Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Manglende adgang til forskellige tråde.

Standard Manglende adgang til forskellige tråde.

Hej drenge.

Vil gerne lige informere om at der er nogle tråde jeg ikke kan komme ind på, hvilket irriterer mig lidt. For at tage nogle eksempler så kan jeg ikke komme ind på 'udkast til vedtægterne' & 'indhold i et medlemsskab'.

Når jeg prøver at komme ind på disse tråde får jeg denne meddelelse:

MadsJensen, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
    If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Nogen der kender grunden til dette?

Cena's Avatar
    Tilmeldings dato
    Aug 2008
    Lokation
    Nummer Alslev

Standard

Det er fordi det kun er dem der er medlemmer af bestyrelsen som skal kunne se disse tråde.

Forummet er dog ikke sat korrekt op, og derfor vises de også for os andre. Det er nogle simple ting der skal rettes derinde.

Måske forummet snart skulle have en overhæling så problemet med at Safari ikke husker password også kunne blive løst.

Send gerne en besked hvis i har brug for hjælp - Så vil jeg gerne sætte et par timer af til hjælp da jeg er ved at blive sindsyg over log-in problemet.

Standard

Det er vel fair nok.

Det er bare irriterende hvis der alligevel er folk som kan se det, som ikke burde kunne se det.

Standard

Its top secret classified shit
    Hvad er ligheden i mellem politik og solbadning?
    -Når det bliver rødt, er skaden sket!
    -----MTD Member nr.138-----

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af GreNoLi Se meddelelser
    Its top secret classified shit
    Det med safari er i øvrigt pisse irriterende.
    Hvad er ligheden i mellem politik og solbadning?
    -Når det bliver rødt, er skaden sket!
    -----MTD Member nr.138-----

Regler for meddelelser