Side 6 af 6 FørsteFørste ... 456
Viser resultater 51 til 59 af 59

Emner: Ny bog: Calcio Italiano

Standard

Hvornår får man besked omrkign konkurrencen? Var så heldig at vinde :-)

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Mini Pirlo Se meddelelser
    Der er skam købt billet sammen med kæresten, endda inden man vidste der kom sådanne 2 kompetente herre 😄
    Det lyder godt, så ses vi forhåbentlig i løbet af weekenden. Det med kompetencen ville jeg være forsigtig med at forvente mig for meget af hvis jeg var dig!

Standard

Vi kører i øvrigt en ny konkurrence på Facebook, hvor der er to eksemplarer af bogen på højkant.

Til interesserede:
    https://www.facebook.com/CalcioItaliano

Standard

Vil lige sige at det altså er fantastisk god læsning. Det bliver ikke meget mere interessant for en Calcio-elsker og må indrømme at jeg er meget imponeret over alle de små historier (man ellers ikke har hørt om) i har kunne støve frem. Virkelig godt stykke arbejde og at man så vinder den i en konkurrence gør det jo lige det federe.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Il Grande Olly Se meddelelser
    Vil lige sige at det altså er fantastisk god læsning. Det bliver ikke meget mere interessant for en Calcio-elsker og må indrømme at jeg er meget imponeret over alle de små historier (man ellers ikke har hørt om) i har kunne støve frem. Virkelig godt stykke arbejde og at man så vinder den i en konkurrence gør det jo lige det federe.
    Tusind tak for det . Det er sgu dejligt med en positiv feed back på bogen.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Tusind tak for det . Det er sgu dejligt med en positiv feed back på bogen.
    Kan kun tilslutte mig Costacurtas svar. Det glæder os at du (og andre) kan lide bogen!

Standard

Så fik jeg fat i bogen, glæder mig til at læse den, og brormand (Juve fan) syntes også den så spændene ud, så han snuppede også et eksemplar.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Forza-Diavolo Se meddelelser
    Så fik jeg fat i bogen, glæder mig til at læse den, og brormand (Juve fan) syntes også den så spændene ud, så han snuppede også et eksemplar.
    Så håber jeg at bogen falder i din smag og at din bror kommer til at hade den!

#23's Avatar
    Tilmeldings dato
    Sep 2006
    Lokation
    Frederiksberg

Standard

Har netop læst Pirlo's bog "I think, therefor I play". Fin læsning, uden at være en bog der slår benene væk under en. Milanhistorierne er dog interessante og altid sjovt at få spillernes version af historien. Han fremstår dog som en lidt bitter mand, i forhold til Galliani. Om det er berettiget ved jeg ikke, men generelt taler han pænt om klubben.
    "
    Calcio Italiano" læste jeg også henover sommeren, og til jer der har skrevet den, må jeg bare sige; godt arbejde!

Den er spændende informativ og godt skrevet. Hvis jeg skal dryppe en lille smule malurt i bægeret, så er det jeres ordvalg i nogle af afsnittene. Ikke at det ændre bogens budskaber, men synes det er som om man gerne vil fortælle læseren, at man har et enormt ordforråd og derfor bruge ord som sjældent bruges i daglig tale. Måske en ligegyldig kritik, men sad og undrede mig over det, da jeg pløjede mig igennem den, men som skribent vil man vel gerne have alle former for kritik, tænker jeg.

I øvrigt hører jeg gerne hvis der er andre der har læst bøger om italiensk fodbold/Milan, som er værd at læse. Gerne på dansk eller engelsk.
    Milan Tifosi Danmark - Medlem nr 10.

Tags for this Thread

Regler for meddelelser