Side 141 af 343 FørsteFørste ... 4191131139140141142143151191241 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,401 til 1,410 af 3422

Emner: Transfers 2017

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Forza-Diavolo Se meddelelser
    According to @cmdotcom, Bertolacci could be returning to Genoa as part of the deal for Mattia Perin.
    Det ville være en gave uden lige. Skrot ham. Det kan kun gå for langsomt.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

http://www.football-italia.net/10434...k-towards-hart

Tjaaa. Har altid godt kunne li hans professionalisme, men de brølere han laver i tide og utide, kan godt være en smule bekymrende. Men hvis vi ender med ham, så får vi da en keeper der kender til ligaen, har erfaring og er fast mand på landsholdet

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    http://www.football-italia.net/10434...k-towards-hart

Tjaaa. Har altid godt kunne li hans professionalisme, men de brølere han laver i tide og utide, kan godt være en smule bekymrende. Men hvis vi ender med ham, så får vi da en keeper der kender til ligaen, har erfaring og er fast mand på landsholdet
    Nej tak. Han var ikke noget succes i Torino, så tvivler stærkt på han kan blive det hos os. Han er vel også meget løntung.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af RuiCosta Se meddelelser
    Nej tak. Han var ikke noget succes i Torino, så tvivler stærkt på han kan blive det hos os. Han er vel også meget løntung.
    Kan ikke huske, hvordan Toros forsvar var ift. vores, men et bedre forsvar kan få selv den ringeste keeper til at ligne klasse. Og ja, lønnen er nok det der også holder mig hen ift. de fejl jeg har set manden lave. Senest mod Skotland

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Jeg tror heller ikke deres stunt betyder noget. Men de trusler han og familien har modtaget generelt tænker jeg har ødelagt det for alle parter.
    Men er det her fortalt andre steder fra end Raiola?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af MadsJensen Se meddelelser
    Men er det her fortalt andre steder fra end Raiola?
    Jeg er ikke det mindste i tvivl om, at Raiola har talt alle tingene op i stedet for at tale dem ned. Han tjener penge på et salg og turde hverken at risikere Donna røg ud af kontrakt eller blev i Milan hele sin karriere.

Jeg begynder samtidig at tro Donna, samt familie, er enorm let at manipulere, men det er selvfølgelig gætterier.

P.S. Rygtet siger har modtaget 8 mio euro i kommission for Rodrigo Ely. Et helt sindsyg beløb som han ikke engang blankt afviser. Han er blevet billedet på hvor bund kriminelle de agenter er.
    Sidst redigeret af Egholm : 19-06-2017 kl. 12:21
    Medlem nr. 2

Standard

Håber for alt i verden at vi henter Leno som rygterne går på da han er en af verdens bedste målmænd, og også en markant bedre keeper end Donnarumma lige nu. Perin ville være en fin keeper (hvis han holder sig skadesfrit), men hvis vi vil sende et signal så er det at hente Leno.

Standard

Genoa sporting director: "Unless they take a step backward with Donnarumma, this week we could close a deal [for Perin] with Milan."

Standard

Fassone udtaler døren stadigvæk er åben for Donnarumma. Hvorfor gav man ham så en deadline med sit svar om kontrak tillbuddet??

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Forza-Diavolo Se meddelelser
    Fassone udtaler døren stadigvæk er åben for Donnarumma. Hvorfor gav man ham så en deadline med sit svar om kontrak tillbuddet??
    Fordi man følte sig sikker på han ville forlænge og gerne ville have det på plads hurtigst muligt. Tror vi får en hel afklaring efter u21 em.

Tags for this Thread

Regler for meddelelser