Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 30

Emner: Keisuke Honda

Standard Keisuke Honda

Så er den ifølge Sky Sport Italia i hus med Honda, der skifter på en fri transfer. Der har tidligere været rygter fremme om en årlig gage på 2,6 mio. euro. Hvor lang kontrakten løber, er også et spørgsmål.

Fulde navn: Keisuke Honda
    Født: 13. juni 1986
    Højde: 182 cm
    Nationalitet: Japansk
    Position: Midtbanespiller
    Nummer: #10
    Tidligere klubber: Nagoya Grampus, Venlo, CSKA Moskva
    Kontrakt indtil: -

Standard

Kontrakt til 30. juni 2014
    Rossoneri per sempre

Standard

Jeg tror ikke, han kun har fået en halvårlig kontrakt

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fogh Se meddelelser
    Jeg tror ikke, han kun har fået en halvårlig kontrakt
    Haha, min fejl

Mente 30. juni 2018
    Rossoneri per sempre

Standard

Jeg håber honda for lov til at spille på midbanen og ikke som kantspiller. Det er jo helt vildt hvilket overblik han har for spillet - den ene super aflevering efter den anden.
    Men nu må vi se hvad Allegri fortrækker efter nytår; 433 eller 4312
    Sidst redigeret af Joor : 11-12-2013 kl. 16:24

Standard

Jeg håber han er bedre end hvad jeg lige har set de sidste par kampe, hvor han har deltaget.
    Det skal siges at jeg ikke har fulgt ham intensivt, men de kampe jeg har set ham, har han været ganske ordinær - og det mod ordinære modstandere.
    Frygter godt nok at han skuffer, da mange har høje forventninger til ham. Omvendt kan det jo kun være en befrielse fra Valter fucking Birsa.

Youtube videoerne ser dog lovende ud. Og sikke han kunne mod Danmark til VM :-) - Med lønnen og den frie transfer kan det heller ikke gå helt galt.

Forza Suzuki Honda - Forza Milan.

Standard

Birsa for nok ikke meget spille tid nu hvor El shaarawy er tilbage .

Standard

Er jeg den eneste der håber han får en plads på 3 mandsmidtbanen i Ligaen. Hans løbepensum overgår alle på holdet, og så har han de kreative evner til at sætte folk op. Han kan være den boks til boks spiller vi så længe har råbt og skrevet efter

Standard

Glæder mig til at se ham i aktion, endnu en spiller som bare ønskede os af hele sit hjerte. Nu håber jeg virkelig allegri gør brug af hans evner. Gælder mig til at se Kaka, Honda, SES og Balotelli i aktion på samme tid, fed offensiv

Standard

Han har også spillet fantastisk for CSKA i denne sæson, og leverede også et assist på deres eneste mål igår.

Spændende at se ham i vores trøje!
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Regler for meddelelser