Side 7 af 8 FørsteFørste ... 5678 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 72

Emner: Coppa Italia

Standard

Er ikke helt sikker.

Der er ikke kommet en annoncering på legaseriea.it endnu, men det gør der nok inden længe.

Edit: Så vidt jeg lige kan læse mig frem til i reglementet, lader det til at være Stadio Olimpico i Rom.
    Edit: Arh, fik nok oversat det lidt forkert. 'Et stadion på linje med Olimpico, bestemt af "lega-rådet".' er nok mere korrekt. Det bliver dog ihvertfald nok besluttet inden længe.
    Sidst redigeret af Orson : 02-03-2016 kl. 22:56

Standard

Et eller andet sted syntes jeg det var lidt surt at vi ikke skal møde Inter i finalen. Et derby som finale havde været fedt og vi havde haft en bedre chance for at vinde finalen.
    På den anden side, så var det endnu en mavepuster til Inter og det kan betyde det hæmmer dem yderlig i serie a

Nå men, klasse at vi i er i finalen og det bliver også fedt at møde Juve.

Standard

Ja og Hvis Juve vinder Scudetto´en er vi også garanteret en Super Cup kamp som også giver lidt penge - uanset om vi så taber eller vinder pokal finalen
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så er der trukket lod til Coppa Italia. Og da vi sluttede i top 8, så skal vi ikke i kamp allerede i august.

Vi træder ind i 1/8 dels finalen, hvor der nok venter Torino. I kvartfinalen kan vi møde Juve, så det bliver nok allerede endestationen der.

https://pbs.twimg.com/media/Cn507HpWAAAQk1v.jpg:large - skema over lodtrækningen.

Standard

Nogen med et link til kampen?

Standard

Leder og leder efter link. Hvis du finder et Costacurta, gider du så lægge det ind?

Standard

Det her er i top kvalitet på engelsk. Man skal bare lige trykke kryds 3 gange først

Edit: Link http://topstreams.info/tv/espn

Standard

En der kan fortælle mig hvorfor vi altid spiller baglæns? Selv når vi har bolden ved deres straffesparksfelt

Standard

Den kan ses live på Youtube fra serie A officielle kanal.

Regler for meddelelser