Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Giro d' Italia 2014

Standard Giro d' Italia 2014

Andre der skal følge med i årets Giro?
    Forventer helt klart en Giro med bred konkurrence med Quintana som den største favorit. Tinkoff-Saxobank stiller op med Majka og Roche til klassementet, derudover skal man holde øje med Scarponi, Pozzovivo, Evans, Basso, Niemiec, Uran, Rolland, Joaquin Rodriguez til klassementet.

Ulissi, Aru, Diego Rosa, Villella og Kelderman ser jeg også meget frem til at følge. Og se hvad de kan gøre i klassementet

Også selvfølgelig Battaglin, Pirazzi, Colbrelli, Rabottini, Hoogerland, Moser og Santaromita da de altid gør cykelløb spændene, også selvfølgelig hele Team colombia holdet.

Standard

Der fik Rodriguez skrevet sig ud af klassementet 9.40' efter, mon ikke det er styrtende fra ardenner ugen der koster nu. Og Roche tabte 15min, så nu er der ingen tvivl om kaptajn-rollen hos tinkoff-saxo, har dog hele tiden troet på Majka som den af de to der ville ende højest i klassementet.

Nu tabte Scarponi også tid idag, men tror at Aru vil vise sig stærkere hele løbet igennem, ham er jeg imponeret af.

Edit: Kan så se nu, at Rodriguez har brækket flere ribben, troede bare han var blevet fanget bag et styrt og ikke havde de ben han burde have haft. Fik ikke lige set dagens etape, men lyder som en voldsom en af slagsen. De italienske veje er jo også som sæbe, som vi så i Bari.
    Sidst redigeret af Milan[Nikolai] : 15-05-2014 kl. 19:16

Regler for meddelelser