Side 349 af 351 FørsteFørste ... 249299339347348349350351 SidsteSidste
Viser resultater 3,481 til 3,490 af 3506

Emner: Transfers 2017

Standard

Mirabelli er sgu meget klar i spyttet omkring transfers. Der bliver ikke hentet noget ind, og der vil måske være lidt der ryger ud. Gomez er den med mest larm, men Boca har ikke en rød reje at betale og de er de eneste rigtige bejlere der er. Ellers ser det ud til at, Paletta, Gabriel, Mastour bare får lov til at dræne kassen indtil udløb til sommer.

Vi skulle være blevet tilbudt Delofeu, men det ville vi ikke. Hvis vi satser på, at få Hakan og Jack i gang så er de også nødt til at lade dem spille.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Xainz Se meddelelser
    Enig mht Antonelli, ganske habil reserve, og kan sagtens kæmpe med RR om pladsen, der er vel ikke det helt store niveau forskel mellem dem, så ja behold gerne Antonelli.
    Abate er jeg lidt delt omkring, niveauet er der ikke mere, og han bliver ikke billig i løn, at forlænge. Men desværre har vi ikke mange spillere, der faktisk har været i klubben længe.
    Enig, det netop også lønnen som er en stopklods for mig, for det sgu en dyr løn at give til en spiller, som delvist ikke spiller fast. Men igen, han har været i klubben længe, og dem er der bare ikke så mange af. Så han har rent faktisk lidt Milan-hjerte!
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Standard

Vanvid at man ikke vil forstærke truppen, og prøve at gøre den bare lidt konkurrence dygtig til næste sæson. Mirabelli får virkelig vasket hænder i medierne, selvom jeg ikke mindes at have set så fejlslagen en transfer kampagne nogensinde før.
    Erkend dog forhelvede du har fejlet, og ret op i dit lort. istedet for at bare læne sig tilbage, og tro alt nok skal gå. føj for satan.

Standard

Vanvid at man ikke vil forstærke truppen, og prøve at gøre den bare lidt konkurrence dygtig til næste sæson. Mirabelli får virkelig vasket hænder i medierne, selvom jeg ikke mindes at have set så fejlslagen en transfer kampagne nogensinde før.
    Erkend dog forhelvede du har fejlet, og ret op i dit lort. istedet for at bare læne sig tilbage, og tro alt nok skal gå. føj for satan.
    Tror jeg nu gerne man vil, men virkeligheden er nu bare sådan, at man ikke kan. Der er ikke penge til det. Den skulle have siddet i skabet i sommers.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Milan[Nikolai] Se meddelelser
    Tror jeg nu gerne man vil, men virkeligheden er nu bare sådan, at man ikke kan. Der er ikke penge til det. Den skulle have siddet i skabet i sommers.
    Man kunne lade være med at afvise de bud der kommer, nægter ganske enkelt at tro på, at man ikke ville kunne få pengene hjem, eller i hvert fald tæt på, for folk som Calhanoglu og Silva.
    En af Biglia og Monty skal også afsættes, ingen forskel i niveau, og nærmest identiske i stil. Udlej Locatelli, der er massere efterspørgelse på ham. Borini skulle man også have sagt ikke var til salg, selvom der er interesse for ham.
    Så nej det tyder ikke på man vil, Mirabelli virker som en stolt arrogant stoder, der ikke vil erkende at han har fejlet noget så grusomt.

Standard

Man kunne lade være med at afvise de bud der kommer, nægter ganske enkelt at tro på, at man ikke ville kunne få pengene hjem, eller i hvert fald tæt på, for folk som Calhanoglu og Silva.
    En af Biglia og Monty skal også afsættes, ingen forskel i niveau, og nærmest identiske i stil. Udlej Locatelli, der er massere efterspørgelse på ham. Borini skulle man også have sagt ikke var til salg, selvom der er interesse for ham.
    Så nej det tyder ikke på man vil, Mirabelli virker som en stolt arrogant stoder, der ikke vil erkende at han har fejlet noget så grusomt.
    Hvilke bud har vi fået, som er blevet afvist? Calhanoglu og Silva vil IKKE blive solgt til den pris som de er blevet købt for. Udover et løst Everton rygte, så har jeg ikke læst noget, der tyder på at de to spillere har lyst til at skifte, hvilket også spiller ind. Udover det så er det fint gennemgået i andre tråde, at Milan og vores ejer mangler penge, og der vil de penge vi kunne få for de to, ikke løse det problem og kunne forstærke truppen.

Hvordan skal vi kunne få afsat enten Biglia eller Monty og få nok penge ud af det, til at kunne købe noget kvalitet til en af de positioner vi mangler? Vi ville være tynd besat på midten, hvis vi både skal af med en af Biglia og Monty og samtidig udleje Locatelli. Men enig i, at han godt kunne udlejes, hvis den helt rette klub kom på banen, men har jeg min tvivl om. Udover det ville en udlejning af Locatelli ikke være med til at give midler til de forstærkninger du søger.

Hvilke klubber har været interesseret i Borini? Og hvad ville de 10mio euro kunne flytte i vores trup? Jeg troede iøvrigt ikke, at vi kunne sælge ham, da han er på udlån fra Sunderland og først skifter til os til sommer.

Om Mirabelli er en arrogant stoder skal jeg ikke kunne sige, men vi kan godt blive enige om, at han ikke har præsteret at samle en trup uden væsentlige mangler. At han ikke vil anerkende det, det spiller ikke den store rolle for mig, da det er sjældent man hører det i den her branche, og slet ikke når det går så dårligt som nu. Men jeg tror nu også godt han er klar over at han har fejlet. Jeg vil dog miste alt tro på hans evner, hvis de næste indkøb vi får lavet på et tidspunkt, ikke er spillere der passer ind de steder vi mangler nye spillere.

Standard

Kan ikke huske hvem det var der var interesseret i Borini, det var rygter fra en af de større italienske medier i sidste uge på twitter, mener det var Bologna.
    Silva er vores 3.valg, han skal ud imens han stadig er lidt værd, samme med Calhanoglu, hvor der var en del interesse fra tyrkiet. og ikke mindst en voldsom masse sparet i løn, da de ikke ligefrem er billige der. det er vel omkring 60-70 mio euro de bør kunne indbringe, og får man så afsat noget mere af overskuds lageret, så bør der være til en angriber med serie a niveau, og kan man komme af med Biglia eller Monty, kan man forsøge på Jankto som vel ikke er den dyreste mand i verden.
    Og så bør man også se om man ikke kan få sendt Bonucci til en af de store klubber, han er et flop, og vi bør cash in, da pengene kan bruges væsentlig bedre. Holdet har så store mangler.

mest kritisk er en manglende angriber, en kantspiller, og en kreativ midt, faktisk det samme vi manglede inden sommerens vindue

Standard

Jeg ser ingen grund til at lave endnu en revolution på transfermarkedet, det burde vi vide efter i sommers. Dette hold har stort potentiale, vi skal bare finde måden at udvinde det på. Holdet er selvtillidsmæssigt helt skudt ned, og når der først kommer lidt kontinuitet og selvtillid skal det nok se meget bedre ud, selvom jeg tvivler på Rino er manden der skal udvinde det maksimale.
    Man kan se på holdet at det i perioder af kampe hvor de føler de har tur i den kan spille utrolig god fodbold, men desværre er de på andre tidpunkter i stand til at spille fuldstændig idéforladt og opgivende.
    Det fortæller mig at vores problem er primært mentalt og ikke mangel på talent.

Det kunne dog være fint hvis vi solgte ud at et par overflødige spillere og jeg ville være tilhænger af at hente Døllefølle tilbage. Han er ikke nogen klassespiller, men besidder kvaliteter vi i høj grad mangler på dette hold.

Standard

Kan ikke huske hvem det var der var interesseret i Borini, det var rygter fra en af de større italienske medier i sidste uge på twitter, mener det var Bologna.
    Silva er vores 3.valg, han skal ud imens han stadig er lidt værd, samme med Calhanoglu, hvor der var en del interesse fra tyrkiet. og ikke mindst en voldsom masse sparet i løn, da de ikke ligefrem er billige der. det er vel omkring 60-70 mio euro de bør kunne indbringe, og får man så afsat noget mere af overskuds lageret, så bør der være til en angriber med serie a niveau, og kan man komme af med Biglia eller Monty, kan man forsøge på Jankto som vel ikke er den dyreste mand i verden.
    Og så bør man også se om man ikke kan få sendt Bonucci til en af de store klubber, han er et flop, og vi bør cash in, da pengene kan bruges væsentlig bedre. Holdet har så store mangler.

mest kritisk er en manglende angriber, en kantspiller, og en kreativ midt, faktisk det samme vi manglede inden sommerens vindue
    Kan se det var La Stampa der rygtede ham til Torino. Vi skulle så købe ham et halvt år før, for så at leje/sælge ham til Torino. Ikke et rygte jeg rigtig tror på.

Silva er helt klart det mest oplagte salgsemne, hvis man tager hans talent, mulige salgspris og status i truppen i betragtning. Men han er købt for 38mio lånte euro, og får vi ham solgt for noget nær det samme, så vil de penge jo gå til, at få betale det lån ud. Så vi skal vel op og sælge ham for 50-60 mio euro, før vi kan få lidt ekstra midler ud af det, og selv der kan jeg ikke se de penge blive geninvesteret i truppen. Samme gør sig gældende for Hakan.

Vi vil helt sikkert spare lønkroner, men de sparede lønkroner vil ikke kunne sikre os de nye spillere vi mangler. Hvem skal vi ud og hente af angribere? For lyder som en meget dyr omgang.

I følge rygterne havde vi budt Gomez og 10mio euro på Udinese(ikke et rygte jeg tror på) som så også er blevet afvist. Vi har værdisat Gomez til 8mio euro, så en pris på 18mio euro var ikke nok for Jankto. Penge vi ikke kan smide efter en spiller nu. Og du har vel ikke en forventning om, at Jankto kan gå ind og forstærke holdet nok til at det hjælper noget på nuværende stadie?

Bonucci vil vi heller ikke få det samme for, som vi gav for ham i sommers. Han var ligesom de andre også købt for lånte penge. Skulle vi få solgt ham for mere end vi købte ham for, så vil de 5mio euro og skulle bruges på en ny klasse CB vi ville mangle.

Så jeg er stadig ret så sikker på, at det ikke er fordi at ledelsen ikke VIL forstærke os der hvor vi har mangler, men fordi vi ikke KAN. Det burde dog aldrig have været aktuelt at snakke om det nu, hvis pengene bare var blevet brugt ordenligt i sommers.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Jeg ser ingen grund til at lave endnu en revolution på transfermarkedet, det burde vi vide efter i sommers. Dette hold har stort potentiale, vi skal bare finde måden at udvinde det på. Holdet er selvtillidsmæssigt helt skudt ned, og når der først kommer lidt kontinuitet og selvtillid skal det nok se meget bedre ud, selvom jeg tvivler på Rino er manden der skal udvinde det maksimale.
    Man kan se på holdet at det i perioder af kampe hvor de føler de har tur i den kan spille utrolig god fodbold, men desværre er de på andre tidpunkter i stand til at spille fuldstændig idéforladt og opgivende.
    Det fortæller mig at vores problem er primært mentalt og ikke mangel på talent.

Det kunne dog være fint hvis vi solgte ud at et par overflødige spillere og jeg ville være tilhænger af at hente Døllefølle tilbage. Han er ikke nogen klassespiller, men besidder kvaliteter vi i høj grad mangler på dette hold.
    Meget enig, det handler om at genvinde troen på egne evner og bygge fremad mod næste sæson. Derfor håber jeg også vi først og fremmest satser på ungdommen.

Dog syntes jeg en ny kant med masser af fart havde pyntet. Men ellers skal vi fokusere på salg af fyld spillerne.
    Forza AC Milan

Tags for this Thread

Regler for meddelelser