Side 342 af 343 FørsteFørste ... 242292332340341342343 SidsteSidste
Viser resultater 3,411 til 3,420 af 3422

Emner: Transfers 2017

Standard

Det Montella var ude for i sommer er der så heller ingen andre fodbold trænere i verden der har været udsat for. Komplet nyt hold undtagen nogle enkle pladser og ikke mindst samtidig en kæmpe trup man ikke fik solgt ud af.
    Desværre kan man ikke prøve det igen og så prøve med Ancelotti ved roret. Gattuso overtager nu, hvor meget af indkøringsarbejdet jo sikkert er mindre end det var Sommers, hvor spillerne vel nærmest skulle lege navnelege for at finde ud af hvem der er hvem.

Kalder det rigtig dårlig timet det her, men det må jo være grunde til de gør det nu
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg håber da minsandten, at jeg bliver overrasket og Gattuso hiver nogle point hjem, men jeg ser det bare ikke ske. Gattusos trænerkarriere har lige præcis været præget af, at han intet havde at byde på af offensive idéer, og det er egentlig vores største problem.

Det her er for mig at se det mest himmelråbende dumme ledelsen hidtil har gjort siden de overtog. Spillet har været skidt, men indtil der er en ordenlig træner til at overtage, giver det ingen mening at fyre Montella. Han har ledt os videre i Europa League, og vi blev på ingen måde kørt fuldstændig over af hverken Napoli, Roma eller Inter. Tværtimod var vi faktisk fint med i alle de kampe selvom det sidste manglede.

Der har bare at lure en klassetræner lige om hjørnet herfra. Kan simpelthen ikke holde ud, hvis vi skal igennem sådan en ny omgang Mihajlovic-agtigt tonserbold blot med Gattuso, som strong man nu. Al respekt for Rino som spiller, men han oser ikke ligefrem af intellekten, man ønsker hos en træner.

Suk. Hold kæft, det ødelagde mit humør det her.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Voss Se meddelelser
    Jeg håber da minsandten, at jeg bliver overrasket og Gattuso hiver nogle point hjem, men jeg ser det bare ikke ske. Gattusos trænerkarriere har lige præcis været præget af, at han intet havde at byde på af offensive idéer, og det er egentlig vores største problem.

Det her er for mig at se det mest himmelråbende dumme ledelsen hidtil har gjort siden de overtog. Spillet har været skidt, men indtil der er en ordenlig træner til at overtage, giver det ingen mening at fyre Montella. Han har ledt os videre i Europa League, og vi blev på ingen måde kørt fuldstændig over af hverken Napoli, Roma eller Inter. Tværtimod var vi faktisk fint med i alle de kampe selvom det sidste manglede.

Der har bare at lure en klassetræner lige om hjørnet herfra. Kan simpelthen ikke holde ud, hvis vi skal igennem sådan en ny omgang Mihajlovic-agtigt tonserbold blot med Gattuso, som strong man nu. Al respekt for Rino som spiller, men han oser ikke ligefrem af intellekten, man ønsker hos en træner.

Suk. Hold kæft, det ødelagde mit humør det her.
    jeg er heller ikke fan af Gattuso, men vi har scoret 0 mål i de sidste 4 hjemmekampe - selv Gattuso tonserbold får svært ved at gøre det dårligere.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    jeg er heller ikke fan af Gattuso, men vi har scoret 0 mål i de sidste 4 hjemmekampe - selv Gattuso tonserbold får svært ved at gøre det dårligere.
    Det skal du sgu ikke være så sikker på. Manden har intet bevist i sin trænerkarriere.

Standard

At vi ikke har scoret i 4 kampe kan træneren nu ikke gøre ved. Vi har haft alt skyts på banen før eller siden og de så brænder og hver gang træffer de forkerte beslutninger foran mål, som Bonucci eller Kalanic igår, kan ingen træner lære dem til. Det overordnede må være hvordan holdet præsterer imod de andre hold og selvfølgelig hvordan forholdet er til Montella intern i klubben hos spillerne.
    I starten af sæsonen var vi helt og aldeles væk i flere kampe, men senest har det været langt mere stabile præstationer uden deciderede udfalt. Resultaterne har manglet, det er der ingen tvivl om, men fodbold mæssigt har vi været i fremgang. Tro at Gattuso er manden der kan rette op på det, virker godt nok som en meget skidt beslutning

Det lyder så beslutningen kom fra Han Li og Co i Kina.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

På tide og med rette at Montella ryger. Han har ikke formået at løfte opgaven. Man får en hel ny spillertrup, og at man så ikke gør mere for kontinuitet i sit valg af start 11'er og formation er mig en gåde.

Hvad der er mig en endnu større gåde er, at ledelsen er så dumme at ansætte Gattuso. De må da ha' set hvor dårligt det gik med Seedorf, Inzaghi og Broochi. Gattuso slår mig som den mindste taktikker af dem, og det er ikke imponerende. Og vel ikke fordi ledelsen har kigget på hans CV og tænkt, det var et suverænt stykke arbejde han gjorde i Sion, Palermo, Crete og Pisa... Eneste argument jeg kan finde for det, det er at han har det omtalte Milan DNA, men det løb er kørt. Vi kan ikke blive ved med at famle efter noget der fungerede for 10 år siden. Vi skal have opbygget et nyt vinder DNA.

Havde det været mig der havde det sidste ord i ledelsen, så havde jeg fundet ud af hvilken træner vi kunne få til sommer. Eller i hvert fald i det mindste fundet den formation, hvor der var flest gode træneremner til til sommer. Og så hevet en rutineret ræv ind, der spiller den formation og kender Serie A. Niveauet hos den træner ville alligevel ikke være dårligere end Gattuso. Og vi kunne dermed bruge resten af sæsonen på, at redde det der reddes kan, men vigtigst af alt, få gjort holdet klar til næste sæson. Så skal den kommende træner ikke bruge 3 måneder på at skifte formation.

Standard

Jeg meget enig med mange af jer.

Bliver spændende om Gattuso forsøger at køre videre med en 3-5-2 eller spiller en 4-3-3. Jeg håber det sidste, men det mere ud fra at jeg mener vi har spillere til det, på trods af at et formationsskifte midt i sæsonen nok vil være en stor mundfuld. Omvendt vil det være en formation alle spillerne har spillet før - med succes! Selv Bonucci på landsholdet og en smule i Juventus.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Der går rygter om at Gattuso vil bruge 3-4-3, hvilket muligvis også er den opstilling hvor vi kan have flest af vores bedste spillere inde på naturlige positioner:

----Jack-----Silva/Kalinic------Suso----
    Rodriguez----Biglia---Kessie----Borini/Conti
    ------Romagnoli-Bonucci-Mussachio--------

Det bliver spændende at se hvem Gattuso ser som vores 1. striker, og om han vil forcere spillere såsom Montolivo, Abate og tidligere kendinge fra hans egen tid.
    Zorro per sempre!

Standard

I sidste kamp spillede vi en 3-4-3 “for at få flest spillere på deres bedste positioner”.

Det gav virkelig ikke meget..

Jeg stadig ude i at der er to grundregler i fodbold:
    1. Offensivt skal man forsøge at sætte sine bedste spillere op til der hvor de performer bedst individualistisk og for holdet i de bedste situationer
    2. Defensivt skal du forsøge at presse modstanderholdet til at spille så unaturligt som muligt

Om du så spiller boldbesiddende, direkte eller presser højt, står lavt eller hvad man gør, afhænger af spillerne, og at tilpasse sine idéer til spillerne og den modstander vi møder, bør være trænerens job.

Eksempel:
    - Vi spillede med Jack, Kalinic og Suso oppe foran sidste gang. Umiddelbart en fin opstilling i mine øjne (havde valgt A.Silva centralt - men smag og behag og kun en mindre ændring i mine øjne). MEN: Med en Kessie der bliver låst af en tomandsmidtbane (forlader han midtbanen, overlader vi hele ansvaret til Monto - dét for risikabelt) og én angriber, har både Suso og Jack svært ved at skulle finde en støttespiller de kan bruge for at sætte gang i spillet og selv blive farlige. De kan få støtte fra backen, men eftersom de allerede selv befandt sig på sidelinien, var det begrænset værdi, Rodriguez og Borini kunne tilbyde. Så vi ender med at stille en bagkæde der kan spille den fra side til side, da vi har 7 spillere fremme, og Benevento derfor står tilbage i banen. Når vi så skulle skabe noget fremadrettet er der ingen af vores kanter der bliver sat i situationer der er gunstige for dem. Backsne bliver låst. Centralt har vi ikke nok spillere til at kunne kombinere os snævert igennem (og har heller ikke typerne), så vi ender med at låse os selv, til at Bonucci slår en aflevering ud på backen der slår et indlæg..

Det ikke at opsætte de bedste spillere i deres bedste situationer.

Defensivt går vi med en 5-4-1 og presser omkring midten. Lunter side til side og forsøger at holde Benevento med bolden i bagkæden. Deres centrale var ikke gode bolden mens det lå mere naturligt for deres backs at kigge fremad. De fik så desværre bolden ofte og spillede den til tider fremad...

Jeg forventede ikke at det hele lykkedes i første kamp, men mod et så dårligt hold som Benevento, håbede jeg alligevel at vi kunne se tendenserne i Gattuso’s stil med noget ærgerrighed for at skabe punkt 1 og 2.

I mine øjne er opstillingen ikke et-og-alt (foretrækker 4-3-3, men der meget andet der duer!), men det virkelig urovækkende at vi ikke formår at agere og vise idéer i 90 minutter mod det dårligste hold i Serie A.

I mine øjne er der ikke på ét tidspunkt vi får spillet hurtigt nok, til at give Suso eller Jack en situation, hvor de får et overlap og ellers selv går mod deres direkte modspiller... altså den ideelle situation for vores bedste spillere. Og ikke én gang formår vi at få Benevento presset ned så deres midtstoppere fører bolden frem, og vi bryder dem eller blot at vi får stresset dem ved et højt pres, så vi bryder bolden og kan spille mod dem..

Jeg håber vi ser ændringer her, ellers bliver transfervinduet til sommer ligeså aktivt som sidste sommer, denne gang blot med fokus på salg istedet for køb af “stjerner”..

Forza AC Milan

Standard

Deulofeu lader til at være en mulig lejesvend til januar. Den option ville være interessant.

Vi vil kunne spille med 4-3-3 og have Suso, Jack, Hakan og Deulofeu til den ene midtbaneplads og de to kanter. Det i orden, eftersom Borini, et par Primavera spillere og evt. Kalinic, Silva osv vil kunne agerer nødløsninger.

Evt, vil man kunne spille Monto/Locatelli-Biglia/Monto/Locatelli-Kessie og dermed have de 4 førstnævnte til de to kanter.

Nøj, jeg håber vi ser Gattuso trumfe en 4-3-3 igennem.

Forza AC Milan

Tags for this Thread

Regler for meddelelser