Side 135 af 135 FørsteFørste ... 3585125133134135
Viser resultater 1,341 til 1,349 af 1349

Emner: Champions League-tråden

Standard

Det er simpelthen ufatteligt at De Sciglio nogensinde har været i spil i Juventus. På sin vis også i Milan.

Han ser evigt skræmt ud på en fodboldbane. Kan intet offensivt, er ikke tilsvarende god defensivt og kan kun spille bolden tilbage til keeper. Rystende usikker og vel nok den dårligste Juventus spiller på en aften, hvor de så mere eller mindre ordinære ud. Den må være svær for selvforståelsen.

Jeg tror ikke det er mod Atletico man laver sådan et mirakel i Torino.

Standard

Gode gamle De Sciglio viser han har været i mesterlære hos Abate. Snork koger og glemmer alt om noget der hedder offside. Men hvordan de kan udnævne Dybala som anfører med så mange andre rutinerede kræfter virker også lidt underligt fra allegri side

Standard

Hold op hvor spille Ajax bare flot fodbold!! Kører rundt med Juve og fører fortjent.

Altid dejligt at verdens mest usympatiske lorte luderhold igen igen fejler i CL.

Standard

Jeg tør ikke jinxe det endnu -juve får 2-2 og så kan alt ske

Standard

hahah Juve ludere. Så kan de lære det når de ikke har købt dommerne.
    Har godt nok set få CL kampe i år men den her var godt nok klasse. Ajax kunne let have vundet 6-1 og er nærmest lidt i chok over det her juve hold imod et så ungt Ajax hold.
    Farvel allegri og tudekiks til Ronaldo

Standard

Man kan ikke lade være med at fryde sig lidt, når de har sat alt ind på at vinde. Jeg tror, at det var i år, de skulle gøre det, hvis det skulle være med hjælp fra Ronaldo. Jeg tvivler på, at han har samme høje niveau et år mere

Standard

Det fryder en lidt at se Juventus ryge ud. Men udover tilfredsstillelsen af vores smållige lyster og mindreværdskomplekser, så er det også vigtigt for Milan da deres exit betyder at de ikke længere skal konkurrere på flere fronter og de kommer ikke til at stille B- og C hold mod vores direkte konkurrenter, men kommer nu istedet til at spille i bedste opstilling.
    Zorro per sempre!

Standard

Det her er nok den vildeste Champions League sæson, jeg har oplevet, på tværs af alle kampene. Så mange sindssyge comebacks.

Det gør virkelig ondt, at vi bare ikke er en del af det selskab mere. Når man ser kampene går det virkelig også op for en, hvor langt vi er fra Europas topklubbers niveauer pt.

Standard

Ja, det var nok ikke mange der havde troet på en finale imellem de 2 engelske hold. Men ser man hold som Liverpool og Ajax(som vel egentlig havde fortjent at komme i finalen), så er det en type fodbold der ligger kilometer langt fra den fodbold vi kender. Når man ser de 2 hold spille så er det jo med mega risiko og når de angriber så står de med et par forsvarsspillere omkring midterlinien som de bagerste og det vil jo give et enorm pres. Det betyder selvfølgelig også at lykkes presset ikke, så venter der gigant omstillingsmuligheder, men den type chancer kalkuleres det med på begge hold.
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser