Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Manuel Locatelli

Standard Manuel Locatelli

Der er blevet forfremmet endnu en spiller fra vores egen ungdomsafdelingen.

"... Locatelli will be part of the first team squad from tomorrow." - Galliani 14/2/16
    Han har været med på bænken et par gange denne sæson, senest hér mod Genoa, men nu bliver han åbenbart officielt rykket op.

Locatelli er en 18-årig boldfordelende CM. Han lader til at have ok teknik, være rolig på bolden og have øje for en lang bold.
    Han har spillet 25 kampe for italiens U17 landshold og 7 kampe for deres U19 hold.
    Der er vidst ret store forventninger til ham I Milano, så det bliver spændende at se om han får et par minutter henover foråret.

Transfermarkt profil

Edit: Der mangler nogle knapper på videoen. - Youtube link
    Sidst redigeret af Orson : 15-02-2016 kl. 22:40

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Orson Se meddelelser
    Der er blevet forfremmet endnu en spiller fra vores egen ungdomsafdelingen.

Han har været med på bænken et par gange denne sæson, senest hér mod Genoa, men nu bliver han åbenbart officielt rykket op.

Locatelli er en 18-årig boldfordelende CM. Han lader til at have ok teknik, være rolig på bolden og have øje for en lang bold.
    Han har spillet 25 kampe for italiens U17 landshold og 7 kampe for deres U19 hold.
    Der er vidst ret store forventninger til ham I Milano, så det bliver spændende at se om han får et par minutter henover foråret.

Transfermarkt profil

Edit: Der mangler nogle knapper på videoen. - Youtube link
    Ser spændende ud. Lad os håbe på at han en dag kan træde ind på startopstillingen og blive en del af denne. Mihajlovic har - efter min mening, et godt øje for de unge spillere. Noget vi ikke har været vant til i Milan før i tiden, hvor de ældre, erfarne herre var at foretrække.
    Forza Milan!

Standard

Bliver spændende fortsat at følge Locatelli.

Har tænkt en smule over hvilken type spiller han ligner, og dermed også hvilken plads på holdet jeg håber han vil udfylde for os i fremtiden.

Der er selvfølgelig sagt Albertini, Pirlo og Montolivo, og det jeg tildels enig i. Hans lange vertikale afleveringer minder om Pirlo, men Pirlo spillede markant mere på sine overdrevne evne til at lægge bolden, lige præcis perfekt til sine medspillere. Locatelli slår den mere mod dem. Montolivo minder han om i højde og drøjde, men er markant mere spillende end Montolivo er. De vil begge gerne fordele spillet, men Locatelli vil spille meget mere med sine medspillere der står tættere end Montolivo vil i mine øjne. Albertini er der også sagt, men Albertini var blot en anelse mere løbende end Locatelli er.

En type jeg håber Locatelli kan blive for os, er en Busquest-lignende spillertype. En spillende def.midt, der fordeler hvis han presses til det, og ellers blot holder bolden kørende, og hvor hans rolle ser helt vildt let ud, og hans spil simpelt, men hvor hans teknik er af en høj kaliber der netop muliggør dette. Hvis vi kan give Locatelli mulighederne for at udvikle sig til en teknisk anker mand på midten, og så give ham to kreative spillere ved sin side (han har allerede Bonaventura) som kan skabe spillet for ham, så vil jeg mene at vi virkelig udnytter ham til fulde, da hans kreative spil, blot vil være en ekstra dimension af holdets formåen.

En spændende spiller, det er han i hvert fald, men der før set spillere der har fået 10, 20, 30 kampe som unge, og aldrig blevet til det store alligevel - men lad os håbe Locatelli gør, og at han gør det for Milan !
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser