Side 2 af 5 FørsteFørste 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 46

Emner: PlayStation 4 bestilling

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Zumbito Se meddelelser
    Hvad har Bill Clintons kugler nu at gøre med en PS-udgivelse??

Men nej... der er ekstrem meget hype om det, og umiddelbart tæt på umuligt at få fat på en i år, hvis ikke man har forudbestilt (selv med en forudbestilling er man ikke nødvendigvis sikker).

Lidt preview: http://www.playstationforum.dk/2013/...preview-event/
    Det er helt vanvittigt, og den slog jo også salgs rekorderne i USA indenfor de første 24 timer her forleden.

Jeg tror først jeg napper den i januar, hvis det da overhovedet bliver muligt. Mange snakker om, at selv anden sending engang i januar er ved at være udsolgt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af M.B Se meddelelser
    Ja det måtte jo så komme før eller siden, det kommer nok heller ikke til at ændre det store for Sony og deres fanbase eller omsætning for den sags skyld.

Jeg har aldrig før set så meget "kaos, hype" osv. omkring en PS udgivelse, siden Bill Clinton var præsident og Monica Lewinsky befamlet hans kugler. Jeg håber virkelig PS4 kommer til at åben for en ny verden, eller i den grad samle flere aspekter i en "kasse" som de selv siger de har gjort.
    Jeg forstå bare heller ikke helt hvad PS4 kan i forhold til 3éren. 4 er jo enlig bare en opgradering af 3éren. PS har jo udviklet nået nyt hver gang de leverede en ny Playstation. PS1 var CD-Rom. PS2 var DVDén. PS3 var Blueray. Hva er det så helt i sammenhængen jeg har misset da jeg ikke helt kan se det nye i PS4éren andet end det enlig bare er en opgradering af 3éren.

Jeg er da helt overbevist om at den er hurtigere og der er et kraftigere grafikkort i men er det så ikke også bare det ?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Dirchkemand Se meddelelser
    Jeg forstå bare heller ikke helt hvad PS4 kan i forhold til 3éren. 4 er jo enlig bare en opgradering af 3éren. PS har jo udviklet nået nyt hver gang de leverede en ny Playstation. PS1 var CD-Rom. PS2 var DVDén. PS3 var Blueray. Hva er det så helt i sammenhængen jeg har misset da jeg ikke helt kan se det nye i PS4éren andet end det enlig bare er en opgradering af 3éren.

Jeg er da helt overbevist om at den er hurtigere og der er et kraftigere grafikkort i men er det så ikke også bare det ?
    Den er vel netop fremtidssikret, så meget teknologien nu tillader det nu. Spillene bliver langt flottere, men den vil som de jo selv siger blive bedre og bedre. Det ikke en endelig version, da man vil udvikle på dens kunnen frem til der kommer en 5'er ud i fremtiden. Og så kommer den bare til, at give en bedre og mere realistisk gaming oplevelse. Og jeg glæder mig personligt til, at prøve det nye joystick da det gamle jo nærmest har eksisteret siden Playstation 2 udkom for knap 14 år siden.

Standard

Der ud over skulle det være muligt, at "optage" og dele ens spil så vennerne kan se det, geniale mål man lavet i FIFA fx. Eller bare følge med i det spil man har gang i lige nu og her. Man skulle også kunne overtage hinandens spil, forstået på den måde at hvis jeg sidder fast i God Of war fx. Så kan min ven overtage spillet for en stund, og hjælpe mig, hvis nu han kan klare den gåde, bane eller boss man har besvær med. Det er i hvert fald hvad de arbejder hen mod, med den nye ps4 i følge Sony.

Standard

BUM BUM! Bilka, FONA, Nordisk Film, Elgiganten er alt udsolgt. Men så tog jeg ind i Gamestop i Bruuns gallery og vupti, der var et par stykker tilbage med Killzone pakken. Dog først til den 12 december, men det er fandme fedt!
    Hvad er ligheden i mellem politik og solbadning?
    -Når det bliver rødt, er skaden sket!
    -----MTD Member nr.138-----

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af st.rams Se meddelelser
    Den er vel netop fremtidssikret, så meget teknologien nu tillader det nu. Spillene bliver langt flottere, men den vil som de jo selv siger blive bedre og bedre. Det ikke en endelig version, da man vil udvikle på dens kunnen frem til der kommer en 5'er ud i fremtiden. Og så kommer den bare til, at give en bedre og mere realistisk gaming oplevelse. Og jeg glæder mig personligt til, at prøve det nye joystick da det gamle jo nærmest har eksisteret siden Playstation 2 udkom for knap 14 år siden.
    Syntes bare det er lidt ærgerligt de kalder den for PS4 når det enlig bare er en Forbedrede PS3. Men jeg er nok den eneste der har det sådan =)

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Dirchkemand Se meddelelser
    Syntes bare det er lidt ærgerligt de kalder den for PS4 når det enlig bare er en Forbedrede PS3. Men jeg er nok den eneste der har det sådan =)
    Med det argument har der vel ikke været en ny PC i 20 år og en ny smartphone i en 6-8 år.

Forbedringerne er markante. På den måde kan producenterne endelig begynde at lave vildere spil. 👍
    Hvad er ligheden i mellem politik og solbadning?
    -Når det bliver rødt, er skaden sket!
    -----MTD Member nr.138-----

Standard

Personligt venter jeg med at erhverve mig den, indtil version 2 kommer frem. Vi så det også med PS3 at "fat" udgaven indeholdte en masse fejl med blæseren der gjorde at maskinen blev så varm at den lød som en helikopter efter 20 min. spil. Det sker tit at et produkt indeholder fejl i starten.
    Det betyder ikke at version 2 af PS4'eren bliver fejlfri, men måske med færre fejl.

Standard

Nogen der ved om man kan spille PS3 spil på en PS4?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af GreNoLi Se meddelelser
    Nogen der ved om man kan spille PS3 spil på en PS4?
    It has been officially confirmed that the PlayStation 4 will not support PlayStation 3 games natively. This means that any retail (i.e. disc-based) or digitally downloaded games from the Playstation Network will not be playable on the new console due to the x86 architecture.

Regler for meddelelser