Side 1 af 338 1231151101 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 3380

Emner: Transfers 2017

Standard Transfers 2017

Nyt år - Ny tråd.

Vinduet er så godt som åbnet i Europa, men for vores vedkommende er der relativt stille pga. overtagelsen. Derfor skal der ske afgange før der kommer nye ind.

Rygter omkring afgange:
    - Vangioni
    - Ely
    - Gabriel
    - L. Adriano (trækker pt ud - igen)
    - Poli
    - Bacca

Af disse er de to-tre første nok det mest sandsynlige og om afgange af disse spillere vil åbne op for de store indkøb er måske nok rimelig usandsynligt og derfor er en lejeaftale måske det eneste man reelt kunne forvente af tilgange. Deulofeu har været nævnt.

Standard

Måske lidt for dyr til vores budget, men hvis det kan lade sig gøre, så ser jeg ingen problemer i at han kommer til klubben.

http://www.thesportbible.com/footbal...p-fee-20170105
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    Måske lidt for dyr til vores budget, men hvis det kan lade sig gøre, så ser jeg ingen problemer i at han kommer til klubben.

Jeg synes umiddelbart han vil have svært ved at passe ind i en midtbane med 2 8'ere, og uden en decideret 10'er. Det er dog en del tid siden jeg har set ham.

Depay er på vej til Everton på en permanent aftale. En spiller med et stort potentiale, hvor skridtet til United har været for stort, men som type så tror jeg han vil passe godt ind i Milan. Desværre nok lidt for urealistisk. Sebastian Rudy fra Hoffenheim (transfer fri til sommer) vil også være en meget interessant spiller.
    Jeg ser ingen ide i at gå efter Aurier, hvilket nok også er for ambitiøst, her er vi relativt fint dækket ind. Der er trods alt flere positioner hvor vi kan forbedre os.

Standard

Bacca har ikke spillet på det seneste. Det er fakta.
    Bacca er 30 år og fra her begynder skaderne ofte at vælte ind. Det er fakta.

MadsJensen, fakta er at Bacca kun har misset 3 kampe for os i sin tid i Milan. Hvordan du kan få det til at være hyppigt skadet, ved jeg ikke!!?
    Den anden påstand om at når man er 30 år, så begynder skaderne at væltet ind - er jo bare dybt useriøst. Nu er mennesker heldigvis forskelligt bygget m.m.
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser

Jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke har fulgt Sneijders karriere i Galatasaray. Men han er dog trods alt blevet 32 og vi kan jo ikke rigtig tilbyde ham at spille på sin favoritposition. Men han kan formentlig godt placeres på venstre kant, men han vil være en markant anden type da hurtighed måske ikke ligefrem er hans spidskompetence. På den centrale del af banen er jeg bange for at han er for sløset må jeg indrømme. Jeg frygter en type der kun deltager i det fremadrettede.

Citer Oprindeligt indsendt af Pirlo21 Se meddelelser
    Bacca har ikke spillet på det seneste. Det er fakta.
    Bacca er 30 år og fra her begynder skaderne ofte at vælte ind. Det er fakta.

MadsJensen, fakta er at Bacca kun har misset 3 kampe for os i sin tid i Milan. Hvordan du kan få det til at være hyppigt skadet, ved jeg ikke!!?
    Den anden påstand om at når man er 30 år, så begynder skaderne at væltet ind - er jo bare dybt useriøst. Nu er mennesker heldigvis forskelligt bygget m.m.
    Gas nu ned.

Jeg siger at han pt. er en del skadet og virker til at være relativt hæmmet af det. Han er jo heller ikke blevet kastet direkte tilbage i startopstillingen pga. at han har været lidt længere om at finde tilbage (eller hvad nu grunden har været).

Jeg påstår heller ikke at skaderne altid vil vælte ind efter man er blevet 30, men du kan da ikke mene seriøst at fodboldsspillere ikke bliver mere skadet efter de har passeret de 30 og rammer deres karrieres efterår?

Jeg har dyb respekt for at du har et crush på Bacca, men du må også respektere at jeg og måske andre, til hver en tid så ham ude af klubben. Jeg bryder mig ganske enkelt ikke om ham. Længere er den ikke. Jeg synes simpelthen han indeholder for meget af alt det vi i klubben har døjet med i mange år. Skaderne er egentlig det mindste problem ved Bacca.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af MadsJensen Se meddelelser
    Jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke har fulgt Sneijders karriere i Galatasaray. Men han er dog trods alt blevet 32 og vi kan jo ikke rigtig tilbyde ham at spille på sin favoritposition. Men han kan formentlig godt placeres på venstre kant, men han vil være en markant anden type da hurtighed måske ikke ligefrem er hans spidskompetence. På den centrale del af banen er jeg bange for at han er for sløset må jeg indrømme. Jeg frygter en type der kun deltager i det fremadrettede.

Gas nu ned.

Jeg siger at han pt. er en del skadet og virker til at være relativt hæmmet af det. Han er jo heller ikke blevet kastet direkte tilbage i startopstillingen pga. at han har været lidt længere om at finde tilbage (eller hvad nu grunden har været).

Jeg påstår heller ikke at skaderne altid vil vælte ind efter man er blevet 30, men du kan da ikke mene seriøst at fodboldsspillere ikke bliver mere skadet efter de har passeret de 30 og rammer deres karrieres efterår?

Jeg har dyb respekt for at du har et crush på Bacca, men du må også respektere at jeg og måske andre, til hver en tid så ham ude af klubben. Jeg bryder mig ganske enkelt ikke om ham. Længere er den ikke. Jeg synes simpelthen han indeholder for meget af alt det vi i klubben har døjet med i mange år. Skaderne er egentlig det mindste problem ved Bacca.
    Jeg forholder mig til du skriver, ikke andet. Det kommenterer jeg på. Jeg respektere fuldt ud dine meninger, men de må meget gerne være saglige.

Iøvrigt har jeg understreget mange gange, at jeg ikke har noget imod at sælge Bacca, jeg vil bare gerne vide hvem hans afløser er.
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Pirlo21 Se meddelelser
    Jeg forholder mig til du skriver, ikke andet. Det kommenterer jeg på. Jeg respektere fuldt ud dine meninger, men de må meget gerne være saglige.

Iøvrigt har jeg understreget mange gange, at jeg ikke har noget imod at sælge Bacca, jeg vil bare gerne vide hvem hans afløser er.
    Tror ikke du behøver være ansvarlig for folks saglighed herinde.
    Man kan på ingen måde anfægte de positioner jeg har. Der er tale om et holdnings-synspunkt og ikke noget der kan vurderes i henhold til saglighed.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af newera Se meddelelser
    Jeg synes umiddelbart han vil have svært ved at passe ind i en midtbane med 2 8'ere, og uden en decideret 10'er. Det er dog en del tid siden jeg har set ham.

Depay er på vej til Everton på en permanent aftale. En spiller med et stort potentiale, hvor skridtet til United har været for stort, men som type så tror jeg han vil passe godt ind i Milan. Desværre nok lidt for urealistisk. Sebastian Rudy fra Hoffenheim (transfer fri til sommer) vil også være en meget interessant spiller.
    Jeg ser ingen ide i at gå efter Aurier, hvilket nok også er for ambitiøst, her er vi relativt fint dækket ind. Der er trods alt flere positioner hvor vi kan forbedre os.
    Aarrrghh I gala er han dækket af netop to 8'ere (hvis nummer 8 betyder gattuso typen) Og han leverer fint. Har os læst at vi er interesseret i Schweinsteigger. Hvis det passer, så vil jeg klart hellere have ham end Sneijder, da han A. Kan være det Locatelli har brug for. En der kan lære ham og gøre hans spil bedre. Ikke at Sneijder har mindre erfaring, men Schweinsteigger har bare haft en meget større lederrolle og er en folk bare holder af. En god aura. Men igen, det er rygter og intet hold bag

Jeg gir dig ret i, vi har ikke brug for Aurier, og Sebastian Rudy tror jeg bare der er for mange storklubber der vil gå efter ham, til at han vil vælge os, men tiden vil vise. Nu må vi se om Everton vil accepterer det nye tilbud, klubben har sendt til dem, omkring Deulofeu + Lazio skulle være åbne omkring Keita. Lad os håbe på en god vindue, hvor vi får skilt os af med de spillere vi ikke bruger og kan få 1 måske 2 gode spillere der kan løfte os til noget bedre

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af MadsJensen Se meddelelser

Gas nu ned.

Jeg så ham egentlig kun i klubben pga. hans overblik til spillet. Det er noget vi seriøst står og mangler

Tags for this Thread

Regler for meddelelser