Side 131 af 131 FørsteFørste ... 3181121129130131
Viser resultater 1,301 til 1,310 af 1310

Emner: Champions League-tråden

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Forza-Diavolo Se meddelelser
    Lorte kamp i går og Ramos viser han er total mangel på format. Det lyser ud af ham han gerne vil være en spiller ala Maldini, Zanetti osv. Men det bliver han bare aldrig
    Enig. Ramos er da en klaphat af dimensioner. Både at det overhovedet er nødvendigt at overspille på den måde og få Cuadrado smidt ud, lige så vel som hans opførsel med pokalen efterfølgende. Jeg tror sku storhedsvanviddet er nået til absurde dimensioner i hovedet på ham. Han får Ronaldo til at se beskeden ud.

Faktisk er der ikke meget sympati at hente i Real Madrid og selvom jeg har det fint med at Juventus tabte, så hylder jeg det ikke ligefrem. Jeg synes personligt Buffon har al den klasse man ikke kan finde i fx. Ramos, så jeg kunne egentlig godt på den front have set dem løbe afsted med den.

Du spiller dog ikke en anden halvleg på så sløjt et niveau og løber afsted med pokalen.

Standard

Lorte kamp i går og Ramos viser han er total mangel på format. Det lyser ud af ham han gerne vil være en spiller ala Maldini, Zanetti osv. Men det bliver han bare aldrig
    Det er simpelhen "blasfemi".
    Overhoved at nævne Ramos i sammenhæng med Maldini. Det fortjener den hjerneblødning ikke. Han når, er, og har aldrig været i sammen klasse som Maldini, som er den største legende i fodboldens verden.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af M.B Se meddelelser
    Det er simpelhen "blasfemi".
    Overhoved at nævne Ramos i sammenhæng med Maldini. Det fortjener den hjerneblødning ikke. Han når, er, og har aldrig været i sammen klasse som Maldini, som er den største legende i fodboldens verden.

Der heller ikke for jeg vil samlingne ham med Maldini. Ramos føre sig bare frem og vil gerne virke som sådan en type som Maldini
    også falder det hele bare til jorden når han gør sådan noget

Standard

Der heller ikke for jeg vil samlingne ham med Maldini. Ramos føre sig bare frem og vil gerne virke som sådan en type som Maldini
    også falder det hele bare til jorden når han gør sådan noget
    Helt enig.
    Det Ramos lavet igår var håbløst, noget man mest ser Naymar lave gang på gang. Det som jeg undre mig mest over er, at på det tidspunkt var de foran 3-1 med 10 minutter tilbage, var ikke fordi kampe var særlig tæt på det tidspunkt.

AC MILAN !

Standard

Dejlig udgang af finalen med et nederlag til Juve.

Skal man gøre status på den italienske sæson i europa så var man den dårligste liga af de 5 store. La Liga er naturligvis altid bedst efterfulgt af England, Tyskland og Frankrig. De 4 ligaer var dog nogenlunde tætte på pointlisten, mens Spanien var klasser over. Dog var Italien markant bedre end sidste sæson, men håbet om, at man kunne overtage England var lige optimistisk nok. Det til trods for de engelske hold generelt skuffede i CL, hvorimod de italienske vel gjorde det modsatte i samme turnering.

Standard

Det er svært at savne De Sciglio når han i første halvleg har været klart dårligste mand for Juventus.

Standard

Ja, MDS spillede vel en mareridts kamp og lavede næsten en vaske ægte Jesper Olsen, med en aflevering på tværs ind foran mål, som de dog utrolig nok ikke fik udnyttet. Fuldendte så det hele med som vanlig at måtte udgå skadet

Men Juve skal nu nok komme igen og det virkede ikke som om de reelt gik ind til kampen i tro´en om at kunne få noget med hjem, men videre skal de nok komme.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ret skal være ret, Juve spillede helt lige op med Barca til Messi scorede.
    De sciglio havde også flere fine aktioner inden han blev skadet. Efter han blev skadet, laver han en del fejl især "Jesper Olsen afleveringen" er helt væk!!
    Stuaro der kom ind som afløser gjorde det iøvrigt langt langt dårligere...
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Pirlo21 Se meddelelser
    Ret skal være ret, Juve spillede helt lige op med Barca til Messi scorede.
    De sciglio havde også flere fine aktioner inden han blev skadet. Efter han blev skadet, laver han en del fejl især "Jesper Olsen afleveringen" er helt væk!!
    Stuaro der kom ind som afløser gjorde det iøvrigt langt langt dårligere...
    måske også lidt unfair at bedømme Stuaro som er midtbanespiller for hans indsats som højre back..........

Standard

Napoli tabte desværre, men den fodbold de spiller offensiv findes ikke bedre i Europa vil jeg mene. Syntes det er helt overdrevet hvilket tempo de kombinerer på sidste halvdel. De har selvfølgelig også spillerne til det med små hurtige og tekniske stærke spillere. Men nogle af de kombinationer igår med det tempo, ser man ikke andre hold lave i Europa

Deres svaghed er at de godt kan være ineffektive, hvor et hold som Juventus jo mere har killer instinkt og kan spille en halv sløj kamp og alligevel redde 3 point hjem. Der mangler Napoli noget, men det er dog også en helt anden type fodbold, hvor Juve jo er typisk italiensk som med mere kontrolleret spil
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser