Side 131 af 356 FørsteFørste ... 3181121129130131132133141181231 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,301 til 1,310 af 3554

Emner: Transfers 2017

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Mirabelli: We are ready to discuss with Pérez about Cristiano Ronaldo, but not the €400 million that he apparently wants.

Nu har de fået solstik dernede
    Det skal tages med et gran salt. Mindes at have læst et sted at det var ironisk sagt.
    For den "rigtige pris" er Ronaldo jo interessant for mange klubber. Det er dog kun PSG/City/Monaco/Man U der kan følge med hans lønkrav.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af RuiCosta Se meddelelser
    Jeg forstår simpelthen ikke hvis man ikke forsøger at sælge Donnarumma. De penge vi kan få for ham, kan altid bruges. Derudover så er sådan en spiller hamrende farlig at have i truppen, da han meget let kan skabe dårlig stemning på den ene eller anden måde. Når han har valgt ikke at være her, så hjælper det ikke at have mere ondt i røven og bænke ham i et år. Nej, vi skal tjene den lille smule vi kan. Alt andet ville være idiotisk.
    Og hvis klubben vil vælge at beholde ham, hvad får dig til at tro at han kommer til at være omkring førsteholdet, og kan skabe ubalance?

Alle meldinger om hvis han bliver, ender med at blive med ungdomsholdet, og en plads på tribunen. Selvfølgelig, hvis der kom et bud på de rygtede 30mil euro, så vil jeg da klart også sælge (ikke til juve), det er det logiske og mest fornuftige, men mit Milan hjerte vil også gerne have at klubben sætter sådan typer mennesker på plads. At ingen er over klubben, og til nuværende spillere der har fatso som agent, keep it in mind. You play us, we fuck you over...
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Ift. Donnarumma er jeg efterhånden ret sikker på at Raiola har lagt en plan der hedder at Donnarumma skal tage over for Buffon i Juve. Føler Real udmeldingen er et underligt forsøg på at få opmærkomheden væk fra Juve som højst sandsynligt skriver med ham på en fri transfer om et halvt år såfremt han bliver.

Tror sku godt Donna ved Real ikke vil have ham nu her og så er den jo nem at melde ud og bruge som årsag uden at fortælle hele historien.. Synes det lugter langt væk, trist med de ord Mirabelli har haft omkring Donna som anfører osv..

Men ja, ud med snotungen og se fremad, spændende bliver det!

Hvad med ham Meret? Ville helt sikkert foretrække italiensk. Scuffet var også nævnt for et par år tilbage, med Perins skader i mente, ville jeg håbe vi opvejer alle muligheder, man kan i hvertfald ikke klage over talentmassen indenfor keeper området disse dage med Cragno som også er en spændende ung keeper.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Mirabelli: We are ready to discuss with Pérez about Cristiano Ronaldo, but not the €400 million that he apparently wants.

Nu har de fået solstik dernede
    Hahahahaha... Solstik kan ikke gøre det
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    Og hvis klubben vil vælge at beholde ham, hvad får dig til at tro at han kommer til at være omkring førsteholdet, og kan skabe ubalance?

Alle meldinger om hvis han bliver, ender med at blive med ungdomsholdet, og en plads på tribunen. Selvfølgelig, hvis der kom et bud på de rygtede 30mil euro, så vil jeg da klart også sælge (ikke til juve), det er det logiske og mest fornuftige, men mit Milan hjerte vil også gerne have at klubben sætter sådan typer mennesker på plads. At ingen er over klubben, og til nuværende spillere der har fatso som agent, keep it in mind. You play us, we fuck you over...
    Ligemeget hvor du placerer en spiller, så vil han altid skabe problemer. Om han træner med førsteholdet eller ungdomsholdet er ligegyldigt. Han er der, og der vil være en mærkelig stemning omkring det, som man ikke bare kan gemme væk.

Standard

Syntes stadig jeg mangler en melding fra Donnarumma, hvad det er han er imod. Er det fordi han ikke mener klubben er nok for ham eller personlige ting intern i klubben. Man kan jo ikke bare sige, man ikke vil forlænge selvom man bliver tilbudt en kæmpe hyre - syntes der mangler en begrundelse fra ham

Men at Milan nu melder ud, de vil beholde ham er jo nok også lidt en salgstrick for at presse prisen lidt for eventuelle hold der gerne vil have ham med det samme.Et år på bænken og er jo ikke lige noget der gavner en ung målmand.

Men udmeldingerne fra Milan ledelsen har virket meget ærlige. Om de så er det, må Donnarumma jo så også tilkendegive snart
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg venter også med at kommentere sagen, før jeg har hørt begge sider. Jeg var pissed i starten og umiddelbart ser det ikke godt ud fra Donnarummas side. Men hey, fodboldspillere er næsten allesammen lakajer. Hvad havde i forventet af en ung gut vokset op i Napoli der var ungdomsspiller i Inter? Man skal ikke ligge for meget i logo kysseri, især efter et nederlag til Juve hvor man følte sig stærkt uretfærdigt behandlet og nærmest gjorde det i protest. En karriere er kort, og enhver mand er i sin frie ret til at vælge, hvad han tror er bedst for ham selv. Som Milan fan, havde jeg i hans situation måske også valgt at signe for Real Madrid eller Juventus, især førstnævnte. Det er to klubber med garant for trofæer, mens Milan stadigvæk er et stort spørgsmålstegn. En karriere er som sagt kort. Samtidig mangler begge klubber en langtidsløsning på målmandsposten.

Man kan sige at det ikke ser pænt ud, men Donnarumma skylder ikke Milan noget. Milan signede Donnarumma fordi de så ham som en investering, og han kommer stadigvæk til at give afkast, hvorfor han stadig var en god investering.
    Hvis han ikke har lyst til at spille i klubben, må han have held og lykke fremover. Farvel og tak.
    Zorro per sempre!

Standard

Skylder Donnarumma ikke Milan noget?? Hvad er det for noget vås! Hvis det ikke havde været for Milan eller for den sags skyld Mihajlovic og Montella havde han ikke fået chancen et andet sted.

Skylder Donnarumma ikke Milan og os fans noget når han har meldt ud at han søger en stor lejlighed til ham og hans nærmeste i Milano? Og ikke nok med at han kysser klubbens logo efter Juventus samt med han brokker sig og citere" det altid dem" Og endda trækker det så langt ud for at melde han ikke ønsker spille for klubben, selvom han blev tilbudt kaptajn og fast spilletid og større hyre end Buffon ? Jo han skylder klubben og os fans meget og så kan raiola og Donnarumma slikke hinanden i røven efter min mening. Skal ikke undre mig han smutter til Juventus som er så oplagt og De sciglio også som han er perlevenner med.

Kæmpe slange er han den lille møgunge. Håber han flopper så meget i den nye klubben at hans karriere går i stå. At han ikke vil hjælpe klubben på vej mod tops efter der er kommet nye ansigter til i truppen siger jo bare det hele om manden. Så er jeg ligeglad med hans udtagelser er !

Standard

Donnarumma fik jo chancen som 17 årig fordi han var uset god, og bedre end Lopez, hvilket målmandstrænerne gjorde Miha opmærksom på. Det er rigtigt at han ikke havde fået chancen mange andre steder, men det kan han takke Miha for og ikke Milan som sådan. Hvis man havde menet at Diego Lopez var den bedste, havde han spillet, men det Donna har vist til træning har bare været så exceptionelt at han fik muligheden - og tog den.

Mht. hans udtalelser, så ja, så er det da smagsløst, men bestemt ikke uset, hvorfor jeg også foretrækker at fodboldsspillere holder deres mund.
    Zorro per sempre!

Standard

Donna skylder ikke klubben eller fans noget som helst, det er noget vi rigtig gerne ville tro han gør.

For det første kommer han fra Inters ungdomsafdeling, derefter til Napoli også Milan. Hans talent er så åbenlyst... at før eller siden var han også slået igennem andre steder, måske ikke lige så hurtig, men det var uundgåligt. Milan har ikke skabt hans talent, det var der længe før. Der hvor den står lidt af, er hans udmeldinger og kærlighed til klubben han melder ud, hvor efter han laver en kovending.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    AC MILAN !

Tags for this Thread

Regler for meddelelser