Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 12 af 12

Emner: Runde 38

Standard

Ja, det er stadig en officiel dansk fanklub og er derfor sikret billetter til alle hjemmekampe.
    Kan sige der er ingen planer om det igen bliver en fanklub der sender diverse ting og sager. Er der nogle der gerne vil stå for dette, så endelig sig til. Det er ganske ulønnet og tager en masser tid

De ca. 1400,-kr det koster årligt at være fanklub passer ca. med det billetgebyr der bliver betalt, så det fortsætter jeg med. Der er årlig en pakke fra italien man kan få, som er med i prisen, men koster så omkring 400,-kr at få hjem tror jeg i fragt.

Men helt ærlig det er ikke noget særlig spændende i den, ihvertfald ikke for "voksne". Nogle billige caps/huer, lidt klistermærker et par plakater og lidt andet nipseri som nøglering etc. Men er efterhånden mange år siden vi fik det hjem, men det er næppe blevet bedre
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Hvis man nu sagde at et medlemsskab koster 100 - 150 kr om året, burde det kunne betale for afsending fra Italien og videresendelse til medlemmerne fra DK.

I så fald vil jeg gerne påtage mig "jobbet" med at sende ud til medlemmerne.

Hvis man meddeler AC Milan at vi er fx 100 medlemmer i DK, sender de så fx. 100 vimpler til os, som vi så sender ud til medlemmerne?
    Milan Tifosi Danmark

---Medlem nr 31---

Total ølnørd
    https://www.ratebeer.com/user/83066/

Regler for meddelelser