Side 3 af 31 FørsteFørste 1234513 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 309

Emner: Internationale fodboldtransfers

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Ser ud til Coutinho ryger til Liverpool, og mangler kun lægetjekket.

Fatter sgu ikke Inter. Henter en 35-årig Rocchi hjem, og sælger så et stort talent.. Altid noget man ikke holder med dem :-)

Dog er der snak om at det er for at give lidt ekstra i pengeposen så Paulinho kan hentes.

http://www.football-italia.net/30031...medical-monday
    Nogen der har mere info om ham Paulinho, synes ikke jeg har hørt om ham før?

Standard

Ser ud til Coutinho ryger til Liverpool, og mangler kun lægetjekket.

Fatter sgu ikke Inter. Henter en 35-årig Rocchi hjem, og sælger så et stort talent.. Altid noget man ikke holder med dem :-)

Dog er der snak om at det er for at give lidt ekstra i pengeposen så Paulinho kan hentes.

http://www.football-italia.net/30031...medical-monday
    Inters store problem er det samme som vores, hvis vi ikke kommer i CL. De skal sælge stort ud af truppen for at få det til at løbe rundt. Maicon, Cesar, Lucio, Sneijder, Coutinho, Pandev osv. De har været tvunget til sælge så meget eftersom de er i akut pengemangel. De spillere de til gengæld har hentet ind har de lavet alternative finansiering med og meget lavere løn.

Vi kommer også til at se nogle store omrokeringer i Milan uden CL til sommer.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Inters store problem er det samme som vores, hvis vi ikke kommer i CL. De skal sælge stort ud af truppen for at få det til at løbe rundt. Maicon, Cesar, Lucio, Sneijder, Coutinho, Pandev osv. De har været tvunget til sælge så meget eftersom de er i akut pengemangel. De spillere de til gengæld har hentet ind har de lavet alternative finansiering med og meget lavere løn.

Vi kommer også til at se nogle store omrokeringer i Milan uden CL til sommer.
    Men hvis de sælger Coutinho for at købe Paulinho er det vel ikke et spørgsmål om økonomi?

Standard

Men hvis de sælger Coutinho for at købe Paulinho er det vel ikke et spørgsmål om økonomi?
    Isoleret set nej. Men Coutinho er en del af det større spil der foregår i Inter. Lur mig om man ikke laver en alternativ finansiering med Sao Paolo og skubber betalingen ud i fremtiden mens man får alle pengene fra Coutinho kontant.

Standard

http://politiken.dk/sport/fodbold/EC...david-beckham/
    Beckham til PSG...
    Kan ikke se den store fornuft i det rent sportsligt, men manden er jo en god forretning for klubben. Og så bidrager han til stjerneglansen. Må sgu indrømme jeg er blevet lidt forelsket i PSG. Flot fodbold, fedt stadion og en masse fantastiske fodboldspillere. Bare at overvære de sekvenser hvor holdopstillingen bliver linet up på tv er fantastisk, når de sætter grafikken op ved siden af det oplyste Eiffeltårn. Virkelig en fed detalje at kunne det!

#23's Avatar
    Tilmeldings dato
    Sep 2006
    Lokation
    Frederiksberg

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Oliveragr Se meddelelser
    http://politiken.dk/sport/fodbold/EC...david-beckham/
    Beckham til PSG...
    Kan ikke se den store fornuft i det rent sportsligt, men manden er jo en god forretning for klubben. Og så bidrager han til stjerneglansen. Må sgu indrømme jeg er blevet lidt forelsket i PSG. Flot fodbold, fedt stadion og en masse fantastiske fodboldspillere. Bare at overvære de sekvenser hvor holdopstillingen bliver linet up på tv er fantastisk, når de sætter grafikken op ved siden af det oplyste Eiffeltårn. Virkelig en fed detalje at kunne det!
    Spændende projekt de har gang i og de skal nok også komme til at blive en trussel i CL om nogle år. Men seværdigt? Det jeg har set med PSG, har alt andet end været seværdigt.
    Milan Tifosi Danmark - Medlem nr 10.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af #23 Se meddelelser
    Spændende projekt de har gang i og de skal nok også komme til at blive en trussel i CL om nogle år. Men seværdigt? Det jeg har set med PSG, har alt andet end været seværdigt.
    Meget enig. Jeg synes godt nok det har været en roddet omgang, havde de ikke haft Zlatan så havde de ikke haft den "suscees" som de har lige nu. Endnu et bevis på at man ikke kan købe sig til trofæer her og nu... Hvis man ikke har en god grunstamme på holdet. Spørg bare City om det, det tager tid.

Standard

Med tanke på vi var tæt på at hente Mapou Yanga-Mbiwa, så er jeg glad for, det ikke lykkedes. Jeg så Newcastles kamp mod Benfica i torsdags, og han havde mange gange store placeringsvanskeligheder og havde ligeledes en del af skyldes for Benficas scoring.

Nogen gange skal man passe på med ikke at falde på halen, selv om han lød spændende.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fogh Se meddelelser
    Med tanke på vi var tæt på at hente Mapou Yanga-Mbiwa, så er jeg glad for, det ikke lykkedes. Jeg så Newcastles kamp mod Benfica i torsdags, og han havde mange gange store placeringsvanskeligheder og havde ligeledes en del af skyldes for Benficas scoring.

Nogen gange skal man passe på med ikke at falde på halen, selv om han lød spændende.
    Har ellers hørt han har været god for dem, uden rigtig at se nogle kampe. Man skal også samtidig passe på at man bedømmer en spiller ud fra 1 kamp

Standard

http://www.bold.dk/nyt/-Officielt-Goetze-til-Bayern

Den havde jeg ikke lige set komme.
    Må gøre ondt på Dortmunds fans.

Regler for meddelelser