Side 350 af 351 FørsteFørste ... 250300340348349350351 SidsteSidste
Viser resultater 3,491 til 3,500 af 3506

Emner: Transfers 2017

Standard

Carlo Ancelotti skulle eftersigende have lavet en aftale med Arsenal, om en 4 årig aftale. Det er Corriere dello Sport der bringer nyheden. Ved dog ikke om de er en "pålidelig" kilde. Det håber jeg nogle af de mere erfarne rotter kan gøre mig klogere på! :-)

Men om ikke andet, hvis det sandt, så kan han jo streges af listen over eventuelle emner, til at overtage posten til sommer.

Det efterlader os så med Conte, Mancini og Gaspiani. (Ud fra hvad jeg har læst).

Har i andre bud på, hvem der evt. kunne overtage for Gattuso fra sommer af?
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Standard

Det er egentlig fint nok, at vi ikke ender med at smadre endnu en af vores legenders rygte i klubben, det har vi efterhånden gjort alt for mange gange.
    Og får man ikke forstærket truppen, så er det underordnet hvilken træner man ender med, truppen er ikke til top 6, så det er en nærmest umulig opgave at overtage. Heldigvis sker der overraskelser i fodbold engang imellem.

Mirabelli will be in Germany this weekend to watch Ludwig Augustinsson (Bremen), Dayot Upamecano (RB Leipzig), Max Meyer & Thilo Kehrer (Schalke)
    [SportItalia]

Mirabelli will attend Bayer Leverkusen - Bayern Munich and Köln - Borussia Monchengladbach to watch Salih Özcan from Köln, Denis Zakaria and Thorgan Hazard from Borussia and Julian Brandt from Bayer Leverkusen [@cmdotcom]

Gazzetta dello Sport is also reporting that Mirabelli will attend Bayer Leverkusen-Bayern Munich tonight to watch Brandt

Jamen det skal jo nok hjælpe, at kigge på spillere der er dårligere end hvad vi har. Indse dog at Mirabelli ikke er sin opgave voksen, og find en kompetent erstatning.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Xainz Se meddelelser
    Det er egentlig fint nok, at vi ikke ender med at smadre endnu en af vores legenders rygte i klubben, det har vi efterhånden gjort alt for mange gange.
    Og får man ikke forstærket truppen, så er det underordnet hvilken træner man ender med, truppen er ikke til top 6, så det er en nærmest umulig opgave at overtage. Heldigvis sker der overraskelser i fodbold engang imellem.

Mirabelli will be in Germany this weekend to watch Ludwig Augustinsson (Bremen), Dayot Upamecano (RB Leipzig), Max Meyer & Thilo Kehrer (Schalke)
    [SportItalia]

Mirabelli will attend Bayer Leverkusen - Bayern Munich and Köln - Borussia Monchengladbach to watch Salih Özcan from Köln, Denis Zakaria and Thorgan Hazard from Borussia and Julian Brandt from Bayer Leverkusen [@cmdotcom]

Gazzetta dello Sport is also reporting that Mirabelli will attend Bayer Leverkusen-Bayern Munich tonight to watch Brandt

Jamen det skal jo nok hjælpe, at kigge på spillere der er dårligere end hvad vi har. Indse dog at Mirabelli ikke er sin opgave voksen, og find en kompetent erstatning.
    Hmm, der er jeg nu ikke helt enig. Jeg vil mene truppen bestemt er til top 6, men spillestil og formationsændring 2/3 kampe inde i sæsonen har slet ikke passet truppen. Jeg både håber og tror vi ser en forbedret formkurve med Gattuso. Mest af alt pga. hans valg af 4-3-3, og hans krav til spillernes indstilling. Jeg ser også på nuværende tidspunkt gerne en ny træner til sommer.

I mine øjne ville spillerne passe til en 3-5-2 formation. At Montella ikke formår at løfte det taktisk kan man jo så mene at Mirabelli burde have forudset.. det ved jeg ikke om man kan klandre ham for. Hvis de var blevet ved en 4-3-3 er jeg ret sikker på Mirabelli havde anbefalet andre spillere at indkøbe, nok nærmere en kant mere.

Jeg heller ikke op og ringe over Mirabelli og Fassone, men tror blot ikke at en ny SD er det rigtige. Tror stadig Mirabelli godt kan være dygtig i sin Scouting samt i forhandlingerne. Men det jo et subjektivt emne, og bliver bestemt interessant at se hvordan de løser opgaven om at få solgt de overskydende spillere!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

I sommers var Fassone og Mirabelli helte og spørgsmålet var nærmest om vi kunne måtte nøjes med CL fremfor mesterskabet. Men nu er vi så i den anden grøft og nærmest nedryknings kandidater

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    I sommers var Fassone og Mirabelli helte og spørgsmålet var nærmest om vi kunne måtte nøjes med CL fremfor mesterskabet. Men nu er vi så i den anden grøft og nærmest nedryknings kandidater
    Jeg har heller aldrig rigtig forstået den glorificering af dem i sommer. Naturligvis forfriskende med nyt blod. Men de havde jo på det tidspunkt jo ikke rigtigt leveret andet end at købe en masse spillere. Det kunne de fleste jo gøre hvis de fik 250 mio euro at handle for. Men det var som om, de blev helte alene pga det faktum at de brugte penge. De skal naturligvis vurderes på hver deres områder og Mirabelli skal vurderes på det sportslige mens Fassone skal vurderes mere bredt.

Indtil videre er det meget få, hvis nogle store successer de har haft på deres tallerken. Sportsligt er det jo ganske vist fejlet som de selv er enige i og det faktum, at de har været nødt til at fyre en træner, de selv startede med at forlænge med siger jo det hele. Sammen med placeringen i tabellen.

På det økonomiske plan er det jo heller ikke lutter positivt. Man er blevet dumpet af FFP, man har højrisiko lån, der koster kassen i renter og klubbens største sponsoraftale har man mistet og erstatningen bliver en ringere økonomisk aftale. Man har fået lidt flere folk på stadion, men når det har kostet en transferkampagne på 250 mio euro, så er de 3-4 mio euro ekstra i indtægter nok ikke det helt store at berette om.

Man skal heller ikke lave alle konklusioner nu, da mange af tingene også er af mere langsigtet karakter. Men de ting, hvor man kunne forvente noget på den korte bane er der ikke rigtig leveret noget.
    Sidst redigeret af Costacurta : 3 Dage siden kl. 11:22

Standard

Der er vel ingen der har sagt, at vi nærmest er nedryknings kandidat. og vi er da imponerende 1 point tættere på top 4, end nedryknings pladserne.
    Om de var helte i sommers, er der vidst en del blandede meninger om, man fik stort set ikke solgt nogle spillere, så truppen er alt for stor. Man udlejer Bacca, for at hente en meget dyre og dårligere version af ham, man undlader at hente en kantspiller, man undlader at hente en kreativ CM, 70 mio euro brugt i angrebet, og alligevel er det en meget svingene Cutrone der overskinner de 2 gigant flops.
    Man bruger en formue på en 1. reserve i forsvaret i form af Musacchio, den plads kunne Paletta og Zapata fint dække,
    Man forgylder en spiller der var reserve i sunderland, Borini er lønnet som en kæmpe stjerne i ligaen, hvilket så gør, at vi først kan komme af med ham til kontrakt udløb.
    Fakta er man har brugt en kæmpe formue, som vi ikke har, og har formået at samle et dårligere hold, end hvad vi havde. Det er fandme imponerende.
    Desværre får de nok lov at lege videre, måske et par ligegyldige discount spillere fra bundesligaen fører holdet frem, at vi overhovedet er sat i forbindelse med folk som ludwig augustinsson siger alt...

Kessie er svingene men skal nok vise sig som et godt køb, sommerens bedste køb imo.
    At Bonucci desværre er det største flop, skal Mirabelli dog heller ikke have skylden for, flot hentet.
    Man fik forlænget med Dollar, så man forhåbentlig kan få en god pris for ham til sommer.
    De positive ting de har lavet, skal da også med, dog er der ret få ting at pege på der.

Standard

Enig i meget af det du skriver nu omkring tingenes tilstand. Men den opsummering er ret let at gøre nu, havde du skrevet det i sommers, at vi har samlet et forfærdelig hold og smidt alt for mange penge efter Bonucci og co og vi ikke engang vill en top 6 placering, ja så ville vi da uden tvivl have været imponeret.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Enig i meget af det du skriver nu omkring tingenes tilstand. Men den opsummering er ret let at gøre nu, havde du skrevet det i sommers, at vi har samlet et forfærdelig hold og smidt alt for mange penge efter Bonucci og co og vi ikke engang vill en top 6 placering, ja så ville vi da uden tvivl have været imponeret.
    Du er admin ikk? Har fået en privat besked, fra en ny bruger "Calcio" der gerne vil accepteres på forumet, er det noget du kan kigge på ?

Sorry for offtopic :P

Standard

Her halvvejs gennem vinduet forløber det sig egentligt som forventet. Vi henter ikke noget og vi har svært ved at sælge marginalspillerne. Gomez er den eneste der er lidt konkret og Boca håber på at have nyt midten af næste uge. Jeg har set et lejemål på 18 måneder og en obligatorisk klausul på 5 mio euro nævnt. Vi gav selv 9 mio euro for ham, så ikke et imponerende bud. På den anden side er jo han ikke steget i værdi hos må man sige. Jeg så også et løst rygte med Foggia og Gabriel. Men intet omkring Mauri og Mastour.

Standard

Bayer Leverkusen’s attacking midfielder Leon Bailey has convinced Mirabelli during the game against Bayern Munich and has become a real target for Milan for next season. He is worth at least €24M

[@cmdotcom]

Meget lidt jeg kender til ham, men han ser da spændende ud, flot sæson so far, af en ung spiller.

Tags for this Thread

Regler for meddelelser