Side 140 af 147 FørsteFørste ... 4090130138139140141142 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,391 til 1,400 af 1469

Emner: Transfers 2017

Standard

http://www.football-italia.net/10436...ma-reconsiders

Interview med Fassone. Synes han håndterer situationen meget godt. Umiddelbart også den reaktion jeg kan se hos fans på diverse medier. Derimod virker Raiolas udtalelser - selv hos de neutrale fodboldfans - til at være noget værre vås.

EDIT: Savner nu stadigvæk at høre noget fra Donnarumma selv.
    Sidst redigeret af Dodo : 4 Dage siden kl. 00:11

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Dodo Se meddelelser
    http://www.football-italia.net/10436...ma-reconsiders

Interview med Fassone. Synes han håndterer situationen meget godt. Umiddelbart også den reaktion jeg kan se hos fans på diverse medier. Derimod virker Raiolas udtalelser - selv hos de neutrale fodboldfans - til at være noget værre vås.

EDIT: Savner nu stadigvæk at høre noget fra Donnarumma selv.
    Jeg må indrømme at jeg bliver med tiden mere og mere glad for Fassone.

Hvor er han bare klar og tydeligt i hans interviews. Han siger tingene som de er.
    Han lader ik os fans vente.
    Det er så anderledes end Galliani, som kom med den ene gåde efter den anden som os fans sku løse.

Han håndtere sagen lige som man skal.
    Man kun høre i Raiolas interview at han rakte hånden ud til Milan ved at sige at han kan sagtens handle med Fassone, og Fassone har har gjort det samme ved at sige hvis Donna vil til os så står vi klar.

Men jeg er meget i tvivl. Efter det der skete under u21 kampen idag.
    Spændende bliver det.

Men vi kan gætte løs. Vi ved intet før Donna vælger åbne kæften og tale for sig selv.

Standard

Så det handler ikke om penge. Hvilke får de hjernedøde polakker til at ligene idioter, når de smider penge efter Donna, håbløse fjolser.

Dog handler alt det her om Raiola, sikke en gang mundlort han lukker ud, han har troet han kunne dreje ledelsen rundet, som han kunne med Galliani. Men det er nye tider i Milan, heldigvis. Men han ved godt den er gal, når han er ude og prøve at beskytte Donna på denne måde, og sige han tager andsvaret for hans nej til klubben.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af shazad Se meddelelser
    http://app.football-italia.net/?refe...&menu=news-all

Åh Gud.

Det er det værste lort jeg nogensinde har læst.
    Døds trusler, mobberi. Osv.

Det er jo til at brække sig over, den måde han får dem til at lyde som offer.

Jeg kan ikke tro at nogen vil tro på det her.

Fassone kommer med en respons imorgen.
    Raiola holdt et møde på 6 min... 6 min den dag forhandlingerne skulle afgøres og nu siger han at Donna og hans familie blev truet m.m..
    Ej nu stopper det, ingen tvivl om at klubben har sat en deadline for at få en afklaring så man kunne komme videre. Men at klubben skulle ha truet på den måde, er way out.
    De grimme ting der er sket efter Donnarumma vælger at sige nej til forlængelse... jammen hvad havde de regnet med!?

Jeg syntes Fassone svarer godt for sig: http://www.football-italia.net/10436...ma-reconsiders

NB når det er sagt, så virker det til at Raiola kaster en bold til Fassone... nu må vi se om Fassone griber den. Eller om jeg fejltolker!
    Men udfra interviewet så virker det ikke til at det handlede om økonomi, hverken LI og co eller mere i løn.
    Sidst redigeret af Pirlo21 : 4 Dage siden kl. 06:04
    Forza AC Milan

Standard

Ja, det lader til at sejle noget i Riola/Donnarumma lejren. Først fandt de noget frem omkring klubbens fremtid frem de var usikre på som grund og nu er vi så over i at Milan pressede og truede ham Donnarumma.

Sælg ham, så vi kan komme videre
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Der er vist ingen vej tilbage i den her sag. Hvis Donna og familien har modtaget trusler fra fans (hvilket desværre sker for ofte i Italien og endda for flere af vores nuværende spillere også) så er der jo ingen vej tilbage til Milan for ham. Der er desværre lidt for mange nulbonner blandt fans i Italien og de har alt for meget magt i forvejen.

Sælg ham, kom videre og få bygget positivitet op omkring klubben.

Jeg giver dog ikke meget for Raiolas kommentarer om at det var en forhastet deadline/proces der gjorde udslaget. Jeg kan til dels forstå, at man ikke ville finde sig i at blive truet med 1 år på bænken af Mirabelli, men at man ikke forstår klubben er nødt til at have det på plads relativt hurtigt giver jo ingen mening. Som Fassone siger, så koster det klubben 100 mio euro, at man nu skal lade ham gå gratis og de penge går nu til Raiola og ikke Milan.

Men få lukket sagen og kom videre. Det eneste ærgerlige i den her sag er sgu de penge vi går glip af i transfers. Vi skal nok finde en ny keeper der kan levere det vi skal bruge.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Der er vist ingen vej tilbage i den her sag. Hvis Donna og familien har modtaget trusler fra fans (hvilket desværre sker for ofte i Italien og endda for flere af vores nuværende spillere også) så er der jo ingen vej tilbage til Milan for ham. Der er desværre lidt for mange nulbonner blandt fans i Italien og de har alt for meget magt i forvejen.

Sælg ham, kom videre og få bygget positivitet op omkring klubben.

Jeg giver dog ikke meget for Raiolas kommentarer om at det var en forhastet deadline/proces der gjorde udslaget. Jeg kan til dels forstå, at man ikke ville finde sig i at blive truet med 1 år på bænken af Mirabelli, men at man ikke forstår klubben er nødt til at have det på plads relativt hurtigt giver jo ingen mening. Som Fassone siger, så koster det klubben 100 mio euro, at man nu skal lade ham gå gratis og de penge går nu til Raiola og ikke Milan.

Men få lukket sagen og kom videre. Det eneste ærgerlige i den her sag er sgu de penge vi går glip af i transfers. Vi skal nok finde en ny keeper der kan levere det vi skal bruge.
    Det er svært at se denne lande anderledes.

Jeg er til gengæld rystet over Raiola. Donnarumma og flokken bagved kan vel næppe undgå at pege en smule på ham. Det er håbløst håndteret med et væld af forskellige begrundelser for hvad der er sket og hvorfor det er gået så galt. Det virker næsten som om at Raiola heller ikke selv for alvor fra et sportsligt perspektiv kan finde årsagen..

Standard

Kan ikke se hvorfor en lille gruppe polske fans kan ødelægge muligheden for en senere forlængelse som mange rundt omkring Skriver .

Nu står der Bertolacci kan blive en del af en Perin handle

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Forza-Diavolo Se meddelelser
    Kan ikke se hvorfor en lille gruppe polske fans kan ødelægge muligheden for en senere forlængelse som mange rundt omkring Skriver .

Nu står der Bertolacci kan blive en del af en Perin handle
    Jeg tror heller ikke deres stunt betyder noget. Men de trusler han og familien har modtaget generelt tænker jeg har ødelagt det for alle parter.

Standard

According to @cmdotcom, Bertolacci could be returning to Genoa as part of the deal for Mattia Perin.

Regler for meddelelser