Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: 2015 - tur til milano

Standard 2015 - tur til milano

Hey drenge!
    Har været i Milano et par gange. Men vil gerne derned til den nye sæson. Hvor bestiller i jeres billetter? Og hvad m fly billetterne?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sveabolone Se meddelelser
    Hey drenge!
    Har været i Milano et par gange. Men vil gerne derned til den nye sæson. Hvor bestiller i jeres billetter? Og hvad m fly billetterne?
    Så vidt jeg ved har SAS, EasyJet og AlItalia afgange fra CPH til Malpensa eller Linate.
    Jeg har både fløjet med SAS og EasyJet, dog kun med EasyJet de sidste 3 gange jeg var nede. Det skyldes ren og skær prisen. Jeg vil hellere spare nogle kroner - når jeg alligevel skal sidde i luften i 2 timer, (hvilket ikke er lang tid - om så jeg skulle stå op under hele turen), og så bo pænt.

Er du ude i god tid, kan du nogle gange få en tur/retur med EasyJet til en 5-600 kr. Hvilket er en kæmpe besparelse i forhold til SAS' priser, og så kan du dermed bo på et dyrer og pænere hotel.
    Booking har jeg altid foretaget på deres hjemmeside, via. "kalenderen", så har man et fint overblik i forhold til hvornår man vil derned, og hvad de respektive priser bliver. Så kan man selv sidde og lege lidt med det, indtil man finder "den perfekte" weekend tur til Milano, eller lignende.
    Forza Milan!

Standard

Okay det lyder meget fornuftigt, og tak for dit svar. Jeg skal nok flyve fra Billund da jeg bor i Skive. Må lige tjekke op på hvilke muligheder der ligger der. Ved du hvornår kamp programmet fra næste sæson bliver lagt op? Ville jo være stort og møde op til 1 kamp på stadion efter ferien. Med ny træner, spillere osv. Forhåbentligt starten på et godt år

Standard

Nu dropper jeg lige at starte en helt ny tråd og spørger i stedet her.

Jeg har nogle kammerater, der skal ned og se Milan - Atalanta i weekenden, de spørger, om de skal have pas med på stadion - skal man det?

Standard

Det kan ikke skade at have det med

Standard

Hvorfor skulle man have pas med? Har kun selv været der en gang før, men der havde jeg ikke pas med.

Standard

Vi havde i 2006, men der skulle vi også hente billetterne ved AIMC.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Nu dropper jeg lige at starte en helt ny tråd og spørger i stedet her.

Jeg har nogle kammerater, der skal ned og se Milan - Atalanta i weekenden, de spørger, om de skal have pas med på stadion - skal man det?
    Kørekort er nok

Standard

"Godt nyt" til alle der skal ned og se Milan spille på San Siro.
    Den nye M5 metro linje er nu åben, og kører lige til døren, når der er kamp. Endestationen har man kaldt San Siro.
    Lækkert i forhold til de mange meter man tidligere skulle gå, for at connecte videre til der hvor man skal hen.

Derudover stopper M5 linjen også på "Portello st.", hvilket er der hvor Casa Milan ligger.
    Første gang jeg besøger det - kan klart anbefales til alle der har planlagt en tur derned!
    Vildt lækkert design og en god ide med "tidslinjen".
    Ren gåsehud

Regler for meddelelser