først kan bekræftes 1-2 uger før kampen.

Så selvom det gang på gang bliver efterspurgt, om jeg ikke kan bekræfte billetterne 5 måneder før kamp start, så er det ikke muligt til stor kampene.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Hej Mads Der er altid plads hos os fra curve syd Jeg har kontakter fra curven
    Og når du planlægger et besøg til san Siro... Tager vi udenlandske tifosier med åbne arme ... Quore nero rosso nero per sempre Hilsen en fra brigaden

Standard

http://biljettshop.se/tickets.php

Nogle som har fået billetter via den her side eller bare har fået billetter? og kan fortælle mig hvordan de ser ud, for er godt nok lidt skeptiske overfor mine, de ligner ikke helt normale fodboldbilletter vil jeg sige.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Michelciccia Se meddelelser
    Hej Mads Der er altid plads hos os fra curve syd Jeg har kontakter fra curven
    Og når du planlægger et besøg til san Siro... Tager vi udenlandske tifosier med åbne arme ... Quore nero rosso nero per sempre Hilsen en fra brigaden
    er du tit nede i Italien for se kampene ?
    FORZA MILAN !

Standard

Nej ikke så meget men har boet der i 11 år så jeg var tit på san siro Da vi vandt mester skabet med Zaccaroni

Standard Milan-Barcelona: Billeter?

Er der nogen der kan hjælpe mig med billeter til Barcelona komme på besøg. Enten en hjemme side eller hvordan jeg skaffer dem? Tør sku ikke at tage chancen at tage til Milano for så er der sikkert udsolgt.

Standard Fly billetter

Jeg plejer normalt at booke flybilletter til Milano gennem Ryanair.

Det ser ud til man ikke kan det mere på deres hjemmeside. Nogen der kender årsagen ? Jeg har fået billetter til Milan-Barca!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Hitman Se meddelelser
    Jeg plejer normalt at booke flybilletter til Milano gennem Ryanair.

Det ser ud til man ikke kan det mere på deres hjemmeside. Nogen der kender årsagen ? Jeg har fået billetter til Milan-Barca!
    Flyver du fra Billund eller?

Det billigste jeg kan finde er det her.

http://www.bookryanair.com/SkySales/FRSelect.aspx

Regler for meddelelser